hahaha nou he! En nu ben ik het eigenlijk wel zat met dat geduw en getrappel.. Ach gossss, hij ligt ook maar helemaal opgevouwen..de schat.
@ chicken: ja precies.. tis sonde de schat maar jij wilt ook afentoe je rust Had gisteravond ook ineens.. nu ik verlof heb.. wanneer zou het zover zijn?? ben zooo benieuwd!! OH! en vannacht voor het eerst op ikea zeil geslapen en nergens last van.. ff bij instappen dat je denkt dat het kraakt, maar is minder broeierig of koud of wat dan ook dan ik had verwacht! en nog makkelijk op bed te leggen ook! @ manoe: heerlijk geslapen!! maar 2 keer wakker maar 2de keer was vanmorgen al.. en toen nog ff geslapen tot 9 uur
@Meeting: ohh ik wist ook bijna niks van de meeting... als iemand me ff meer info kan sturen als die er is.. Ik probeer erbij te zijn @Saskia: o dat is inderdaad niet zo goed nee..... eiwitten en hoge bloeddruk. Hopelijk krijg je vandaag iets beter nieuws, succes! @Doortje: wij hebben ook een aerosleep matrasje, heel erg fijn, had Layla ook. @Chiquita: ahh je bent niet de enige met een dure luiertas Ik heb er een van 270 euro Maar die is echt HEEEL erg fij whahaha @Slapen: pff ik kom 's avonds niet in slaap, voor half 2 slaap ik niet en ik moet er om 6.45 weer uit voor mijn stiefzoon Overdag ben ik dus kapot! Maar goed.... Hier: Alles gaat prima, alleen nog steeds last van mn bekken en ook nog steeds superbenauwd ondanks de beeb bijna volledig is ingedaald. Mijn mama is vandaag hier om mij mee te helpen met poetsen want de kamers boven moeten gedaan worden. Scheelt een hoop want alleen lukt me dat echt niet meer
chicken: hopelijk loop je sowieso niet over tijd manoe: nou dan heb je toch 8 uurtjes geslapen daar zouik echt voor tekenen... maar anders ga je toch lekker terug in bed.. voro het weer hoef je t niet te laten net weer duizelingen out of nowhere hopelijk is dit niet de hele dag zo maarja.. dadelijk mar weer eten... misschien helpt t
oh ja! over de postzegels! Heb gister namelijk ff gevraagd! maar: je krijgt geen voorrang met de geboortezegels! belangrijk is wel VOOR 18 afleveren op postkantoor, dan worden ze de dag erna geleverd!
dretjuh: welke luiertas heb jij???? ben evrder niet niuewsgieirg.. hopelijk heeft saskia goed nieuws!
@ xenas, Dank je wel.. @chiquita., goede morge las je sms nu pas. lukte me om een keertje uit te slapen.hahah. vanavond naar me ouders laaste kasten ophallen. en dan blijven we ook slapen. btw stuur je even een prive berichtje er is iets wat ik even kwijt wil. xxxx
Goeiemorgen! Ik heb voor de verandering heerlijk geslapen! Ben eigenlijk net wakker Dus met een ontbijtje achter de computer. Ga zo de box ophalen die ik op marktplaats heb gekocht. Moet er even een klein uurtje voor rijden, maar dat heb ik ervoor over Ik hoop ook dat saskia goed nieuws heeft!
gimena: lees m zo als ie binnekomt heb m nu nog niet fijn dat je uit kon slapen doortje: zooo dan zul je vast lekker geslapen hebben!! foto van de box he
@chiquita: ja ga er zeker een foto van maken als de box staat! ben benieuwd, zal wel wennen zijn, zo'n ding in de woonkamer! Heb gister na het opruimen ook een tijdje in de babykamer gezeten op een stoel. Nadenken/wegdromen over wat komen gaat... Maar jij voellt je niet top? Vervelend joh!
@ postzegels; welke zegels maakt voor de bezorging niet uit, de decemberzegels kunnen er gewoon op. (er zijn speciale voorrangszegels, zoals die voor rouwkaarten en zo, de geboortezegels zijn dat niet) Het zal door de drukte wel wat langer kunnen duren denk ik, aan de andere kant, mooi meegenomen mazzeltje die zegels .
whahah ik lig hier in een deuk. we hebben een baby konijntje. maar ze heeft nu last van haar tandjes die door komen. mijn en me partner bijt ze nu. dus we laten haar in de kooi waar we zo knabbel steen in hebben gehangen. in de steen zitten ook groentens. ze zit als 1 wild dier op die steen te bijten en krabben. ze wil een stukje groente hebben maar het lukt niet. ze is al aantal keer om gevallen. haha. en natuurlijk vindt ik het ook een beetje sneu voor haar dat ze last van haar tandsjes heeft.
Nou ga ik eens even heel ego doen en niet reageren, want ik stik van de honger maar wil eerst even verslag doen Net dus even de extra controle gehad.. Urine was nou opeens weer hardstikke goed, nergens een spoortje eiwit te bekennen. Bloeddruk wel weer ietsje hoger, 120/80, maar dat mag aan het eind van de zwangerschap. Volgens de vk hoefde ik me in elk geval geen zorgen te maken, moet alleen een beetje rustig aan gaan doen en opletten dat ik niet teveel snoep Verder moet ik wel meteen bellen als ik andere dingen ga voelen, ook bij twijfel gewoon het spoed nummer bellen.. Maar wel weer goedgekeurt tot dinsdag, dus dat is wel fijn Sorry dat ik verder even niet reageer, maar ben er straks weer bij hoor
riti: oh dan worden het dus mooi december zegels scheelt weer wat gimena: zon steen wil welles helpen ja