December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    en over die voeten......tja, wat moet ik daar op zeggen. Hebben jullie dat nooit, dat jullie ineens iets te binnen schiet, terwijl dat al heel lang zo is? mm, lekker duidelijk als ik het teruglees haha.. hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel :D moest er ineens aan denken hihi

2. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Ben ik ook weer ff!

Ik heb dan NOG STEEDS VERLOF (zo onwerkelijk!) dus ik kan ook mee de 19e! Maar mag van mij ook andere dag zijn!

@Mili; heel veel sterkte meid! Wat een moeilijke tijd moet dit zijn!

@collo; fijn dat alles goed lijkt te zijn en dat de medicijnen aanslaan, op naar de echo (die gewoon voor de leuk is joh) Ik duim voor jullie beebje!

@Happy; Mijn duimen draaien ook heel hard voor jullie beebje dat 5 nov. alles mee blijkt te vallen!

@kraamzorgintake-vraagjes; bedankt meiden, ik had me niet eens gerealiseerd dat ik daarover misschien vragen zou hebben! Ik heb nu ook een lijstje! haha!

3. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hihi roeltje; jij met die voeten! haha! Ik ken het precies!

Weet je wat ik vaak heb; dat ik bijvoorbeeld al een hele middag met iemand ergens ben en ik dat ik me dan al een hele tijd stoor aan een kruimel in de mondhoek, of iets dergelijks, maar dat het pas aan het einde van de middag tot je doordringt dat je er ff een opmerking over kunt maken! Dan zeg je vervolgens tegen die persoon: 'er zit al heel de middag een kruimel in je mondhoek' en dan krijg je gelijk de opmerking: 'Fijn dat je me dat nu pas verteld!' haha! Sorrry, niet eerder bij stilgestaan!

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Suus: haha, ja ook dat herken ik haha.. en dat nemen ze je altijd in dank af haha..

Nou family is weer weg.. pff wat was ik ze zat zeg en ze zijn maar even geweest.. Bah.. krijg ik daarna de opmerking om mn oren dat we behoorlijk wat te stellen krijgen met de hond als de kleine er is, omdat ze voor geen meter luisterd.......Grrr.....
    vind je het gek dat het beestje niet in de mand blijft zitten als iemand het huis binnenkomt plus nichtje van manlief het beestje aan het lokken is.... Bah, ben er helemaal klaar mee!!

zo, genoeg geklaagd :D Heb wel heerlijk gegeten haha..

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @roeltje; Relax!!! Take it eeeeeeaaaasssyyyyyy.....moest gelijk aan dat nummer denken. Laat ze lekker denken!

@all; Net bericht gekregen van de baby-dump dat ik toch ook recht heb op die cheque! Whooohooo!! Ben helemaal happy.
    Ohw en net mijn favo geurtje binnen gekregen via de pakket-dienst, geurtje was al jaren niet meer te verkrijgen aangezien het ging om een limited edition. Vond ik eerdaags gelukkig het geurtje op MP, ideaal!

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Ja, ben idd opgelucht. Ben gewoon thuis hoor! Ze wilen me daar echt niet hebben hoor, snurk het hele ziekenhuis wakker :D.

Dees
    Als je nog eens zo'n lastig te verkrijgen luchtje hebt... Ik heb een adresje in Amerika waar ze echt heel erg veel hebben. Heb er zelf ook een luchtje gevonden wat al een jaar of 10 niet meer te koop is.

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @collo; thanx voor de tip! Zal het onthouden. Geurtje waar het om ging was van Paco rabanne en dan ultra violette colours of summer.

8. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen!

9. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ben ik weer even...

god wat schrijven jullie veel... niet bij te houden.. dus heb ook niet alles terug gelezen..

sinterklaas: ja dat vieren wij wel maarja heb ook 2 kleintjes he :) die zijn er nouja de oudste is er al helemaal mee bezig.. zoo leuk.. heb bijna alles ook al in huis gehaald alleenvoor de jongste nog wat dingetjes kopen..

kraamzorg intake: ik had die gewoon over de telefoon ze zijn bij mij niet langs geweest. bij jullie allemaal wel dan??

gimena: ben je al over morgen toch pas of toch maar vrijdag begonnen?

happy: en hoe is de nieuwe kinderwagen?

verder niet veel mee gekregen sorry :(

ik was donderdag naar het ziekenhuis geweest enmoet echt rustig aan doen moet 10 nov weer terug.. want had 1 vingertop ontsluiting dus de krampen en harde buiken van maandag waren echt lichte vorm van weeen als ik nou weer zoiets krijg moet ik wel gelijk bellen.. gelukig met beebje alles goed groeit goed.. en weer een echo gehad zoooo leuk :D

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @bapsie; Goedemorgen!! Lekker geslapen?
    @chiquita; Doe het voor zover je kunt maar goed rustig aan meid! Die krampen en harde buiken zijn niet prettig en goed voor je. Hier is de kraamzorg wel thuis geweest voor een intake-gesprek.
    @viering sinterklaas; slaan we dit jaar maar over....net als vorig jaar en helaas ook dat jaar daarvoor. De kerst zullen we hopenlijk dit jaar wel een beetje gaan vieren.....jammer genoeg blijft deze feestelijke periode toch altijd een somber karakter houden voor ons. Vorige jaar overleed mijn oom op 5dec. plotseling aan een CVA+ longontsteking. Het jaar daarvoor lag mijn ene oma terminaal (is uiteindelijk 5feb.overleden) en mijn andere oma lag in het ziekenhuis na een heup OK en borst OK nadat er kanker geconstateerd was.
    Allemaal niet zo leuk dus en tja helaas zal dit elk jaar toch weer naar boven komen in de maand december, ik hoop dan ook dat ik er een beetje vreugde van kan maken nu straks die kleine verwacht wordt.

11. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Goedemorgen allemaal,

Gelukkig heb ik vannacht iets beter geslapen dan gisterennacht.

@Sint; Wij vieren het wel, 2 x zelfs (met beide families). Mijn dochter is dan 3,5 dus voor haar heel leuk. Ik vind het trouwens zelf ook stiekum altijd erg leuk. :D

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Yikes!!! Ik zie dat het laatste plaatje in mijn banner al zichtbaar is voor me :$:$

13. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Haha ja dees je laatste plaatje! Ik weet nog dat ik jarlours naar het laatste plaatje zat te kijken een paar maanden terug! En nu nog maar ff! Echt raar we denken in weken ( nog 5,5 week ) maar weet je ik moet nog maar 38 dagen! Klink een stuk sneller :D

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goodmorning!!

@Dees: jaja, het einde komt in zicht :D
    @Chiquita: Doe maar lekker rustig aan meid!!
    @Manoe: Haha, dat doe ik ook :p mooi in dagen.. lijkt het een stuk korter hihi.. onzin natuurlijk, het is even lang :p
    @Bapsie: Goedemorgen!! Goed geslapen?

@Hier: Gisteravond bij vrienden van ons geweest.. kwamen pas om half 2 thuis :D pff, ben bekaf joh.. vandaag niet zoveel doen dus.. die lange dagen red ik niet echt meer haha.. Gisteravond werd manlief door ze uitgenodigd om mee te gaan naar Walibi, want het is Halloween.. Steekt wel hoor, niemand denkt eraan dat ik ook graag heen wil ook al mag ik nergens in.. Toen ze twee uur later vroegen of ik ook mee wilde was het voor mij klaar.. Heb er dan geen zin meer in.. Manlief heeft ze wel gevraagd: Goh, en Roel dan? Mag zij niet mee? En het antwoord was: Ja, kan wel maar das toch niet leuk voor d'r? Ze mag nergens in! Halloo!!! ik zit erbij hoor!!!! vind wel weer lief dat mn mannetje het dan voor me opneemt.. Hij gaat gewoon lekker heen vanavond, hij MOET van mij haha.. hij wou niet omdat ik niet mee kon, de schat.. Dus vanaf 17.00uur zit ik lekker een avondje alleen thuis:( Ben zo blij dat we een hond hebben :D

Nou dat was het geklaag wel zo'n beetje.. zullen de hormonen ook wel zijn,

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Als mijn man nu naar Walibi of whatever zou gaan zou ik zijn hoofd eraf bijten denk ik. :D Hij moet maar een tijdje meelijden hoor! Gaan we er na de bevalling wel een keer samen naartoe.

Dees
    Shop & Save on Paco Rabanne Perfumes at BeautyEncounter.com
    Maar volgens mij staat die van jou er net niet bij helaas.
    Rot dat de maand december nu voor jullie zo'n nare bijsmaak heeft, maar ik weet zeker dat je kindje dat gaat veranderen. Ik denk altijd maar dat degenen die overleden zijn niet zouden willen dat zij er de reden van zijn dat de feestvreugde wordt gedrukt.

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @COllo: we gaan normaal elk jaar heen en vind het dan sneu als hij niet heen kan omdat ik zwanger ben haha.. als hij geen vakantie had gehad had ik het waarschijnlijk niet goed gevonden hoor, want dan is hij maar 2daagjes thuis voor hij weer 2wk weggaat.. maar hij is volgende week ook nog de hele week thuis en aangezien ik voor ons huwelijk zo'n overnachting heb gekregen van hem strijk ik met mn hand over mn hart haha..

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    denk dat dat het eerste is wat we gaan doen na de bevalling haha.. naar een pretpark!! dat mis ik dus echt.. gaan normaal elke 2mnd ofzo.. maarja.. Had er vanavond graag bij willen zijn, dan maar nergens in, boeit me niet... genoeg andere dingen te zien daar haha..

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje, je bent te goed voor je manneke..;)

Zelf wil ik heel graag naar Euro Disney. Dat is echt iets van mij en mijn man...maar zal ook wel anders worden, tenzij we die kleine thuislaten en dat lijkt me dan ook weer zo sneu.

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo: Disney is zo leuk!!!! zijn we 2 jaar geleden geweest.. echt super.. en dan moet je eigen rond november gaan, dan is de kerst daar begonnen en hebben ze leuke extra's daar..
    Ach, weet je wat het ook is.. Hij stelde voor om dan ook thuis te blijven, dat vind ik echt super lief, dus dan wil ik juist dat hij heen gaat.. Had hij dat niet voorgesteld kon ie het waarschijnlijk vergeten haha.. dan is het thuisblijven geblazen haha..

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    denk dat ik maar met mezelf ga praten :D tjonge druk hier haha..

Deel Deze Pagina