December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    goed zo joyce, laat het los en nu is het tijd voor jezelf, de beeb en je vent!

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi dames,

Hier sinds vrijdag al weeen en harde buiken en sinds zondag een verweekte baarmoedermond en 1cm ontsluiting. Helaas zet het tot op heden niet echt door en ben ik moe van de harde buiken en t gerommel. Donderdag naar de vK en ga dan vragen of ze gaan strippen. De bevalling van ons meissie liet ook op zich wachten omdat de weeen niet krachtig genoeg waren...

Heb de vaccinatie tegen MG grioep trouwens niet genomen in overleg met GGD en HA omdat het al zo aan het rommelen is en ik al ontsluiting had. Wij gaan dus mee in de ronde voor ouders van een zuigeling als de kleine er is. Ons meissie krijgt hem denk ik eerder dan wij omdat ze kindertjes ook gaan inenten vanaf 23 november... ben benieuwd.

K hoop in ieder geval dat het snel door zal zetten hier, maar zal er ff weinig zijn.

Ik sms mn buddy zodra er nieuws is.

Knufff,
    Mili

3. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    oeh mili, spannend! Ik wacht met smart de sms af! Ik snap dat je het zat bent, ik hoop voor je dat het snel doorzet! Knuf!

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ mili: oh wat spannend!! nu ga ik hier de komende tijd natuurlijk alleen maar meer kijken!!!
    hihi.. ben echt aant afronden nu! iedereen komt ook steeds doei zeggen enzo.. hehe
    komt net de directeur.. waar ik nu dus eigenlijk in gedachten graag ff flink tegen aan zou willen trappen.. beetje domme grapjes maken.. zoooo irri!!... bleh.. maar ja, bijna klaar..

5. gimena

gimena Niet meer actief

@ chiquita wel terug krabbelen he:p

@meloen : dank wel..:D

zo ik heb lekker geslapen!!!
    wil ik zuurkool stamp maken heb ik niet eens de spullen ervoor lekker handig he hahah.
    ach ja.
    krijg je als je ben verhuist :p

6. gimena

gimena Niet meer actief

@milli wat spanned allemaal..,hoop dat het doorzet.
    veel liefs van uit onze kant!!

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    ZOO! klaar!! al zeg ik het zelf!!
    aflsuiten en naar huis! doeg doeg!

8. gimena

gimena Niet meer actief

doeg doedg *Zwaait* :D

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    hahaha, ik moet wel heel erg lachen om jullie verhalen en tips over de "kledingkwestie"...hihi. Ik heb het trouwens nog even gezegd..hij heeft weer beloofd dat ie z'n best gaat doen. Het is ook echt een schat hoor, maar hij kan gewoon heel slordig zijn. Laat alles slingeren achter z'n kont. Heb nu ook gewoon besloten het niet meer op te ruimen. Als hij het gaat verspreiden pleur (sorry voor het taalgebruik) ik het gewoon over z'n stoel.

@Elmo..rustig aan hoor meid!

@IJzerdrankje...ik heb denk ik dezelfde...zo smerig, maar ik meng het met fruitsmoothie van AH. Dan proef je er niks van!

@Joyce...en nu genieten jij!!!!!

10. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hoi, hier blijft het van dat halfslachtige geemmer.
    ik ga nu toch maar even onder de douche met het risico dat het doorzet, maar dit geemmer is ook niets.

Mili spannend
    Joyce lekker verlof!!!!

11. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    elmo: meis hopelijk zakt t weg dat doet t bij mij wel mestal..

mili: nou hopelijk zet t bij jou door bij jou mag het he :)

chicken: nou mag je best zeggen.. hahah. ik heb net weer wat kleding stukken opgeraapt . als ik een euro voro elke keer ozu krijgen zou ik bijna miljonair zijn geweest

gimena: krabbel komt eraan :)
    net een pc tafeltje gekocht is mn man nu halen :)
    ook al gegeten straks lekker relaxen

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Milli: Oeh hoop voor je dat het doorzet, je bent over de 37wk grens dus mag komen :D spannend!!

@Elmo: Bah lijkt me niks, wat een gerommel voor een bevalling he..

@DOortje: Geeft niet hoor.. las op de kaart dat ik over 2wk gesprek krijg.. zei ze vanmiddag ook al..

@Hier: heb eten op staan. kreeg spontaan trek in andijvie haha.. aardappels zijn bijna gaar, vlees is al klaar.. nog rookworst afmaken en mengen maar :D

13. gimena

gimena Niet meer actief

ow echt waar :D leuk.
    hoe zit hij eruit en wat voor kleur?
    nee heb nog niet gegeten wacht op man lief.
    en heb ZO honger :(

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Chiquita
    Ja, het is ongelofelijk hoeveel goedkoper dat allemaal is in de USA. Wou dat ik af en toe even kon gaan shoppen daar… Bestel wel altijd parfums uit Amerika…

Roeltje
    He he, is de boodschap dan toch aangekomen bij je man… geniet er maar van!

Vuile was
    Hier komt de schoonmaakster 1 keer per week, dus dan moet alle was van de vloer af en in de wasmand. Gaat op zich goed. De rest van de week heb ik geen zicht op zijn kant van het bed waar de was gedropt wordt, dus erger ik me er ook niet teveel aan.

Anders, chicken kun je het ook nog oprapen en op zijn kant van het bed droppen. Da’s ook een niet al te stille hint.

Meeleven
    Mijn man doet zijn best hoor. Is met vlagen echt superlief…maar blijft een man he? Kan soms ook uit de hoek komen, zo lomp… Zit o.a. nog steeds op een massage te wachten. 4 maanden geleden al aangevraagd (niet eens zo’n Pyreneeenmassage).

Saskia
    Laat je idd niet op je kop zitten door je man hoor. De enige die kan aanvoelen hoeveel en wat jij nu kunt doen ben jij. En het zal nog wel meer gebeuren dat je een dag niks aan het huishouden kunt doen. Hij heeft toch ook handjes?

Elmo
    Volgens mij krijg jij overal harde buiken/weeën van? Ben zo benieuwd of het een keertje door gaat zetten bij je.

Ego
    Mijn beste vriendin was net hier en ze vertelde me dat ze ook zwanger is!!! Kei leuk, ze is in mei uitgerekend, dus zit maar een paar maanden na mij. Moest er echt even van huilen. Worden we toch nog een beetje samen mamma…

Oh Mili,
    Jij maakt het echt helemaal spannend zeg!

Joyce
    HEERLIJK VERLOF!!!! Ik mag nog twee ochtendjes en dan ben ik ook klaar. Maar ik heb nog zo vreselijk veel te doen en over te dragen….

15. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Dag lieve allemaal,

Ben gisteren terug gekomen van ons lang weekend weg en jeetje ik had wel gedacht dat wat zou zijn geschreven maar zoveel!!!!!!!!Ik lees normaal eerst alles en dan reageer ik maar ik kan nu echt niet anders dan eerst even wat te schrijven....

Het was echt geweldig, gewoon helemaal even eruit en tot jezelf maar ook elkaar komen. Voel me helemaal relaxed. Mijn verlof ik ook begonnen en ondanks dat ik wel wat moeite heb met mijn werk achterlaten. Denk ik dat dit goed voor me is.

De discussie griep is echt funest voor mijn bloeddruk, IK WEET HET GEWOON NIET MEER!!!!!!!!!

Verder het geboortekaartje uitgezocht en ga morgen beginnen met de kleertjes wassen en alles klaarmaken. Heerlijk.

Nu nog even wat zingende kinderen volstoppen met snoep en dan lekker in bad en naar bed. Wat is het leven toch heerlijk

Oja ga morgen, of missschien vanavond met een kopje koffie heerlijk alle bijlezen. Ow en het uitje van volgende week moet ik waarschijnlijk missen ik moet helemaal uit het Noorden van het land komen en ik weet niet of ik dat volgende week nog trek. Ik zal even terug lezen wie ik daarvoor moet contacten.

Groetjes

16. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Joyce: Wel al een paar keer gehoord dat mijn gezicht voller is geworden, maargoed ik hou nu ook gewoon aardig wat vocht vast..

@Elmo: Kijk je wel een beetje uit, wel aan jezelf denken hoor!
    Doe maar even lekker rustig aan en laat je maar verwennen ;)

@Roeltje: Vervelend zeg, hopen dat je HB snel weer beter word..

@Mili: Spannende tijd zeg, hoop voor je dat het snel doorzet of dat ze je snel strippen en het dan alsnog doorzet.

@Collo: Ben gelukkig eigenwijs genoeg hoor, ik doe alleen wat goed voelt en als het te weinig is weet hij wat hij kan doen ;)
    Wat super van je vriendin zeg :D
    Ik was ook samen bezig om zwanger te worden met een vriendin van me, haar dochtertje is ondertussen 3 weken oud dus dat scheelt ook niet zoveel ;)

@Zwangerworden: Fijn dat je weekend zo goed bevallen is zeg :)

Hier: Net terug van boodschappen doen..
    Geloof dat Peet nu wel een beetje zenuwachtig word want we hebben nog net niet de winkel leeggekocht, hij is bang dat als ik opeens moet bevallen dat hij dan de helft gaat vergeten als hij alleen boodschappen moet doen :p

17. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @zwangerworden: oh wat klink je ontspannen! Heerlijk joh! Probeer dat vast te houden! Jammer dat je niet mee gaat volgende week!
    @saskia: hihi, man last van stress? Mijn man zei net dat hij zich steeds meer begint te beseffen, dat we over een paar weken echt een gezin zijn. Niet meer met z'n tweeen, niet zomaar weg kunnen, veel meer plannen. Ja...das waar... Nu had hij het idee om een dagje antwerpen te doen. Leuk he? Voor ons niet zo lang rijden, en is heel gezellig rond deze tijd van het jaar! Wat een lieverd!
    VRAAGJE: welk matrasje voor het ledikantje hebben jullie? Ons kindje ligt de eerste tijd in het mozesmandje naast ons bed (zit al een goed matrasje in, denk ik), maar wat is een goed matrasje voor het ledikant? Tips?

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai allemaal.

@All:

Vandaag eindelijk weer eens bij mn oma geweest. Ze vond me al aardig dik en zei dat ze denkt dat ik eerder ga bevallen. Zijn er meer die dat zeggen, maar zul je juist zien dat het heel lang gaat duren haha. Ze zeggen het niet alleen om mn buik, maar meer om voorgevoel. Zo groot vind ik mn buik ook weer niet. Bij de november mama is er pas 1 overtijd bevallen tot nu toe, de rest allemaal voor de 40e week. Zijn er al wel een paar overtijd hoor, dat wel. Was wel fijn om mn oma weer eens te zien!

Ohja, en ik ben vanmiddag gebeld door de kraamzorg. Had er eigenlijk wel wat meer van verwacht. Had dr net aan de telefoon en toen kreeg ze er een lijn doorheen en nam die op. Ze vroeg alleen: ‘Is de uitgerekende datum nog hetzelfde en zijn er grote veranderingen?’ Dus ik vertelde kort wat en toen zei ze: ‘okee, succes met de bevalling’. En toen hing ze op! Ehhh!?!?! Toen ze hier een paar maanden terug was zei ze nog dat ze zou vragen waar ik wilde bevallen en of er de laatste 4 halve dagen, als de kraamhulp er niet meer is, iemand bij me kon komen van de familie bijv. Ze vroeg niks….Vaaaaaaag. Was beetje overdonderd.

Had gister avond ineens 5 of 6 harde buiken in een uur! Merk wel dat ik er meer begin te krijgen, maar heb er verder helemaal geen last van. Tot nu toe nog steeds geen voorweeën en zo. Ik zat trouwens gewoon rustig op de bank.

Zijn hier trouwens nog dames die samen wonen, maar geen geregistreerd partnerschap of wat dan ook hebben? Hoe vinden jullie het dat het kindje dan een andere achternaam heeft dan jij? En als je wel een ger. Partnerschap hebt, was het makkelijk te regelen? Ik ben al een tijdje aan het rondkijken op inet, maar vind het nogal een gedoe. Ben nogal lui in dat soort dingen, zeker nu ik niet lekker in mn velletje zit…

@Kerst:

De tante en oom van mn vriend gaan van 21dec t/m 2 jan op vakantie en ze hebben een paar weken geleden gevraagd of wij dan voor hun 5 katten willen zorgen. Zal wel aan mij liggen, maar ik vind het eigenlijk een stomme vraag. Of ik ben dan net bevallen of ik moet bijna en dan moeten we ’s morgens hun katten eruit laten en dan ’s avonds al die katten erin laten, eten geven en de bakken doen. Wil gewoon dat mn vriend dan bij mij is…maar ja…Hij moet verder namelijk waarschijnlijk ook gewoon de hele dag werken…Ach ja…

@Joyce:

Oh, dacht dat jij de site had gemaakt hihi. Ik snap wat je bedoelt met dat het niet leuk is als je dan iemand vergeet. We zien het wel, kan altijd nog aangepast worden toch!?:)

@Collo:

Ik wil in ieder geval proberen thuis te bevallen, dus als het lukt zou het mooi zijn! Maar ik las ergens op internet dat iets van 79% uiteindelijk toch in het ziekenhuis bevalt! Wist ik echt niet! Ik had veel goede dingen hier gehoord over het boek, dus daarom toch maar gekocht. Misschien leer ik er iets en geeft het alleen al een beetje rust dat ik dan een beetje weet wat alles inhoudt enzo. We zullen het zien hihi.

Ik vind je buik niet bescheiden, ik vind m normaal. Misschien komt het omdat je van jezelf al wat steviger bent dat het minder opvalt voor anderen?

@Chicken:

Idd mannen kwaaltje! Op mn werk hebben we het hier ook wel eens over gehad;) Ik ruim het uiteindelijk ook elke keer op, maar zeg er toch af en toe nog wel wat van. Soms gaat het dan een paar keer goed en dan is het weer over helaas.

@Gimena:

Heb echt heeeeelemaal niks met gespierde mannen, maar wel geinig dat ie nu meer tijd voor jou neemt dan voor zijn lichaam:D!

@Joyce:

Toen ik ongeveer 6-7 maanden zwanger was hoorde ik dat mn gezicht aan het veranderen was. Nu niet meer. Maar vind m zelf wel boller worden nu.

@Mili:

Kan me voorstellen dat je moe wordt doordat het zo rommelt. Dan krijg je het idee dat het toch snel zal gebeuren…Helaas geeft het geen garantie, dus probeer het van je af te zetten anders duurt het helemaal nog lang voor je gevoel! Succes

@Zwangerworden:

Fijn dat je er even lekker uit bent geweest!

Pffffffff, dat was wel veel bij lezen in een dag zeg! Was al heel moe, maar nu helemaal hihi.

Liefs

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Zwangerworden: Heb je een pb gestuurd :D las over dat je contactpersoon zocht voor het uitje.. nou goed, bij deze:D

@Doortje: Leuk zeg een dagje antwerpen!! Ik wil stiekem mee in jullie kofferbak :D

@Uitje: Heb er zo'n zin in!!

@Kweetnietmeer!! kom er niet meer uit, geheugen laat me in de steek geloof ik..

@Hier: Manlief zit (alweer) bij zijn tante *zucht* heeft beloofd wat langs te brengen... gaat mn avondje samen.. wil zo graag nog even genieten van het samen zijn.. straks is alles anders en zal idd alles aan de kleine aangepast moeten worden..Niet dat we het erg vinden hoor, absoluut niet, maar wel iets waar we rekening mee moeten houden... Zit wel in de klaagmodus vanavond geloof ik..

Zit lekker met glas cola op de bank film te kijken op rtl5.. The holiday.. echt al 100 keer gezien maar hij blijft geweldig :D:D:D
    *einde emo-ego bericht*

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ha lotte! miste je al vandaag :)
    vervelend hoor die harde buiken!! was wel gezellig dus vandaag?

Deel Deze Pagina