December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi hoi!

Dames met buddys: Als jullie mij ff PB-en met met wie je buddy bent en evt of er nog info bij moet op de decemberweb, zorg ik dat die word aangepast!!

@ chicken: HOOI!!!!!!!!!!!!!! Zwaai zwaai! hihi.. Miste je al hier ja.. Maar bevalt je verlof??

@ verder wel gelezen maar niet in detail, sorry..

@ de ziekenhuisgangers.. Rustig aan meiden!!! en goed naar de dokter luisteren he!

@ doortje: beurs komt vast goed, ga met zusje dus :D

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hallo meiden,

ik kom even spieken hoe het met jullie gaat!
    het komt nu wel allemaal heel dichtbij zeg, spannend hoor!
    de meeste ook al op zw verlof las ik :):) geniet ervan! :)

chicken haha ik kijk ook iedere keer naar de hokjes, volgende week zal ik ook weer een hokje verder zijn! :)

nog geen te vroeggeboren baby's hier he? gelukkig maar dat ze nog even lekker blijven zitten.. :) ik zal nu ook stiekem wat meer gaan meelezen hier om te kijken hoe het jullie de aankomende weken zal vergaan.. en ik zal heel hard voor jullie duimen dat jullie een fijne bevalling of ks zullen krijgen!!

Dikke knuffel voor iedereen en succes met de laatste loodjes!

Groetjes Ele

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Goedemorgen meiden.
    Hier weer ff een kleine update vanuit het ziekenhuis!
    Ik kreeg er gisteravond ineens flinke koorts bij waardoor ik een infuus kreeg, via dit infuus krijg ik wederom AB! Ik heb vreselijk slecht geslapen door oa het infuus....om de anderhalf uur eruit om te plassen en dan dit ook nog moeten opvangen aangezien ze 24urs urine willen hebben ivm het eiwit gehalte. Ik heb nu net ontbeten en een 30min aan de CTG gelegen. Kindje is goed actief dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken.
    Ik wacht nu op de arts voor verdere uitslag.

Ohw hier helaas geen internet, ik volg jullie via mijn iphone maar het lukt me niet op iedereen te reageren.

Liefs Dees

4. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Heeft iemand wat van Gimena gehoord? Hoe zou het zijn na die krampen gisteren?

@Meloen; Heel leuk dekbedovertrek!

@Chicken; Ja, slapen wordt er niet echt makkelijker op he?

@Elmo; Wat spannend. Als het groot genoeg is, gaan ze dan al inleiden terwijl je nog zo vroeg bent???

@Elegance; Leuk dat je langskomt! Hoe gaat het met jouw zwangerschap?

Ik heb vannacht de hele nacht geslapen!!!! En dat is echt bijzonder voor mijn doen. Ik ben zo blij... voel me meteen een stuk beter!

5. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    O ja, en mijn dochtertje begint nu eindelijk echt op te knappen! Dus ik ga weer wat vrolijker het weekend in.

6. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    morning!!!
    @chicken: nee das inderdaad niet gezellig zo in je eentje 's nachts! ;) Nog een beetje verder kunnen slapen?
    @Ele: lief dat je hier even langskomt! Het wordt erg spannend allemaal, het is al november! We hebben al 1 december beebje, geboren met 35 weken, gek idee he?
    @de rest: beetje goed geslapen??? Ik eindelijk weer eens goed, knapt een mens van op :)
    Ga maandag met een aantal meiden van de yoga, zwemmen. Gewoon baantjes zwemmen, maar we zullen een hele attractie zijn hahahaha!

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @dees: fijn dat je ons op de hoogte houdt! Ben blij te horen dat ze je zo goed in de gaten houden! Hopelijk kun je snel naar huis, dat is toch fijner!
    @litith: goed geslapen en dochtertje knapt op! Heel fijn!!!

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    oh en ik ga vandaag denk ik toch maar de vaccinatie halen...sta voor 16:30 op de lijst... Ik blijf nog steeds een beetje twijfelen, maar is denk ik toch beter als ik het doe...

9. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Lilith, lekker dat je dochter al opknapt!!

Nee dan moet ik met 37 weken terugkomen, dan strippen ze me als dat al mogelijk is en prikken ze een datum als ik 38 weken ben om in te leiden,tenzij dat strippen dan al helpt.

Joyce ik heb nog geen buddy, nog opties?

Spreken we nog een keer af met zijn allen of heb ik dat al gemist?

Dees, sterkte zeg!!!!
    Lekker dat je kindje nog goed actief is.

Hier mijn zebrabuik van vandaag. Striae is nog van Renée en Nikki.

Bekijk bijlage 26541

10. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Bij deze een foto van het babybedje, foto's van de kamer staan in mijn album.
    Ben ook foto's van de verbouwing aan het plaatsen, er moeten nog zaken afgewerkt worden maar in grote lijnen is het klaar.
    Bekijk bijlage 26547

11. gimena

gimena Niet meer actief

goede morge ben ik weer.

ik moet vandaag om 11 uur bij de vk zijn.
    want de krampen blijven ze zijn wel minder dan gister.
    de baby billen lag eerst dik over me navel nog.
    en nu meer onder.
    beetje last van rommelig gevoel (net of ik aan de rees kom te zitten tewijl dat niet is)
    ook uitgelegt aan de vk toen kreeg ik het antwoord :heb je je vluchtkoffer al klaar staan ?? (had ik nog niet want woon net in me nieuwe huis) dus ga ik zo even maken.

Gister ging de voordeur bel rond 8 uur hadden zijn van de mensen in de buurt de boederij versierd.
    vlagentjes en een bord welkom.
    me vriend ze uitgenodigt voor naar binnen te komen.
    even snel wat koekjes en de waterkoker en de rest aan gezet.
    en ranja voor de kids.
    ik had tegen de mensen gezegt je moet je even zelf bediene want ik ben hellemaal op voor vandaag.
    ze bleven gelukkig maar even en had ook uitgelegt waarom ik hun nu even niet bediende ze hadden er alle begrip ervoor.(Gelukkig)

Chic : hoe gaat het nu met je??
    xxxx

12. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Collo: Jeee haar wat leuk zeg! :D

@Meloen: Leuke eerste verlofdag zeg :D
    Hier heb ik het nog steeds druk met me verlof, maar dat ligt meer aan mezelf..
    Wil het huis netjes hebben, maar op de een of andere manier komt er gewoon maar weinig uit me handen :p

@Elmo: Wat vervelend dat je steeds zo moe bent zeg, ik hoop dat je vanmiddag even lekker wat slaap in kan halen ;)

@Dees: Heel veel sterkte en rustig aan, dikke knuffel van mij!

@Lilith: Heerlijk zo'n goede nacht he, ik knap daar ook van op als het weereens lukt ;)

@Doortje: Blijft een heel persoonlijke en moeilijke keus die vaccinatie, als je erachter staat moet je het zeker doen :)

@Elmo: Er is een afspraak voor 18 november geloof ik ;)
    Balen dat je zoveel striemen heb zeg, ik heb de eerste ook al alleen bij mij zitten ze op mijn heup ;)
    Echt superlief babybedje zeg! :D

@Gimena: Rustig aan doen hoor, laat je even weten hoe het was bij de vk?

Hier: Nog steeds last van darmkrampen, volgens mij is er gister iets wat ik gegeten heb verkeerd gevallen..
    Moet ook af en toe rennen naar de wc, geen last van obstipatie voor mij :p
    Verder is de kleine nog steeds lekker actief en heb ik vanacht min of meer redelijk geslapen ;)
    Nu maar hopen dat ik vandaag wat meer energie heb als gister..

13. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    he getver! Ik weet het echt niet meer!! Net mijn vader nog even gesproken (is gepensioneerd apotheker) over de vaccinatie... Zijn eerste gevoel is niet doen... Na het weekend schijnen weer meer onderzoeksresultaten bekend te zijn, dus moet ik dat dan maar afwachten? Zucht raak echt zo langzamerhand een beetje in paniek: wel niet wel niet wel niet. Zit gewoon te janken nu!

14. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Doortje: Knufff meis, helaas ken ik die twijfels toch wel ook al ga ik niet voor de enting..

15. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hey, Nou mijn album staat vol foto's het is nog niet allemaal afgewekt etc, maar dat laat ik nu aan Dennis over.

Doortje, ik begrijp je twijfel al heb ik hier ook besloten niet te laten enten, naar mijn idee kunnen ze nooit met zekerheid zeggen dat het veilig is ( net als DES vroeger) en als je de griep krijgt is het voornamelijk rot voor jezelf qua benauwdheid, in het erge geval beland je op de IC en krijg je zuurstof, ik denk dat dat niet zozeer schadelijk is voor je kindje. maar ieder zijn keuze en dat is echt heel moeilijk.

Gimena, ben benieuwd wat de verloskundige zegt.

Saskia dank je.

16. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hé meis, ik hoorde net op het nieuws dat de RIVM vandaag of morgen met een update komt...wacht dat anders nog eventjes af...ik zit met hetzelfde als jij hoor, weet het ook echt niet. Maar ik las ook gisteren dat omdat het een nieuw vaccin is met een nieuwe techniek tegen een nieuw virus, dat ze echt de bijwerkingen niet weten.

17. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    Hier ook iemand die geen idee heeft om de prik te halen!!
    Gisteren bij de verloskundige erover gehad.. die weet het ook niet.. (lekker handig) Vandaag een beetje aan het internetten en je gaat er niet vel wijzer van worden.
    Ook (waar ik nog niet hellemaal over gedacht had) het bezoeken van pasgeboren baby's ligt nu in het nieuws.

nou vind ik het een beetje overdreven maar ..het zal je maar gebeuren... aaaaaa het begint me wel bezig te houden!!!

18. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen meiden!

Vanmorgen bij vk geweest en alles was weer goed! Beebje ligt nog steeds goed en was al een beetje aan het indalen. Ze schat hem niet al te groot in dus das ook best fijn haha.

@Dees, spannend allemaal hoor. Heel veel sterkte en probeer een beetje uit te rusten..
    @Chicken, hoe is het met je broer? (en met jou natuurlijk ;))
    @Lilith, fijn dat het weer beter gaat met je dochter. En wat kan een nachtje lekker slapen je weer goed doen hè?
    @Gimena, wat lief van je buren! Hoop dat alles goed is bij vk. Succes!!
    @Elmo, spannend maandag! Leuk bedje.
    @Joyce, veel plezier vandaag!!
    @Doortje, ik vind het ook zo lastig wel of niet vaccineren. Elke keer denk je nu weet ik het zeker ik doe het wel/niet en dan lees of hoor je weer iets waardoor je wéér gaat twijfelen....
    @Saskia, ohoh niet fijn darmkrampen..
    @Lente, je zou bijna gek worden van al die verschillende en tegenstrijdige berichten!! De media maakt er helemaal zo'n hype van dat zou echt verboden moeten worden!! Ik hou me maar aan het RIVM en probeer voor de rest zo veel mogelijk een oor in andere weer uit aan te houden.;)

19. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Ik weet het ook nog steeds niet, van die vaccinatie. Normaal gesproken zit ik al in de risicogroep dus nu helemaal. Ik neigde steeds naar niet doen, maar nu weet ik het echt niet meer. Bij onze huisarts beginnen ze dinsdag, en die week daarop kan het ook nog een keer, dus ik stel het tot het laatst uit.

Deel Deze Pagina