Zo kom net terug van de VK en het mannetje maakt het goed, genoeg vruchtwater en hij loopt een week op voor! Ze schatten hem als hij met 40 weken geboren wordt 7 7,5 pond. Poe poe dat voor een eerste!!! Nouja zal wel lekker zijn als hij wat eerder komt! Hij weeg nu ongeveer 2800 gram! Zo dat is al bijna 6 pond! haha. Hij is wel echt heel lief hij zat te sabbelen op zijn handje, die schat. Hij ligt al heel laag, dus dat is wel mooi! Zo einde ego bericht! Ben ook zo trots! @ zeiltje heb ik vast geplakt aan me matras met ducktape Blijft goed zitten!
gimena: doe rustig aan! lotte: jeetje zeg daar zou ik ook wel even van schrikken ofja schrikken.. nou alles is vast goed toch.... ik ga mn zoontje mar es bezig houde hij is echt de boel aan het slopen
@ chicken: ben van de week bij ikea geweest voor een molton beschermhoes.. dus das met ingebouwd zeil! tipje! @ lotte: trouwen en ger partnerschap kosten beiden precies hetzelfde, bij de gemeente dan.. zowel trouwen als partnerschap kan idd op bepaalde dagen en tijden gratis of zelfs goedkoper.. 1 verschil: bij partnerschap hoef je geen feest te geven dus dan is het goedkoper.. maar als je dat toch niet wilt en sowieso wilt trouwen ooit, zou ik nu niet ger partnerschap doen.. dan betaal je dubbel! op de website van je gemeente zul je dit allemaal terug kunnen vinden.. Oh ja, haar kleuren.. laatst dus gedaan, maar pakt nu blijkbaar minder goed.. ... beetje heeeel erg balen, maar is niet anders..
manoe: mijn eerste was ok 7.5 pond dat is een normaal geboorte gewicht volgens mij.. mijn 2e was maar 6
@ manoe: oh wat goed zeg!! heerlijk toch dat alles zo goed gaat!! geniet er lekker van! onze word ook op 7 pond geschat... maar was normaal voor westerse vrouwen met mijn lengte enzo...
Ik hoorde dat het ongeveer 60 euro is als je ervoor moet betalen, samenlevingscontr is paar honderd euro. Het nadeel is dat ik bang ben dat het er nooit meer van zal komen als de kleine er eenmaal is, die kost ook niet niks haha. En ik wil wel graag een feest en een jurk, maar hoeft niet heel groot feest te zijn.
Ohja nog even een vraag aan iedereen! Kopen jullie ook slingers of wat dan ook voor als de kleine er is? en waar koop of bestel je die? In de supermarkt in bij hema en zo hadden ze hele lelijke. Iemand tips?
@chicken: Ja ik blondeer nog gewoon kan geen kwaad hoor. @Chiquita:Ik heb voor na de bevalling de boxers van Peter Die zitten erg lekker met dat kraamverband enzow @Doortje: ohh jah handdoek, wellicht goeie tip, alleen voel je dat dan niet heel erg als je ligt?? @Manoe: Fijn dat alles goed is met je beebje! @Gewicht baby: Layla was 3370 gram, dus ruim 6 pond, deze wordt iets zwaarder verwacht, ik denk zelf 7 a 7,5 pond...
Goedemiddag meiden Jemig wat kletsen jullie weer een boel...je kan wel merken dat de meesten verlof hebben Ik wilde een poging doen om op iedereen te reageren maar zag dat dat totaal geen zin had....jullie waren alweer 3 pagina's verder onderhand. Hier gaat alles goed, gisteren heb ik mij een beetje te druk gemaakt waarschijnlijk. Ik wilde natuurlijk het huis een beetje aan kant hebben ivm de verjaardag van mijn mannetje. Kreeg al gauw last van harde buiken en lag 's Avonds dan ook al gauw plat op de bank...niet zo charmant maar wilde ook niet ongezellig het bed in kruipen. Gelukkig heb ik zo te horen als 1 van de weinige vannacht wel goed geslapen, ben echt als een blok in slaap gevallen en werd vanmorgen pas laat wakker. Daarna heerlijk gedouched en besloten vandaag heerlijk te gaan relaxen. Niks moet en alles mag
Ik lees trouwens net dat er bij de late december 2009 mama's gisteren iemand is bevallen. Kindje ligt in de couveuse maar maakt het goed. Schijnbaar een vlotte bevalling geweest.
@ slingers; ja wat bestaan er lelijke hè, haha. We weten nog niet wat het wordt, dus heel specifiek kunnen we nog niks kopen. Ik vrees dat manlief hier wel voor de allerfoutste slingers gaat . Ik ben/moet nog vlaggetjes aan het maken voor een slinger van allerlei leuke stofjes. Niet echt jongen/meisje, gewoon veel kleurtjes. We zijn nu uit de namen dus die kan ik ook maken, alleen vrees ik dat ik die er niet zo gauw op zal zetten na de bevalling ook al is het nog zo weinig werk . Verder ga ik wanneer de beeb aan de late kant komt nog cupcakes bakken en invriezen, evenals een bak creme voor er op. Vrolijke versiersels kopen en/of zelf maken van gekleurd marsepein. Zo'n schaal maakt de kamer ook meteen vrolijk, al kan het heel best dat ik er straks helemaal geen zin meer in heb.
@Dretjuh..ik ook! Kan inderdaad geen kwaad. Soms word ik weleens een beetje nuffig van m'n yogalerares...daar is echt alles wat je doet niet goed volgens mij. Blonderen, vaccineren, borstvoeding het liefst geven tot ze 18 zijn...hahaha (bij wijze van spreken). Ik ga ook niet meer...ben er toch te nuchter voor...nu was het volgens mij ook bijna afgelopen voor mij.
@ lotte: partnerschap en trouwen is per gemeente bepaald wat het kost. samenlevingscontract is idd wat duurder en handiger om af te sluiten als je bijv toch al naar notaris moet.. Huwelijk en geregistreerd partnerschap, aangifte Op deze pagina de kosten van eindhoven.. ook dagen en tijden van wanneer wat gratis danwel goedkoper is, zijn voor beiden hetzelfde.. zoveel verschil is er in feite ook niet hoor.. of nou ja: bij partnerschap moet je partner de kids nog wel erkennen maar krijgtie automatisch gezag.. en bij trouwen hoeftie dat niet meer.. verder alles hetzelfde.. @ slingers: geen idee, nog niet over nagedacht, ga ik me deze weken in verdiepen.. ms wel bij xenos ofzo.. @ dees: relax ze!! oeh echt! wie is er bevallen dan? @ chicken: gewoon met de yoga gekapt? ahaha.. toch teveel zweef! als je maar hebt gehoord wat je belangrijk vond is alles goed he! \
lotte: was weer 2 topics door elkaar aan het halen.. ja gaat lekker met mij :S slingers: ja voor buiten heb ik gewoon blauwe met boy erop.. en binnen moet ik ze nog halen... heb ook nog geen geboortebord iemand tips??? dees: lekker rustig aan doen he.. updat van elmo: vannacht had ze wel wat weeen gehad nu ging t weer dannie is bevallen van late december mamas met 35 weken van een zoontje heet glenn
@ chiquita: dannie81? 2de kindje? staat hier nl ook op de lijst.. maar das idd vroeg.. hoop dat alles goed gaat! Zo ga nu ff eindje fietsen!
Ik ga waarschijnlijk naar de prental voor mn slingers. Ik versier de woonkamer ook met ballonnen en lijnen voor de cadeau's en kaarten. Ik ga een geboortebord bestellen voor in de voortuin En wellicht in de slaapkamer of hal boven wat ballonnen....
Hier hebben we zo'n ooievaar gekocht die je aan het raam moet bevestigen. Het lijkt dan net of deze door het raam is gevlogen.... Voor de rest heb ik een leuke vlaggenlijn gekregen van de kraamzorg en had ik zelf al een slinger gekocht. Ook hebben we een leuk lijntje met zwitsalknijpertjes gekregen om daar de kaartjes aan te hangen.