December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @all:

ik wil mn kaartje op geboortekaartjes.nl bestellen en dan kan je een kortingscode invoeren. Weet iemand wat die code is? had er een keer over gelezen hier.

ps: als ik t aantal kaartjes nog kan aanpassen dan zou dat wel handig zijn! weet niet of dat kan!? Dan kan ik er nog over nadenken.

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @lotte; proefbrief of proefmail ;)

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Das nog eens een snel antwoord! Dank je! Wat voor korting krijg je dan? ik bestel namelijk geen proefkaartje, maar als ik naar 'bestellen' ga dan krijg ik wel in beeld dat ik een code kan invullen.

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lotte: ik geef na de geboorte pas het definitieve aantal door. Maar heb ze bij kaartmix.nl besteld, dus gaat misschien anders
    Ik heb volgens mij een andere kortigscode voor je! Zo even zoeken...

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Gimena: Lekker zeg die nieuwe VK!! Wil ook wel een liggingsecho ook al is het allang bekend hoe de kleine erbij ligt haha.. Wat leuk een babykonijntje!!!! Bevalt wel goed het nieuwe huis?

@All: Mannetje is lekker op slaapkamer aan het verven.. die hormonen zijn toch soms wel handig.. had poosje terug bedacht dat het paarse in de slaapkamer rood moest worden en nu is hij de deuren en raamkozijnen wit aan het verven.. hoefde eerst niet,maar vanmorgen moest dat van mij toch maar haha.. en aangezien hij dat klussen leuk vind doet ie het met liefde gheghe...

@Lotte: Kan je helaas niet helpen met die code.. heb er ook wel wat van gehoord maar uiteindelijk hebben we besloten om alles via een drukker te laten doen.. kan wel eens rondvragen..

@Dees: bah lijkt me niks...ze weten ook niet wat je hebt? of is dat wel bekend? elk geval sterkte en op tijd je rust nemen, lijkt me ook niet zo onverstandig..

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Jaja, een korting van wel 5% :D Niet verkeerd dacht ik.

Ook heb ik nog even naar je vraag gekeken over die extra kaartjes, dit vond ik:

Dit is op zich geen probleem. Het kan zijn dat u nog niet weet hoeveel kaarten u nodig hebt of dat u een rekenfout hebt gemaakt.

Het probleem is dat wij het eerste opgegeven aantal kaarten al bestellen bij de uitgever, zodat wij deze op voorraad hebben en uw bestelling zo snel mogelijk kunnen bedrukken. Wanneer u vervolgens extra (of minder) kaarten wilt hebben, dan zijn wij genoodzaakt deze kaarten nogmaals te bestellen bij de uitgever. Daarom rekenen wij hier €5,- nabestellingkosten voor.

Mocht u de bedrukte kaarten al hebben ontvangen en u wilt extra kaarten bijbestellen, dan betaalt u de kaarten, de helft van de drukkosten en de verzendkosten.

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    ik op geboortekaartjes.nl en dan moet je idd aantal al doorgeven. Heb er 5 extra gedaan. Heb net dus besteld. De kortingscode klopte! Was 5%. Scheelt weer!

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ok lotte , fijn dat het is gelukt!

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Nou dan hoef ik niet meer te twijfelen of ze een kaart krijgen haha, ik heb nu al besteld:p En ga er eg nie extra voor betalen. Scheelt wel weer twijfelen dit hahaha;)

10. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hé, die smeer ik ook al vanaf het begin. Ben al aan m'n tweede pot bezig. Ik vind deze heel fijn...lekker vettig! Heb geen last van striemen..tenminste nog niet....en m'n huid is ook nog helemaal niet strak, heb nog genoeg ruimte over zo te voelen. Baat het niet dan schaad het niet!

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @lotte: ach dan krijgen ze toch geen kaart... hoef je daar niet meer over na te denken hihi..

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    waar koop je die heeeeeerlijke creme dan?

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    waar koop je die creme?

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @all; Ik kruip weer ff me bed in! Tot laters :D
    En niet teveel kletsen he :p

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    had je dat niet eerder kunnen zeggen :p kan wel voelen dat het beter spul is. idd wel lekker vettig maar de enige creme die niet vastplakt aan mn kleren (als ik ergens een hekel aan heb.....)
    Ik heb ook nog geen striemen gelukkig, maarja wat niet is kan nog komen...............huid van mn buik is behoorlijk droog en ik heb dus wel een strakke buik... en daardoor jeukt het zo ontzettend aan de zijkanten...hopen dat het helpt.. is wel verkoelend elk geval..
    *zit even genietend op de bank :p*

16. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ik heb hem bij de DA gekocht, het is een redelijk nieuw merk volgens mij. Het is een grote witte pot.

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Roeltje..het lekkere is dat die creme er 's avonds ook nog op zit. Voelt gewoon de hele dag goed aan.

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Heb hem ook bij de DA gekocht.. wel een tube, aangezien ik zeker wilde weten of het werkt.. de rest van de creme's heb ik na een tijdje allemaal weggegooid omdat het niet werkte dus vind zonde om gelijk een pot te halen haha...Tube was 9,50..

@Dees: Truste meis!;)

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Chicken: Ben benieuwd hoe lang het er over doet om te werken.. kan nog geen wonderen verwachten natuurlijk... als de jeuk niet overgaat hou ik m zoieso hoor, voor tegen de straie.. hij voelt lekker aan en ruikt ook normaal... hoop echt dat de jeuk weggaat, heb allemaal krabkrassen op mn buik...

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Slaap lekker!

Deel Deze Pagina