December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Mili: Je bent al 37 weken dus het kan komen, succes in ieder geval!

@Lotte: Ik heb helaas nog maar 1 oma, en daar heb ik niet veel mee...

Zij moest vorige week huilen dat ik zooow dik was hahaha... ik ben 11 dec uitgerekend en mijn opa (haar man)
    is al 40 jaar dood maar op 12 dec. jarig en ik hoop dat mijn zoontje op 12 dec. geboren wordt ;)

@Zwangerworden: Fijn dat je ff lekker dr tussen uit bent geweest

@Doortje: Antwerpen is super leuk!!!!

@All: wat hebben jullie veel gekletst zeg!! Jeetje... wat een leesvoer ;)
    Maar hier gaat alles al wat beter dan gisteren.
    Ik heb Layla dr oude kleertjes uitgezocht en daar zat nog genoeg tussen dat ons zoontje ook aan zou kunnen.
    zoals grijze en witte jasjes en broekjes, effen truitjes enzo... Had echt genoeg erbij ineens :D

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dretjuh dat is handig zeg! de oude kleertjes op nieuw gebruiken.. scheelt wel weer natuurlijk...

weet je wat ik me wel eens afvraag (zo slecht om alleen thuis te zijn haha), als we nu al pijnlijke voorweeen/indalingsweeen hebben, hoe zullen de echte weeen dan wel niet voelen:(
    Kan me daar best druk om maken.. klap af en toe voorover van de pijn.. vraag me af hoe ik er dan bij loop als het op gang komt haha

3. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lotte: oeh harde buiken zijn niet fijn he? En dan ook als je gewoon zit! Nog meer rustig aan doen dan!
    @roeltje: hmmm die tante…zucht…lijkt alsof ze enorm jaloers is op wat jullie samen hebben en krijgen. Je hoort toch wel eens dat moeders dat met zoons hebben? Loslaten moet ze!!! Ik heb ook zin in het uitje!! Oh, en je mag mee in de kofferbak hoor J Hahahah ik zie je al liggen met je dikke toeter!
    @Dretjuh: ik he book even de foto’s op hyves gekeken, wat is Layla een schatje!
    @hier: ik zit de spaanse droom te kijken en straks grenzeloos verliefd! Ben heel benieuwd hoe het met alle stellen gaat!

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Doortje: Zo dik ben ik nu ook weer niet hoor!! :p:p:pHaha..
    pas nog prima in een kofferbak ;) Kan me op zich wel voorstellen dat ze 'jaloers' is op het feit dat we een kleine krijgen, maar denk niet dat het daar aan ligt.. Ze proberen al ruim 6jaar wanger te raken van een tweede kindje en na tig behandelingen heeft ze afgelopen februari een miskraam gehad..Na 6 jaar eindelijk zwanger en dan gaat het mis.. Zelf heeft ze met haar familie weinig contact, mijn man dus ook niet (ooms en tantes e.d.) dus trekt ze heel erg naar ons toe.. maarja, het is heel gezellig maar af en toe wat benauwend..

lig helemaal in een deuk hier om de film haha.. vent is blij dat ie de deur uit is hihi..

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Roeltje: jah super handig, had 6 rompertjes, slofjes, 5 jasjes, 3 broekjes en 3 truitjes erbij ineens :D

En weeen, tja het doet zeer, maar je vind wel een manier om ermee om te gaan, met Layla kon ik ze best goed opvangen als ik op mijn rechterzij lag en me gewoon concentreerde.

en je moet maar zo denken... de wee waar je op dat moment in zit is een stapje dichterbij je kindje en die wee komt NOOIT meer terug!!

@Doortje: Ja lief he, ben nog helemaal verliefd op haar :D
    Ze geeft vanaf deze week handkusjes :) echt te lief!

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    #11706 Luuz, 11 nov 2009
    Laatst bewerkt: 11 nov 2009
    @Dretjuh: Ja dat van die weeen is helemaal waar.. wat geweest is komt ñiet meer terug haha.. zou wat zijn zeg! Nu moet ik toegeven datmijn pijngrens ook aardig laag ligt haha..aangezien dit ons eerste kindje is weet ik echt niet wat me te wachten staat.. ben gelukkig wel nuchter aangelegd, dus weet dat ik het wel kan en dat het hoe dan ook pijn gaat doen.. die gedachte helpt wel moet ik zeggen, maar af en toe slaat de onzekerheid even toe :D

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    Ik ben best een watje, maar heb bij de bevalling van layla echt geen kik gegeven.
    de tijd tikte toch verder wat mij dichter bij mn dochtertje bracht en met zo'n instelling ben ik er doorheen gekomen.

Uiteindelijk hebben ze me 1 uur en 3 kwartier laten persen!! pffff maar het ging me best gemakkelijk af.

Het zijn echt die weeen die vervelend zijn, maar een goede concentratie doet veel.

Ook jij kunt dit!!!!! :) Iedereen is het gelukt :D En dr is er nog geen 1 blijven hangen, haha

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha nee idd, er is er nog nooit één blijven zitten.. ach het zal wel door de hormonen komen haha die sentimentele buien:)

9. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hey meiden!

heerlijk dat jullie zo positief tegen over de bevalling zijn :D zo willen wij dat horen, (ben vrij nuchter maar moet te geven dat bij mij de onzekerheid ook soms toe slaat)

Begint bij veel meiden al te rommelen spannend hoor! Zeker als je al 37 weken bent!!! Dan mag het!

10. gimena

gimena Niet meer actief

Goede morgen!.
    hoe gaat het met iedreen???
    pfff..,hier even klote.
    heb amper geslapen voel me niet echt 100 %
    xxx

11. bapsie

bapsie Niet meer actief

hier ook zeer klote geslapen :( hopelijk tussen de middag een paar uurtjes pakken...

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hing in de lucht geloof ik.. Hier ook k**** geslapen.. eerst kon ik niet in slaap komen, daarna werd ik elk uur wakker van de dorst of om te plassen.. Net mn drankje en tabletten gehad maarja verga van de honger maar mag pas over half uur eten... Zo even douchen en dan na het ontbijt naar de buuf voor massage... heb de hele dag niks gepland haha

Goedemorgen trouwens!

13. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Goedemorgen!

@Bevallen; Er is gewoon 1 ding wat je moet onthouden: niet in paniek raken, rustig blijven dus en rustig blijven ademen en puffen, en dan is het goed te doen.

Vandaag 35 weken!!!

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Lilith: joehoe! weer een weekje erbij:D

15. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    Wat een toestand,

Even van mn af schrijven.

dikke week lopen dubben over die prik wel of niet. Eergisteren toch maar gehaald samen met mn man (die heeft astma dus die kon hem ook krijgen).
    Komt mijn oudste dochter(16 jaar) gisteren lijk bleek thuis met keel pijn en koorts..hele nacht wakker geweest en voelt zich mega slecht (druk op haar borst en spierpijn overal). vanochtend 38,8 koorts.

Ook is ze is eergisteren ook voor de 2e keer ongesteld geworden en waar ik dus vanochtend van schrok is dat ze helemaal in paniek was door dat er een mega stolsel uitkwam.. (sorry voor mijn teksten) ik dus de dokter bellen maar had de assistent die mij wist te vertellen dat het heel normaal kan zijn????? ze zal het nog even met de dokter overleggen. het was echt een stolsen (taai) van ongeveer een golfbal... ik was echt een beetje geschrokken..

Dus hier waarschijnlijk de griep in huis (de antistoffen van de prik zijn er pas over 2 weken) ongerust over mijn dochter die zich zo slecht voelt en dan nog dat stolsel gebeuren van haar en ik loop met harde buiken waar je niet goed van word... whaaaa

einde afschrijven

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Lente: Ach meid, wat vervelend.. kan me niet herrinneren dat er een stolsel bij kan horen, maar goed, dat is per persoon verschillend natuurlijk.. Kun je je dochter niet laten testen op de MG? elk geval heel veel sterkte!

17. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen,

roeltje: klinkt erg lekker andijvij stamppot heb je wat over stuur maar deze kant op ;)

collo: ik heb familie in amerika wonen dus bestel altijd dingen daar :) en heb eenhoop meegenomen met de verhuizing naar nederland :)leuk dat je vriendin ook zwanger is :)

zwangerworden: fijn dat t weekend geslaagd was.. lekekr even kunen genieten samen :)

saskia1982: de winkel zal wel blij geweest zijn met jullie komst :)

doortje: wij hebben een prenatal matrasje waarvan je de buitenkant eraf kan halen en wassen zeg maar.. dat lijkt me een goed matrasje...

lotte: oh bij jou ging dat gesprek dus ook snel.. bij mij ook.. ze vroegen niet echt iets speciaals idd... gesprek duurde 5 min.. maarja het zal wel goed zijn ik heb mn wensenkenbaar gemaakt daar houden ze zich maar aan!! en rustig aan doen!!!

tv avond: ik heb gister criminal minds gekeken.. ben wel van de series... :)

dretjuh: altijd fijn extra kleertjes :)

weeen: ja ze izjn niet bepaald fijn.. ik heb alleen bij alle 2 de bevallingen weeen stormen gehad vanaf de eerste wee dus heb geen idee hoe t volet als het geleidelijk komt. maarja die weeenstormen vond ik ook niet erg als je er na 30 min were vanaf bent :D

gimena: oh meis wat is er ana de hand dan??

roeltje: ookal niet lekker geslapen?? hangt iodd in de lucht

lenthe: jeetje dat ios ook moeilijk idd.. nou sterkte met de situatie!!! hopelijk gaat t snel beter met je dochter!

gimena dit is de link van detas :) Juicy Couture | Shop Online | Kids | Baby | Baby Bags | Velour Baby Tote

hier: nou ikheb ook rot geslapen.. heb wat lichte voorweeen gehad de hele nacht door plus dat ik elk uur naar de wc moeste :S maarja vandaga maar rustig aan doen..

18. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ mannen: ik heb hier een unicum denk ik... is lief en ruimt op enzo.. ;) en kreeg gister zelfs een kadootje! omdatie zo trots is dat ik met verlof ben.. en om me dan de weken door te helpen: een boek, tijdschriften, puzzelboekje en mini zakjes m&m's! hehe.. schattig he! en ok, ik doe ook wel eens ergeren, maar heb volgens mij niks te klagen :D

@ doortje: he me bij de babydump laten adviseren..

@ verlof: thanks allemaal! ga zeker genieten nu! eerst nog ff alles van me afschudden...

@ lotte: liefst zou ik ook dezelfde naam krijgen, maar zolang mijn vriend en ik nog niet dezelfde mening delen over trouwen en ger partnerschap is dat helaas gewoon zo... ik heb besloten me er niet druk om te maken en doe afentoe ff hinten dat trouwen echt veeel makkelijker is.
    Bij ger partnerschap of trouwen MAG je de naam GEBRUIKEN.. (gebruiksrecht heet het geloof ik) Je mag het dus zelfs gewoon afwisselen! en stiekem doe ik dat nu ook.. bijv als ik de babydump moetmailen: kamer is op zijn naam gekocht, dus dan heb ik spontaan zijn achternaam..

@ katten": zou mooi de boot afhouden en iemand anders laten regelen!

@ zwangerworden: fijn dat het zo lekker was!
    @ doortje: oh nog ff weg, goed man! :D

@ roeltje: haha.. dus nu mg jij thuis blijven en gaatie zelf weg? heeft die tante verder niemand anders ofzo?
    en wat betreft die weeen: komt goed joh!! just relax ;) hehe

@ dretjuh: das idd handig joh! hop meteen de commode vol! :D
    en idd: wat een snoepie!

@ bevalling: goed hoor dat we allemaal zo nuchter zijn, met hier en daar even een sentimentele bui ;) hehe
    heb zoiets van: je kunt je erop instellen: gaat gebeuren en gaat pijn doen! die periode erna, is veel spannender! ;)

@ slapen: vannacht ook weer meer wakker.. en had om 5 uur honger! glaasje melk en terug bedje in..

@ lente: ik had wel altijd stolsels erbij.. echt zo groot als een golfbal niet, maar wel van die dikke slierten... hoop dat je ha je snel terugbelt.. En zou dan ook de andere klachten ff voorleggen..

@ voorweeen: volgens mij nog niet gehad.. denk ik.. wel soms wat harder, maar geef dan de kleine de schuld..

19. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ lente wat rot joh dat ze zo ziek is en die stolsel, nooit mee gemaakt, maar goed dat je de dokter had gebeld. Hopen dat ze snel beter wordt en dat ze jullie niet aansteekt!
    @ Slapen wat is dat vannacht! Heb ook heel slecht geslapen heb nog niet eerder gelegen in de middag maar straks wordt het wel even plat!
    Zo eerst even naar de VK voor de ligging echo! Doen ze bij ons standaard met 36 weken, ben wel benieuwd hoe ons mannetje er bij ligt, lekker even koekeloeren!

20. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Morning!!
    @slapen: hangt zeker in de lucht, want hier was het ook niet top...Veel last van mijn heupen en draaien was moeilijk. Man was 6:30 de deur uit en vanaf toen nog lekker tot 9:15 geslapen! Dus voel me wel ok.
    @roeltje: ohja die massage is vandaag! Ben erg benieuwd hoe je het vond!
    @lilith: gefeliciteerd met je 35 weken!!
    @Lente: hmmm dat klinkt niet best... Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt! Is er iemand die je kan helpen in huis deze week? Want als jij constant met harde buiken loopt, is ook niet goed!
    @chiquita: oh die tas is wel stoer! Maar jeetje, wat een prijs!!
    Dankje voor de tip van het matrasje!
    @Joyce: lieve vent heb je toch! En hoe bevalt je eerste verlofdagje?
    @manoe: veel plezier met de groeiecho!
    @hier: ga zo de babykamer opruimen. Man heeft gister de vloer gelegd, dus schiet nu echt op!! Zaterdag de meubeltjes halen, jippie!

Deel Deze Pagina