@dees: hihi ik zie je al zitten op de bank: wanneer komt ie nou?? 50 keer in de spiegel kijken, nog meer plassen dan normaal! Dat wordt wat als jullie gaan trouwen
Jeetje de 1e december mama... gefeliciteerd en rust goed uit! @ inenten blijf ook bij me keuze en laat me niet inenten. Nog 2 weken en dan mag ik al thuis bevallen!!!
heeeeee iedereen! sjonge jonge wat heb ik een turbulente weken gehad zeg pfoe! @dees: ga je trouwen?! Gefeliciteerd! @griepprik: heb het ook aangeboden gekregen, maar de kans dat ik zieker word van de prik dan van de griep was aanwezig, en ik dacht voor die laatste paar weekjes zit ik niet te wachten op een goeie griep! Dus dat risico neem ik dan maar. Het is overigens 3 jaar terug ongeveer dat ik goeie koorts heb gehad terwijl er na die tijd nog 3 zieke mensjes al een paar keer goed ziek zijn geweest bij ons in huis zonder dat ik wat heb opgelopen... Wat begint het op te schieten he jongens? Is iedereen een beetje aan kant? Wij bij-na. Op een paar dingetjes na zoals idd de Zwitsal dingetjes ed. @hier: maandag naar de vk geweest, meneertje ligt in stuit! Een echt eigenwijsje om op het laatst nog even verkeerd te gaan liggen. Volgende week een 'uitwendige versie' waarbij de vk aan de buitenkant zal proberen het ventje te draaien.... Vannacht ook enorm pijnlijke krampen gehad die doorstraalden naar mijn rug. Heb de vk gebeld vanmiddag en die vertelde mij dat het best weeen konden zijn! Help! Nu moest ik vandaag heel rustig aan doen en vannacht in de gaten houden, kreeg ik nu weer van die pijnlijke aanhoudende krampen moest ik het spoednummer bellen, dan komen ze even kijken. Ik hoop dat ik vannacht niet weer wakker word van de pijn......laat de baby nog maar even lekker zitten! Zijn er meer (aanstaande) mama's met een kindje in stuit? Ik hoop komende dagen wel gewoon weer te kunnen posten hoor!!!!!!! En dan zal ik zeker ook op iedereen reageren, het is nu echt veel te veel paginas terug..............i'm sorry! Groetjes, Dicky
Hahaha Nee ik wacht op mijn mannetje wanneer hij zich een beetje gaan aankleden enzo. Hij is vandaag thuis gebleven aangezien hij zich nog niet helemaal toppie voelt. Hij zat nog uber relaxed achter zijn laptop. Ik heb hem nu naar boven gestuurd om zich te gaan douchen enzo Hihi, maar jou idee had ook gekunt Van de zenuwen ben ik idd alwel 6x naar het toilet geweest
@dicky; Wij gaan idd trouwen!! En wel op 23-11-2009 hihi, ben dan 38wkn + 6dagen. Vandaag gaan we in ondertrouw. Jammer te horen dat jullie mannetje in stuit ligt, hopenlijk draait jullie beebje nog vanzelf of dat het de VK lukt hem te kunnen draaien. Lijkt mij eigenlijk best pijnlijk, of heb ik dat mis? Doe het maar lekker rustig aan, ik denk idd ook dat die krampen voorweeen zijn. Ik heb eigenlijk geen idee of er nog meer kindjes in stuit liggen, hier ligt de kleine iig al met zijn koppie naar benee.
@dees: lijkt me waanzinnig om te trouwen met een dikke buik! Ja idd, draaien van de baby is niet zonder risico, er is een kleine kans dat de vliezen breken of dat de weeen beginnen, maar die kans was klein volgens de vk dus wagen we het erop. Nou vannacht waren het echte......bij mijn andere twee dames had ik deze alleen toen ik aan het bevallen was..........ach ja ik probeer me maar gewoon zo min mogelijk druk te maken al doe ik dat natuurlijk wel onbewust........ @manoe: heeeeeeeeeee! Hoe is het??
Hey meiden, Dees, veel plezier straks!! Ga eerst eens even terug lezen, wat een gebep zeg! Je kan wel zien dat de meeste me verlof zijn
goede middag.., morge zouden we een luchtbalon vlucht krijgen gaat ook niet door. die man heeft een beroerte gehad. en voel me hellemaal niet goed vandaag. heb last van helle heftige krampen wat het is geen idee. daarom ga ik zo even me bedje in. @ kaartjes : ik heb er 50 stuks gemaakt! en die zijn aleen voor familie en Goede vrienden. @Griep: ik ga zo prik niet hallen.en ook nog niets gehoort. gister info erover gehad over die prik. en een boekje.
hey dames! Ff bijlezen vanaf pagina 1098.. maar eerst ff dit.. Mochten er mensen zijn die allergisch zijn voor kippeneiwit, dan kan de griepprik sowieso niet.. Daarbij is de mexicaanse griepprik gemaakt/ opgebouwd uit kwik.. Met andere woorden een mengseltje van kippeneiwit, kwik, dood virus en ws nog vanalles.. En kwik inspuiten?? ........... @ dees: en?? Wat is het laatste nieuws? Nogmaals: thanks voor je tip meis!! hihi.. mag met de bon naar de winkel en krijg dan de cheque!! @ kaartjes: hebben afgesproken beiden een top 10 te maken en dan te kijken welke het word.. heb iig sites gevonden waarbij de kaartjes stukken goedkoper zijn! en wel hetzelfde als bijv geborotekaartjes.nl Wel handig te weten dat je direct het juiste aantal moet doorgeven.. @ creme: ik wissel hema met zwitsal af.. maar bevalt ook goed! en ook nog geen striemen! jeuj!! soms voelt huid wel straks, maar dan is kleine ook net aant gymen! hahaha Maar tubes zijn bijna op, dus dan geef ik ff gil voor de naam (ben't dan weer vergeten dan..) @ filmpjes: hahah.. lekker he, verlof? mijn vriend had film 1 aangevraagd en hebben we nu dus ook, konie en testen en vondie wel goed voor tijdens mijn verlof, hahaha @ lotte: heb het ff gemist, maar hoezo kun je alleen koud wassen"? machine stuk?? @ kopen kopen koopavond! morgenavond van 18 tot 21 bij de hema! helaas niet via de site, dus kan nu zelf ook niet ... @ chiquita: wat je kunt doen is online bestellen en dan krijg je mail alsie binnen in en kun je gewoon keertje ophalen bij de winkel.. ms handig.. @ puzzelen: heb er wel eent afel voor, maar daar kanie neit blijven liggen ik ga straks denk ik foto albums in elkaar knutselen ! moet ook gebeuren! en anders japanse puzzels.. @ lotte: das niet fijn, al het werk voor niks... @ roeltje: fijn he, dat gedoe met die griep? maar nu ik hoorde van de kwik erin..... weet ik zeker dat ik hem niet wil!! @ chiquita: nou dat schijnt dus wel mee te vallen.. hij is niet meer of minder agressief, maar heeft andere symptomen en is nt iets anders wat betreft opbouw.. dus nieuw.. en zoals alles wat nieuw is: is altijd spannender dan wat al bestaat! Overigens hoorde ook dat de medicijnen altijd gemaakt worden voor volwassenen.. bij kinderen krijgen ze dus een vermindere hoeveelheid en hopen dan dat dit werkt, terwijl ze eigenlijk niet weten of dat de juiste oplossing is.. maar dat geld voor alle medicijnen.. @ je lekkage: das wel lastig zg.. hopelijk valt het mee en gaan ze niet breken... en gelukkig heb je speciale verf om het weg te krijgen, maar geeft wel weer gedoe ja.. @ roeltje: lekker he? slapen en snoepen? en tss.. soms is het gewoon niet netjes! in huizen word geleefd hoor!! kom op zeg! @ doortje: nee jullie waren op 1102, maar had nog niet alles gelezen tussen 1098 en 1102 nu wel iig! @ zeeprest: wat een originele naam! Maar jeetje zeg.. das nog vroeg... Hoeveel weken was je? Je bent, voor zover we weten, tot nu toe de enige. Is de bevalling wel goed gegaan? Hoezo had je een rotzwangerschap?? das echt balen zeg! Heel veel sterkte de komende tijd! @ chiquita: kan me voorstellen dat dat erg confronterend is! was sowieso een heftige uitzending! @ mili: hihi.. de laatste voorbereidinkjes? hihi... heb je nog goeie vragen voor de kraamzorg? die komt bij ons vanavond dus.. Spannend! die voorbereidingen! @ lilith: oeh wat eng! goed opletten hoor!! En niet zomaar laten afschepen met paracetamolletje zoals het geval was bij dat meisje van 3... @ roeltje: hoezo zou je niet naar de tandarts mogen? naja zeg! ik bedoel je mag toch gewoon een verdoving en vullingen krijgen? ze mogen alleen geen gfotos maken!! beetje stom van de tandarts, maar zie dat je over 5 min aan de beurt bent, dus succes! @ decemberweb: heb zeeprest toegevoegd, de 1ste baby staat op de site! @ roeltje: mooi buikje!! @ snel gaan: was de weekendplanning met mannetje aant doornemen.. slik! is echt niet lang meer! @ psje: maar van de stukjes griep kun je toch ook ziek worden? Klinkt iig alsof je je goed hebt laten voorlichten.. @ roeltje: hebben jullie ook online? en vliegt er dus steeds uit? hmmmm... toch eens aan vriend doorgeven, hebben wij namelijk ook! @ saskia: mooie buik!!! @ chicken: gefeli met je auto!! leuk he, al die kleine kleertjes.. @ roeltje: zo'n doekje erbij color catcher! helpt goed! en niet meteen heel heet wassen.. @ psje: heb wel meer afscheiding ja, en met vlagen jeuk.. de creme die ik heb helpt goed in ieder geval (multigyn).. maar is idd erg vervelend.. komt gelukkig niet door mijn kleding heen, maar voelt zo vies... iig niet te vaak lactacyd en inlegkruisjes gebruiken, en vaker ondergoed wisselen... @ administratie: zal zo de site bijwerken! @ dees: spannend! veel plezier straks! @ dicky: oeh een stuit is niet fijn.. en ook al weeene? spannend! @ trouwen: heb voorgesteld om 31-12 te trouwen.. r was dan nog een goedkoop tijdstip vrij.. maar helaas ziet mannetje het niet zitten want net bevallen bla bla.. tis een schat hoor en is lief bedoeld.. @ gimena: doe je wel rustig aan?? had de vk je niet voor niks gezegd he! @ hier: gisteravond gedoucht en een en ander bijgewerrkt.. was bezig met benen toen mannetje kwam kijken offie kwam helpen (bijv shampoo enzo al hoger zetten) dus zei datie wel mocht helpen maar ja dat wat ik wilde vondie toch te eng.. dus ik zeg: dan blijf je kijken hoe het moet en doe jij het de volgende keer.. maar toen vluchtte die snel weg.. hij vind het echt eng! dus toen met een spiegeltje gedaan, ging op zich nog best aardig! maar schrok wel.. had echt het idee dat het er nu helemaal anders uit zag daar beneden... kon me helemaal voorstellen hoe eng die het vond omdat het er zo raar uit zag naar mijn idee.. (zijn hormonen denk ik) dus toen begonnen de hormonen helemaal... zeker omdatie vlak voor ik ging douchen beetje boos deed en ik dus ff het idee had dat hij zich steeds aan me ergert.. dan is het gezellig en dan ineens issie boos.. na het douchen er over gehad en hij vind iig niet dat het er daar raar uit ziet! moest niet zo raar doen want was echt niet zo ! En dat irriteren was ook nie, hij wilde me alleen tegen mezelf in bescherming nemen.. heb het op het werk niet druk, word er straks uitgegooid en ga dan 's avonds nog ff een briefje voor de rechtsbijstand typen en wil dan weer de vuilnis wegbrengen enzo.. en hij vind dan dat ik maar eens moet rusten en rechtsbijstand gewoon overdag moet doen ipv steeds door te gaan.. dus alsie boos deed was het de zweep erover om me rustig te krijgen... wel goed om te weten iig.. vond het ook wel lief van hem, maar ja, die hormonsters zagen het ff anders..
OH en nog ff over werk: had gereageerd op een functie en krijg te horen dat ik nu teveel van de branche ben waar ik nu in zit.. ja duh! heb opleiding gevolgd "voor" die branche en dit is eerste baan maar wil evt de branche uit! nou ja, iig had het bureau wellicht wel andere vacatures dus heb uik 1ste week verlof een gesprek daar.. ebn benieuwd hoe ze op de dikke buik reageren!
@Gimena, lekker in je nieuwje huisje, ben je al een beetje gewend? @Lotte, succes bij de advocaat, zou wel fijn zijn als jullie wat duidelijkheid krijgen.. @Zeeprest, gefeliciteerd met jullie dochter! Hopelijk mag ze snel naar huis. @Roeltje, bah kiespijn!! Sterkte bij de tandarts. @albums gluren, gedaan! Hele mooie buikjes dames!! @Suus, wij hebben ook de 4 rider. Mooie kleur dat grijs. De kleur die wij hebben is er niet meer denk ik. Beetje een ribstofje, beige/creme kleurig. @PSje, duidelijk verhaal. Nu ga ik toch ook weer twijfelen.. @Saskia, mooi buikje en leuk kamertje! @Chicken, gefeliciteerd en veel plezier met de nieuwe tuut. @Lilith, fijn dat het weer wat beter gaat, hopelijk blijft het rustig. @Dicky, oei spannend!! Hoop dat draaien gaat lukken en dat het nog even rustig blijft. @Gimena, jammer dat de ballonvlucht niet door gaat en balen ook weer die krampen. Lekker met een boekje op de bank!! @Joyce, toch lief van je mannetje! Balen dat die hormonsters er vaak zo anders over denken
heyhey.. joyce: jeetje jij hebt echt op alles gereageert hoe doe je dat??? ik onthoud dus echt bijna niks! knap hoor.. en wat betreft er anders uitzien dara onder ja ik weet er alles van gelukkig hoef ik het niet te zien mn buik is te groot hahaha gimena: he wat jammer dat t niet doro kan gaan.. nou meis ga leker liggen denk dat je lichaam gewoon even wat rust nodig heeft dees: gefeliciteerd!!!! nog eventjes en je mag dan gan trouwen 2 dagen voor mijn huwelijksdag maar ondertrouw is ok al een hele stap!geniet vandaag lekker uhm verder ene beetje dingen vergeten sorry... heb net zwitsal ingeslagen 2+1 gratis... wild eook luiers mee nemen maa had al 2 kids op de fiets.. dus bagage genoeg ga d ebekleding van de kinderwagen uitwassen wordt welles tijd...
@ meloen: jep, maar was wel fijn om ff te huilen en te knuffelen, kan ik nu weer positief verder denken @ chiquita: rechtermuisklik op "laatste" en dan openen in nieuw tab.. dan in een tabje lezen en steeds doornaar de volgende pagina en als ik wil reageren naar dat tabje wat net nieuw geopend is. Wel goed opletten, anders ben je alle tekst kwijt, maar ja.. had er ff tijd voor en ben blij dat ik niet alleen ben die dat vind, haha.. nou ja, buik zit wel in weg, maar wilde toch ff weer alles netjes bijwerken down under.. dus ja, dan met spiegel erbij.. en tja.. dan zie je het toch he...
nou ben eindelijk thuis.. pff.. zenuwbehandeling, zat gewoon een gat in!! 4wk geleden nog geweest en toen zat er nog niks!! leuk hoor zwanger zijn haha.. zit nu lekker op de bank met een half doof gezicht.. errug fijn, zit nu een noodvulling in.. morgen eigen tandarts maar even bellen voor nieuwe afspraak.. liefst zo snel mogelijk voor de tweede behandeling, wil niet het risico lopen dat de beeb zich dan aankondigt en ik met kiespijn in het kraambed lig haha.. @vaccinatie: KWIK!!!!!?????? ja daaaag... klinkt niet echt lekker geloof ik... pff voor de rest weet ik eigenlijk niet wat er precies geschreven is.. word altijd zo duf van de verdoving haha.. ga nu lekker op de bank liggen heerlijk.. kom zo nu en dan wel even om het hoekje kijken
haha daarom ben ik meteen heengegaan.. kan over max. 3 weken een nabehandeling krijgen.. en aangezien maandag officieel mn verlof in gaat ga ik volgende week meteen heen haha.. wil er nu wel vanaf zijn.. Gelukkig heb ik een man thuis zitten met vakantie die altijd heel lief is wat dat betreft.. heb al kruikje gekregen en een glas drinken
@roeltje: beter! Gelukkig ben ik ook zo gezegend met een schat van een vent, dat is niet bij iedereen zo! (helaas) Hoor het vaker hoor, dat door de zwangerschap enzo de mannen het soms niet meer aan kunnen. Lijkt me heel erg!
hallo! Weer terug van de huisarts... IK WEET HET NOG STEEDS NIET!!!! Heb nu wel een afspraak voor vaccinatie voor vrijdag staan, dus nog een paar dagen om over na te denken.... ze had wel dezelfde antwoorden als bij PSje. En toen ik op de man af vroeg: wat zou je zelf doen? Zei ze: ik zou het doen, je loopt een te groot risico als je het krijgt. Maar nu lees ik dat Joyce schrijft dat er kwik inzit?? Zucht...
Ik ben weer thuis! Whooohoo we hebben beide onze handtekening gezet Hebben ook gelijk maar de erkenning van ons kindje gedaan, lopen nu toch ook een klein beetje het risico dat ons frummeltje eerder komt dan onze trouwdag. Nu is alles dus lekker geregeld en hoef ik me daar geen zorgen meer om te maken. Zijn gelijk maar doorgereden naar de thuiszorg-winkel en hebben aldaar de klossen voor onder het bed, de ondersteek en een ideale ruggensteun opgehaald. Hahaha, je kan het maar alvast in huis hebben