December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimouse

minimouse Niet meer actief

@ daddyo: kom er gezellig bij hoor!

ik zit echt de hele dag te hoesten en te proesten. en krijg steeds weer een niet fijn gevoel in mn buik. vind het maar niks, straks gebeurd er wel wat... zou dus eigenlijk vandaag ongi moeten worden. ook al heb ik de 15e een positieve test gehad zou het dan als nog niets kunnen zijn.. begin nu ineens aan alles te twijfelen... HELP

2. Linda86

Linda86 VIP lid

@ all: alvast weltrusten, dit zal wel m'n laatste berichtje van vandaag worden!

@ gien: ahh wat lekker zeg, even bijslapen in de middag. Ik moet toegeven dat ik 't vanmiddag ook een keertje kon. Ik was Milan aan 't voeden, en hij was in slaap gevallen aan de tiet, en toen ben ik zelf ook maar even een dutje gaan doen. Maar meestal behoort dat niet echt tot de mogelijkheden hier ;)

@ Dicky: werkze! (tenminste, je moet toch werken vannacht hè, anders heb ik 't verkeerd begrepen ;))

@ minimouse: ahh wat jammer dat je er nog niet van kan genieten! Ik hoop dat je snel wat zekerder wordt! Ik weet dat 't makkelijker gezegd dan gedaan is, maar je moet echt vertrouwen hebben in jullie wondertje!

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Dat twijfelen doen we allemaal hoor :) en de een een beetje meer dan de ander :)
    probeer er iig van te genieten :)
    Ik heb het er momenteel ook moeilijk mee, maar dat heeft andere oorzaken.. en ben sinds 2 dagen totaal niet misselijk meer, maar dat wel al geweest.. Dus echt geen rede tot zorgen maar wel rede om te genieten :p

4. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    goedeavond meiden,

Ik heb er ongeveer een uur over gedaan om weer bij te lezen! pfoe, ik heb dus echt werkelijk geen idee meer wat er allemaal is gezegd... van alles in ieder geval!

De 3 belangrijkste dingetjes:
    @chicken, meid waar ben je? Gaat alles nog ok? Ik duim [-o<
    @zeeprest, wat een dubbel bericht joh! Balen van het 2e hummeltje, maar fijn dat nr 1 op zijn plek zit en groeit! :D
    @alle nieuwe meiden: welkom, gefeliciteerd en klets gezellig mee!

YES, we hebben nu ook een decemberpapa! Welkom, wat leuk! Hopen dat je het geratel een beetje bij kan houden!

Nog even over MvM; ik werk ook fulltime en ben dus pas gisteren begonnen. Ik heb gisterenavond mijn eerste kan gepakt en die zit dus nu VOL! En ik heb vandaag 9 uur gewerkt! Het enige wat ik heb opgevangen is een plas vannacht, ochtendplas en net 1 toen ik thuiskwam, maar ik had gewoon 3 goedgevulde blazen, haha! Dus ik ben klaar voor vandaag ;)

Ik hoop dat we snel wat horen van chicken!

liefs Suus

5. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hey meiden!

@ zeeprest: Wat dubbel zeg, vedrietig en blij dat je andere hummel lekker groeid! Ik leef met je mee jij zal je ook wel rot voelen.
    @ dicky, hey meid, nog steeds geen klachten? lekker toch?!
    Heb genoeg klachten nu momenteel speeld me knorrende maag een grote rol! ha denk maar niet dat hij nog meer te eten krijgt :p heb zo;n trek de hele tijd. maar je klachten komen vast nog wel, je hebt in iedergeval een dikke posi test :D

@ Allemaal: Ik wil graag vrienden worden met de december hyves, waar kan ik die vinden? En zou iemand me dat kunnen accepteren?

trusten all!

Liefs

6. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Hey meiden,

Zo wij hebben net gegeten mijn kleine mannetje zit tv te kijken en zijn papa de krant te lezen hihi kan mama even een berichtje tikken.
    WAt was het een heerlijk weer hier, was wel lekker ging de dag tenminste vlot voorbij en dat betekend meteen en dag dichterbij de echo en wat is die nog verweg (22mei)

@ Manoe
    http://dec2009.hyves.nl/
    Als je je aanmeld, laad dan aan bapsie via een PB weten wie je bent op hyves. Zij kan je de accepteren voor de hyvespagina. Ben je bang voor je privacy, maak je geen zorgen, het is helemaal afgeschermd!!!!

@ suuskebab wat heb jij veel plas zeg haha

@ minimouse kan het me wel voorstellen hoor ik begin ook heel erg te twijfelen maar moeten we eigenlijk niet doen en gaan genieten want 9 maanden klinkt lang maar ze gaan sneller als je denkt en het is zo'n mooi wonder :)

@ Dicky werkse meid en slaap lekker voor morgen ochtend

@ gien heerlijk hoor dat je smiddags ff lekker kan slapen ik zou het er ook lekker van nemen als ik jou was. Opzich kan ik ook wel een tukkie doen smiddags als mijn ventje slaapt alleen juist dan kan ik ff lekker mijn eigen ding doen dus komt het er vaak niet van.

@ Linda86 ik denk dat wij weer een jongen krijgen weet niet waarom om (waarschijnlijk omdat ik heel graag een meid wil) allebei zijn ze natuurlijk van harte welkom ;)

@ daddyo gezellig dat je mee komt kletsen, is ook wel leuk om ervaringen van de man te horen.

Zo lekker mijn mannetje in bad doen en naar bed en dan gaat mama er achter aan.

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Goedemorgen dames en heer! :)

@ suuskebab: wat goed zeg dat je de kan nu al vol hebt! :) Dat gaat mij echt nooit lukken in drie keer, ik heb volgens mij een hele kleine blaas ;)

@ usMommy: haha, ik zie nu pas dat je in de USA woont, leuk zeg! Gewoon in Nederland geboren? 't Zal daar allemaal wel weer heel anders gaan dan hier natuurlijk, qua zwangerschappen, verlof, etc.
    Ik zou overigens ook heel graag een meid willen (al is een jongen natuurlijk net zo welkom). Wij hebben al een zoon en ik zag mezelf echt altijd als een meisjes-mama, lekker tutten enzo! Maargoed, we zien 't wel. Jongens zijn ook helemaal geweldig! :)

Hier weer een vervelend nachtje gehad. Milan is vannacht 5 keer wakker geworden, waarvan 3 x om te drinken. Ik ben nu dus nog net zo moe als voordat ik naar bed ging. Ik hoop echt zo dat meneertje doorslaapt voordat nummer 2 zich aandient.

Verder eigenlijk weinig te melden nog!

8. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Ik vraag me af: Heeft iemand anders ook "bobbels"in de borsten??? Mijn borsten zijn veel groter dan normaal. Maar als ik voel lijken er net allemaal spierbobbeltjes in te zitten. :)
    Groetjes

9. Zeeprest

Zeeprest Lid

18 mrt 2009
    93
    0
    0
    ZH
    Nee hoor! Is echt niet raar! Ik had bij mijn eerste, op wat steekjes na in mijn borsten echt helemaal nergens geen last van.
    En bij de 2e zwangerschap zelfs helemaal nergens last van (is uiteindelijk een miskraam geworden, maar had niks te maken met geen zwangerschapsverschijnselen)

Ik zou het echt niet weten...bij de 1e (Dayden) wist ik 100% zeker dat het een meid zou worden :D Niet dus :)
    Omdat wij al 2 jongens hebben (eigen zoontje en stiefzoontje) hoop ik stiekem op een meisje. Maar zoals altijd iedereen zegt...als het maar gezond is, 10 vingers en 10 tenen heeft ben ik supergelukkig :D

Het is heerlijk weer hier aan de kust, denk dat ik straks met kindlief een rondje strand ga doen 8)

Groetjes!

10. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ik heb ook vaak sinds de nieuwe site dat mn berichten gewoon foetsie zijn!

11. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    hey wat leuk, dat zie je niet vaak! zou niet weten of er een forum voor papa's is, maar ik ben dan ook een mama natuurlijk ;) van mij mag jer hier komen buurten, maar wie ben ik :D

12. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ik zou heel eerlijk een meisje wel erg leuk vinden. heb natuurlijk al een zoontje en mn vriend heeft al een zoon uit een eerdere relatie. die heeft dus al 2 jongen dus een meid zou erg leuk zijn. volgens de chinese kalender wordt het ook een meid :) toen ik zwanger was van nino voorspelde de kalender een jongen en dat gevoel had ik zelf ook. ik vermoed dat het misschien weer een jongen is en een tweede nino is meer dan welkom, maar nogmaals, een meid zou een leuke verandering zijn ;)

13. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    wat naar he die onzekerheid. denk dat bijna iedereen daar last van heeft...

14. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Bapsie, ik heb me aangemeld bij hyves!

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Goedemorgen iedereen
    en welkom en gefeliciteerd voor alle nieuwe zwangeren.

Ik heb een hoop bij te lezen na een computerloos dagje, gezellig :D

Sinds gisterennacht iets nieuws, ik word snachts wakker van de misselijkheid :(
    En waarom ik nou zo nodig de volkorentoast heb gepakt van de week in de supermarkt :sick: , dat is dus niet echt een succes, zo verschrikkelijk droog en overal kruimels hahaha

Het is 's ochtends gelukkig al weer een stuk minder, dat scheelt.

We hebben het gisteren mijn ouders verteld, was erg leuk en gezellig.

Hier in Utrecht schijnt het zonnetje op dit moment, ik hoop bij de rest van jullie ook. Geniet-ze allemaal van het weekend!

16. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    goedemorgen!

Ik wilde vandaag echt lang uitslapen, want gisteren vond ik helemaal dat het nodig was... 1 uur vannacht mijn bed in en keurig om half 10 eruit! Goh dat noem ik geen uitslapen....maarja, ik ben wel fit, nu nog tenminste... hoe is het hier met iedereen?

Nog 1 nachtje slapen en dan alweer 7 weekjes! Yes!!

liefs Suus

17. minimouse

@ allemaal: bedankt vor jullie reacties! ik heb vaacht zelf gedroomd dat ik ongi werd :( dus toen ik wakker was ben ik gelijk naar de WC gerend en gekeken maar gelukkig niks aan de hand :) ik probeer er wel zo veel mogelijk van te genieten. lekker relaxen buiten boekje lezen en weg dromen over een dikke buik en een baby kamertje en hoe het huis straks moet als er een kraambed in de kamer staat hihi dat is wel heel leuk.

btw mijn neefje van 1 en een paar maanden is afgelopen donderdag geopereerd :( echt zielig. Hij had een vernouwing in een buisje van zn nier naar zn blaas. en hebben ze er uit gesneden en de uit einden weer aan elkaar vast gemaakt. hij ligt nog in het ziekenhuis. en hoop dat hij maandag weer lekker thuis is als alles goed gaat. de artsen zeiden dat het niet langer had moeten wachten want dan zou het allemaal wel heel anders kunnen aflopen... moet er niet aan denken.. :S alleen is hij nu ontzettend boos tegen de mensen in witte jassen! die mogen niet bij hem in de buurt komen of hij ontploft. das wel grappig hihi.

18. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hey meiden!

Wat een weertje zeg heerlijk, zit lekker buiten me me laptop ;) tis ook zo verslavend deze site! Ik heb vanmorgen eindelijk weer eens een beetje uitkunnen slapen heerlijk! Nou ik ga nu ff boodschappen doen!

19. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hey meiden!

Wat een weertje zeg heerlijk, zit lekker buiten me me laptop ;) tis ook zo verslavend deze site! Ik heb vanmorgen eindelijk weer eens een beetje uitkunnen slapen heerlijk! Nou ik ga nu ff boodschappen doen!

20. minimouse

heej manoe! het is inderdaad heerlijk buiten! het is nu alleen super rustig hier! gehehedas wel jammer:p waar zit iedereen??

Deel Deze Pagina