December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Lotte: het wijst allemaal vanzelf! er is er nog nooit 1 blijven zitten. haha

Lilith en chicken weer goedgekeurd!!!

Meloen ben benieuwd hoe ze slaapt in haar nieuwe bedje.
    Nee over twee weken weer een groeiecho en dan hoop ik eindelijk meer te horen over een inleiddatum. als hummel niet vanzelf eerder komt lop ik nog wel 4 weekjes hoor!

Dees, ik heb ook al de hele zwangerschap zo'n voorgevoel dat het eerder komt dus wie weet. haha;)

2. bapsie

bapsie Niet meer actief

haha nee gelukkig zeg, zou wat wezen... ;)

3. bapsie

bapsie Niet meer actief

mensen die geen buddy hebben, wil best als buddy fungeren hoor, heb ik straks in dec hopelijk wat te doen :)

4. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Tsja je zou het maar hebben!!!
    Misschien gebeurd het in andere landen wel maar hier vast niet. hihi

5. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL

Huh, onzin?? Wat raar..
    Alsof je zomaar zelf weet wat je wat moet doen... Wij hebben volg. week ook een gesprekje bij de vk over hoe en wat als de weeën beginnen. We krijgen dat een formulier mee waarop staat om de hoeveel tijd ze moeten komen voordat je mag bellen en wat te doen als je vliezen breken ed. Verder geen boekjes ofzo hier.

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Bij mij heeft ze het formulier even doorgenomen, was echt heel duidelijk allemaal. Verder ook geen boekjes.

7. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Lotte: Ik heb geen idee, ze heeft het alleen over het bel advies gehad dat ik dat zou krijgen en dat ik vanaf donderdag elke week controle krijg en elke week urine mee moet nemen.

@Babsie: Klinkt erg gezellig.
    Wij hadden al vrij in het begin een info avond voor aanstaande ouders, vond ik toen ook erg leerzaam :)

@Lotte: Bij twijfel is er altijd nog het forum en is er altijd wel iemand met advies ;)

@Babsie: Misschien handig als ik 2 buddy's heb, heb toch al een smslijst in mijn vluchttas dus daar kan wel een nummer bij ;)
    2 buddy's is wel fijn, voor het geval ik tegelijk beval met Lotte :p

Hier: Even heerlijk gedouched, nu nog even stofzuigen en de was opvouwen en dan ga ik weer achterover zitten :p

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Elmo:

Niet? Ow, gelukkig dat lucht op hihi. Dacht dat ie misschien voor eeuwig zou blijven zitten;):p

@saskia:

en idd, we hebben elkaar :D

9. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoeeeeee!!!

Ben even wezen kijken en ze slaapt als een roosje!!
    Had toch eigenlijk wel verwacht dat ze minimaal 1 x naar beneden zou komen :D

@Elmo, oh oké. Zou wel fijn zijn als je dan zekerheid krijgt alhoewel je dat natuurlijk nooit hebt met bevallen..
    @Bapsie, waarom denk je dat je overtijd gaat lopen? Misschien ben je in december al heel druk met luiers verschonen en voedingen....:p

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemiddag dames:D

heb nog niet alles terug gelezen, internet vliegt er elke keer uit, dat duurt een uur, dan kan ik weer paar minuten op internet.. errug fijn dus...krijgen nu een aangepast abbonnoment, tv doet het ook nog steeds niet, moest het sinds vrijdag al doen.. gelukkig hebben we nog digitenne maarja, die stopt ook eind van de week.. dus word nog wat..
    Getver, vanmiddag WEER naar de tante van manlief.. bah, word er gestoord van, zijn vanmorgen/vanmiddag bij tuinland geweest en daar moest mevrouw natuurlijk ook van alles weg hebben, maar denk maar niet dat ze het komt halen, neeeee,,, dat moeten wij brengen... Zelf is ze te lui om even naar zwolle te rijden, bah.. ben er echt klaar mee.. heb onwijs last van mn rug (in slaap gevallen in de auto:() en harde buiken, maarja, manlief heeft het beloofd dus moet maar.. Gister gaat ze ook nog even vertellen wat ONZE hond wel of niet mag in ONS huis...Pff, ben maar met een smoes naar boven gelopen..... Nou, ga pc afsluiten en die kant maar weer op...

*Einde klaagbericht*

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @elmo: wat een verhaal!!! Fijn dat je het even kwam melden, we gaan on sanders toch zorgen makenJ Maar jeetje, wat spannend voor jou!
    @Riti: fijn zo’n weekend!! Alleen erg vervelend om zo terug te komen, zeg! Pfff! Probeer je gevoel van het weekend vast te houden!
    @Chicken: goed dat je de vaccinatie hebt gehaald hoor, hoef je ook niet meer met discussies meet e doen. En heel herkenbaar!: had het ook in mijn linkerarm gedaan, maar slaap ook het fijnst op mijn linkerzij…was niet zo slim.. De volgende nacht ging het al beter hoor! Volgens de nieuwe richtlijnen is het nu ook raadzaam om gezinsleden van baby’s van 0-6 maanden in te enten. Dus zal dat even aankaarten bij de huisarts. Ook weer goedgekeurd, joepie! Wat is beladvies?
    @indalen: ik heb het idée dat ze constant met haar hoofd in mijn blaas hangt, heel naar gevoel. Maar ze beweegt ook nog volop, dus of ze ingedaald is? Morgen even vragen, ben benieuwd. Krijgen ook het “bevallingsgesprek”!!
    @gimena: lief kamertje hoor!
    @Lotte: wat lief van je vader! Fijn dat het straks lekker warm is in huis!
    @Dees: even een knuf voor jou!
    @Manoe: schimmelinfectie door de antibioticum? Vervelend, he? Hopelijk werkt het zalfje snel!
    @Bapsie: leuk he baby’s J
    @Suus: ja idd hoorde ik gister ook bij de persconferentie (wat ik bij chicken heb geschreven)
    @Lilith: fijn dat je weer goedgekeurd bent!
    @saskia: even een backup buddy zoeken? Ik ben buddy’s met milli, maar je kunt er gewoon bij hoor! Pb me maar, als je dat wil J Oh lees dat je het al geregeld hebt met lotte!
    @Meloen: ah wat gaaf dat Julia in haar grote meiden bed ligt! Hoe vond ze het zelf?
    @hier: vandaag geshopt met mijn moeder, kan weer heel wat dingen afstrepen van mijn lijstje! Ben nu gesloopt, voel met soms net een oud wijf zeg ;)

12. gimena

gimena Niet meer actief

wel rustig aan doen he!!!

13. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @roeltje: halloooo! Zucht, die tante..... sommige mensen snappen er echt niets van, he?!

14. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Doortje, ben ook blij dat ik het gedaan heb. De verloskundigen raden het nu ook aan, zij volgen het advies van de RIVM en Klink. Het beladvies is bellen als de weeën om de 4 à 5 minuten komen gedurende 2 uur en zo'n 1 à 1/2 minuut duren. Als 's nachts de vliezen breken, zonder weeën en als het vruchtwater helder is, "gewoon" gaan slapen en 's ochtends om 8:30 bellen. Bij verkleurd vruchtwater meteen bellen. Dit was het geloof ik..en bij ongerustheid of onzekerheid....altijd bellen!

15. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Roeltje, rustig aan en laat je niet gek maken!!!8)

16. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Gimena, jij ook bedankt!!:)

@Doortje, geen idee ze slaap nog haha. Lekker geshopt, nog iets leuks gescoord of alleen praktische dingen? (kunnen ook leuk zijn)

@Roeltje, jeetje zeg, sommige hebben last van hun schoonmoeder, jij van je tante...

17. gimena

gimena Niet meer actief

@meloen : ;) Geen dank :D

18. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @meloen: vooral praktische dingen (weer lopen worstelen met lakentjes e.d. haha), maar heel blij dat ik ze in huis heb :) Mijn moeder heeft ook wat dingetjes voor me gekocht, maar dat moest ik weer vergeten! :) Nouja, met die zwangerschapsdementie, geen probleem!!

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Roeltje:

Tjee, die tante is erg nadrukkelijk aanwezig he!? Heel irritant en al helemaal als je al niet lekker in je velletje zit! Grrr. Succes en sterkte ermee!

@vaccinatie:

heb ik iets gemist? Ik hoorde toch echt dat baby's niet gevaccineerd mogen worden tot 6 maanden (vanmorgen nog) en via ons komt het ook binnen bij de kleintjes dus lijkt me ook niet goed. Maar wat is het advies nu dan??? En waarom? Help!!! Als ik zou gaan dan moet ik morgen namelijk!

20. gimena

gimena Niet meer actief

@ lotte..ja dat hoorde ik gister ook op het nieuws.
    omdat er meer dan onvoldoende bekend is bij baby,s.
    dus daarom durf ik me ook niet te laten vactineren.
    zou zeggen denk er maar goed over na

Deel Deze Pagina