December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

puur ook om me hart te luchten..
    want ik vindt het echt niet makkelijk

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nee maar dat is toch logisch.. Tis toch heel wat om te verwerken allemaal en dan ook nog in verwachting.. dus verdriet en blijdschap wisselen elkaar af lijkt me... snap best dat dat moeilijk is..

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    en toen was het ineens weer rustig hier :p

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hihi schoonmoeders kwam onverwacht langs.. Nouja, ze heeft wel gebeld en opeens hoorde ik manlief zeggen: Oke, tot straks! was even vergeten te vragen of het uitkwam haha.. ze is net weer weg.. hebben jaja heel kinderachtig Alvin and the chipmunks gekeken haha..

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hoi dames,
    Spannend, mag morgen weer naar het ZH. Ga voor alle zekerheid mijn benen maar even scheren, je weet nooit of ze me ineens willen gaan onderzoeken of daar houden en heb een klein oerwoud verzameld.
    Man gaat morgen natuurlijk mee, hij zou niet anders durven ;)

6. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    collo spannend morgen en succes met het verwijderen van het oerwoud :p! haha! Ik ken het wel een beetje hoor!

Ik ben een paar dagen niet zo fanatiek aan het kletsen geweest, maar ik was vergeten te melden dat we dinsdag de groeiecho hadden en dat ons kindje nu niet meer te groot is! Het is helemaal bijgetrokken ineens! :D Alleen de bovenbeentjes blijven buiten de curve vallen, maar die zijn dus gewoon lang, de rest ligt er nu ineens tussen! Joepie! Ik vind het wel fijn, toch nog wat aan mijn maatjes 56!

Nu ga ik mijn olifantenpootjes weer omhoog leggen, want ze worden iedere dag nog dikker! Slaap lekker allemaal en tot morgen!!!

7. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Het is half 2 's nachts en ik ben weer eens wakker... pfff... Dus ik denk... even wat posten, lekker tegen mezelf praten want er is natuurlijk geen hond hier. :D

Lekker even mijn warme chocomelk opdrinken en dan maar weer naar bed.

8. bapsie

bapsie Niet meer actief

had ik van de week ook... hopelijk heb je toch nog wat geslapen!

rest goede morgen!

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemorgen dames!! :)

@Collo: Succes vandaag!! hihi dat scheren herken ik wel hoor.. hier slingeren de aapjes ook regelmatig van been naar been haha.. laat je weten hoe het ging?

@suuskebab: Had je al gemist joh! Mooi dat alles is bijgetrokken.. en ach, lange benen is ook geen ramp toch?
    Heb je idd niet voor niets maat 56 in huis gehaald :D
    Mijn beeb groeit volgens het boekje, dus krijg geen echo meer zoals het er nu uit ziet.. Aan de ene kant wel jammer.. wil de kleine nog wel een keer zien voor de bevalling haha..

@Lilith: Irritant he als je steeds wakker bent? Nog een beetje kunnen bijslapen uiteindelijk?

Hebben jullie ook wel eens dat de beeb één of twee dagen rustiger is dan normaal? Moet hem echt uitlokken om te schoppen.. gister ook al, VK zei dat hij dan waarschijnlijk een groeispurt krijgt/net heeft gehad.. daar slapen ze van bij ofzo... vind het maar niks.. krijg allemaal rare ideeen in mn hoofd.. Herkenning?
    Nou gaan zo ff boodschappies in huis halen, dan maar ff schoonmaken, daar is gisteren niks van terecht gekomen haha..

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @collo; Succes vandaag!!
    @Suus; Goed om te horen dat jullie kleintje nu goed op schema ligt. Maatje 56 zal vast wel passen straks.
    @bapsie; Goedemorgen :D
    @roeltje; Herken het wel hoor dat het frummeltje soms een tijdje zich niet laat voelen. Heel toevallig had ik dat vanmorgen....ik werd wakker, stond op, deed mijn ding en bedacht me later dat ik de kleine nog niet eens gevoeld had terwijl dat anders elke morgen wel het geval is. Zat net even lekker en voelde met de hand op mijn buik en niet lang daarna voel ik de kleine wel bewegen....niet heel krachtig maar beweging is voelbaar. Eerlijk gezegd maak ik me er soms ook best wel druk over....

11. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ roeltje: hadie echt gebeld? jesus!!
    @ lotte: ja, via word kan, maar vind het dan irritant dat het lettertype niet hetzelfde is.. wat ik doe is 2 paginas open zetten: 1 om te lezen en dan 1 om te typen.. en dan switch ik steeds...

@ postzegels: oeh.. nog niet over nagedacht eigenlijk.... das wel een goeie! Moet sowieso nog ff denken over hoe en wat met de kerstkaartjes.. zat te denken aan schrijven en dan meteen na de sint in de bus doen ofzo..

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    * schrijft gelijk de postzegels op een 'wat moet ik nog kopen' lijstje *

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Dees: ben dus niet de enige.. beeb is nu weer druk aan het schoppen gelukkig haha..
    @Joyce: Tja, hij heeft geen manieren/fatsoen haha.. heb van de week gekeken op het rooster en nu heeft die ***** me voor 30 uur ingepland, volle dagen van 12 tot 21.00uur.. terwijl 20 was afgesproken.. op de dagen dat ik aangaf dat ik niet kan, sta ik ingeroosterd en de dagen dat ik wel kan ben ik vrij.. Hij zoekt het maar uit, heb m maandag gezegd wat is afgesproken en zou het in orde maken, maar ga nu echt niet meer aan het werk... hij zoekt het maar uit haha..

Weet je wat me opvalt? Heel veel dames zetten achter elke zin twee puntjes haha.. (Inclusief mezelf hooor:D) viel me ineens op..

Boodschapjes weer binnen, was opgevouwen, nieuwe opgehangen, zit er al weer één in.. afwasmachine leeggehaald, tijd gezien om even te eten.. oja, heb badkamer ook weer schoon :D:D ik geloof dat ik voor de rest een rustdagje heb haha..

14. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Goede morgen!

@ Roeltje Ik heb het ook wel eens hoor, meestal heel stom maar 1x in de 8 dagen voel ik hem 2 dagen minder. de Verloskundige zegt dat het niet erg is en dat je zelf ook niet elke dag even fit bent! Maak je geen zorgen meid :D
    Verder hier alles goed ben verslaafd aan de witte bolletjes met pure hagel :D

15. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morning girls,

Als je decemberzegels gebruikt kunnen je kaartjes wel (hoeft niet natuurlijk) vertraging oplopen.
    Het voordeel van geboortezegels is dat de kaarten met voorrang behandeld worden en met een dec.zegel worden ze gewoon als kerstkaart gezien.
    Het is wel voordeliger natuurlijk... (let op de puntjes :D)

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Manoe: Thnx! ben wel weer gerustgesteld, maar af en toe slaat de angst even toe...lok het nu elke twee uur uit als het wat rustig is daarbinnen.. gewoon voor eigen gevoel.. alles zag er gistermorgen nog goed uit bij de VK, hartje klopte goed en volgens mij is mn HB ook weer aan het stijgen dus dat zit wel goed gelukkig..

haha leuk he die verslavingen op sommige dingen.. die witte bolletjes liggen hier ook regelmatig in de kast haha.. verder alleen earl grey thee met suiker en (jaja) melk.. Heerlijk!!! en de frikandelbroodjes van de C1000 en het liefst moet er elke dag yoghurt in de koelkast staan, heerlijk mengen met bruine suiker en en en..... Oh, een heleboel!!! :D:D

@Meloen: haha dan ga ik geboortezegels erbij halen :D

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ rugpijn: heb ik ook steeds meer ja.. :( ach ja

@ slapen: na mijn nachtelijke pieker avontuur alweer 2 dagen goed geslapen en slechts 2 keer wakker geweest! jeuj!!

@ kraamzorg: gister gebeld en ze komen volgende week donderdag langs! ben erg benieuwd wat ze allemaal te zeggen hebben..

@ babykamer: jeuj!! is bijna af! gordijnen zijn klaar!! mijn mannetje is echt goed bezig!!

@ eten gisteren: was een quiche met zuurkool! lekker man!!! en vanavond krijgen we turkse spiesjes.. met halal lams gehakt! jjajaj

@ dees: hmm.. ik moet nu elke 2 weken... en vanaf verlof ongeveer elke week denk ik..

@ lotte: wij krijgen volgende keer wat uitleg over de bevalling enzo.. meer gewoon wat info om over na te denken.. maar ja, vroegen nu al teveel.. haha

@ dees: wat vaag joh met je gesprekje je? hmm
    Weet wel dat ze bij ons gewoon tijd voor je maken.. en loopt dan de afspraak uit? sja.. dan is dat zo.. soms heb je gewoon meer tijd nodig... en klossen gaven ze ook advies over..

@ mamaweentje: das een goeie ja, ben erg benieuwd hoe het er mee is!

@ roeltje: als je vliezen echt breken breken en dan dus flink enzo.. dan moet je binnen 24-48 uur bevallen (website meningen zijn verdeeld).. maar als je beetje hebt verloren en nog idd niet in je laatste 4 weken zit, dan is het rusten.. rusten.. rusten.. (tenminste, das mijn conclusie ;))

@ gimena: das idd even slikken.. sterkte meis en veel plezier met samenwonen!

@ collo: haha.. oerwoud weghalen... hehehehe.. goed plan, maar denk dat ik nou mijn vriend ga vragen het te doen ;)
    die bood sowieso al aan om te helpen met sokken, schoenen en ondergoed aan doen! ;) de schat!

@ suus: oh wat goed!!!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd!!

@ lilith: na je warme melk weer lekker geslapen?

@ roeltje: soms, maar 10 tikjes per dag is voldoende en daar kom ik wel aan, ook al maak ik me dan stiekem wel ongerust.. maar ja.. buik beweegt nog flink nu! :D
    en wat betreft je werk : zou je niet naar arbo of hr gaan?
    en die puntjes is denk ik een tik ofoz.. om je zin wat langer te maken ofzo..

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Een hele goede morgen allemaal!!!!!!!!!!

Ben er even niet geweest. M'n eerste week verlof was toch nog drukker dan ik dacht en merk ook dat de moeheid er een beetje uitkomt. Ik ga me ook niet door die pagina's heen worstelen die jullie weer bij elkaar hebben geklept....niet normaal gewoon...haha..(puntjes kreeg ik wel mee..;))

Ik ga ervan uit dat alles goed gaat met jullie. Staat onze date nog 18 november? Is er al een tijd afgesproken?

Ik heb een begin gemaakt met alles wassen..echt zo leuk, die kleine dingetjes. Heb nu alleen nog een badje nodig en dan ben ik klaar...oh ja, en een lamp..(puntjes).

Nou meiden, vandaag ben ik weer veel op pad, naar Karwei, boodschappen...het leven van een huisvrouw...wel wennen hoor. OH ja, gisteren met een vriendin naar This is it geweest van Michael Jackson. Heel erg gaaf...wat een energie had ie nog en wat een perfectionist. Zo ontroerend om te zien hoe graag hij die concerten had willen doen..

Nou meiden, tot heel gauw. Vanaf volgende week ben ik hier weer wat meer...als ik m'n rust een beetje gevonden heb.

xxx

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Joyce: Tja, die puntjes doe ik eigenlijk al vanaf het moment dat ik kan typen haha.. En wat werken betreft: Ik mag van de VK maar 20 uur werken, dus heb daar zelf 24uur van gemaakt haha.. maarja, daar heeft de baas dus achter aan gebeld en aangezien de VK aan de tel heeft gezegd hoe of wat moet hij zich daar gewoon aan houden.. en voor die drie werkdagen (nouja, 3was de bedoeling) ga ik niet naar een bedrijfsarts.. daarna gaat mn verlof in dus... ik zie het wel.. nu nog lekker met mn mannetje genieten van de dagen dat hij lekker thuis is..

@Chicken: Miste je al joh!! haha vrije dagen klinken altijd zo leuk en uiteindelijk is het dan nog drukker dan een normale werkdag.. tenminste, zo gaat dat hier vaak haha..

@Babykamer: Hier ook bijna alles af.. wachten is op de gordijntjes.. die zijn besteld maa rnog niet binnen.. daarna alles inrichten en een definitieve plek geven..

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Oja, volgens mij is er geen tijd afgesproken.. weet niet wat bij iedereen de gemiddelde reistijd is, rond eind van de ochtend een idee? datum is nog steeds 18 november voor zover ik weet..

Deel Deze Pagina