December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Elmo
    Poeh he, wat een verhaal. Maar als ik het zo hoor willen ze pas volgende week gaan ingrijpen. Misschien is je beeb dan al spontaan geboren!

RiTi
    Rot is dat he? Om zo wreed de realiteit terug in te komen…

Chicken
    Animal planet kijk ik vanaf het begin van de zwangerschap al niet meer. Ik kan er op het moment echt van over de zeik gaan. Kan er niet meer tegen. Hoop dat dat na de zwangerschap weer wat minder wordt.

Was idd wel een gemeen prikje, die voor de Mex. Griep. Heb er ook een behoorlijk pijnlijke plek aan over gehouden.

Saskia/Panos..iemand?
    Anders ben ik ook nog buddyloos hoor!

Lotte
    Veilig bevallen heb ik wel al helemaal gelezen, maar ik vind dat de schrijfsters wel heel erg hun persoonlijke stempel op het boek drukken hoor. In verhouding is er echt weinig aandacht bijvoorbeeld voor vrijwillige bevalling in het ziekenhuis en pijnstilling…..
    Maar als je gewoon thuis wilt/kunt bevallen dan staan er wel veel nuttige tips in.

Roeltje
    Als je man elke keer van alles beloofd da lost hij die belofte ook maar in. Als ik jou was zou ik gewoon thuis blijven en lekker rustig aan doen. Je man moet ook maar begrijpen dat jij niet alles meer kan hoor en niet elke keer kan opspringen als ze weer wat nodig heeft.

Chiquita
    Fijn dat de box staat en dat je wat zekerheid hebt gekregen waarom je die kleine niet zoveel meer voelt. Kan me voorstellen dat je je stiekem toch wat zorgen maakte…

Joyce
    Ik heb die opvolgmelk en papjes etc maar weggegeven op de beurs al, zodat wij er niet mee hoefden te slepen. Genoeg andere spullen gekocht hoor! Wat heb jij allemaal gekocht daar?

Kun je mijn gegevens ook even updaten in de lijst?
    Verlof: 13 november (6 weken vantevoren ivm 50% ziektewet)
    Het wordt een meisje
    Bevalling in het ziekenhuis (medische indicatie)
    Borstvoeding ga ik wel proberen

Verder:
    Vandaag bij de Prenatal eindelijk een wipstoeltje gekocht van Fisher Price. Mijn man had het stoeltje al op de beurs gezien, daar waren de Precious Planet stoeltjes 90 euro. Bij de Prenatal zijn ze toevallig net in de aanbieding voor 70 euro, dus dat is de moeite waard, Het is er zo een met een trilstand en een sneeuwbol die ze zelf kunnen activeren door er tegenaan te trappen. Ik ben weer blij….

Oh, en wisten jullie dat op dat nieuwe Familyfix systeem van Maxi Cosi ook de Cabriofix maxi cosi’s passen? Ik dacht dat alleen die nieuwe maxi cosi’s, de Pebbles erop pasten, maar de Cabriofix past ook. Dus dan kun je eerst de maxi cosi erin plaatsen en daarna de maxi cosi Pearl (kinderstoel). Ik heb het altijd fout gedacht en had dus bijna zo’n easybase systeem gekocht waar ik na de maxi cosi niets meer aan zou hebben, dus ik denk, ik deel het even met jullie…

2. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ik wil je buddy wel zijn hoor collo, zal je meteen even een pm sturen.

3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ collo: kun je ff wat je wilt updaten ppb-en? ga nu afsluiten
    uhm.. heb draagdoek en heb dermacare met koffertje en heb billenspray(!) met een leuke poncho.. uhm uhm.. oeh woezel en pip knuffel met boek en babette van veen handtekening .. en wat van de vsm.. en verder weet ik ff niet...

oeh tipje: op www.boekenkraam.nl: kost 1 euro: boekje "eerste hulp voor jonge moeders"
    en nog tip: boekje van nibud! staat ook vanalles in over toeslagen e.d.

4. hmmmm.. heb al de hele avond harde buiken...
    ze doen niet echt zeer.. zit alleen mega in de weg...
    Ik weet niet hoor.. vorige keer werd ik ingeleid dus heb geen idee hoe het voelt..het begin dan...
    Ook al ben ik die buik zat... ik ben er nog niet klaar voor hoor!

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ik heb hier ook al vanaf een uur of 4 vanmiddag harde buiken.... Vandaag heb ik een btje een stress dag (de zoon van Peter is een rotjong en vandaag weer ns lekker bezig)

@Buddies: ik ben ook buddie loos :( snik snik

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dretjuh
    Sluit je gezellig aan bij mij en Saskia!!
    Heb net trouwens even de foto’s van je dochter op Hyves zitten bekijken en dat is ook een lekker ding zeg! En wat een mooie buik had je bij haar… Die cupcakes vind ik ook wel een leuk idee voor de eerste verjaardag, dus die ga ik proberen te onthouden.

7. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Je mag er van mij bij hoor Dretjuh :)
    Heb toch nog zat beltegoed en met meerdere buddys is de kans ook kleiner dat we allemaal tegelijk bevallen en niet op het forum kunnen :p

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Waarom zeggen mensen toch de hele tijd dat ik zo'n bescheiden buik heb??? Ik vind het zelf best aardig groot...en ik moet nog ruim 6 weken... Zal hem wel goed kunnen verstoppen...

9. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Dat is een heel mooi buikje collo :D
    Bescheiden? Valt mee hoor.

10. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen!!!

collo: ja ik vind m ookniet klein hoor het is toch een mooi buikje???

wie was er nu bij prenatal geweest ben het alweer vergeten.. maar wipstoeltjes van fisherprice zijn erg leuk idd... wij hebben de rainforest mar heb m in amerika gekocht voor 39.95 nieuw! en dtsa nog in dollar...

gimena: wat zei de vk?

buik: iedereen zegt dat ik een flinke buik hebt maar vind t zelf wel mee vallen hahah.. ik kan sowieso niet aan elmo tippen ;)

heb opzich wel goed geslapen.. gister hier ook weer wat harde buiken maar die zijn vrij snel weg gegaan...

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mooie buik!!! kan m niet bescheiden noemen maar ook niet belachelijk groot ofzo.. precies goed toch?

misschien handig om een lijstje te maken wie nog geen buddy heeft? Of is dat lastig?

Hier heerlijk geslapen.. werd alleen om 7uur wakker om te plassen.. daarna nog lekker uurtje tegen mn hubby aangelegen, die ligt nog lekker te ronken haha.. heb al gedouched, nu bezig met ontbijt.. dan de kamer even door met een doekje en dan is mn hele huis van top tot teen schoon :D:D Zo lekker is dat.. dan even de kleertjes enzo wassen...

Hier is een wonder gebeurd!!! We hadden gister ja wat spullen voor zijn tante gekocht, maar waren iets vergeten bij haar te brengen, dat ligt dus nog in de auto.. zowaar zegt hij gisteravond: Als jij nu een uurtje lekker op de bank gaat liggen vanmiddag als je moe bent, breng ik het even weg, drink een bakkie en kom dan lekker thuis:D:D:DHelemaal happy.. gesprekje heeft gister dus wel geholpen:D:D

12. gimena

gimena Niet meer actief

@ Chiquita..,Dat het idd me slijmprop was.
    @ Collo., nou ik vindt hem best groot.

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Chiquita: Glaasje cola geholpen gisteren?
    @Gimena: Brr, lijkt me vies om m te verliezen;) (als dat gebeurd natuurlijk) ben je je niet rot geschrokken?
    Goedemorgen trouwens!

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Morning!

Ik vind het een prachtige buik!!
    Bij mij zijn mensen verbaasd dat ik nog 6 weken moet. Ik krijg meestal de opmerking: zo, je moet zeker al bijna?

Verder wel ok geslapen, af en toe zeurende heupen (is weer wat nieuws..). Zo even douchen en dan naar de vk!

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Doortje: Laat je even weten hoe het was en of je bijv. een bevallingsgesprek hebt gehad? Aangezien we even ver zijn kan ik een beetje voorbereiden op wat me te wachten staat bij de VK. heb niks over zo'n gesprek gehoord dus ben benieuwd wat ik krijg straks..

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @roeltje: tuuuurlijk doe ik dat! :) Als ik optijd weer achter de computer zit. Ze heeft de vorige keer tegn mij gezegd dat we het over de bevalling gingen hebben, dus ben benieuwd!

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Oke is goed... hoef er pas om 11.20uur te zijn.. ik zie wel of het je op tijd lukt.. zo niet, dan is het gewoon even afwachten ;)

18. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Collo: Ik vind het juist een hele mooie buik hoor :)

@Roeltje: Wat fijn dat je nu niet mee hoeft, blijkbaar heeft het idd geholpen :)

@Doortje: Die zeurende heupen heb ik helaas al een tijdje standaard aan het eind van de nacht..
    Heel vervelend :(
    Veel succes straks bij de VK.

@Roeltje: Ook veel succes bij de VK vandaag.

Hier: Weer last van me heupen aan het eind van de nacht, word toch langzaam steeds iets erger..
    Gelukkig is de rest van de nacht wel erg goed geweest, dus ben toch lekker uitgerust :)
    Verder weinig te melden..

19. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen meiden....wat een rotnacht heb ik weer gehad. Flinke krampen en meneertje wil duidelijk nog verder naar beneden...pffff...voel me echt zo moe, maar ik heb ook weer niet de rust in me om weer te gaan slapen. Zo irritant!!!!! Ik zit ook te wachten op de ontwerpen voor de geboortekaartjes..begin toch nerveus te worden nu...

20. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    roeltje: ja heeft zker geholpen maar neem er nu weer een want voel me weer helemalaniet goed :S
    fijn dat t gesprekje heeft geholpen... ik zou daar ook echt niet etgen kunnen! succes bij vk vandaag!

chicken: ooh wel spannend. over een paar dagen mag je toch officieel ook bevallen?? nou die rustig aan he!!

hier net woonkamer schoon gemaakt. wilde het tapijt nog schrobben maar ben mn borstel kwijt :S straks een nieuwe kopen. merk echt dat ik nou erge nesteldrang heb wete niet wara ik moet beginnen

Deel Deze Pagina