December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeeprest

Zeeprest Lid

18 mrt 2009
    93
    0
    0
    ZH
    Goedenavond dames!!

Wat lullen jullie veel zeg :) Het is echt teveel om bij te lezen! Hoop uiteraard dat al jullie zwangerschappen goed gaan :)

Ik heb vanmiddag weer een echo gehad, op de vorige echo was te zien, dat ik zwanger van een tweeling was. Jammer genoeg is 1 vruchtje gestopt met ontwikkelen :(
    Maar in de andere vruchtzak was een vruchtje met een mooi kloppend hartje te zien :D Ben nu ongeveer 6,5 week! Over 3 weken moet ik weer voor echo en dan kan de termijn goed bepaald worden.

Ben iig heel erg blij dat 1 vruchtje het goed doet, hopelijk gaat deze uitgroeien tot een mooie baby!

Ik wens jullie een fijne avond!

Groetjes Leontine

2. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    Hoi!
    @zeeprest: wat rot om te horen.....maar goed dat je andere beebje het wel goed doet!

3. Jip26

Jip26 Lid

9 nov 2008
    30
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik mag me ook bij jullie voegen :) Nu 7 weken zwanger, woensdag alweer 8! De eetlust is ver te zoeken, moet echt moeite doen om te eten, misselijk gelukkig niet, maar ik kan het eten niet eens ruiken!
    Ik doe sinds vorige week ook mee aan Moeders voor moeders!
    Ik ben nog wel heel onzeker, hoop dat alles goed gaat daar binnen! 12 mei zullen we het zien! Dan gaan we het ook aan iedereen vertellen! Spannend :)

Liefs Jip

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Oh haha lees dit nu pas. Ik ben blij dat alles wel goed lijkt. Ik hoop dat je dan ook een mooie echo hebt!!!

5. Paske

Paske Actief lid

3 feb 2009
    188
    0
    0
    Heeej nog een kerstkindje. Leuk :D

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi o.a ikke wil tandenvoeden. Hoop dat het gaat lukken ;) 14,5 mnd is inderdaad heel goed joh hahah.
    Ik heb erg veel last van bekkeninsabiliteit gehad mn vorige zwangerschap en heb nu wat last van mn onderrug en soms mn schaambeen....k hoop dus niet dat het nu al snel gaat komen die BI, maar t kon wel had de VK gezegd de vorige keer.

Groetjess

7. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    @ zeeprest ohh meis wat erg om te horen dat het ene vruchtje is gestopt met groeien, wel ontzettend goed dat het andere vruchtje lekker door groeit en een mooi kloppend hartje heeft laten zien.

@ Jip26 gefeliciteerd meid op naar 12 mei

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Na zeg wat raar ik had een bericht gemaakt voor boja en zwangerworden met link voor zwangerschap en de 5e ziekte en voor waterpokken.....
    Maar die staat er niet tussen.

9. Paske

Paske Actief lid

3 feb 2009
    188
    0
    0
    Hier nog zo iemand :D
    Iemand die ons kan helpen?

Moet zeggen dat ik nu al door de bomen het bos niet meer kan zien.
    Moet voor mijn gevoel zoveel geregeld en gedaan worden, ik weet gewoon niet waar te beginnen. En dan ook nog dat stukje onzekerheid erbij :(

Ik zit steeds maar te denken dat ik de verloskundige moet bellen, MVM, uiteraard een blije doos :) Maar aan de andere kant denk ik.....hmmm misschien nog even wachten tot ik ietsje verder ben.
    Grrrrr rottige onzekerheid :rolleyes:

10. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    Hoi! Ik had ff een vraagje: is het raar als ik absoluut geen symptomen heb? Ik heb wel een dikke vette streep op de mvm test......maar dat is dan ook het enige!

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Nee hoor, dat hoeft niets te zeggen, net als de streep op mvm test ;) zoals die vrouw mij zo leuk duidelijk maakte :(
    Symptomen hoeven niet iets te zeggen over of het wel goed gaat met je zwangerschap of niet.

12. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Ha Paske,

Joh, jij ook 2x eerder een MK :( ? Wat fijn dat je dan nu zo'n goed gevoel erover hebt, houdt dat vast ! Is het voor een 1e wondertje ? Tja je staat er toch wat minder onbevangen in na deze ervaringen. Ik ga idd ook pas op z'n vroegst maandag pas de fertiliteitsarts weer bellen. Aan de andere kant er gaan meer zw goed dan fout, dus we moeten toch een keer aan de goede kant staan ;) . Laten we hopen dat we van een onbezorgde zwangerschap mogen genieten. Geldt natuurlijk ook voor de andere ladies :D

xx

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Valt mee toch?
    VK bellen, die geven wel aan wanneer je kunt komen.
    MVM zsm bellen dan kun je langer meedoen.
    Kraamzorg regelen kan via je verzekering, die geven wel aan wanneer ze lnags komen.
    En her en der in bladen en vast ook hier op de site staan wel kraamlijsten dan weet je wat je in huis moet hebben.
    NIets stressen haha nergens goed voor :D

14. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Alle beetjes helpen, ook ik werk fulltime. Maar plas toch zeven flessen driekwart vol!

Dus daarom zou ik het niet laten als ik jouw was! Succes...

15. daddyo

daddyo Lid

10 apr 2009
    31
    0
    0
    Hoi iedereen is er ook een forum voor December papa's ?? Want als het goed is wordt ik begin December papa....?

Of mag ik gezellig hier eens komen buurten? ik hoor graag hoe jullie zwangerschap verloopt dan kan ik het een beetje afzetten tegen de belevingen van mijn vriendin. Ik ben toch overgeleverd aan het "mee"zwangeren! Dus probeer ik dat maar met volle overtuiging te doen!

Succes dames en heren
    gr. een papa :D

16. Linda86

Linda86 VIP lid

@ All: jeetje, stelletje kletstante's en ook één kletsoom zag ik ;). Leuk!
    Ik kan 't echt niet meer bijhouden, dus ik reageer even alleen op datgene dat ik onthouden heb!

@ Daddyo: leuk dat er ook een papa mee komt kletsen juist, kunnen we 't ook eens vanaf de andere kant bekijken hè! En misschien vindt je vriendin 't hier ook wel leuk ;)
    @ nieuwe zwangeren: gefeliciteerd!
    @ degene met goed nieuws/goede echo: ook gefeliciteerd!
    @ tandemvoeden: ik was dus ook een van degene die dat graag willen. Maargoed, Milan is nu bijna 9 maanden, dus hij moet 't eerst nog maar eens vol zien te houden.
    @ Mamavanaimee: 14,5 maand bv is toch supergoed! :)
    @ bekkeninstabiliteit: vorige keer helemaal geen last van gehad, dus ik hoop dat 't me dit keer ook weer bespaard blijft!
    @ degene zonder kwaaltjes (weet even niet meer wie, sorry!): hier ook nog niks hoor, ik zou me geen zorgen maken, elke zwangerschap is anders!
    @ veel plassen: hoef ik eigenlijk ook niet. Wel nadalig voor MvM, maar ik ben er zelf wel blij mee!
    @ Zeeprest: jeetje, wat kut zeg dat ééntje het niet heeft gehaald. Al weer een vlindertje erbij! Ik hoop dat jullie andere beebje 't allemaal goed blijft doen! :)
    @ Kraamzorg: ik denk dat ze gewoon een lijst hebben met kraamzorgbureau's (of hoe heet dat ook alweer) in de buurt. Ik had die vorige keer van de vk gekregen, maar je kan natuurlijk ook wat info op internet zoeken. Ik heb ze toen allemaal afgebeld om te vragen of ze wat informatie/folders op konden sturen en aan de hand daarvan een keuze gemaakt (dit moest ik bij de verzekering doorgeven, die meldde mij dan weer aan bij hun).

Zijn er al dames die al een gevoel hebben over 't geslacht? Hier nog totaal niet iig, maar ik had dat bij Milan dus ook helemaal niet. Verder schieten er steeds allerlei gedachten door m'n hoofd over dingen die ik nog moet regelen/kopen en waar ik nog over na moet denken (bijv. thuisbevalling/zhbevalling), terwijl dat allemaal nog zo ver weg is! Ik ben zelfs onbewust al een beetje namen aan 't verzinnen ;).

17. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hai meiden,

oo ook een man zie ik wat leuk :D welkom...

@ zeeprest; wat rot voor jullie dat er een vruchtje niet is doorgegroeid...

@ lijst; heb wo 6 mei mn tweede echo om half 4.. ben er nog niet gerust op... nog 3 wkn...

nou zeg wat een hoop geklets hihi ik ben gister lekker een dagje naar mn nicht geweest, die heeft 3 kindjes in 3 jaar gehad.. dus heerlijk met de kids weg geweest!

hihi mijn mannetje loopt ook al te pronken met de echo...

@ dutje doen; ik heb de weelde dat ik smiddags gewoon ff lekker op bed kan liggen een uurtje :D heerlijk hoor dan ben ik echt weer ff bijgetankt!

meiden fijne avond nog!!!

18. bapsie

bapsie Niet meer actief

vroeger was er wel wat voor mannen maar daar werd (bijna) niet in gepost dus dat bestaat niet meer :(

maar je mag van mij best hier meepraten :D gezellig :D

19. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    Hoi dames ik wilde iedereen alvast weltrusten wensen, ik ga nu de nacht in.
    Slaap lekker voor straks, droom maar fijn en tot morgen!
    Kus Dicky

Deel Deze Pagina