@all, thanx voor de felicitaties @joyce; Ik denk dat je al een heel eind bent!! Idd bedophogers, ondersteek en zo'n ruggensteun voor in bed is wel ideaal. Vanaf zo'n 34wkn konden wij die ophalen. Bed staat nu inmiddels al op klossen... Heb je de enveloppen al in huis, misschien dat je deze alvast kan voorzien van postzegels en de adressen....scheelt je straks een hoop werk! Hier hebben we de adressen uitgeprint met zo'n dymo labelwriter, ideaal
we hebben van de suiker tante een gedeelte van haar naam. en mijn moeder. en dan hebben we een beetje moderner gemaakt. naam...Anna Isabella (me moeder heet Mery-anne...en suiker tante heet Isa hebben we isabella van gemaakt)
zo julie hebben heel wat bijgeschreven.. chicken: nou jou man neemt nog de moeite om het op te hangen die van mij gooit t gewoon op de grond.. laat ik het liggen stapt meneer er gewoon over heen... en zo ontstaat er een berg in de slaapkamer. of een soort tapijt dan is er geen stukje laminaat meer te zien.. dus ik heb maar gekozen voor opruimen... en dan daarna flink klagen! hji zegt telkens ja ik ga het nu opruimen niet dus ja 1 keer zn sokken in de wasmand thats it :S roeltje: ja kan mn man altijd bellen dat scheelt.. heb net toch even geschrobt ben evrder niet eigenwijs maargoed hij is schoon.. gimena: mijn man kwam bij mn dochter ook aan.. en niet zon beetje ook 10 of 12 kg ofzo.. alsd het niet meer was hij deed dus actief mee net als de jouwe .. misschien ligt t aan het geslacht?? dees: gefeliciteerd met je man!!!! maak er een leuke dag van joyce: ja persoonlijk zou ik alleen een naam gebruiken als je m ook echt leuk vind.. of misschien kijken wat de naam is in een ander land. bijv peter in nl is pablo in spaans.. etc.. t kan soms best verschillen.... nou als het goed is komnt vandaga mijn luiertas binnen zal dadelijk een foto maken van de babykamer
@ chiquita : zou dat het wezen. dat het aan het geslachtje van de kleine ligt. zou best kunnen hoor. hij praat meer met me buik dan met mijn haha
@ chiquita/gimena: uhm.. denk dat jullie me verkeerd begrijpen.. eerste naam zal namelijk niks te maken hebben met de suikeroom / suikertante.. maar de 2de en 3de naam wel.. is beetje zoals vroeger als je gedoopt werd, alleen skippen we het dopen zeg maar.. maar ik zoek dus een originele manier om de suiker oom en tante te vragen of ze dat willen zijn... @ dees: we hebben geen labelwriter maar ben wel zoiets van plan ja! ook handig voor volgend jaar met de kerst! haha alleen de postzegels is dan nog niet geregeld, maar ja.. tijdens het plakken van de labels kunnen we dan meteen de postzegels plakken he adressen is meeste denk ik! plus als ik dan de labels heb, weet ik meteen hoeveel we er nou eigenlijk moeten hebben
@jocye dat zijn de tweede namen en de derde haar want heb geen eerst naam geplaast aleen naam en dan de rest
ik heb ook aqua blauwe accoires maar mn man wilde dit eerst dus vandaar. ik kan het kamertje er dus ok heel anders uitlaten zien
@Chicken: Wat vervelend van die krampen snachts zeg, ik hoop dat je snel weer een goede nacht krijgt.. @Chiquita: Lekker zeg, wou dat ik eens nesteldrang ging krijgen @Chicken: Hier juist een vent met nesteldrang en zo super vind ik het niet Leuk dat hij veel wil doen, maar lijkt af en toe wel alsof hij verwacht dat ik de hele dag niets anders mag doen als poetsen.. Echt het inleven dat ik ook wat rustiger aan moet doen mist hij geloof ik nog.. @Gimena: Fijn dat alles goed was volgens de kraamzorg @Joyce: Wat lekker dat morgen toch je verlof in gaat @Roeltje: Mijn man is alleen meelevend voor de beeb geloof ik, daar vraagt hij 10x per dag naar Van mij verwacht hij nog steeds dat ik alles doe en de hele dag in huis loop te poetsen etc.. Nou ben ik wel zo dat ik lekker mijn tijd neem en me niet zo op laat jagen, als het hem niet bevalt moet ie zelf maar wat meer doen Geloof dat hij er al aan begint te wennen, want hij zegt er niets meer van als ik een dag bijna niets heb gedaan.. @Chiquita: Leuk kamertje zeg, weer heel wat anders als wat wij hebben
@ chiquita: wat een leuke kamer!! ja, maar heb dus geen inspiratie hoe ik dat nou eens zal gaan vragen...
hebben jullie ook al gehoord "ja, nog ff he, ik zie het, je gezicht is aan het veranderen"?? ikke nog nooit! maar schijnt dus zo te zijn... raaar maar ja!
joyce: vaak wordt je gezicht een beetje dikker tegen t eind.. ik heb t nu ook al gehoord... gimena: ja dat zie je vast nog wel ik heb net mn luiertas binne gekregen!!! helemaal happy er mee.. hebben jullie ook een luiertas eigenlijk?