December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ lotte: die is er ook al ;) staat zeeprest nu helemaal in der uppie op :( maar komt vast goed!
    Alleen die nog moeten of overtijd zijn staan er niet op, maar aangezien niet iedereen zich meld, is het denk ik handiger om alleen die te hebben die echt bevallen zijn en zich gemeld hebben... lijkt mij hoor..

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    oh okee, kon er net niet op dus heb niet meer gekeken. "Server too busy" stond er steeds. Of we doen degene die hier wel vaak komen? Kijk maar, is jouw site hihi

3. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou er is weer een hoop bijgeschreven zeg!!!
    heb alles gelezen maar ben de helft of mere dan dat were vergeten dus vergeef me :)

roeltje: doe jij rustig aan en klagen mag he!!!! dat hoort erbij zeker als zwangre vrouw :)

meloen: wat fijn dat ze goed sliep in dr grote bed natuurlijk helemaal trots :)

vk bezoekers: fijn dat t goed was!!

uhm verder even denken ben ik t weer klwijt :(

hier: in de ochtend de box binnen gekomen die heb ik al lekker opgezet dus die staat :)
    verder was alles goed met de beeb en weer een cho gehad :) hij lag goed op schema dus niet meer voor... de bloeddruk was weer wat beter.. en de rede dat de beeb niet veel meer beweegt i dat ie al vast zit in de bekken. dus idd wta ik voel zijn vaak alleen de voetjes nog.. dus hij is in iedergeval klaar om geboren te worden :)

heb over 2 weken weer een afspraak

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Joyce: Das wel een idee idd om alleen nog maar dingen te plannen voor ons tweeen en als we zin hebben komen we wel langs.. Ooh, lekker boerenkool.. heb gelijk overlegd dat we dat dit weekend ook gaan eten haha...

Net gegeten en keuken opgeruimd.. manlief ondertussen de hond uitgelaten.. lekker languit op de bank:D iets te druk gehad vandaag.. Vreemd eigenlijk dat je dat achteraf pas merkt en niet als je bezig bent.. tenminste zo gaat dat hier haha... over een uurtje lekker kop thee en op tijd mn nest in.. eindelijk een avondje niks :D:D

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Chiquita: Volledig ingedaald? Pff, wilde dat die van mij dat deed.. er steekt constant een voetje of armpje uit mn zij haha.. best pijnlijk.. Had het er met mn man over vanavond dat als ie heel druk is kun je m wel stil wensen, maar als je m minder voelt dan normaal, dreig je meteen in paniek te raken... Tenminste, je maakt je dan snel zorgen, weet niet goed hoe k dat moet uitleggen.. ach zullen de hormonen wel zijn haha..
    Mooi dat alles goed gaat...Nu nog even blijven zitten een paar weekjes:D:D Was jij dat? Steeds duizelig enzo? Zoja, hoe is het nu? Zo nee, sorry, mijn geheugen laat me laatste weken beetje in de steek:(

6. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    roeltje: ja dat was ik ;) ja die duizelingen hebben ze geen verklaring voor.. dus schiet ik verder ook niks mee op... dat is dan wel vaag maargoed.. net onder de douche van mn stokkie gegaan maar mn man stond erbij.. even een half glaasje cola gedronken en het gaat weer..

hij ligt idd vast van de ene kant fijn maar hij moet nog wel 4 weken blijven zitten! maar dat komt wel goed hoop ik.. doe gewoon wat rustiger aan.. en ja fijn mn benen te lang dicht doen of overal kaar gaat ook niet echt en hij is t er dan ook niet meer eens best wel vaag

jij lekker nog leuek dingen doen met je man :) al plannen?

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha ja de planning ligt momenteel op avondje bankhangen.. heerlijk.. maar kan zijn dat we zo even gaan buurten bij vrienden.. moeten we even kijken... heb er geen zin meer in om van alles vast te leggen en elke dag (lees: letterlijk elke dag) koffie te drinken bij de zelfde persoon.. wil gewoon doen waar ik op dat moment zin in heb.. net even gesprekje gehad met de man des huizes haha en manlief gaf ook al aan dat ik vrijstelling heb van alle verplichtingen haha. dat scheelt..

Kan zijn dat je douche te warm had staan? omdat het dan te 'stomig' word zeg maar kun je flauwvallen.. zeker in de laatste maanden... hopen dat het gauw over is, dit lijkt me ook niks

8. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee leuk is anders! marja kom ik wel overheen ;)
    en idd vastleggen vor ekle dag doe ik ook niet hoor. zeker nu niet heb ook geen plannen voro kerst of oud en nieuw want weet helemaal niet hoe of wat

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    mn moeder belde van de week over sinterklaas en kerst.. dit jaar doen we niks.. en mn schoonfamilie gaat tussen kerst en oud en nieuw uit eten en reserveren voor ons wel bij, maar geeft aan dat wij er misschien niet bij zijn of mn man alleen en ik niet.. gewoon even kijken hoe het loopt.. Heb het idee dat onze man nog niet volledig is ingedaald aangezien de schoppen nog op dezelfde hoogte zitten.. ach hij heeft nog even de tijd :D
    zal het morgen wel horen denk ik..
    ach het hoort er allemaal bij:) we zullen het met zn allen wel overleven toch?

10. gimena

gimena Niet meer actief

@doortje.., me nieuw vk raad het zelfs af de vacinatie!!
    omdat er zeer weinig over bekend is!!Zeker wat het met baby,s doet!!!
    omdat het medicijn binnen een korte tijd is gemaakt.
    ik zie het meer als een normalle griep.

@joyce..,bruine klonten???snap het niet heb ik nu geen last van hoor.?!?
    of heb je het over de slijmprob??
    xxxx

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @roeltje: ook morgen naar de vk? Leuk om zo gelijk te lopen :)

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @gimena: ach ja...iedereen moet het voor zichzelf beslissen...en iedereen heeft er weer zijn/haar eigen mening over.

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Doortje: Ja om 11.20uur.. hihi verbaas mezelf er nog over hoor af en toe, hoe dicht op elkaar het allemaal loopt hier haha..zou een stunt zijn om op de zelfde dag en rond dezelfde tijd te bevallen haha

14. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ lotte: is niet de mijne, maar van iedereen hier! heb alleen toevallig ook ww gekregen.. ;)
    en zou idd een optie zijn, maar als ik dan iemand vergeet dan voel ik me lullig dus..

@ roeltje: gewoon een tipje! lekker he? hmm.. heb echt heeerlijk genoten! en vriend had gister al appeltaart toetjes gehaald.. jammie!
    en bedoelde niet niks meer plannen hoor, maar dat je iig niet voor de buren en de hele familie boodschappen gaat doen en rondbrengen enzo.. gewoon alleen leuke dingen!
    oh dat van de douche heb ik idd ook snel nu ja... zeker als ik honger heb! en afzeggen als je toch liever niet hebt! echte vrienden plus familie snapt dat wel!
    enne over indalen: ik voel kleine ook nog op zelfde hoogte en is toch het geval.. dus kan zomaar dat het toch is.. vol wel wat meer activiteit vlak boven schaambot

@ gimena: uh ja, jij had het over bruine klonten dus.. als dat je slijmprop was bedoel ik dat..

@ sint en kerst: sint is al gepland en kerst ook en oud en nieuw ook.. en als het anders loopt, loopt het anders.. kan maar vast staan, snappen ze heus wel dat als ik net bevallen ben ik niet kom! dan laat ik me liever pamperen door de kraamverzorgster! hahaha ;) en anders word et erg rustig aan doen en evt bij mijn ouders of schoonouders bedje in ;)

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    aaah!! zie het nu pas!! 40 dagen nog maar!!

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @roeltje: hahah we kunnen het proberen :) Ik moet er trouwens om 10:30 zijn, krijg jij ook het "bevallingsgesprek" ?

17. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ohja...nog 40 dagen....pfffff...aaaaaaaaah!

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Joyce: Boodschappen doen voor jan en alleman gebeurd niet meer.. nouja, niet door mij.. wat mn man doet moet hij natuurlijk zelf weten haha.. hier ook al een toetje gehad haha.. had er gister 2 gehaald voor vandaag, haal het uit mn fietstas wil het in mn boodschappentas doen en ja hoor, toetje op de grond! :(toen was er nog maar 1 over haha..

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Doortje: Kweetniet of ik dat krijg? hoor het morgen wel denk ik.. morgen word wel weer mn HB geprikt, hoop dat de tabletten geholpen hebben.. moet zeggen dat ik me een stuk beter voelde.. dus ben benieuwd..

20. gimena

gimena Niet meer actief

@joyce: was idd me slijmprob heb ook later me vk gebeld want had toch vragen.
    en uitgelegt hoe het eruit ziet dus we wachten netjes af he :D haha

Deel Deze Pagina