December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bapsie

bapsie Niet meer actief

ooh wacht nog wel fe hoor, heb heel sterk t gevoel dat ik flink overtijd ga lopen... maar gaat steeds meer kriebelen als ik van die kleintjes zie :)

2. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    @Lotte; gefeli met je 35 weken

@Manoe; gefeli met je 36 weken. Schimmelinfecties zijn zooooooo irritant. Ik krijg ook altijd gratis een schimmelinfectie bij een kuur. :D

@Bapsie; Hahahaha... nog effe wachten en dan heb je ook zo'n hummeltje.

Ben net bij de VK geweest, alles goed, beeb al een beetje ingedaald en heeft nog even een echo gemaakt of ie echt goed lag, maar dat was duidelijk.

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @suus; de gyn in het ZH vertelde ook al dat waarschijnlijk ons frummeltje niet meer lang op zich zal laten wachten. Ik krijg nu ook steeds meer het gevoel dat het echt geen 3wkn nog gaat duren.

4. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @Dees; dat maakt het wel lekker spannend! Je weet het natuurlijk nooit zeker, maar het zal nooit meer langer duren dan 5 weken in jouw geval...:)

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @suus; nee klopt, wel een lekker idee hoor!! Nu alleen nog maar een kwestie van afwachten. Ben sowiezo wel benieuwd wat de VK en de Gyn volgende week te vertellen hebben.
    Vraag me ook wel af hoe het staat met mijn ontsluiting....

6. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooh nu wordt t echt spannend!!! meer gaan over de 37 weken heen :) ik ben 1 van de laatste :( maarja...

gimena: toch mooi gelukt he dat buikje. vind ik tenminste...

dees: nou ben benieuwd dan wanneer de beeb komt :)

ik moet zo naar de gyn dus ga er vandoor.. alles zal vast wel goed zijn.. ga ik altijd maar ven uit..

7. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Collo: Daar dacht ik dus ook al aan, maar ik heb juist al de hele zwangerschap een hele nette soms zelfs wat lage bloeddruk.
    Maargoed ik hou het wel in de gaten en ga er in elk geval donderdag eens naar vragen als ik op controle ben.

@Chiquita: Veel succes bij de gyn vandaag!

@Dretjuh: Ik doe me best, ben alleen niet zo goed in rustig houden ;)

@Elmo: Jeetje wat een verhaal zeg, gelukkig hoeft het idd niet zoveel te betekenen als jij je maar een beetje rustig houd..
    Denk dus maar goed aan jezelf en laat je maar lekker verwennen ;)

@Riti: Wat fijn dat je zon lekker weekend heb gehad zeg :D
    Rot dat de thuiskomst wat minder fijn was..

@Lotte: Gefeliciteerd met je 35 weken!!

@Manoe: Vervelend zeg zo'n rotnacht..
    Jeuk daar beneden heb ik idd ook al gehad, ik kreeg ook direct een zalfje voorgeschreven zonder dat er werd gekeken en toen was het gelukkig heel snel weer over :)
    Gefeliciteerd met je 36 weken!!

@Dees: Wat spannend zeg, bij jou mag het nu echt gaan gebeuren! :D

Hier: Pootjes zijn nog steeds dik en begin ze nu ook wel te voelen, misschien dat ik morgen maar even ga bellen..
    Verder is de beeb gelukkig nog net zo druk als normaal :)
    Iemand trouwens nog wat gehoord van zwangerworden??
    Had ik eindelijk iemand die mijn buddy wou zijn en dan hoor ik vervolgens al dagen niets meer :(
    Straks ben ik aan het bevallen en kan ik niemand bellen omdat ik nog steeds geen buddy heb, ben tenslotte al haast 37 weken en je weet maar nooit...

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Lilith:

Fijn dat je boefje een beetje is ingedaald en dat alles goed is!

@Saskia:

Ik wil evt ook wel jou buddy zijn hoor;) Heb nog wel anderen, maar maakt mij niet uit!

@All:

Morgen met mn moeder naar mn oma:) Heb mn oma al behoorlijk lang niet meer gezien. Voor mn zwangerschap voor het laatst:)

9. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Als je dat zou willen, zou het heel jammer vinden als het straks daadwerkelijk zover is en ik heb hier niemand om het even op het forum te zetten..

Dat is idd een tijd terug, kan ze je mooi nog even zwanger zien ;)
    Heb zelf helaas ook familie die ver weg woont, dus de meeste hebben mij ook maar 1x met buik gezien..

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ja, tuurlijk wil ik dat:) Geen probleem:D

Dat zei mn moeder ook al...dat het misschien wel goed is als ze me een keertje zwanger heeft gezien, anders is het zo raar als er straks ineens een baby is. Ben ik het wel mee eens.

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Zooo, ben weer goedgekeurd!! Kindje is ingedaald, maar ligt nog niet vast, dus kan inderdaad nog lekker bewegen. Urine was goed, bloeddruk ook en nog kilootje erbij sinds twee weken. Moet nu iedere week terugkomen. Heb beladvies gekregen, ga ik even doorlezen en het begint nu echt lekker spannend te worden!

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Fijn dat alles nog goed is! Nog even en het is zover!

Als het goed is krijg ik volgende week boekjes mee!

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Leuk he allemaal!!

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ja en spannend! Ik had zelf al wel een boek gekocht. Had ik op dit forum veel over gehoord "Veilig bevallen", maar heb me er nog niet toe kunnen zetten m te lezen. Echt erg haha. Heb m nu een maand denk ik. Vind het wel fijn als ik een beetje weet hoe en wat, maar dan moet ik m wel gaan lezen haha:p

@all:

Weetje, ik hoopte elke keer dat ik te laat zou bevallen (ja echt!), want dan zou ik langer verlof hebben. Maar nou hoorde ik zoveel van mensen dat ik er tegen die tijd echt wel anders over zal denken, dus dat zal dan wel haha. Iedereen zegt dat je het echt wel zat bent wanneer je overtijd gaat! Bij de okt-mama's was bijna niemand overtijd geloof ik.

Gaan we hier straks ook zo'n lijstje maken met wie er al bevallen is en wie nog moet en bij hoeveel weken we zijn bevallen en zo? Lijkt me wel leuk, ben er alleen zelf niet zo'n ster in.

15. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

@Elmo, spannend allemaal hoor! Dus voor jou gaat het iig niet meer langer dan twee weken duren heb ik dat nou goed begrepen?
    Hopelijk lukt het allemaal een beetje met rustig aan doen..

@Suus en de olifantenclub, ik wil mijn lidmaatschap graag opzeggen!
    Een week of twee geleden begonnen ze lekker op te zwellen maar nu nergens last meer van :( Alleen mijn vingers zijn vooral smorgens heel dik. Heb trouwens wel een paar kussens onder het voeteneind van mijn bed gelegd maar zoiets hebben jullie vast ook al gedaan.

@Lotte, wat fijn! Ook lief dat hij gelijk zo zijn best voor je gaat doen!!
    @Chiquita, succes straks!
    @Manoe, lekker dan, wel weer fijn dat je het gewoon mee kreeg..;)
    @chicken, lekker weer goedgekeurd!
    @saskia, mss kan je voor de zekerheid urine meenemen naar de vk..
    @Gimena en Roeltje, leuke kamertjes meiden!!

@hier, spannend!! Julia ligt voor het eerst in haar grote bed te slapen. Tenminste dat moet ik nog maar even afwachten... Het is vooralsnog stil boven. Ik ga zo maar eens om een hoekje gluren...

Doeiiii

16. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Chicken: Fijn dat je weer bent goedgekeurd en je bel advies heb meegekregen :D
    Nu komt het pas echt steeds dichterbij ;)

@Lotte: Jij krijgt dus ook volgende week al advies, lekker hoor :)

Lijstje: Had ik inderdaad ook gezien, wel zo makkelijk os straks alles een beetje bij te houden..

@Meloen: Urine meenemen stond gelukkig al op de planning, dat moet ik vanaf donderdag namelijk elke week omdat ik dan al op 37 weken zit :)
    Ook krijg ik dan meteen bel advies.
    Spannend zeg, ik hoop dat ze meteen goed slaapt in haar grote bed :D

17. gimena

gimena Niet meer actief

@Chiquita: Vindt je dank je wel :D
    hoe gaat het verders met je??

@ Meloen..,dank je wel..we zijn niet klaar maar we doen nog ons best :D

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @saskia:

Bij heel veel vk's doen ze schijnbaar ook gesprekjes rond de 36 weken, maar dat vinden ze bij de mijne onzin zei die man 3 weken terug. Ze geven rond 36 weken alleen boekjes mee. Ben 36 weken en 2 dagen als ik weer moet. Krijg jij geen boekjes ofzo mee?

19. bapsie

bapsie Niet meer actief

ik heb een info avond gehad, met 7 andere zwangere stellen over hoe een bevalling gaat wanneer bellen, wat klaar moet zijn, taak van de man etc erg informatief en zelf manlief vond t leuk/intersant :)

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Oh, had ik dat ook maar gehad...heb echt het gevoel dat ik geen idee heb wat ik moet doen als het zich aankondigt:):(

Deel Deze Pagina