December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    oja geurbuiltjes zijn gewoon zakjes met spul erin.. (weet niet of het blaadjes zijn) heb in onze kledingkast geurbuiltjes van zwitsal liggen... gewoon onder je kleding leggen en geloof dat je sommige ook kan ophangen.. ruikt lekker en gaat heel lang mee..

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Geurbuilttjes
    Ik heb gewoon de Zwitsal spulletjes in de kast gezet en nu ruikt de kast ook al lekker naar Zwitsal hoor. Hoef je nog geen builtje voor te kopen ook!

3. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Dretjuh: Je lijkt mij wel, gewoon doorgaan terwijl we eigenlijk rustig aan horen te doen ;)
    Beetje jammer dat je pas erna voelt dat het iets teveel van het goede is..

@Doortje: Mij ook al een paar keer overkomen dat mensen reageren op een advertentie en dan vragen ze om wat extra foto's ofzo, ik maak daar dus werk van en stuur ook foto's waarna je opeens niets meer hoort..
    Vind het nogal onbeschoft dat ze dan nieteens laten weten dat ze ervanaf zien..
    Niet op komen dagen heb ik idd ook al ervaring mee, nog erger want je stelt je er toch op in dat je dan thuis moet zijn en je gaat toch zitten wachten..

@Mamaweentje: Lekker dat je weer thuis bent zeg en fijn dat ze je wel nog goed in de gaten houden, doe maar lekker rustig aan!
    17 november, jeetje dan word je echt mama! :D
    Lijkt me echt ontzettend spannend!

@Meloen: Wat fijn dat je weer meer energie heb zeg, zou ik ook wel willen ;)

@Elmo: Lijkt me heel vervelend dat je niets meer mag doen zeg, veel succes morgen en ik hoop dat alles meevalt!

@Xenas: Wat fijn dat de schroeven weer terug zijn :)
    Ja ik heb meteen mijn wachtwoord, geheime vraag, geheim antwoord en alternatief email allemaal aangepast..
    Ga trouwens wel gewoon lekker verder op mijn nieuwe msn aangezien ik die oude door veel mensen heb laten blokeren toen ik er niet op kon en ik heb alles al overgezet, die oude hou ik er nog even bij om te kijken of daar nog mail op binnen komt ;)

@Roeltje: Gefeliciteerd met je 34 weken!

@Lotte: Gelukkig heb ik afgelopen nacht weer een hele goede nacht gehad, heerlijk dat ik weer normaal kon bewegen zonder flinke steken ;)
    Ohw en die indalingsweeen die heb ik ook pas sinds gister, dus dan ben ik ook raar als je die vroeger hoort te krijgen :p

Geurbuiltjes: Ik heb die van zwitsal, had ze gekregen van mijn schoonzus maar moet ze nog ophangen/neerleggen in de kast.

Hier: Nou de visite is weer weg, was heel erg gezellig maar ook erg druk en vermoeiend.
    Ik wou nog wat typen, maar ben het opeens helemaal kwijt wat het nou was..
    Hoezo zwangerschaps dementie? :p
    Zal wel niet belangrijk zijn geweest en anders kom ik er later wel weer op ;)

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemorgen allemaal!!!

@Collo: kamertje ruikt ook al naar zwitsal van die flesjes haha, alleen de kast ruikt nogal muf omdat die kast eigenlijk nooit echt gebruikt is..

@Dierenarts: Ik vanmorgen heel vroeg uit mn nest, en ja hoor, mevrouw is loops.........geen diarree meer, geen koorts, dus hoop dat het met loopsigheid te maken had of dat ze er zelf over heen gekomen is.. daar zit je dan hoor om half 8 haha..
    nouja, allang blij dat ze zich beter voelt..

straks kast opnieuw inruimen, heb m gister al uitgezocht... nog even boodschappen doen, kamer schoonmaken, babykamer leegruimen en definitief indelen, wassen, strijken........pfffff,,,, geloof ik dat ik terug naar bed ga als ik dit lees haha..

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen!

elmo rustig aan en laat je weten hoe en wat vandaag?

rest * zwaai zwaai* moet fe bijkomen van druk weekend...

6. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedmorgen!!!

lotte: idd die geurbuiltjes van zwitsal heb ik ook en ruikt lekker!!!!! en je hoeft niet perse voorweeen te hebben of te voelen... olgens mij

roeltje: ik moet morgen weer naar de gyn...nou en lekkere arts dan!!! ik zou ook boos zijn.. is het een oude kat??

hier: nou werd om 8 uur wakker en dochter moet om 8.30 op schol zijn was dus haasten. maar heb het gehaald..
    mijn zoontje doet nu telkens zn trui uit. hij wil liever een tshirt aan :S
    ga dadelijk maar wat licht schoonmaakwerk doen niks doen kan ik ook niet pfff..

nou fijne maandag iedereen he

7. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Goedemorgen... heb het weekend weinig gelezen dus reageren lukt even niet! Las wel iets over voorweeen/oefenweeen, dat begint bij mij ook te komen de laatste tijd.

Dochtertje is weer helemaal beter gelukkig! Waarschijnlijk is het pseudo kroep geweest.

8. bapsie

bapsie Niet meer actief

roeltje: hond loops, dat word de riem strak vasthouden voorlopig :) ben blij dat onze hond er geen last meer van heeft ;)

9. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen meisjes,

Nou, daar zit ik dan op mijn eerste verlofdag, hier heb ik me nou zo op verheugd.... Julia net bij opa en oma gebracht....wat is het stil in huis....snif snif.

Straks maar 's flink aan de klus. Zolder gaat ergens op lijken, kasten kunnen uitgesopt en ingeruimd. Kleertjes moeten gewassen worden en ik moet nog wat boodschappen doen. Aaaaagggghhh ik kom tijd terkort!!!! ** begint eerst maar eens aan wat yoga oefeningen, adem in, adem uit **

@Lotte, wat goed dat het weerzien met je vader zo soepeltjes is verlopen!! Zou idd wel heel fijn zijn als hij ook leuk opa zou kunnen zijn.

@Roeltje, gelukkig gaat het weer beter met je hondje! Zwangerschapsmassage, geen idee?? Maar klinkt goed!!

@Bapsie, **zwaait terug**

@Saskia, weet je het alweer??;)

@Zwitsalgeurbuiltjes, hier ook een fan! Ze doen het ook lekker lang!

@Chiquita, lekker rustig aan doen vandaag! Enne btw Roeltje d'r hond is ziekies ;)

@Chicken, mja ik moet dan ook heel erg mijn best doen (weet zeker dat het me niet altijd lukt...) om mijn ergernis te verbergen...
    Maar ze zullen toch zeker niet elke dag langskomen tijdens je kraamtijd?

@juicy details, heel fijn.. Ik ga vaak ff tijdens een rustmomentje (lees snackmoment :D) zp'en dus ik denk wel eens "hè, moet dan nou??" hahaha

Ik ga maar 's wat doen!!

10. Sjees

Sjees Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik heb hier al heel lang niets geschreven maar lees wel vaak mee hoor.
    Ik las dat er al een december mama was geboren maar kon haar op jullie lijstje niet terugvinden,was ze heel erg te vroeg?
    Lees ook dat het bij velen al aardig aan het rommelen is,wat spannend zeg!
    Ikzelf ben ook al vanaf 28 September thuis ivm verkorte bmm en een rijpe placenta,veel harde buiken enz,moest dus sinds die datum veel rust houden,maar gelukkig zit de kleine nog steeds binnen,moet zeggen dat ik het nu ook wel erg spannend begin te vinden hoor,het komt nu zo hard dichterbij en ben erg nieuwschierig hoe de beeb er uit zal zien en of ze helemaal gezond is.
    Ik wens jullie allemaal nog een voorspoedige zwangerschap toe,zonder al te veel kwaaltjes en ongemakken ;)

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Sjees: Helleuw!! Doe maar rustig aan dan.. beeb moet nog even blijven zitten;)

@Bapsie: Tja, onze hond is heel onderdanig dus zal niet gauw achter een andere hond aan gaan, zelfs niet als ze loops is haha..

@All: gordijntjes opgehangen, nu bezig met lijstje voor vluchttas :D net commode beetje ingericht... vanmiddag kleertjes wassen.. tenminste begin maken.. van de week laatste dingetjes in huis halen zoals extra lakentjes, hydrofielluiers e.d... voor de rest hebben we alles klaar gelukkig.. beeb is lekker druk hier, erg handig als je aan de opruim bent haha... zal foto's maken als alles klaar is op het kamertje.. word erg mooi al zeg ik het zelf :D

12. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh was roeltje dr hond ziek.. maar wie had er dan een zieke kat?? ja echt lijk wel een vergiet :S

sjees: nou lekker rustig aan doen meid!!!

roeltje: nou jij hebt al veel gedaan!!!!! ben benieuwd naar de fotos zal zo ook es een foto maken van de babykamer :)

meloen: nou jij hebt t dus ook nog druk!!! nou succes vandaag ;)

ik heb net de bugaboo bekleding weer aan de kinderwagen gemaakt... was makkelijker dan ik dacht.. nu is het weer lekker fris :)
    wilde ook een kastje in elkaar zetten maar mijn man heeft de schroevendraaiers weg gelegd. en ik kan er niet bij :S dus moet ik tot vanmidaag wachten de hele boven verdieping ligt nu vol hout maarja....
    even rustig zitten over half urtje mn dochter alweer ophalen:S
    wat gaat de tijd snel

13. gimena

gimena Niet meer actief

@elmo..,hoe gaat het nu met je???
    @ Roeltje..,heb van die gips rolle bij een knuttsel winkeltje gehaald.
    en we hebben thuis het met zijn 2e uitgeprobeerd.
    eerst lekker onder gesmeert met vaseline.
    anders blijft de gips plakken aan je lichaam en dat doet pijn om eraf te hallen.
    het is gelukt aleen het harde ging niet zo snel.
    en op paar puntjes is hij nog dun.
    tja we zijn geen kunstenaars maar is is gelukt naar onze wens,
    en we hebben lol gehad :D.
    zal zo eens foto,s maken :D

@all verders voel ik me de helle dag niet in me sas.
    hoe het komt geen idee denk last van een winter dipje :p haha\
    en ben weer met me hobby begonnen :)
    nagels zetten :D

Hoe gaat het verder met alle dames.???
    nog even en dan ken ik persoonlijk dat er meer dec baby bij komen :D
    heb zelf al bij gehouden van ockt en nov en dat ging ineens vrij snel :D

14. bapsie

bapsie Niet meer actief

ja gimena t kan niet alng meer duren :) wil best nog in nov bevallen hoor, geen probleem ik offer mij wel op ;)

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Gimena: Leuk hoor! Lijkt me ook wel wat.. zal het er eens met hubby over hebben haha..
    Herfstdepressie? dat kan hoor, hoor je wel vaker...

@Babykamer.. alles is nu af.. heb geen fut meer voor de tas, dat komt morgen wel.. zit lekker met broodje en kop thee op de bank.. zo even batterijen halen voor de camera, dan zal ik wat foto's erop zetten:D

16. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen!!

@Elmo…oeh, zeker een spannend dagje voor jou…hoe is het nu met je?

@Collo…vervelend he die steken…

@xenas81..komen ze bij jou ook langs, gewoon zonder te bellen? Oh, ik kan me daar zo over opwinden….rustig ademhalen….haha

@Lotte..oh wat fijn dat het zo goed is gegaan! Lekker weer rustig opbouwen en super dat de kleine straks gewoon een opa heeft!

@Lilith..oeh pseudokroep, vervelend zeg. Dat heb ik ook gehad toen ik klein was en ik kan het me nog zo goed herinneren. Ik had het vreselijk benwauwd toen. Fijn dat het nu weer wat beter gaat!

@Meloen..nou dat mag ik niet hopen…maar ik heb echt zo’n gevoel dat als ze geweest is dat ze dan zegt, nou morgen kom ik wéér even kijken. Ik heb het er met m’n man over gehad en hij is heel direct en zegt gewoon dat dat niet gaat gebeuren. Eens in de week is meer dan genoeg.

Oei, ik moet ook nog een vluchttas maken…..wat moet daar in?

Gisteravond zijn we lekker wat gaan eten met de voogd van ons kindje. Om het een beetje officieel te maken zeg maar. Ze heeft ook net een kindje...wat een lief jochie zeg. Heeft de hele avond liggen spelen in z'n kinderwagen. Je hoorde hem niet! En dan krijg je nog meer zin om heel snel je beebje in je armen te houden!!

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Vannacht iets minder geslapen, maar valt nog mee hoor. Alleen veel pijn aan en onder mn ribben gehad. En mn bekken willen ook niet mee werken! Draaien gaat amper.

Even weer reageren.

@roeltje:

Arme hond…echt sneu dat ze zo vaak moet. En lekker makkelijk om elke keer pillen te geven zeg. Daar hou ik niet zo van…Geef je hondje maar een dikke knuf van mij!

Gelukkig gaat het nu weer goed met je hondje. Kon je de afspraak wel afzeggen zonder dat je iets moet betalen?

Ohhh kan je die geurbeultjes van switsal kopen!? Waar? Gewoon bij de drogisterijen?

@Collo:

Gewoon de flessen switsal badolie enzo open zetten in de kast?

@Saskia:

Het viel me gewoon op dat iedereen ze volgens mij al heeft (indalingsweeen) van de december mama’s en dan denk ik dat er iets niet aan me klopt haha.:p

@Meloen:

Jeeej ook verlof! Er komen er steeds meer bij die met verlof zijn! Duhhh:p Zal wel even wennen zijn! Ik moet ook nog wennen hoor en is nu mn 2e week.

18. gimena

gimena Niet meer actief

@bapsie..,haha ook zo lekker nieuwschierig :p??

@roeltje..,als je wil weten hoe het moet stuur ik je wel een berichtje met alles was je nodig heb :p
    ik denk het wel dat ik even een heft dip heb :p haha

19. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen!

Elmo, succes vandaag!

@mamaweentje, wat spannend dat jullie kindje 17 of 18-11 geboren gaat worden!!!

@all; sorry meiden, maar jullie hebben echt teveel gekletst... niet alles teruggelezen...

@alle leden van de olifantenclub; hoe is het met jullie pootjes? De mijne worden iedere week een beetje dikker! Maar ja, ik heb ze ook niet de hele tijd omhoog... ik moet ook nog normaal kunnen leven toch?! haha!

Zo, dan zal ik vandaag eens werk gaan maken van een vluchtkoffer en mijn bedzeil!

20. vanmorgen naar de ostheopaat geweest. Had weer wat verkrampingen bij mijn bekken. Dat verklaarde ook de kramp die ik steeds in mijn liezen had!

@lotte.. jaa heb de schroeven gevonden jeeh! Enne.. je kan van bv robijn zo'n zakje in je kast hangen!
    zwital heeft ze ook!

@sjees.. hoi!
    Je mag hier ook lekker mee schrijven hoor! De eerste december mama is bevallen met 34 weken. En de 2e wordt de 17e geboren. (inleiding)

@chicken.. ja heel irritant dat zomaar langskomen.
    heb toen ik in kraamtijd zat van Jesse ruzie erover gekregen. Had gevraagd aan schoonzus (zij was het op dat moment die langskwam) of ze in het vervolg wilde bellen als ze langskwam.. Maar dat is blijkbaar niet in goede aarde gevallen toen. Ik vond en vind het nog steeds de normaalste zaak van de wereld. We zaten in kraamtijd. Jesse huilde erg veel.. ik en rob waren erg moe, zaten net te eten en hadden wat woorden gehad (tja moeheid he) .. maar goed.. hoop dat het dit keer beter gaat!

@suus.. nog steeds geen dikke voeten hier! Gelukkig!

Deel Deze Pagina