December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen!

@Lente; sterkte met je gezinnetje!

All; sorry hoor, ik heb ff te weinig tijd om op iedereen te reageren...

Ik heb om 12 uur een orienterend gesprek voor een andere baan! Spannend!

As. maandag krijg ik ook een prik voor de MG en dan dinsdag mijn vriend nog en dan duimen dat alles meevalt! Ik ben wel heel blij dat vriendje ook een prik mag nu! Hij staat op een middelbare school voor de klas en dat is natuurlijk vragen om problemen!

@slecht slapen: ik heb al 3 nachten ZOVEEL last van maagzuur!!! Heeeeeel vervelend! Daar word ik dan min. 2x voor wakker...

Ik ben trouwens heeeeel erg benieuwd of er ondertussen al gepuft word door iemand????

2. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Doortje: Hij probeerd het niet te laten merken, maar volgens mij is hij al aardig zenuwachtig..
    Zo vroeg hij laatst of ik al opzag tegen de bevalling, noujah ik heb zoiets van ik zie wel hoe het loopt en ben er echt niet bang voor, kon hij niet begrijpen want hij vind het wel eng ;)
    Verder is hij er nu wel steeds meer mee bezig, hoor elke dag wel een paar keer "straks is de kleine erbij.." "Maar straks zijn we niet alleen.." "straks moeten we voor de kleine.."
    Leuk zeg een dagje antwerpen, nog even lekker genieten van elkaar :D

@Lotte: Wat ontzettend raar dat de kraamzorg zo ophing zeg, zou idd zelf ook overdonderd zijn..

@Roeltje: Ik hoop dat je ventje deze dagen toch nog even wat extra tijd voor jou vrijmaakt, zoals je zegt word hierna toch alles anders..

@Gimena: Vervelend zeg, tijd voor een dagje lui zijn en aan jezelf denken meid ;)

@Babsie: Voor jou hetzelfde hoor, dnek aan jezelf!

@Roeltje: En jij natuurlijk :p

@Lilith: Gefeliciteerd met je 35 weken!!

@Lente: Jeetje zeg wat een verhaal, heel veel sterkte en een knuffel voor jou!

@Chiquita: De slechte nachten hangen zeker weer in de lucht, lekker rustig aandoen vandaag dus ;)

@Joyce: Jij zegt precies wat ik denk, de bevalling zie ik wel en overleef ik wel, maar de periode daarna lijkt me veel spannender..
    Bevalling gaat min of meer vanzelf, nouja zal niet zeggen dat het zo gebeurd is en dat je niets hoeft te doen..
    Daarna moet ik echt gaan leren hoe ik voor de beeb moet zorgen, lijkt me veel enger omdat je allen natuurlijk meteen goed wil doen ;)

@Manoe: Jeetje ook al een slechte nacht zeg, wel leuk dat je vanmiddag een echo krijgt :D
    Geniet er maar van!

@Doortje: Die pijnlijke heupen ken ik helaas maar al te goed, ik ga smorgens ook uit bed door me heupen en niet omdat ik zo goed ben uitgeslapen ;)

@Suus: Heel veel succes vanmiddag!

Hier: ik gooi het er even uit hoor meiden..

Jeeeeeeej 37 weken!!!! :D :D
    Vanaf nu kan de beeb in elk geval niet meer te vroeg komen, dus nu is het echte wachten begonnen :p

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Bapsie: jij ook al zooo rot geslapen :( Hier ook al, heb vanaf 5.45 wakker gelegen

@Lilith: jeeej 35 weken!! Weer een weekje verder :D

@Lente: wat raar die stolsels zomaar ineens

@Chiquita: vervelend he... weer steeds zovaak naar de WC moeten... bah

@Joyce: oehh wat een lief manneke heb jij :D hahaha je bent goed verwend

@Manoe: spannend, succes bij de echo!

@Saskia: 37 weken alweer, het mag nu dus komen :) Ohh dat is spannend!!!!

4. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    saskia: gefeliciteerd!! nu mag de beeb komen!!

doortje: als de babykamer af is wel een foto maken he :)
    oh en ik heb dat niet voor de tas betaald hoor ;) 75 korting zat er op. en de prijs was in dollars... dus in euros viel t reuze mee :)

ik heb net de badkamer slaapkamer en gang schoon gemaakt. moet alleen nog dweilen.. ja en dat voor iemand die niet zoveel zou doen vandaag maarja kon t niet laten.. zo erg die nesteldrang pff wordt soms moe van mezelf..

maargoed dat ik nog moet dweilen mn zontje gooit nu zn beker melk op de grond :S

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Jeetje wat gaan we hard he :).
    Heb niet zo veel zinnigs te melden, lees wel mee hoor.

Ben een beetje daas geloof ik, algehele mist in m'n hoofd of zo :p

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen!! WOEHOEEEE, eindelijk voel ik me weer wat uitgeruster...denk dat ik toch een beetje suf ben geweest van de MG prik.

Ben benieuwd hoe het met Elmo is!!!!

Ik ga straks lekker nog even naar de kapper...heb een uitgroei waar ik niet mee in m'n kraambed wil liggen...hahaha....hoezo ijdel? En ik ga straks omaonderbroeken kopen. Echt niks zit meer lekker..wat dragen jullie nu?

7. gimena

gimena Niet meer actief

chiquita.,
    had gewoon me nachtje niet denk.
    en de baby was druk met billen draaie en trappen met de voeten tegen me ribben.
    @ De Tas wauw wel een mooie tas..
    hihi die wil ik ook wel :D haha.
    heb me tas verstopt zo dat ik niet aan de shop kan haha goed he :p

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Chicken: ik draag gewoon mn strings nog :)
    Zit nog best oke hoor

Enneh ijdel.... ach is niet meer als normaal toch. je wilt jezelf niet terugzien met een flinke uitgroei op de kraamfoto's...
    Ik ga over een weekje of 2 naar de kapper voor mn uitgroei :D

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Laat jij het ook nog gewoon blonderen dan....of ben je donker?

10. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    gimena: hahah achja mn man had nog wat goed te maken.. dus kon ik mo0oi die tas kopen :p hahahaha

chicken: lekker he naar de kapper.. ik moet voor de bevalling eingelijk ook nog een keer...

net lekker broodje ommelet op..

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @chicken: ik draag nu hipsters, ik zie het als half string, half broekje. Vind ik toch iets lekkerder zitten :) Bedoel je met oma onderbroeken, die je over je buik heen kan trekken? Ik zie ze wel eens in het hema krantje staan. Die vrouwen kijken dan zooooo blij, dat moet wel lekker zitten hahaha!

12. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik draag ook mn gewone onderboeken.. strngs hipsters etc.. voor na de bavlling heb ik wel de eerste dagen niet zon charmante katoenen onderbroeken maar dat is meer omdat ik mn goede onderbroeken niet wil vernielen door al dat bloed

13. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken: ik heb v strings, die draag ik nu nog.. das wel fijn en ziet er leuk uit. verder soms gewoon ondergoed, maar dat elastiek ;) heb laatste bij hema wat gescoord voor als de baby er is.. voor het kraamverband..
    ik ben ook benieuwd met elmo idd..

@ doortje: bevalt goed hoor! lekker beetje rommelen in huis ;)
    Zo nog ff op de fiets springen en nog ff wat dingetjes regelen ;)

14. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb al een sms gestuurd maar nog niks terug..
    hopelijk is het rustig bij elmo

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ik heb ook strings en hipsters, alleen deze zitten zo strak van onderen, net onder m'n buik. Zou ik dan gewoon een grotere maat moeten kopen ofzo...?

16. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    ligt er idd aan chicken.. want ik heb ook hipsters die erg strak zitten.. ik denk dat t aan het matriaal ligt...
    katoenen met elastische band zitten bij mij wel goed

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai allemaal.

@All:

Waarschijnlijk zou er zaterdag iemand komen voor de ketel, maar mn vader had geregeld dat hij vanmorgen al kon komen! Weet niet meer of ik dat al had verteld, vergeet steeds sneller dingen en steeds meer! Mn vriend heeft de hele avond en nacht doorgewerkt om alles af te krijgen voor die man kwam! Echt wel zielig eigenlijk…Hij had verwacht dat het iets minder werk zou zijn. Maar ja, de cv doet het nu! Eindelijk schone en normale warmte!!! Wiehoeeee! Veel gezonder! Heb mn vriend net naar zn werk gebracht om twee redenen. Omdat hij vanavond wel doodop zal zijn en dan wil ik niet dat hij rijdt en omdat ik anders nergens heen kan als het nodig is. Voor ik gisteren namelijk naar mn oma ging bleek dat mn auto het ineens niet meer deed. Geen idee wat er is. Hopelijk niks wat door een garage gedaan moet worden, want heb niet eens geld meer om boodschappen te doen nu! Dus hopelijk kan mn vriend het zelf.

Maar ook ik ben nu dus eigenlijk doodop. Ik stond gisteren al heel erg moe op, maar vannacht was natuurlijk ook een hele onrustige nacht. Was veel lawaai in huis van al die gasleidingen. Moet ik zo maar even gaan slapen, want anders val ik om hihi. Heb trouwens nog steeds wel veel harde buiken, maar ik kijk het wel aan.

Ohja, er blijkt in de familie van mn vriend een erfelijke aandoening te zitten die nogal ingewikkeld in elkaar zit. Nou zijn ze er nog niet heel lang geleden achter gekomen dat een man dat door kan geven aan zijn zoons en dochters en die kunnen de aandoening dan ook krijgen. Het zijn goedaardige tumoren in de hald (bij slagader), bij de oren (gehoororgaan) en bij de nieren (gevaarlijk voor bloeddruk). Ondanks dat ze dus niet kwaadaardig zijn kunnen ze wel dingen stuk maken en dat is gevaarlijk. Ze groeien namelijk wel door. Maar nou zijn we eind sept naar het LUMC geweest voor een onderzoek en zouden we ongeveer 2 maanden verder de uitslag krijgen. De uitslag mogen ze alleen persoonlijk geven, dus we moeten erheen. Maarrrr…nou krijg ik net die brief binnen en is het precies op de 18e!! Zijn ze laat mee dan…grrrrrrr…ik kan wel bellen om het te verzetten, maar dat vind ik ook weer zowat eigenlijk…Kan zijn dat je dan weer heel lang moet wachten omdat er lange wachttijden zijn. En we moeten het wel weten voor de kleine natuurlijk. Even over nadenken…Vind het echt stom, waarom doen ze dat nou! Stouterds;) Ik wil gewoon echt graag komen 18 nov!

Nu even jullie berichten doorlezen en reageren!

@Roeltje:

Wat heeft je man met je tante dat hij er zo vaak heen gaat? Goede band? Ik kan me je gevoel wel voorstellen, ik wil ook graag nog uiteten met mn vriend voor we niet meer met zn tweetjes zijn. Gewoon omdat het er daarna niet veel meer van zal komen. Vind het helemaal niet gek hoor dat je dat zegt:).

En ja, het was wel gezellig bij mn oma hihi. En die harde buiken heb ik verder niet heel veel last van hoor (doen geen zeer of zo bedoel ik), moet t alleen even een beetje in de gaten houden misschien.

@Dretjuh:

Ik heb ook alleen nog maar 1 oma en ik zie haar ook amper helaas. Ze is niet altijd even lief geweest, maar nu ze ouder wordt (87:$) wordt ze wel milder merken we.

@Lilith:

Jeeeeeej 35 weken!

@Lente:

Tjee, das balen dat ze ziek is. Heb je het daar ook met de dokter over gehad? Dat van dat stolsel kan wel volgens mij. Dat had ik in het begin ook wel, maar niet zo groot als een golfbal. Soort oud bloed wat er dan uitkomt misschien? Of denk je dat het iets anders kan zijn?? Heb je het gezien? Sterkte in ieder geval en rustig aan doen!

@Chiquita:

Duurde niet eens 5 minuten bij mij! Misschien net 2!!! En ik heb niks over wensen gehoord, ze weten dus helemaal niet wat ik wil…Weet alleen de uren dat de kraamhulp komt. Ook geen idee wie er komt enzo…

@Joyce:

Mijne wil gelukkig wel trouwen, maar zit er nu niet in financieel. En ger. partnerschap schijnt best goedkoop te zijn en soms zelfs gratis. Op het geboortekaartje zetten we ook alleen bij de kleine zn achternaam erbij en bij ons gewoon niet. Dat vond ik namelijk echt niet leuk staan…

@Saskia:

Van kraamzorg zei nog wel ‘doei’, maar hing toen op. Ging beetje maf en snel!

Gefeliciteerd met je 37 weken!!!

@ondergoed:

Moet er denk ik nog wat ondergoed bij kopen voor na de bevalling, heb vooral strings nu. Moet maar eens kijken wat ik nog heb…Stel echt alles uit…zo erg! Haha

Liefs Lotte

18. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken: denk idd dat een grotere maat beter is.. had ik nl vorige week ook.. had normale maat maar dat was echt niks! n maatje groter: niks aan de hand!

@ ijdel: gister geknipt door schoonvader.. denk voorlopig laatste keer dat we die hebben gezien.. :S
    laatst al die discussie over veiligheid in huis enzo... en toen keekie me al aan alsof ik de verschrikkelste persoon op aarde was.. en gister toen hij begon over de bevalling en ik dus zei dat ik me nog niet zo druk maakte kreeg ik te horen dat ik een kouwe kikker was! naja!... ik bedoel nuchter, oke, maar kouwe kikker!!.. zei het in auto tegen vriend en die had echt zoiets van niks van aantrekken, je weet wie het zegt, hij weet gewoon echt niet beter.. (zegt denk ik genoeg over hun band.. zien elkaar pas net 3 jaar en daarvoor 15 jaar niet.. en daarvoor dus 18 jaar wel (opvoeding he) maar heeft vriend geen goede herinneringen aan... )
    weet iig zeker: ons kindje zal er nooit logeren!

19. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    ok, bedankt voor de tip! Nu alleen nog wel wat grotere onderbroeken voor het kraamverband.

Zat er in jullie kraampakket trouwens ook zo'n klein zeiltje voor op je matras? Ik kan er echt niks mee, verschuift aan alle kanten. Nog goede tips hiervoor?

20. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lotte: fijn van de verwarming! Stom van de 18de!! Maarja, wel heel belangrijk natuurlijk!
    @Joyce: tja wat moet je daar nu mee he? Sommige mensen snappen niet wat subtiliteit is! En trouwens, waar bemoeit die man zich mee!
    @chicken: dat zeiltje moet ik er nog opdoen, maar hoorde de tip om een handdoek eroverheen te doen. Dan kraakt het ook niet zo :)

Deel Deze Pagina