hihi..leuk he, nesteldrang.. Hier ook, alleen ik zou willen dat manlief dat ook kreeg..pffff...'s avonds hangt ie z'n kleren over z'n stoel heen, zelfs z'n onderbroek. Dan is het toch een kleine moeite zou je zeggen om 's ochtends dit even op te ruimen. Nee hoor....dag na dag, shirt op shirt worden over de stoel gehangen, totdat ik het echt niet meer trek en ik het maar weer opruim. Ik heb het al zo vaak gevraagd, maar het lukt hem gewoon niet. Wat is dat toch van mannen?????????? Aan de ene kant ben ik in staat om nu echt alles te laten liggen en aan de andere kant heb ik mezelf daar mee. Wat zouden jullie doen: 1. Alles laten liggen 2. Zelf 's ochtends iedere keer even opruimen. Per dag is het dan maar 1 stelletje 3. Weer boos worden op hem en het gevoel hebben dat ik een zeikerd ben.. hihi....ik kan er ook een poll van maken!!!
@Chiquita; Doe je wel rustig aan? Aangezien je je al niet al te best voelt...dat schoonmaken is belangrijk maar jij en je beeb gaan natuurlijk voor.. al is het wel lastig om alles tel aten liggen tijdens een bui van nesteldrang (jaja, ik kan er over meepraten).. Neem aan dat je je partner wel kan bellen als het echt niet meer gaat? @Saskia: Oeh, dat lijkt me vervelend, last van je heupen als je wakker word.. @Chicken: De ontwerpen komen vast op tijd.. anders kun je even bellen? Of heb je via internet kaartjes besteld?
@Chicken: 1. alles laten liggen.. Hier ook hoor.. gewoon eens flink boos worden dan gaat het weer een tijdje goed.. ben je er elk geval weer even van af.. als het te erg word ruim ik het ook wel zelf op hoor, maar meestal laat ik zijn zooi liggen als ik gevraagd heb om het op te ruimen.
@ roeltje : nee was niet geschrokken. voelde net of je een drap menstruatie eruit kwam haha.(sorry voor de woorden) en toen zag ik dat en let het ook gelijk me vriend zien. mannetje lief heeft me de helle dag mee zitten pesten Mannen Grrr haha Net is hier de kraamzorg geweest alles na gekeken en gedaan. alles was goed. dus laat de baby maar komen haha
@ collo: mooi buikske hoor! @ roeltje: jeuj! goed bezig! lekker man! @ roeltje / doortje: succes bij de vk en met de voorbereidingen ervoor! @ site en buddy's: ik doe alles in mijn verlof updaten, wil vandaag ff wat dingen afhebben voor ik ga! @ zeurende heupen: kussentje tussen de knietjes kan helpen! @ chicken: spannend!!! ben benieuwd of ze mooi geworden zijn! vast wel! en niet fijn dat je geen rust hebt en niet kunt slapen dan..gelukkig heb je verlof @ hier: ik heb vanaf morgen verlof!!!!!!! gister uiteindelijk toch de knoop doorgehakt! zeker na de vk en nadat ik wat met verlof wilde bespreken en er echt niks te bespreken was.. echt zooooo dom.. maar ja.. sowieso had ik last van mijn darmen door de hoeveelheid rennies van de afgelopen dagen dus sja.. ms toch wel verstandig he HEERLIJK! We zijn ook echt helemaal blij.. hebben 2 jongensnamen op een lijstje en 5 geboortekaart proefjes besteld!! super toch? Kan ook weer van de to do af! Vanavond bed verschonen en dan gaat de nieuwe ikea ding erop... ben benieuwd.. ze kwamen iig nat uit de was hahaha dus het zeiltje erin werkt
@Joyce, wat lekker dat je vandaag je laatste dag hebt. Jij zal er ook wel aan toe zijn zeg, met al dat gezeur op je werk van de laatste tijd. Geniet er maar lekker van!
@Joyce: Lekker hoor verlof!!! Nog veel werk liggen voor vandaag? @Gimena: Ach, mannen.. tja.. euhm.....is daar iets positiefs over te zeggen in zulke gevallen? nee hoor, das niet eerlijk.. vind het best knap van de mannen af en toe.. ze zijn dan wel niet zwanger, maar hebben geloof ik aardig wat te stellen met de vrouwen en hun hormonen haha.. Vraag ik me trouwens af: Zijn jullie partners ook zo meelevend enzo? Of zijn ze precies zoals voor de zwangerschap?
@ chicken: ik zou 1 doen! mijn vriend heeft nl bijna zelfde.. een rekje waar alles opgehangen word en waar dan als nodig is naar de was gaat.. ondergoed en sokken gaat wel 's ochtends meteen, gelukkig.. Maar dan zeg ik als ik ga wassen: goh heb je nog donker (bijvoorbeeld als er nog 3 spijkerbroeken op dat rekje hangen) en bij geen of negatief antwoord word er niet gewassen.. en sja.. dan issie boos maar ja.. niet in de was is niet wassen.. ik irriteer me iig niet aan het rekje.. das denk ik dan wel belangrijk
Oja, voor pijn in de heupen: slapen met een voedingskussen.. Heb dat ding aangeschaft voor het beter slapen i.v.m. lage rugpijn en 'hangende' buik als ik op mn zij lig.. Ideaal zo'n ding..
@Joyce: Das hier ook wel eens een strijd haha.. ligt er op de slaapkamer een broek en trui (lievelings natuurlijk) en dat gaat dan n iet in de was.. En dan na een week boos worden dat het niet schoon in de kast ligt.. Tja, schat, daar is de wasmand voor uitgevonden haha.. Oei, dan moet ik even blokje om hoor, hij is dan kwaad en ik lig in een deuk.. tja, vind het nu eenmaal leuk...
@joyce; Heerlijk zeg nu jou verlof ook in zicht is. Probeer er maar van te genieten want ook deze tijd gaat vlug voorbij. @gimena; Fijn idee dat de kraamzorg tevreden is, nu maar wachten op de komst van jullie meisje! @Chicken; pfff weer een herkenbaar verhaal .....de laatste tijd gaat het goed en gooit mijn aanstaande gelukkig de was in de wasmand waar het hoort. Een tijd terug liet hij ook alles in de kamer hangen/liggen....euh het kruipt niet vanzelf in de wasmand hoor Tja en dan zich maar afvragen waar zijn broeken en shirts/truien etc zijn @ zere heupen; hier geen last van....wel heb ik dit in mijn schouders. Gebruik nu ook al een tijdje zo'n voedingskussen tussen mijn benen en merk dat dit goed helpt. @all; vandaag is mijn mannetje jarig 30 jaartjes alweer. Gisteravond een heerlijke cake gebakken zodat hij die kan 'trakteren' op zijn werk Zo straks maar eens het huis een beetje aan kant maken, kan me er nu nog ff niet toe zetten
@Dees..gefeliciteerd met je mannetje!!! Weet je wat ik ga doen....ik doe gewoon alles wat ik zie slingeren in de wasmand en dan gewoon NIET wassen...tja, moet ie het maar in de kast hangen wat nog niet vuil is. Scheelt mij werk en misschien gaat er dan een lampje branden?!
@ chicken/ Roeltje: ja heb er echt zin in!! Ben er inderdaad aan toe ja! moet ff wat dom werk doen en dan overdragen.. ligt er beetje aan hoe goed office mee werkt vandaag dus als bill gates me goed gestemd is @ roeltje: de mijne leeft lekker mee hoor! is zoals voor de bevalling, maar dan met wat snufjes extra liefde her en der! heeft er iig net zoveel zin in als ik en is soms streng tegen me als ik door draaf en is bereid om mijn schoenen aan te doen dus
@chicken maar dan 'leert' hij het denk ik nog niet....want hij ziet zijn was zeg maar niet meer op de plek liggen waar hij het heeft achtergelaten. Ik zou alles gewoon laten hangen en hij ziet vanzelf wel dat de berg steeds groter wordt Of ben ik nu een beetje te cru?
@ chicken: slingerwas gewoon op de stoel joh! en dat niet wassen!! of laten vallen dat je best allemaal wil doen maar dat je vandaag toch echt bijna niet meer recht kwam toen je de was aan het oprapen was.. met een flinke zucht erbij En dat je toen maar ff rustig bent gaan zitten dus ook niet aan opruimen van ZIJN stoel bent begonnen ... @ dees: gefeli met je mannetje!
me mannetje is echt mee zwanger haha sinds dat ik zwanger ben fitnist hij amper hij heeft nu ook een buikje,haha en hij is een bodybulder dit was in de zomer nog Bekijk bijlage 27494 en nu heeft hij een buikje echt grappig hij doe bijna elke avond me bekken masseren om dat ik BI heb. helpen schoenen aan doen. super lief allemaal (L)
@Dees: Gefeliciteer met je mannetje!! @Joyce: De mijne leeft ook lekker mee hoor, gelukkig.. hoor wel eens van mensen dat de partners eigenlijk geen rekening houden met hun zwangere vrouwen.. @Chicken: Zou het ook niet opruimen hoor, anders denkt hij de volgende keer ook dat het allemaal wel vanzelf gebeurd en hij dus alles kan laten rondslingeren.. @All: Hier maar eens wat boodschappen in huis halen.. hubby trok vanmorgen de koelkast open en was er geen melk meer.. mmm..dat is natuurlijk mijn schuld haha.. gebruik de melk alleen in de thee en hij gooit het door zn ontbijt.. als hij dan een leeg pak in de koelkast terug zet (schatje, dat ging per ongeluk) en NIET op het bord schrijft, tja, dan ook geen melk in huis was ie niet zo blij mee, dus zal aardig doen haha
@ vraagje: we hebben bedacht dat we een suikeroom/suikertante willen en dat hun voornaam de 2de en 3de naam van ons kindje word.. maw.. voor het geboren is moeten we ze dat nog wel ff vertellen.. Hebben jullie ms een goed idee hoe?? Ben wel blij dat we een aantal dingen van ons lijstje hebben gestreept nu! namen: check geboortekaartjes: bijna check voogd: check (we doen niks registreren en laten de keus aan de famili maar leggen ergens een briefje met onze wens voor het geval dat en geven aan onze mams door waar dat ligt) geboortesuiker: check (doen we niet) raamsticker of decoratie voor voor het raam voor als de kleine er is ipv bord in tuin ivm gebrek aan tuin: check, gaat mijn mannetje regelen en zoeken, wassie al mee bezig blijkbaar. (en ok, stiekem wil ik nu natuurlijk HEEEEEL graag weten wat het gaat worden, maar ach.. vind het wel lief datie dat als zijn taak beschouwd) dus nu de vluchttas, bedophogers nog geloof ik.. nog dingen die jullie ook nog doen vooraf?