Lotte groot gelijk hoor haha... Hier een goeie deal gesloten met manlief.. Net de woonkamer even gedaan, dat was wel weer nodig.. Hij is nu de auto aan t stofzuigen en opruimen, ik dus lekker achter laptoppie haha.. daarna ga ik de woonkamer/keuken enzo stofzuigen en hij doet dan boven.. Hebben een speciale borstel voor vloerbedekking en dat zuigt nogal zwaar haha.. dat gaat hij dus lekker doen dan helemaal niks meer doen.. Nouja, niks, er moet nog een boek uitgelezen worden vandaag haha
@ Lotte, Ik sluit me graag bij jullie clubje aan !! Geen paniek over beddengoed hoor, gaat toch nergens over om dat elke dag te verschonen... @ Roeltje, heb er ook geen aandacht aan geschonken, ze zijn gewoon jaloers!!
Hahaha, goede rolverdeling bij jullie Maar werkt jouw mannetje niet? Zou graag willen dat die van mij ook lekker "vrij" had, kon ie tenminste wat meer op zn gemak hier bezig zijn. Nu werkt ie vaak 12/13uur en dan moet ie hier nog verder...Zie echt dat ie er doorheen zit, kon ie zich maar ziek melden! Hoe lang is je mannetje al thuis?
dit is zijn laatste vakantieweek.. zondagnacht gaat hij weer weg.. Vind het niet erg hoor dat ie vakantie heeft. hij is altijd twee weken weg en dan een weekend thuis,,, dat het hele jaar door.. gelukkig hoeft hij ook nog maar 4weken en dan heeft ie weer vrij i.v.m. de beeb heerlijk
ohhh sorry, dat heb ik dan even gemist. Zit ook nog niet heel lang bij jullie he hihi. Heb ik dat toen nog net misgelopen of niet opgelet! Even een vraagje trouwens. Mn vriend wil ook graag een weekje thuis zijn als de kleine er is, maar omdat het precies rond kerst is willen er meer vrij. Hoe kunnen we dat het beste oplossen? Hij kan moeilijk op t laatste moment zeggen dat ie vrij wil daar. Dus moeten we maar een week gokken?
Dan is het zeker handig om twee sets te hebben Lijkt me dat je vriend dan wel voorrang krijgt met vrije dagen toch?
Mijn huisarts heeft net gebeld over de mexicaanse griepprik..Hij geeft toch het advies te vaccineren. Hij zei dat het voor die kleine ook wel erg goed was om al antistoffen via mij te krijgen. Het gevraagd hoeveel van het vaccin bij die kleine terecht komt, en hij zei zeer gering, wel de antistoffen dus. Blijft moeilijk, maar ga het toch overwegen denk ik....
@ Lotte; volgens mij verschonen de kraamhulpen om de haverklap je beddengoed, dus twee is inderdaad op zijn minst denk ik...
@Beddegoed: Heb gelukkig aardig wat in de kast liggen haha.. @Lotte: haha geeft niet lijkt me dat zijn baas daar niet moeilijk over moet doen, volgens mij heeft hij wettelijk recht op 2 dagen maar weet het niet zeker.. gewoon even overleggen, in overleg kan vaak een heleboel Happy goedemorgen!!
Waarschijnlijk niet, omdat anderen al de vakantie aangevraagd hebben. Hij heeft wel al een hele tijd geleden gezegd dat ik rond die tijd beval. Hopelijk houden ze er rekening mee, maar ja iedereen wil altijd vrij met kerst
van mn eigen bed heb ik ook meer beddengoed, maar dit is dus een oud bed van mn moeder en die heeft hele andere maten. Vandaar dat er maar 1 set van is nu
Ja, is lastig plannen hè zo'n bevallingsdatum... Het is ook wel logisch dat ze met kerst vrij willen maar dit is toch wel een bijzondere omstandigheid. Kan hij er niet alvast een optie op nemen??
Zit even bij de oktobermama's te lezen haha.. komen ontzettend mooie babyfoto's voorbij daar... begint hier wel te kriebelen hoor haha.. van mij mag het met 4 weken al wel komen hihi
zal het er vanavond nog eens over hebben met m, dan moeten we gewoon een optie nemen voor 1 of 2 weken na de uitgerekende datum denk ik! We willen namelijk dat hij thuis is als de kraamhulp er iig niet meer de hele dag is of als ze al weg is