December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    joehoe dees! gefeliciteerd!
    hoe werkt dat eigenlijk met de thuiszorgwinkel? moet je daar ook voor betalen? Kun je daar gewoon binnenlopen?

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @doortje; heb niks moeten betalen. Liepen idd gewoon binnen en gaven bij de balie aan dat we graag de klossen en de rest kwamen ophalen. Ze noteerde wat gegevens van ons in de computer en haalde de spullen uit een magazijn. Kreeg een transactiebewijs mee en nog wat folders. Het is eigenlijk ook gewoon een winkel waar je ook bijv. spullen voor de kleine kan kopen *smelt* . Ik heb me in kunnen houden :p
    Ohw ja, thanx voor de felicitatie :D

3. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @dees: maar moet je dat van te voren reserveren? (sorry hoor, hier spreekt een leek..)

4. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    @Dees; Gefeliciteerd!!!

@ Roeltje; Fijn he, zo'n tandartsbehandeling. Praat me er niet van, die man verdient bakken geld aan me.

@Dees; De huisarts zei vandaag ook tegen me dat er middelen zijn gebruikt in de vaccinatie die nog nooit eerder zijn gebruikt. En als ik dan weer hoor over kwik neig ik toch steeds meer naar niet doen.

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Lilith
    Hoop dat je meisje geen Mexicaanse griep heeft. Kan me voorstellen dat het echt zo moeilijk is als mama om je kleintje zo te horen blaffen.
    Hopen dat je zelf geen koorts krijgt…

Roeltje
    Dat heeft een collega van mij ook. Die is al de hele zwangerschap met haar gebit aan het tobben. Zou het spreekwoord dan toch waar zijn? Alleen jij overdrijft het een beetje met je drie tanden… Mooie buik trouwens…

Doortje
    Niemand kan je adviseren ben ik bang. Niemand durft er een uitspraak over te doen. Je moet echt helemaal zelf beslissen of je een vaccinatie haalt of niet.

*foto’s*
    We willen natuurlijk wel zsm van alle decemberbaby’s de foto’s zien he? En de geboortekaartjes natuurlijk.

PSje
    Super, bedankt voor de info. Precies de antwoorden die ik nodig had. Ik ga die prik toch ook maar halen. Hoef ik mijn eigen huisarts niet meer al die vragen te stellen.
    Die afscheiding weet ik echt niet…je loopt toch geen vruchtwater te lekken he?

Saskia
    Mooi kamertje met die warme kleuren hoor!

Caruli
    Het laatste wat ik heb gelezen is dat zwangeren wel Tamiflu mogen.

Joyce
    Ik ga vanavond ook maar eens met een spiegeltje aan de gang. Benieuwt of het er anders uitziet. Ik hoop maar dat ik alles nog herken…

Waar komt die kwik-info trouwens vandaan? Toch niet zo’n complot website die ons wil doen geloven dat we allemaal door de de overheid in haar macht gehouden worden met spuiten he? Dat vind ik nou juist weer een beetje bangmakerij. Ik kan het nl. nergens bevestigd vinden, behalve dan bij die hazen van “StralingsArm”

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Collo: tjsa of het spreekwoord waar is weet ik niet, maar ben er wel zat van haha...

@vaccinatie: Tante van mn man had het er vanavond ook al over.. zij had dat van haar baas gehoord (werkt in thuiszorg) en zij gaat m ook niet halen... ik ook niet denk ik... pff zo moeilijk...

@All: Hier lekker bij oom en tante van mn man gegeten, dus hoefde lekker niet te koken.. straks afspraak maken bij de buuf voor massage.. heerlijk.. 1 tot 1.5uur voor maar 40 euro complete zwangerschapsmassage.. nou dat laat ik niet liggen natuurlijk haha.. lekker met dekentje op de bank.. constant buikkramp, VK gebeld en klinkt haar als indalingsweeen, even in de gaten houden, zolang er geen regelmaat in zit is het goed..ff afwachten dus.. hoop niet dat het doorzet haha.. nog iets te vroeg hihi

7. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Heeey Dicky ja hier alles goed! Nog een paar weekjes he! :D Spannend hoor met de stuit ligging en je weeen! Hou je ons wel op de hoogte!

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ff nieuwe banner testen :D

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Nope is niet nodig. Ik had deze vraag vorige week ook en heb toen gebeld met de thuiszorg-winkel.
    Wij hadden vooral deze vraag aangezien we 12 klossen nodig zijn voor het bed waar ik op ga bevallen. Is namelijk een boxspring, tja en daar zitten echt 12 poten onder.
    Maar ik kon gewoon de winkel binnen stappen en ze vertelde me aan de telefoon dat ze een ruime voorraad hebben ;)

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @roeltje; leuke banner :D

11. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    dicky: mijn kindje ligt sinds 20 weken al met zn hoofd naar beneden.. ;) maar je beeb kan nog draaien hoor.. mijn zoontje lag bij 34 weken nog in een stuit en 35 weken was hgij gedraait..

vaccinatie:dat van dat kwik was laatst ook bij netwerk nadat ik die aflevering had gezien wist ik zeker dat ik geen vaccinatie wil. ook mijn kids geef ik de vaccinatie niet... er is mij te weinig over bekend....

dees: fijn gevoel he.. hoop dat je frummel blijft zitten tot na de trouwerij zou wel leuk zijn toch???

roeltje: oooh tandarts ben ik zo bang voor nouja op 1 na.de oom van mn man maarja die woont een beetje ver weg...hopelijk voel je je gezicht nu al weer een beetje ;)
    en is die kiespijn straks lekker weg...

nou hier ben ik op.. mijn kids zijn ontzettend druk en luiesteren opeens voor geen meten.. net even mn keel open gezet. en in 1 keer zijn ze rustig heb nu wel even pijn aan mn strot hor pffff. maarja als het maar helpt...
    dadelijk lekker soapies kijken...
    mn rug ook weer ontzettend veel pijn aan.. zo heb weer genoeg geklaagd

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Chiquita: haha een keer een harde stem opzetten wil idd nog wel eens werken haha..

Totaal niet bang voor de tandarts gelukkig haha.. verdoving is net uitgewerkt en totaal geen last meer:D:D heerlijk..

@Dees: 12 poten!!!! zo hey... dat zijn er een boel :D ach zullen ze vast wel eerder hebben meegemaakt haha

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @chiquita; Ik hoop idd dat onze frummel nog ff blijft zitten totdat onze trouwdag voorbij is, daarna mag hij komen :D
    Veel plezier zo met de soapies, ik ga zo ook languit op de bank. Ik kan mijn rug nu ook goed voelen.

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @roeltje; haha, nou gelukkig keken ze niet raar op dat ik 12 klossen nodig had. Zullen ze waarschijnlijk wel vaker meegemaakt hebben. Het zijn 2 boxsprings naast elkaar met daarop een tweepersoons matras, de hoogte was 55cmd dus net te weinig om het zonder klossen te proberen. En tja het waterbed was al helemaal geen optie...

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Dees: uhm,, nee waterbed is niet handig haha..

Ga zo ook lekker voor de tv hangen.. lig alweer met een deken op de bank.. boekje erbij... heerlijk...
    nou dames fijne avond..

Oja weer twee bevallen bij de novembermama's!!!!

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai allemaal.

Vandaag bij mn moeder op vitiste geweest, mn neefje was er ook. Gezellie. Echt een lief mannetje is dat.

Daarna bij de advocaat geweest. Een hele rustige en prettige man om mee te praten. Hij gaat een brief opstellen voor de advocaat van de campingeigenaar en mailt het concept dan naar ons. Denk dat hij ons wel kan helpen! Wel duur hoor allemaal. Hebben al zo weinig geld door al het gezeur hier, maar ja…als het maar helpt! Hebben weinig keus nu!

Ga nu weer even bij lezen! Morgen ben ik thuis, dus dan kan ik jullie tenminste bijhouden hihi:p

@Roeltje:

Eventjes slapen was idd wel lekker! Merk dat ik t meer nodig heb, maar ik gun mezelf de rust eigenlijk nooit. Maar denk dat ik dat nu wel meer wil gaan doen. Jij ook lekker geslapen?

Tsss, waar bemoeit je tante zich mee. Heeft ze niks beters te doen? Blijkbaar niet haha.

Blegh, zenuwbehandeling…Heb helemaal niks met de tandarts, vind het zooo eng. Ga wel altijd netjes hoor hihi. Sterkte met de pijn!

@Doortje:

Jaaa toffifee was lekker! Alleen had ik ze alle 15 opgegeten, dus was wel beetje proppie vol! Zijn niet zo groot, maar wel machtig! Ongeveer net zo groot als een pepernoot hihi. Snel de doos in de prullie gegooid, want wilde geen reacties van ventjelief hihi:)

Dat viel mij gister ook op bij mijn banner! Zo gek he, klinkt echt als heel kort nu! Onder de 50 dagen!!!

@Zeeprest:

Ten eerste gefeliciteerd!

Jeetje zeg…wat een tegenvaller voor je…Trek je het geestelijk een beetje? En dan zeggen ze dat er niks aan de hand is als je je slijmprop vroeg verliest!!! Kan dus wel zo zijn!!! Verloor je veel? Ik ben namelijk ook een stukje verloren ongeveer een week terug, vandaar dat ik het vraag…

Lijkt me heel moeilijk om elke keer je meisje achter te moeten laten. Hoe lang was ze bij de geboorte? En denken ze dat ze nog lang moet blijven? Weet je hoe het gekomen is? Kan zijn dat anderen dit ook al aan je gevraagd hebben, maar ik heb nog niet verder gelezen!

Sterkte in ieder geval en ik hoop dat je wel kan genieten van je meisje:)

@mili:

We hebben eigenlijk allebei geen vriendenkring, dus dat scheelt een hoop kaartjes. Verder amper contact met de meeste familieleden doordat mn ouders zijn gescheiden toen ik 9 was. Mn vader had amper contact met zijn familie en ik dus automatisch ook.

@lilith:

Tamiflu???? :(Dat mag je dus echt NIET hebben!!! Van tamiflu is namelijk wel bekend dat je het niet mag hebben als je zwanger bent!!!!!

Snap je dokter echt niet…Het wordt heel sterk afgeraden! Mijn baas (is apotheker en arts) zei al heel snel tegen me dat ik dat echt niet mag hebben!!!

Psje:

Help, je maakt me nou toch weer een beetje aan het twijfelen over de vaccinatie!

Ben eerlijk gezegd blij dat je over die afscheiding begint…..Ik heb het ook heel erg. Net zo erg als jij het omschrijft. Af en toe voelt het idd alsof je in je broek hebt geplast ofzo. Heel vervelend. En inlegkruisjes kan je beter niet gebruiken door grotere infectie gevaar, dus das lastig. Trek nou sowieso 2 keer per dag een schone onderbroek aan, maar het is echt heel vervelend! In het begin was het al erg, maar nu steeds meer!

@Chicken:

En hoe bevalt je auto?

Die sokjes…ja die zijn echt zoooo lief. Dat kan toch niet passen? Ze zijn zooooo inniminnie hihi:D

@Caruli:

Nee, tamiflu mag niet!

@Dicky:

dus eerst lag de boef goed en nu ineens niet meer? Kleine dondersteen8)!

@Joyce:

Campingeigenaar heeft opeens een paar weken geleden de stop verwisselt. Dus we hebben nu 6 ampere ipv 10:x! Als ik de wasmachine nu aan doe dan slaan de stoppen door. Heel erg irritant. Ze heeft ons hier niet over geïnformeerd en ontkent het. Maar we weten zeker dat er 10 in zat, want nu opeens kunnen we amper nog dingen aanzetten!

@Dees:

Gefeliciteerd!!

@thuiszorgwinkel:

Handig om te weten dat je zo binnen kan lopen!

Liefs Lotte

17. bapsie

bapsie Niet meer actief

Goedemorgen, is hier rustig gebleven gister aaf zeg!

iedereen lekker geslapen?hier wel redelijk :)

18. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Goedemorgen!
    Nee hier niet lekker geslapen, halve nacht wakker en vanaf 6 uur geen oog meer dicht gedaan. Zo'n hoofdpijn dit is al dag 4 dus ga om 11 uur even naar de dokter. Misschien toch een ontsteking ofzow. :(

19. bapsie

bapsie Niet meer actief

das niet prettig, hopelijk heeft de huisarts een oplossing :)

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Leontine, gefeliciteerd met geboorte van Pippa. Jeetje wat een zorgen, nu alleen nog maar vooruit met zn allen. Heel veel sterkte!

@ Dees; gefeliciteerd met jullie ondertrouw, leuk!

@saskia; leuk kamertje en een mooie buik!

@ griep; lastig he allemaal, pffff. Vind het wel naar en onduidelijk allemaal hoor, je moet er toch niet aan denken en al helemaal niet aan zo'n kleine hummel als die zo ziek wordt :(. De bronnen waar vanuit de informatie komt zijn ook vaak erg moeilijk te achterhalen, de verschillende belangen vliegen je om je oren. bleh.
    Niet ziek worden hoor, allemaal.

@Lilith; hoe is het nu met je dochter?

@Roeltje, Auwie, dat klinkt pijnlijk zeg, hoe is het nu?

wie had hier nu een kortingscode van geboortekaartjes.nl? Die zou ik ook wel graag willen, als dat mag :p

@ uitje; Is het al bekend wat we doen en waar? Ik ga lekker een weekend weg, kijk maandagavond/dinsdagochtend anders wel wat het geworden is :).

@ hier, heel erg toe aan ons weekendje niks doen. We hebben dus een huisje gehuurd om voornamelijk te gaan slapen geloof ik, haha. Ik begin het een klein beetje te leren wat rustiger te doen, maar manlief hier heeft absoluut geen rust. Fysiek even weg zijn van alles wat dat activeren kan, zal ons vast goed doen. Met een auto vol open haard hout, kussens en erg veel lekker eten naar het hoge noorden. Kan nu al niet wachten om midden op de dag rozig in slaap te vallen na een strandwandeling :).
    Tot die tijd....iets te veel stress ai ai, ik weet t ook even niet hoe anders.

@ iederee; fijne dag!

Deel Deze Pagina