Chicken, erg is dat hè , zeker animalcops aan het kijken??? Ik laat alstijd rechts prikken, waarom weet ik ook niet, misschien automatisch omdat ik links ben???
Ja, inderdaad animal cops....jeetje mina zeg. Nu weer volkomen uitgemergelde paarden...niet normaal, kan er echt om janken als ik dat zie. Zulke hulpeloze wezens....
Even nog een vraagje..als het kindje is ingedaald, kan het dan nog wel van links naar rechts bewegen of dat ook niet meer?
Dan zit ie bij mij duidelijk nog niet vast....hij beweegt nog volop van links naar rechts, kontje omhoog, voet in m'n ribben...hahaha Ben toch heel benieuwd wanneer hij nou echt gaat indalen...
Je hebt als het waren 2 soorten van ingedaald zijn. beweeglijk in het bekken ingedaald dan kunnen ze nog makkelijk om hun as draaien. En vast in het bekken, dan kunnen ze niet meer volledig om hun as maar wel zover draaien als jij opzij kunt kijken zeg maar en natuurlijk hun rug buigen en schoppen en slaan.
goede morge ik heb het kabeltje gevonden hoor van me camara naar de pc. ga de foto,s in me album zetten. xxx
Goedemorgen dames! @All: Hier wel weer aardig geslapen! Heb goed nieuws! Mn vader was hier afgelopen zondag dus voor het eerst en hij weet nogal wat van elektriciteit en kent handige mensen. Nou zou er iemand langs komen om onze ketel om te bouwen, maar dat is ondertussen al 4 weken geleden en nou blijkt die man ineens niet te kunnen. Voor niks zitten wachten. We hebben namelijk nog steeds geen centrale verwarming zoals sommige van jullie misschien wel weten. Maar mn vader heeft nou dus iemand geregeld en die kan waarschijnlijk zaterdag al komen! Dan moet mn vriend alleen de laatste radiatoren even aansluiten (dus even hard bikkelen deze week!) en misschien hebben we dan na het weekend wel echte droge warmte!!!!!!!!!!!!!!! Woehoe. Vind het super dat mn vader dit regelt, denk dat ie zo ook wil laten zien dat het wel goed zit. Scheelt mij wel een hoop stress straks hoor. Ohja 35 weken!!!!!!!!!!!!!!!! @chiquita: Moet je even tellen hoe vaak hij beweegt. Elke schop telt mee. Geloof dat je m minimaal 10 keer moet voelen of zo. @Lilith: Gelukkig, want het is zoooon lief slaapzakje hihi. Echt heel schattig. Bijna nog leuker dan de kleertjes die we hebben haha @Saskia: Ja, dat zou zeker schelen als iedereen ongeveer tegelijk dezelfde kwaaltjes kreeg! Maar ja, als ie maar indaalt vind ik het prima! En de vk dacht dat dat wel zou gebeuren omdat ie al zolang met zn koppie omlaag ligt en ook al wel laag ligt. Als ik er niks van voel vind ik het prima, maar ik moet niet te vroeg juichen, want het kan nog makkelijk veranderen! @Elmo: Spannend zeg allemaal, hopelijk blijkt het uiteindelijk mee te vallen en kan je gewoon bevallen waar je wil bevallen! Sterkte ermee en rustig aan! @Riti: fijn dat je weekend zo lekker was! @Chicken: Goede vraag over het indalen en bewegen! Ben ik ook wel benieuwd naar!
Was ik weer even, heb grotendeels wel meegelezen maar kon me er niet toe zetten om op iedereen te reageren. Sorry!! Ik voel me zo moe en op een dag voer ik echt bijna niks uit, krijg het niet voor elkaar. Tijdens het eten koken krijg ik al last van harde buiken.... @lotte; Goed om te horen dat waarschijnlijk jullie CV gemaakt gaat worden, het is idd ff wat werk maar dan heb je ook wat. Helemaal super natuurlijk dat je vader dit voor jullie geregeld heeft! @Gimena; Leuke foto's in je album Lekker roze kamertje!
Hey meiden! Zo wat een rot nacht weer, echt balen heb een kuurtje van de dokter zoals vele van jullie weten vanwege hoofdpijn en een lichte long ontsteking. Maar nu kreeg ik 2 dagen terug zooo'n jeuk daar beneden, heb ik weer! Gelukkig komt dit vaker voor zij de dokter en ze hoefde dus niet te kijken en kreeg een zalfje mee. @ Lotte dat is een mooi vooruitzicht! Lekker voor jullie @ dees vervelend al die harde buiken maar zie dat je al 37 weken bent! Dus het mag gewoon komen BEN VANDAAG 36 WEKEN!!!
@Manoe: Was zeker een kuurtje die breed werkt, dus veel bacteriën aanpakt? Die kunnen er idd voor zorgen dat je juist weer klachten beneden krijgt. Heel erg fijn! Die dood namelijk ook de goede bacteriën. Vervelend hoor...Gelukkig hoefde ie niet te koekeloeren.
@bapsie; Nog ff wachten meid, ik ken het gevoel!! Ik kan ook bijna niet meer wachten. Ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet...
hallo! @elmo; rustig aan en hopen dat je kleintje nog eventjes blijft zitten... En anders gewoon genieten dat hij/zij er al is! @lotte; fijn van je vader! @vaccinatie; nu mogen onze mannetjes ook ingeent worden he!?! @chicken; lekker zo'n stijve arm! @gimena; ik zal ook eens even gaan spieken @dees; ik denk dat jullie baby gewoon binnenkort komt! @Riti; fijn dat jullie genoten hebben! @alle anderen: sorry, ik ben het weer kwijt!