@ joyce, ben je daar consulente geweest joh? Wat leuk!! Heb al verschillende party's gehad maar die lijkt me echt lachen. Volgens mij ook erg gezellig om op zulke party's consulente te zijn. Zie je idd hoe multifunctioneel ze zijn!!
Hé Joyce....als het goed is belt de vk de kraamzorg als zij dit nodig vindt. Maar dat is misschien als je thuis bevalt....ik hoef er in ieder geval niet aan te denken.
@ meloen: uhm ja... Als je me ziet dan denk je "huh, jij?"maar uhm ja... hihi.. (meeste mensen verwachten het niet.. das wel leuk.. ook de dames op een party hadden iets anders verwacht.. ben redelijk normaal en je verwacht dan toch wat meer blond enzo he ) moest vanuit een cursus uit mijn veilige cirkel om mijn zelfvertrouwen op te bouwen dus dacht sja.. hoe gaan we dat doen.. en : tada! da was mijn idee dus...... Is echt leuk om te doen ja! is ook echt een leuk bedrijf om voor te werken met leuke voordelen! Maar gewoon als klant op de bank zitten is ook super hoor! Sommige party's zijn echt kei leuk! en bij anderen denk je "pfff......"
Om te zien of de baby goed met hoofdje beneden ligt enzo.. De vk heeft sinds kort een apparaat en als we wilden, konden we een echo krijgen! En sja, als we dan kindje nog ff kunnen zien
@ chicken: oh is dat zo? das handig! weet dat bij een vriendin zo was dat zei deed bellen en dat de kraamzorg zoiets had van: je had ons ook mogen laten slapen.. vandaar datie op lijstje staat heb je nog goeie vragen tips!? @ doortje: Lief van je, maar aangezien niemand reageert denk ik dat het een nee is
Ohhhhhhh, ik snap het. Dat is zeker leuk zeg! Mijn kleine wondertje ligt al een week of 4 met z'n hoofdje naar beneden, hij draait ook niet meer van boven naar beneden, alleen nog van links naar rechts. Dus hij zal wel zo blijven liggen. Maar wat leuk dat je nog even naar je beebje kan spieken!!!
@ Joyce, kan me voorstellen dat dat goed is voor je zelfvertrouwen. Een gewone party lijkt me al best engig maar bij zo een moet je helemaal drie keer slikken.... Jij durft nu waarschijnlijk alles..
Nou, wat ik me afvroeg is stel dat ik 's avonds laat beval, dan ben ik dus alleen met de baby...wat als het niet lukt met voeden enzo. Nou, ten eerste kan een baby 3 dagen zonder eten als ze geboren zijn, maar je kan dus ook vragen of de kraamhulp 's nachts wil blijven. Bij mijn kraamcentrum slapen ze desnoods op de bank als je dat wilt. Dat kun je dus vragen. Verder heb ik haar even naar ons bed laten kijken. Daar hoefden geen klossen onder. Je krijgt naast 49 uur kraamzorg ook nog een aantal uren bevallingszorg. Dus de kraamzorg komt tijdens de bevalling en die uren tellen niet meer voor kraamzorg. Is zo'n 5 uur, misschien kun je dat ook vragen. Verder zei ze zelf dat je moet zorgen voor twee emmers met vuilniszak op de kamer. Twee thermometers. Een voor de baby (niet voor in het oortje) en één voor jezelf (mag wel voor in je oor). En hydrofielluiers eerst koud wassen en NIET strijken. Dat was het geloof ik wel zo'n beetje....spannend wordt het he!
@ meloen: nou dat valt tegen hoor hahaha maar ja.. het is wel flink verbeterd! Alleen sja.. nu met die hormonen @ chicken: bij mij lagie de afgelopen 2 controles met hoofd naar beneden.. offie nog andersom draait weet ik eigenlijk niet.. (hij /zij doet zoveel) maar ze hadden nu toch zo'n ding dus denk dat ze het gewoon leuk vinden om te doen het was ook geen verplichting.
@Joyce: andere dag is mij ook prima hoor, liefst wel in die week, dat is voor iedereen makkelijker denk ik, het aantal weken gezien van sommigen.. Als het maar niet de dinsdag is haha. dan is mn oma jarig en die is in februari dit jaar overleden en mn opa wil iedereen uitnodigen op de koffie Leuk zeg een liggingsecho!! wil ik ook wel ook al weet ik dat de beeb goed ligt haha..en aangezien het aan het indalen is is de kans op een stuit heeel erg klein.. wil de beeb ook zo graag nog een keertje zien hihi
hahaha roeltje, die kleur is niet subtiel meer! Hoe zit het met de andere dames? Weet iemand waar het lijstje is met alle namen?
@Doortje: Haha weet ik maar ik had er bij joyce overheen gelezen en bij jou scheelde het ook niet veel, dus ik denk, zal een handje helpen haha.. ach en subtiel: Geloof niet dat ik daar goed in ben.. zal wel ff kieken, heb iedereen een berichtje gestuurd.. zal ff kijken..
Ja ik ga mee op 18 november naar Utrecht: Chicken Roeltje RiTi Dees85 Joyce81 Panos Suuskebab Xenas81 Doortje79 Zwangerworden Lotte1987 was het laatste lijstje wat ik kon vinden
Chicken Roeltje RiTi Dees85 Joyce81 Panos Suuskebab Xenas81 Doortje79 Lotte1987 zwangerworden Volgens mij is dit m... heb mn instelling zo staan dat ik geen verzonden berichten opsla dus kan ze helaas niet vinden.. als mensen zien dat ze er niet op staan even lijstje opnieuw aanvullen...
hahah roeltje! ik vind het dus ook geen probleem om een andere dag die week af spreken, als het niet te ingewikkeld wordt voor iedereen.
Pfff werd ff gek hier in huis zeg....sinds een paar weken hebben 2 paar nieuwe buren. Allemaal heel leuk en aardig maar dat ze nu beide op hetzelfde moment aan het boren, schuren etc gaan. Om gek van te worden Kan niet eens een normaal telefoongesprek voeren, het uwv belde net en kon die beste man niet eens verstaan Heb nu de muziek maar ff keihard gezet :x
HELP! heb vanavond een etentje hier thuis met vriendinnetjes van de basisschool. Ben al de hele dag aan het bedenken wat ik zal maken. Ik heb echt totaal geen inspiratie!!!!