December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    @ doortje 79 fijn dat de echo bij je vriendin goed was kan me voorstellen dat het een hele opluchting was.

@ ilona Ps haha dat ken ik weet ook nog niet wie wie is en moet elke keer denken wat had ik ook al weer gelezen.

2. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    goedenmiddag allemaal!

wat een hoop paginas erbij zeg! De eerste echos komen er zo langzamerhand al aan he voor sommigen! Spannend!

@hier word het steeds onwerkelijker, voel niks, geen gespannen of pijnlijke borsten, geen buikpijn, niet misselijk, helemaal niks eigenlijk. Raar he? Maar van die borsten kan wel kloppen want na 2 keer borstvoeding gegeven te hebben is het boeltje natuurlijk al opgerekt, dus misschien komt dat later. Die echo lijkt wel een eeuw weg! Dat is de enige echte bevestiging voor me op dit moment. Ik heb natuurlijk ook wel die supergoede test van MvM gehad, maar toch.......
    Herkennen mensen dit? Ben benieuwd........

kus, Dicky

3. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    heeee joyce!! hoe is t met jou!!?? Ik zit lekker in engeland bij mijn zus! Oeh die moet ik nu even gaan wakker maken (hoog zwanger) en mijn nichtje ooook!

4. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @Joyce: ik zou gewoon bellen en proberen een afspraak te maken.. Als ze zeggen dat het niet mag zeg je gewoon oh sorry wist ik niet is 1e zwangerschap :rolleyes: Nee heb je en ja kan je krijgen toch??

5. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    @ Doortje heerlijk hoor lekker bij je zus op visite! heb je het haar al vertelt?

6. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @usmommy: jaa heel fijn! En ze weet t ook al, we zijn erg close, en ze heeft erg meegeleefd met mijn miskramen, dus zij was ook de eerste die ik belde toen ik een positieve test had :)
    En jij? Getrouwd met een amerikaan? waar ligt Herndon? Hoe laat is het nu bij jou?

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ doortje: ja goed he! moe enzo! haha.. hoest in engeland?.. maar ben je om te helpen voor als het zo ver is dan ofzo?
    @ psje: hmm.. sja.. das een goeie.... kant proberen toch? hmm.. ff over nadenken..

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    hahaha zus en nichtje zitten verdwaasd op bank. Ze wilden allebei nog niet wakker worden!

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ow wat fijn doortje :) jeetje 2 weken spanning gehad.. gelukkig is het allemaal goed en kan ze hopelijk toch weer echt van haar zwangerschap gaan genieten..
    hier niet meer misselijk geweest sinds 2 dagen, dus de vk weer gebeld.. die kon me vertellen dat het niet slecht hoeft te zijn, maar het niet vaak voorkomt dat iemand eerst wel misselijk is en daarna een paar dagen niet meer :S.... juist omdat mijn vorige zw ook zo is gegaan.. nu zei ze me dat ik eerder een echo moest laten maken, iig 1 week eerder, dan konden ze misschien hartactie zien en iig wel of de baby nog gegroeid is vanaf het begin..

Voor de dames van de lijst!
    Dus mijn echo staat nu een week eerder.. op 29 april om 14:15...
    Ik vind er op deze manier echt niks aan om zw te zijn, het irriteert me alleen nog omdat ik er alleen nog maar stress van heb gekregen.. hopelijk word ik snel weer misselijk..

10. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @joyce: nee ben er nu voor de gezelligheid een weekendje. Ze is in juni uitgerekend, dan ga ik een week om te helpen idd (hopen dat de baby dan komt), heb ik de vorige keer ook gedaan! Toen kwam mijn nichtje een dag nadat ik er was! :)

11. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ elegance: wat vervelend dat je er niet echt van kunt genieten en zo ongerust bent! Kan het me wel voorstellen hoor.. Zal echt voor je duimen dat je heel snel weer misselijk bent enzo!!!

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @elegance: jeetje, sjonge.....pffff! Wat zit je toch weer in onzekerheid! Ik word wel een beetje kriebelig van je vk, vind eigenlijk dat ze een beetje paniek zaait bij jou! Vind het wel enorm fijn voor je dat je een week eerder de echo mag! Ik stuur je even een pb!

13. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ doortje: hahaha.. das ook niet aardig! hoop dat deze beeb wel komt als je er bent!
    Lekker hoor weekendje met je zusje doorbrengen!
    Kom zelf ook uit meiden gezien en naar mate we ouder worden is de band wel stukken hechter.. zo leuk!

14. Paske

Paske Actief lid

3 feb 2009
    188
    0
    0
    Hallo dames,

Ik meld me ook in dit topic. Ik weet sinds dinsdagmiddag dat ik zwanger ben. Vandaag is pas mijn NOD, maar ik heb inmiddels al 6 positieve testen hihihi (4 van KV en 2 CB digitaal)
    Morgen nog 1 keer met CB digitaal (1 dag na NOD) want dat wil mijn mannetje graag, anders kan hij het niet geloven :D

Ik ben op 25 december uitgerekend, we krijgen dus een kerstkindje (hoewel die kans wel klein is dat hij/zij precies op die dag komt, maar het idee is leuk :D )
    Meer meiden die met kerst zijn uitgerekend?

15. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ paske: welkom! kerst is nog relatief rustig, hihi...

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @joyce: nee haha ik bedoel dat ze werd geboren de dag nadat ik er was, dus helemaal super! En idd, hoe ouder we worden, hoe hechter de band wordt. Vroeger vlogen we elkaar alleen maar in de haren. Had jij dat ook?

17. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    @all, jeetje wat wordt er veel geschreven.
    Nou goed terug uit het ziekenhuis en de dokter heeft me wel gerust gesteld. Ik heb in de laatste 8 weken ergens de 5 de ziekte gehad, en nu heb ik daar antistoffen voor aangemaakt. (Dus ik kan maandag gewoon weer aan het werk) Waarschijnlijk heb ik het gehad voor ik zwanger werd. Ik ben namelijk eind feb twee dagen ziek geweest. Dit is niet met zekerheid te zeggen. Op de echo uit en inwendig was eigenlijk niks te zien. Hij kon wel een klein stipje zien wat dan het vruchtzakje zou moeten zijn, maar het was echt nog niet duidelijk genoeg. Mag gewoon 27 april mijn eigen dokter gaan......ben dan precies 6 wk en hoop dan toch echt wel wat te kunnen zien.
    Ben blij dat ik maandag gewoon weer aan het werk kan had er niet aan moeten denken weken thuis te zitten.
    Bedankt voor het duimen.

18. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @paske: gefeliciteerd!

19. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ben d'r weer vandoor! x

20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ doortje: oh dan is het wel lief ja! haha.. leuk leuk! ja hadden we ook! ruzie! en absoluut geen dingen uit lenen en ongevraagd was uit den boze! en nu8: bellen we elkaar er gewoon voor op en kleden we elkaar aan met onze kleren enzo.. bij wijze van spreken dan! ;)

@ zwangerworden: wat goed dat je gerustgesteld bent! hopelijk voor jou snel een goeie echo!!

@ paske: oh ja.. en is idd errug onwerkelijk maar.. denk dat die tests niet liegen hoor! haha

Deel Deze Pagina