December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal

@mamaweentje, fijn dat alles goed gaat! Pfft elke dag naar het ziekenhuis... woon je er een beetje van in de buurt? De 17e al joh..SPANNEND!!!!!!!!

@doortje, heerlijk hè dat zonnetje! Vraag me eigenlijk af wat ik binnen zit te doen ;)

@chicken, oh irri zeg! Hier komen ze vaak onverwacht langs daar kan ik zo slecht tegen.

@sokken aan doen, wordt echt lastig ja. Als ik mijn sokken en laarzen aan heb ben ik versleten!! Lekker douchen valt tegenwoordig ook tegen door het idee dat je niet veel later je voeten af moet drogen...pffft ook zoiets.

@roeltje, ach wat zielig voor je hond, hoe is het nou? Ik zal je zo ff pb-en inzake buddygedoe.

@lotte, ik heb jou ook gepebeed :p Spannende dag vandaag, ben benieuwd hoe het gegaan is..

@saskia, pfft wat een drukte joh maar wel gezellig!

@ego, volgens mij is het beebje helemaal ingedaald. Ik heb de laatste dagen veel meer energie, wel lekker eigenlijk. Krijg ook al wat vaker gevoelige harde buiken vooral 's avonds of als ik ff ga zitten. Heb er wel een beetje goede hoop op (kan vies tegenvallen) dat het allemaal wat sneller gaat als bij julia... Die kwam met 41+2.

Fijne dag verder meiden!!

2. gimena

gimena Niet meer actief

zo ben ik weer :D
    net buikgipsen gedaan.
    aleen ging niet hoe wij het houden.
    dus we zien wel als het gedroogt is.
    verders net in de wc een licht bruine klonte gevonden.
    verder gaat het goed aleen beetje moe

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Doortje..haha..nee, ze is niet geweest. Normaal ben ik trouwens niet eens zo dat ik echt zeg dat het niet uitkomt. Dan durf ik dat niet ofzo. Ik stond ook echt van mezelf te kijken.

@Mamaweentje..jeetje meid wat spannend, dan ben de je de tweede!!

@Meloen..nou dat gelukkig nog net niet. Ik kan me voorstellen dat je daar niet tegen kan. Ik vind het ook eigenlijk niet kunnen..je hebt het toch allemaal druk en wil ook weleens lekker samen zijn en dan staan ze ineens onverwachts voor je neus.
    Heel raar, maar ik kan me nu al druk maken over de kraamtijd....het is ook zo'n bijzonder iets voor samen..ik heb echt geen zin in iedere dag m'n schoonouders...ze hebben ook nog eens niks anders te doen. Mijn ouders hebben nog hobby's, vrijwilligerswerk etc. Maar zij doen niks!!

Zo, net even lekker gewandeld en weer flinke steken bij schaambot..ben benieuwd of ie hier ook ingedaald is inmiddels. Dinsdag weer vk, dus dan zal ik het wel horen.

@Gimena....slijmprop verloren??

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Lekker trouwens dat je hier ongegeneerd over bruine klonten, waterige afscheiding, piriniuminimummassage, etc kan praten!!

5. gimena

gimena Niet meer actief

geen idee weet niet hoe zo slijmprob eruit ziet.
    vondt het aleen vreemd :D

6. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @chicken: hahah dat is zeker een fijn idee! Is ook lekker anoniem dan! Alleen...nu gaan we elkaar wel zien binnenkort hahaha!

7. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    mamawentje: oh ji weet dus al de geboorte datum van ej indje nouja bijna of 17 of 18 nov.. spannend zeg!!! fijn dat t zover weer wat beter gaat en ej esnel je beebje mag vast houden :)

gimena: misschien idd slijmprop die van mij kwam met mn dochter in delen en bij mn zoontje nisk gezien...

chicken: ja fijnlekker over alles praten.. maar dat doe ik zo ook wel :S hahah ik schaam me niet zo snel. weet wel tegen wie t kan en tegen wie niet gelukkig hahaha

sokken: ja het lukt me soms nog om ze net aan te krijgen anders doet mn dochtertje het of mn man.. erg he..gelijk kinderarbeid

ik heb al lekker gegeten bij mn vader we aten vroeg.. was ik wel blij om omdat ik zon last heb van maagzuur.. dat een grote maaltijd savonbds vaak verkeerd valt...
    verder last van mn ribben en toch de beeb weer wta rustig. kaart t dinsdag toch aan...

8. gimena

gimena Niet meer actief

ow oke..,en had je lekker gegeten bij je vader?
    en hoe ga je verders met jou?

9. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja op zich wel lekker gegeten ;)
    hier gaat wel.. heb echt geen energie de hele dag al tis gewoon te erg.. begin ook steeds meer vocht vast te houden :( maarja hoort erbij... alleen dat energie te kort heb ik nooit eerder gehad.. nouja misschien morgen beter..

daar ook alles rustig?

10. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hoi mamaweentje, fijn dat je baby nog lekker binnenzit.

Roeltje is je hond weer beter? heb je trouwens een pb gestuurd.

GImena, kan inderdaad de slijmprop zijn.
    Ik heb hem bij beide dochters niet gezien.

Ik heb gisteravond toch maar de verloskundige gebeld.
    Volgens haar was of mijn bevalling begonnen of ik het een overprikkelde baarmoeder wat voorweeen veroorzaakt.
    Ik moest dus verplicht onder de hete douche.
    Gelukkig werden de weeen niet erger maar bleef het stabiel.
    Nu moet ik dus verplicht niets doen.
    Zodra ik stil zit blijft het bij harde buiken en zodra ik maar even sta worden het weeen.
    Volgens haar komt die overprikkeling omdat het de 3e is in 3 jaar tijd :$ en wederom een grote uitzetting( zo noemt zij het:D) dus grote baby is.
    Morgen de groeiecho en naar de verloskundige, dan kijken ze gelijk even verder ivm ontsluiting etc. want voorweeen doen in tegenstelling tot oefenweeen wel wat......

Spannend dagje dus..
    Ik hou jullie op de hoogte. XX

b

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Oeh Elmo, spannend zeg! Doe maar even rustig nog en we horen het morgen wel!

Hier allerlei nieuwe krampjes/pijntjes onderin mijn buik, dus ik denk dat die kleine langzamerhand aan het indalen is. Af en toe echt nare steken zeg. Hoop in ieder geval dat als ze ingedaald is, ik wat minder misselijk wordt...

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Meloen: Heb je een pb terug gestuurd..
    @Elmo: Lekker rustig aan doen meid!! Ook jij hebt een pbtje..
    @Collo: Pff, lekker he die krampjes enzo.. Wat voel je dan? Steken bij/achter schaambotje dat uitstraalt naar je liezen? kan idd indalen zijn, maar ja die van mij is al bijna 4 weken bezig met indalen en ligt nog steeds CBIBI (kweenie heur wat het betekend maar stond op kaartje haha) toch een beetje beter opletten als ik bij de VK zit..

@All: Oja, iemand enig idee wat een zwangerschapsmassage inhoud? Die heb ik a.s. donderdag bij de buuf maar ze wil niks verklappen.. cadeautje van manlief haha..

@Mamaweentje: Je bent en blijft een decembermama hoor!! Dus jullie weten al wanneer jullie papa en mama worden! Spannend meid, ik kijk uit naar de eerste foto's van de kleine spruit!!

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Gimena: Gaaf zeg buik gipsen!! gewoon thuis gedaan of laten doen? heb er totaal geen verstand van haha

14. @chiqiuta.. wil jij niet meer alleen weg gaan meid? Doe anders iets van een briefje in je zak met nummers die mensen kunnen bellen, als je onderweg zou flauwvallen! Beeb kan op het laatst wat rustiger worden.. Als je het niet vertrouwd gewoon je gyn/vk bellen hoor!
    Jaa haha.. bij ons komt hij gewoon wat eerder!
    Heb je al contact gehad over je box?

@roeltje.. lekker zeg! velof.. zal zo weer even het verloflijstje hier plaatsen!
    ohhh wat erg he! Dat je je sokken niet meer aankrijgt! Verschrikkelijk! ik heb daarna het gevoel alsof ik een marathon gelopen heb! Ben helemaal buiten adem!

@saskia.. jaaa de schroeven zijn weer gevonden! Kreeg ineens een ingeving!
    jeeh fijn dat je je msn weer terug hebt! Verander je voor de zekerheid nogmaals je wachtwoorden?

@caruli.. spannend he voor sommige! Heb jij zo'n klein zeiltje? Of een grote?
    ik heb wel meer afscheiding ook dunner. Maar het is ook groenig.. Dus morgen maar ff ha bellen.. denk dat ik misschien een schimmeltje heb..ieeh!

@dees.. het is ook allemaal heftig hoor wat jij afgelopen dagen hebt meegemaakt! huil af en toe maar lekker uit! het hoort er allemaal bij!

@chicken.. fijn he! Die van mij kwamen vanmiddag ook weer spontaan langs!

@doortje.. ohh irritant he als ze niet komen opdagen! Gelukkig heb ik het nog maar 1 x meegemaakt!

@mamaweentje.. he meid! Leuk om je weer te zien! fijn dat alles weer redelijk gaat! en dat ze je goed in de gaten houden!
    Je bent niet de 1e december mama! Er is er al 1 bevallen!
    Zeeprest heeft een dochtertje! Pippa!

@elmo.. ohh spannend zeg! Doe jij maar rustig aan! eigenlijk moet je beeb nog even blijven zitten hoor!

hier gaat het vandaag redelijk..
    ook ik heb krampen onderin en steeds harde buiken!
    Maar niks geen regelmaat!
    Heb trouwens wel kramp in mijn liezen. heeft iemand dat wel eens gehad?

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Xenas: mm, niet echt kramp in mn liezen.. wel een steek vanaf schaambotje naar liezen en indalingsweeen maar dat is meer kramp in onderbuik...

Oja... 34 weken vandaag!!!!!!

16. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    elmo: rustig aan doen he!!!!

xena: ja probeer ook niet allen weg te gaan maarja soms moet ik wel als man werken is. morgen vroeg bijv en mn dochter moet toch naar school... maarja.
    kramp in mn lies.. niet gehad. ja welless een soort kramp zoals ik in mn kuit heb.. van een spier.. maardat is meer als ik verkeerd draai in bed..

roeltje: massage klinkt heeeeeerlijk!!!!

nou ga maar weer criminal minds kkijken

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai allemaal!

Toch maar even vandaag nog hier spieken! Mn ventje klust wel door in huis hihi. Maar ik ben bang dat ik anders morgen 30 pagina’s bij moet lezen!:p

Vandaag kwam mn vader dus langs met zijn vrouw. Het ging eigenlijk heel goed. Ik merkte al meteen aan mn vader dat hij er van te voren niet tegenop zag, want hij deed gewoon vriendelijk. Moeilijk uitleggen, maar als mn vader er van te voren tegenop had gezien dan zou je dat aan hem heel duidelijk merken. Hij kan dat nogal goed laten zien! Dus hij heeft nu voor het eerst in ongeveer 5 jaar mn vriend weer gezien! Voelt wel goed hoor eigenlijk. Met een schone lei beginnen en het rustig opbouwen. Vind het ook fijn voor die kleine dat zn opa dan gewoon langs kan komen zonder ruzie of moeilijk gedoe.

Denk trouwens de hele tijd dat ik op tijd naar bed moet, want ik moet morgen werken. Maar nee hoor, ik hoef helemaal niet te werken! Jeeeej. Hoop niet dat mn schoonvader al te vroeg komt klussen hier, want dan kan ik even uitslapen. Dit weekend erg vroeg opgestaan zodat ze hier aan de gang konden!

Nu even reageren op iedereen.

@Saskia:

Vervelend he die steken bij je ribben, die heb ik nu steeds meer. Dan durf je bijna niet meer te ademen! Schijnt te komen doordat je beebje daar dan te veel langs schuift of erop heeft gelegen. Op je zenuwen of wat dan ook. Hopelijk heb je de nacht erop beter geslapen!

@Xenas:

Ohjee, hopelijk vind je de schroeven snel! Vervelend hè als je denkt dat je weet waar je ze gelaten hebt en het blijkt toch niet zo te zijn!?

@Dees:

Gelukkig ben je weer thuis en gelukkig is het niet iets anders ernstigs. Maar wel heel vervelend dit zeg, kan me voorstellen dat je helemaal op bent nu. Rustig aan doen hoor!

@moontjemoon:

Wel een fijn idee dat bevallen nu mag, maar meestal gebeurd het nog niet met 37 weken! Probeer je daar dus niet aan vast te houden, want anders is het errug lang wachten als je nog tot 42 weken zou moeten!!!

@Elmo:

Gelukkig mag je morgen weer naar de vk, kan je toch even melden dat je opeens zoveel harde buiken en krampen hebt gehad!

Oh, lees nu dat je de vk hebt gebeld. Vervelend dat je nou de hele tijd stil moet zitten. Maar als het minder wordt mag je wel meer gaan doen?
    @Indalen:

Meerdere hadden het over dat eerste kindjes vaak later indalen, maar in de boeken staat juist niet volgens mij. Dan moeten ze ook met 37 weken ingedaald zijn;). Dus nu ikke niet meer snappen hihi.

@Roeltje:

Jeeeeeeeej jij ook verlof!!!

Over de koude was, ja die is schoon geworden. Dat nieuwe spul van Ariel werkt prima! Drogen is een lastiger verhaal doordat we nog geen centrale verwarming hebben die het doet. Maar ik heb het laatste vocht eruit gestreken, dus het is droog hihi.

Dat sokkenverhaal…Tja, daar heb ik helaas al een tijdje last van en dat is heel frustrerend!!! Helemaal mn laarsen aan doen is hel! GRRRRRRRRRR. Ik doe het nu anders haha…til mn been op en dan mn knie naar links. Alsof je in kleermakerszit gaat zitten en dan gaat het beter. Mn ventje vond het ook heel vermakelijk;) Enne…ik ben maar 1.60m dus kan er NOG moeilijker bij haha.

@Oefenweeen/indalingsweeen:

Hmm, ik heb nog helemaal geen oefenweeen of wat dan ook gehad, is dat raar? Tijdens mn ongi had ik ook nooit krampen, dus weet niet hoe dat voelt. Wel een zeurend onderbuik gevoel had ik altijd de eerste 2 dagen. Lees echt dat bijna iedereen van jullie wel krampen enzo heeft!

@beschermatrashoes:

Is dat echt nodig of is een bedzeil genoeg? Matrasbeschermer heb ik niet.

@Chicken:

Lekker handig die schoonmoeder. Je zei toch dat je moe was!!!!!!!!! Oost Indisch doof noemen ze dat. Is ze uiteindelijk ook nog geweest?

@All:

Van de week had ik eindelijk de kleertjes in de kast gehangen, maar nou rook ik gisteren dat ze helemaal naar de nieuwe kast begonnen te ruiken. Wat kan ik daar tegen doen? Open zetten helpt niet voldoende. En ik kan m niet nat maken, want dan droogt het hier niet meer voldoende. Iets van een geurdoosje erin???

@mamaweentje:

Spannend zeg dat je volgende week wordt ingeleid! En wel fijn dat het tot nu toe goed gaat met je mannetje!

Liefs Lotte

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Lotte: Geurbuiltjes in de kast doen? Hebben wij ook gedaan omdat we een inbouwkast hebben en die hebben we eigenlijk nooit gebruikt...hihi dachtg dat het onzin was die van Ariel, maar werkt dus echt?
    Gelukkig dat het goed ging met je pa.. dat is het belangrijkste toch? Nu gewoon lekker opbouwen en als de kleine er is, heeft de beeb vast een hele leuke opa!:)
    Ja ook lekker verlof.. zooo lekker.. moet er morgen wel vroeg uit.. kwa over 8 naar de dierenarts met de hond... is nog steeds flink aan de diarree...zoo zielig haha..

@Chiquita: Wilde nog op je reageren, maar was het allemaal even kwijt, dus bij deze...:) Wilde ook zeggen dat het dan misschien handig is dat je zo weinig mogelijk alleen weggaat en idd belangrijke nummers altijd bij de hand hebt, mocht het nodig zijn.. Hopen dat het allemaal goed gaat.. Lekker rustig aan blijven doen, dan komt het vast goed.. wanneer moest je weer naar de VK/gyn?
    Ben een beetje een warhoofd momenteel dus sorry als je het wel geschreven had:)

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Roeltje:

Wat zijn geurbuiltjes? hihi, nooit van gehoord. Zijn dat van die zakjes met blaadjes erin ofzo?

Ik dacht ook dat dat van die ariel nergens op sloeg en zou het normaal ook nooit geprobeerd hebben. Nu moest ik wel omdat de wasmachine dus niet meer op warm kan ivm de stop. Maar het ruikt ook nog eens echt lekker, dus dat is fijn. Anders zou ik helemaal gek worden! Alles moet al schoner en netter dan normaal haha.

Agossie, idd zielig voor je hondje. Ze kunnen dan ook zo onwijs zielig kijken he als ze zich niet lekker voelen!? Hopelijk weten ze er morgen iets aan te doen:)

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Pff, is al de derde keer in 4weken tijd dat ze heen moet.. binnen 5minuten staan we weer buiten met een strip met pillen..maar het helpt helemaal niks en kost per keer rond de 60 euro..word er echt gek van...vorige week moest ze ook al heen, heeft ze zomaar geplast van de angst, zegt die eikel (sorry hoor) ook nog dat het niet bij het ras past.. Hallo!!!Er is de keer daarvoor 3x mis geprikt met antibiotica.. gek he dat ze bang is... en dan ook nog zeggen dat het aan ons ligt.. Nou, ik was me toch pissig...En manlief maar kalm doen en alles uitleggen aan die man.. Is verdorie niet onze schuld dat ze ziek is..kom op zeg...
    *einde boosheid*

gebruiken nu sinds deze week omo klein en krachtig.. ruikt lekker maar belachelijk duur, dus ook niet weer elke week haha..

@All, mensen ik ga lekker met een boek en kruik in mn nest liggen.. rommelt hier aardig met voorweeen en harde buiken.. gelukkig geen regelmaat te bekennen.. Ben af en toe toch best bang dat de bevalling begint.. maarja, het kan natuurlijk wel.. morgen meteen beschermhoes om het bed doen...Just in case...

Deel Deze Pagina