December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    roeltje: nou als je erbij zit zou ik ook zeggen hallo ik ben hier haha net of je een klein kind bent maarja ik zou gewoon gaan misschien krijg je wel korting je mag tenslotte niet overal in dus ben je mindervalide ;) en er is altijd nog de draaimolen :p

dees: ooh het schiet echt al op bij jou zeg.. jeetje zou bijna jaloers worden ;)
    misschien kwamen ze niet aan huis omdat ik al 2 kids heb ofzo geen idee nouja..

collo: waarom niet disney world ;) lijkt me ook echt leuk.. wij zijn zelf heel vaak naar de eerste disney geweest in california.. maarja daar wooden we vlakbij had ook een jaarkaart zoooo leuk vooral met kids :)

nou ik ga vandaag bij familie gourmetten heb er erg zin in :) heb mndochters kamer verandert dus ben bekaf nu maar hoefd t hele weekend niet te koken morgen gaan we bij mn vader eten :)

2. gimena

gimena Niet meer actief

Wat gezellig :D
    je moet ook niet te veel doen he ;)
    xxx

3. gimena

gimena Niet meer actief

@chiquita1
    we zijn al meer dagen bezig geweest in het huis.
    maar vrijdag heeft me vader de water aansluiting van alle kranen veranderd.
    en ik heb de rest van de dozen op me gemak uitgepakt.
    en vandaag ook weer een deel.
    zo dat we zondag oficeel erin mogen wonen er ook oficeel in wonen niet dat we nog alles moeten doen.
    ben echt super blij als dit af is want ben nu al moe.pfff

4. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Hier nog iemand die de pretparken mist hoor! Vooral het vriendje! Die is echt verslaafd aan parken en baalt enorm dat we nu samen niet zo heeeeel veel kunnen doen... Tja, ok, in de Efteling een beetje rondjes wandelen, maar we gaan geen entree betalen voor parken waarvan ik de achtbanen niet kan doen natuurlijk!

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @All: Hihi ben ook gewoon thuis hoor, maar had er gister wel even flink de balen van.. ze willen na die tijd nog wat drinken in de stad.. Nou denk maar niet dat ik gevraagd ben hoor... Ja, door manlief: Schat, ga je na die tijd mee wat drinken? Park sluit om tien uur dus zijn dan rond half 11 bij je om je op te halen.." Lief.. Gisteravond hadden ze het er al over en had tegen mn man gezegd dat ik tot vandaag wilde afwachten wat ze zouden doen. wel mee of niet mee vragen.. Nou niet dus.. Weet ook waarom: omdat ik dan alleen maar wil zitten. (???) en niet lang kan lopen en 's avonds altijd moe ben... Mmmm, zwanger zijn = mindervalide.....nooit geweten maar goed.. Blijf lekker thuis.. ze zoeken het maar uit met zn allen. Bah.. Sorry voor het klaagzang, (zo zeg je dat toch) maar aangezien ik alleen ben kan ik tegen niemand aanklagen haha.. Beetje last van hormonsters en emobuien...

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Klaag maar hoor, je mag jezelf best zielig vinden af en toe.
    Hier ook iemand die zichzelf zielig vind. Mijn vader vertrekt morgenochtend voor een half jaar naar Portugal. Komen wel terug
    Voor de geboorte, maar daarna zijn ze dus nog 5 maanden weg. Is wel even rot, want ik heb niet zoveel familie hier in de buurt wonen. Ook mijn beste vriendin is twee maanden geleden 60 kilometer verderop gaan wonen…..
    Ach, ik heb mijn man en mijn katten nog… (poeh dat klinkt pas sneu….haha);)

Voor de rest plan ik ook alleen nog maar afspraken onder voorbehoud, want ben zo snel moe en dan ben ik ook niet gezellig ofzo.

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Vandaag trouwens mega zitten janken in de bios bij "Up", die nieuwe Disney/Pixar animatie....die rot-hormonen!

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goede avond allemaal.

Was hier donderdag voor het laatst, dus ben benieuwd wat ik allemaal bij te lezen heb! Vrijdag was mn laatste werkdag (!!!!!!!!!!!!) en toen ben ik na het werk met een collega/vriendin wezen winkelen. Heb eeeeeindelijk een broek voor mezelf gekocht en 3 truitjes. Had steeds geen zin om alleen te gaan. Daarna nog de deur van de linnenkast omgeruild. Echt een super goede service van babypark! Belde donderdag ochtend dat de deur niet goed was en vrijdag had ik dus al een nieuwe!

Verder kan ik me nog niet echt voorstellen dat ik maandag niet hoef te werken. Alleen hoorde ik op mn laatste werkdag dat ik dus al die tijd niet 100% vakantiedagen opbouwde, maar 50%. Terwijl ik het hier op de site heb gevraagd en echt van heel veel kreeg ik t antw. Dat je wel degelijk 100% opbouwt als je half in de ziektewet zit en maar halve dagen op hoeft te nemen. De teamleidster zei dit eerst ook. Nu blijkt t ineens niet te kloppen. Als ik dat eerder had geweten dan had ik aankomende maandag en dinsdag niet vrij genomen, want nou heb ik dus amper nog dagen voor volgend jaar…Maar ja…het zal wel…Snap er in ieder geval niks meer van.

En door een opmerking van mn teamleidster ben ik de aanvulling op mn contract is gaan bekijken en daar staat iets niet duidelijk in. Er staat dat ik na mn zwangerschapsverlof aansluitend 2 weken verlof op neem en daarna 16 uur ga werken. Maar wat er dus niet in staat en wel afgesproken is, is dat ik na mn verlof wel meteen al een contract van 16 uur krijg. Stel dat ze die 2 weken verlof nog als contract van 32 uur doet dan kom ik vet in de min met dagen en kan ik niks meer opnemen een heel jaar!!! Ik kan me zooooo druk maken om dit soort dingen. Kan mn baas niet bellen nu, want ze is t/m 17 nov op vakantie. Maar zoals jullie wel weten is zij heel moeilijk, dus ik ben bang dat ze ook hier moeilijk over zal gaan doen. Ik heb er gewoon niet zo bij nagedacht dat dit niet duidelijk is, zag het pas gisteren doordat teamleidster zei: ‘in die 2 weken heb je toch nog een contract van 32uur!?’. Heeeeeeelp:(

Maar ja, nu even op jullie reageren hoor. Moest het even kwijt.

@zegels:

decemberzegels zijn vanaf 17 november in de winkels te krijgen hoorde ik bij het postkantoortje van c1000. Zit er ook aan te denken om de kerstkaarten een keer over te slaan, heb er helemaal geen zin in om ook die nog te schrijven en versturen. Moeten ze maar snappen hoor hihi.

@Meloen:

hmm, misschien dan toch maar geboortezegels al zijn ze 10ct duurder. Nog even over nadenken dan maar.

@Wassen:

Doen jullie de spullen ook in de droger of laten jullie het aan de lucht drogen? En wassen jullie ook de knuffels enzo? En boxkleed? En kan ik nu al de speentjes uitkoken of is dat zinloos? Deze vragen kwamen ineens in me op.

@uitje:

Voor mij is het ongeveer 40 minuten rijden.

@Beeb voelen:

Voel m eigenlijk elke dag nog wel heel veel. Hij heeft ook heel veel de hik. Hij heeft blijkbaar ook nog genoeg kracht om af en toe heeel hard te schoppen haha.

@Scheren:

Scheren lukt me al een tijdje niet meer en ik vind het raar om het aan mn partner te vragen eigenlijk. Kan me niet voorstellen dat hij het doet. Op de gok gaat helaas ook niet eigenlijk, want ik werk altijd alleen bij. Ik scheer niet alles weg. Jullie wel dan? Weet niet goed wat ik nu voor oplossing kan bedenken haha:p

@Zoogcompressen en kraamverband:

ik heb na wat rondkijken voor die van natusan gekozen. Heb de verpakking opengemaakt en vond ze wel lekker zacht voelen en ze hebben huidskleur. Die van eigenmerk kruidvat waren niet heel veel goedkoper, dus toen toch maar natusan genomen.

2 pakken is volgens mn schoonzusje echt genoeg. Vaak kun je na een korte tijd al over op een wat dikker soort maandverband zei ze.

Ohhh en echt zo slimmm over die onderbroeken haha. Ik heb ook eigenlijk alleen maar strings. Maar das niet echt handig he met kraamverband erin haha. Goed van jou suus, hihi.

@Ligging kleintje:

Mijne ligt al heeeeeeel lang met hoofdje naar beneden. Blijkbaar favo houding! Met 9 weken nog met hoofdje omhoog en met 20, 26,29 en 32 weken met hoofdje omlaag.

@Chicken:

waarom mag je die hydrofiele luiers niet strijken? Mn schoonmoeder heeft ze geloof ik al gewassen en gestreken voor me (wasmachine was stuk). Weet niet zeker of die ook bij de spullen zaten hoor.

@uitje:

19 november hoorde ik, maar dan moet ik naar de vk, dus dat komt voor mij niet uit. Alle andere dagen wel. Vind het eigenlijk wel jammer dat ik dan nu niet mee zou kunnen. Op de 18e kon verder toch iedereen? En zoals chicken ook al zegt, anders blijven we schuiven, want er zal altijd iemand zijn die niet mee kan..

Slaap lekker alvast allemaal

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Collo: hihi zullen we dan elkaar zielig vinden? Mn mannetje komt zo naar huis :D vind ik niet erg heur haha..
    Wat vervelend zeg dat je pa weggaat.. gelukkig komt hij wel even terug als de kleine er is, dat is zoieso al mooi natuurlijk..

@Lotte: Vroeg me al af waar je was haha.. ik strijk die dingen ook niet.. hoorde dat ze dan minder vocht op nemen o.i.d.

@Uitje: Vind het ook prima hoor als het gewoon de 18e blijft..

10. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen!!

gimena: nou vandaag woon je er dus officieel lekker hoor dan kun je je eindelijk helemaal voorbereiden en genieten :)

lotte: ik heb de kleertjes al gewassen en gewoon laten drogen in de lucht. heb trouwens ook geen droger dus zou wel moeten..
    flessen heb ik nog niet uitgekookt. maar ik geef toch bv en heb bij de andere 2 de eerste weken/maanden toch geen flesjes gebruikt. en speentjes heb ik niet. maar dat is een bewuste keuze. knuffels doe ik eerst in een plastic zak in de vriezer voor 24 uur dat dood ale bacterien en dan was ik ze idd uit..
    die doe ik dan wel in de droger maar bij mijn vader.

scheren: ja dat doe ik nu opgevoel hahaha maar mis volgens mij welles iets..

roeltje toch een fijne dag gehad???

hier: lekker gegeten gister.. straks even naar de koop zondag..de laatste dingetjes halen, wil er nu echt klaar voro zijn :) verder is de beeb weer lekker druk

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Chiquita: ZEker een fijne dag gehad :D
    veel plezier op koopzondag!!

@Scheren: mm hier lukt het ook niet meer, maarja daar heb ik een man voor haha..

@Beeb voelen: Tja, weer als vanouds... behoorlijk druk vanochtend :D

Goedemorgen trouwens!!

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Joepie!!! 33 weken vandaag!!!!
    Oooeeehhh, wat gaat de tijd snel... Over 4weken mag ik thuis bevallen!!!!

*Roeltje doet een vreugdedansje*

13. bapsie

bapsie Niet meer actief

November is begonnen dames, de maand waarin de eerste van ons zullen en mogen bevallen :) spannend :D

14. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Lotte, je mag ze wel strijken, alleen het wordt afgeraden omdat ze dan veel minder vocht opnemen. Ik had dat al eens gehoord en nu zei de kraamhulp het ook nog eens. Dus ik doe het maar niet. Scheelt weer!

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen trouwens!!!

16. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Goedemorgen!
    Heb net een paar foto's van vorige week in mijn album gezet. Wat een verschil weer tov de vorige keer, gaaf hoor!

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Mooie buik hoor! Gaat hard he!! En lekker ook (nog) geen striemen. Hier ook niet, smeer me gek, heb echt een lekkere vette boterbuik, maar lijkt wel te helpen. Het voelt ook nog niet strak aan, ookal is m'n buik net zo als die van jou.

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Hebben julllie dat al eens gezien, dat je de ademhalingsbewegingen van de beeb in je buik ziet? Ik las het laatst dat ze die bewegingen wel al maken. Is echt heel leuk om te zien, gaat je buik echt zo zachtjes op en neer.

19. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen!

Ik zei het vanmorgen ook al tegen vriendje: Eind deze maand of begin volgende maand word ons beebje geboren! Kei spannend!!!

NOG 5 WEEKJES!!! Joepie!

@Lotte; dat van dat uitje is inderdaad niet leuk als jij weer niet mee kan! Dus we moeten toch even iets anders verzinnen!
    En die 2 weken verlof: Het zou wel heeeeeel triest zijn als ze je daarvoor 2x 32 uur in rekening brengen hoor! Dan zou ik nog liever die 2 weken gaan werken en daarna vakantie nemen ofzo... Kun je het niet met iemand anders regelen ipv je bazin?

@hydrofielluiers; ik heb ze gewassen en laten drogen aan de lucht en niet gestreken. Dat zou beter zijn voor het babyhuidje, kan dat? Maar ik vind ze nog vrij 'schraal' aanvoelen hoor! Dus misschien heeft het niet strijken inderdaad alleen nut voor de absorptie! I don't know, nieuwe mama!

@happy; mooie buik hoor! en geen striea! Hier ook (nog) niet! :D

@chicken; ik zal er eens op gaan letten met die ademhalingsbeweging... nog nooit gezien!

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Wil er nog helemaal niet over nadenken dat de eersten deze maand zullen bevallen waarschijnlijk......Komt zo dichtbij allemaal haha.. nog maar 7 weekjes :D:D

@ademhaling.. heb er niet op gelet maar zal dat eens even doen als ik op de bank lig vanmiddag.. Beeb is nu behoorlijk druk dus zie allemaal bulten bewegen over mn buik haha..

Hihi, mn hond heeft gister mn buik even 'schoongelikt'.. Geeft kusjes zeg maar.. Zo grappig...

Deel Deze Pagina