December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    he saskia dat is goed nieuws!

Ow zo leuk zo'n klein konijntje...wil ik ook wel :)

2. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHheb ook laatste plaatje!!!!!!!!!!!

@ chiquita: nou blijkbaar dus niet.. ik heb gister gevraagd bij postkantoor en als je er geboortezegels op plakt en gewoon in de bus gooit krijgen ze GEEN voorrang. belangrijk is dus dat je ze afgeeft.. Denk dat het dan niet uitmaakt welke zegel erop zit.. als ik weer naar bruna/postkantoor moet zal ik het ff vragen!
    Oh riti heeft het antwoord al! hihi
    Maw: gewoon plakken en op postkantoor afgeven!!

@ doortje: oeh! de box!! spannend!!

Wat doen jullie trouwens? onder boxkleed nog een box matras? Kan me namelijk voorstellen dat dat stiekem te zacht is?

@ saskia: goed om te horen!!! Wel goed luisteren he ;)

3. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    joyce: ik heb gewoon een dik boxkleed .. van jollein.. ze hebben ook hele dunne maar dat lijkt me weer te hard.. dus heb een dikke genomen

4. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen!

@saskia; fijn dat alles goed is!

@all; Nog 23 dagen! Hoe onwerkelijk! haha!

@ff klagen; ik heb zo'n enorme last van mijn maagzuur! Ik kan er gewoon niet meer tegen, zo vervelend! Dus ik ga vanmiddag maagzuur-remedie shoppen! Wie heeft er nieuwe tips? gaviscon en antagel zijn me reeds bekend... Rennies werken die ook goed?

5. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ suus: rennies werken goed, maar moet er wel bij zeggen als je het ECHT veel gebruikt niet schrikken als je wc bezoekjes anders worden... kreeg namelijk last vandarmen toen ik afgelopen weekend teveel rennies nam (3 per nacht en dan overdag nog om de zoveel uur 1)... maar het helpt wel!!
    ik doe nu regelmatig een glaasje melk met smaakje :D werkt ook wel goed

Zoo.. weer een taak die erop zit! adressen zijn in label format getypt! nudie van mijn vriend nog en paar adressen mis ik nog, maar komt goed!

6. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    suus: rennies werken hier ook goed

7. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Bedankt meiden, ga ik vanmiddag rennies kopen en toiletpapier, haha!

@joyce; goed bezig! ik heb toevallig ook eergisteren al mijn enveloppen klaargemaakt, met postzegels en adresetiketten! Nu nog ons bed en de vluchttas! Moet voor zondag klaar zijn!

8. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Suus, Rennies doen het bij mij ook goed!

@Saskia, fijn meid dat het weer beter is!!

9. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ suus: ook goed bezig!
    Wij moeten bed en tas ook nog.. heb alleen zeiltje nu gedaan.. ff proberen he ;)
    tas gooi ik nu afentoe al wat in.. moet alleen nog ff een voedingsbeha scoren

10. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ik heb ook nog geen tas klaar...zal wel weer op het laatste moment worden.

pffff.....zijn jullie ook zo moeoeoeoeoeoeoeoe?

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Daar was ik weer ff.
    Vannacht wederom heel goed geslapen en werd vandaag zelfs om en nabij 11u pas wakker.
    Zou mijn lichaam zich aan het klaarmaken zijn voor het grote avontuur?? Ons frummeltje lijkt ook steeds minder actief te worden, gisteravond viel me op dat de kleine ineens geen groot feest meer aan het vieren was in mijn buik. Voorheen was het elke avond een druk gedoe zeg maar. Zat al een beetje her en der te informeren en schijnbaar kan dat zo dus zijn de laatste weken.....het is gelukkig niet zo dat ik hem hélemaal niet meer voel. Nu alleen wat subtieler en zachte verschuivingen voelbaar.
    Iemand dit nog meer?

12. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken: begint nu wel weer te komen ja.. denk zo ff plat..
    daarna al ff beginnen aan eten.. ga quiche maken dus kan mooi voorbereid en dan als manneke onderweg is ff de oven in gooien

vriend vond overigens dat ik maar een todo listje moest maken met telefoonnummers.. haha.. want die begint nu wel van: oh ik moet de vk en de kraamzrg enzo nog wel ff in telefoon zetten!
    Eens ff over nadenken wat de to-do list is! iemand tips ;)

@ dees: dat heb ik met vlagen.. soms heel druk en soms denk ik datie ff een dag moet bijslapen ofzo..

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai allemaal!

@all:

Die vrouw van het consultatiebureau was hier net. Ze is iets meer dan een uur hier geweest. Vond het wel prettig, want kon wat dingetjes vragen. Was een vriendelijke vrouw.

@saskia:

Mn vriend kan de 18e niet weg van zn werk, dus zal sowieso die afspraak in het ziekenhuis moeten verzetten! Kan ik dus alsnog mee naar utrecht:D

Fijn dat in ieder geval alles goed was met de kleine! Ik kom ook al zo snel aan en bij mij testen ze helemaal niks. Ze maken ook geen echo's, controleren urine ook niet. Nog nooit gebeurd. Hoort dat normaal wel nu?

@joyce:

gelukkig mag ik blijven bij jullie hihi;) Vind t hier veel te gezellig:D

@sjees:

Volgens mij heeft bijna iedereen hier voorweeen en ben ik een van de weinigen die het NIET heeft haha.

@Manoe:

Dan heb je nog 8 uur "geslapen"!!! Das toch niet weinig!? Haha!

@chiquita:

Die duizelingen heb ik ook zo af en toe, geen idee waar ze vandaan komen!

@geboortezegels:

huh, ik kreeg te horen dat ze WEL voorrang hebben! Lekker vaag haha. Maar ja, had al het idee dat zij er niet veel van wist;)

@Saskia:

Fijn dat alles goed was! 120/80 is hartstikke netjes toch!!? Als je onderdruk maar niet boven de 90 komt dan is het hartstikke mooi!

@rennies:

Zou ze NIET gebruiken, ook al helpen ze. Ik werk zelf in de apotheek en we raden het iedereen af. Je lichaam went aan Rennies waardoor je steeds meer nodig hebt voor hetzelfde effect. Je kan veel beter antagel nemen! Wilde het toch even delen met jullie hihi.

@Dees:

Bij mij is het nog steeds heel veel feest in mn buik, maar ik heb wel gehoord dat dit aan het einde heel normaal is als ze dan rustig worden. Jij bent natuurlijk ook weer wat verder dan ik:)

Liefs

14. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hoi,hoi,

Nou het is te merken dat bijna iedereen verlof heeft zeg!!

Ik heb alles terug gelezen maar met die pufsessies tussendoor blijft het niet allemaal hangen haha.

Onderbroeken, hier die elegante oma onderbroeken die echt helemaal over mijn buik gaan zitten zoals iemand al zei heerlijk. en de kraamverbanden passen er straks ook in.

Zeiltje: vastplaken met duktape inderdaad en handdoek erover tegen het zweten en kraken.
    Ik doe zelf een waterdichte molton over mijn bed, net zo makkelijk en kost niet veel bij de action ofzo.
    Heb ze voor mijn dochters ook voor als ze eens in bed plassen cq doorlekken.

Vluchttas: ondanks mijn weeen nog niet ingepakt ( stom hè??)

verder weet ik het niet meer.

Hier dus nog steeds weeen en harde buiken. maar het wordt niet regelmatiger dus ik heb zoiets van of zet door of stop met irriteren want dit is zo irri.

15. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ elmo: ja die dingen heb ik dus ook, maar dan ikea.. weet action niet te zitten hier en ikea ging vriend mee en moesten we toch heen en wist ik zeker dat die onzematras maat hadden (aangezien we geen 2 losse matrassen hebben)

@ lotte: ok, thanks voor de rennie tip ;) zal me inhouden! ;) vond het darmfestijn erbij ook niet fijn dus was sowieso al met inhouden bezig
    En bij de vk doen ze bij mij ook nikscontroleren hoor.. tijd geleden nog keer bloed moeten prikken en verder niks.. dus denk dat het afhankelijk is van de faciliteiten van je vk... de jouwe zal als ze denkt dat het niet goed is je wel naar je ha sturen, doet de mijne ook
    ik ga ff plat!

16. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Suus: Wat vervelend zeg, maar heb regelmatig gelezen dat rennies goed werken ;)

@Chicken: Hier ook iemand met weinig energie, op zich gaat het nog wel maar heb ook gewoon nergens zin in..

@Dees: Hier is het al een tijdje aan het veranderen, al krijg ik nog steeds wel af en toe een lekkere por tussen me ribben of in me zij..
    Kan ook zijn dat de beeb al wat vast begint te liggen, dan worden de bewegingen ook subtieler..

@Lotte: Vanaf gister zijn ze bij mij weer begonnen met urine controleren, dus vanaf 37 weken elke week..
    Tja en wat is snel aankomen?
    Hiervoor in 2 weken tijd maar 1 kilo aangekomen en gister was ik opeens ruim 3,5 kilo aangekomen in 2 weken..
    Vooral omdat het echt zo opeens zo veel kilos waren en mijn bloeddruk iets hoger was (voor mijn doen, want ik zat steeds vrij laag) en er nog eens eiwit in de urine zat moest ik dus voor extra controle.
    Echos doen ze hier trouwens ook niet tenzij het echt nodig is hoor..
    120/80 is op zich heel netjes, maar ik schommel de hele zwangerschap al rond de 100/60 - 110/70 dus voor mij is het een lichte verhoging, was ook meer de combinatie hiervan met het eiwit waardoor ik dus die extra controle had, deze bloeddruk op zich mag gewoon ;)

Vandaag toch maar eens alle telefoonnummers getypt en uitgeprint en in de tas gedaan, ook al had ik ze ook in me telefoon..
    Door die extra controle toch iets meer haast gekregen ook al is alles weer goed ;)

17. gimena

gimena Niet meer actief

KLAAG BERICHTJE!!! ( Je bent gewaarschuwt)haha
    ik ga vandaag optijd maar me ouders vanff half 8 de verwarming aan in het boederijtje.
    en wordt hier maar niet warm.
    toch hier van alle kanten.
    ben stik boos nu want ben nu ziek aan het worden.
    loop neus.,heb het koud krijg het ook niet warm al zou ik een ski pak aan hebben.
    pfff me vissen zijn zelf aan het slapen :S
    is net ijsklokjes water.terwijl het lauw water vissen zijn.
    krijg het hier gewoon niet warm.
    heb net even lekker zitten janken want trek het echt niet mee.

18. gimena

gimena Niet meer actief

nou hier gaat het niet zo geweldig.na dat het koud is verlies ik nu ook bruin vocht.
    vk zijn erop een vrijdag niet dus heb de ziekenhuis gebeld waar de vk door op geroepen worden.
    zal zo worden terug gebeld.
    pfff.....

19. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Jemig Gimena! Het zit je niet mee zeg! hou ons op de hoogte!!!

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @elmo:

We zijn wel lui allemaal hè met de vluchttas haha. Maar jij hebt ook nog eens weeen, dus je zou m inderdaad wel ingepakt moeten hebben staan. Wel doen hoor;)

@joyce:

okee, weet ik dat ook weer. Blijkbaar is het dan niet nodig als ze niks doen

@saskia:

bij mij hebben ze in de hele zwangerschap nog nooit mn urine gecontroleerd.

Wel herkenbaar wat bloeddruk betreft. Mijn is altijd rond de 90/55 of 100/60. Laatste keer was ie voor het eerst 120/70.

In het begin (eerste 20 weken) kwam ik niks aan en daarna heel geleidelijk, maar nu af en toe ineens 3kg in 2 weken. En ik eet eerder weinig dan veel, dus dat vind ik dan wel gek...Maar ja, heb sowieso moeite met aankomen, dus kan er al niet goed tegen;)

Deel Deze Pagina