December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hoi meiden,

Ik mag me ook aansluiten bij de december mama's van 2009.
    Ik ben uitgerekend op 8 december 2009 :D

Liefs Dees

2. dejide

dejide Lid

3 mrt 2009
    93
    0
    0
    :D Het wordt al aardig druk hier! Gezellig.

Ik kom net terug van een wandelen. Samen met mijn vriend, en twee dochters. Was echt lekker effe uitwaaien, maar ben nu wel aardig kapot.
    Mijn oudste dochter is zo lief ze gaat vanavond voor ons de soep opwarmen dan konden wij lekker op de bank liggen!

Liefs

3. dejide

dejide Lid

3 mrt 2009
    93
    0
    0
    Ow trouwens alle nieuwe meiden:

GEFELICITEERD!

4. @dees.. gefeliciteerd!

5. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Alle nieuwe meiden: gefeliciteerd en geniet ervan! Gezellig dat het al drukker begint te worden :)

Hier ook alleen het buikje dat er al zat.. ;) Maar heb wel 's gehoord dat het bij een tweede sneller kan gaan, toch?
    Ik heb vanmiddag nog een poos op bed gelegen, ben best wel moe.. Morgen weer beginnen aan een week van 40 uur, dus moet wel een beetje uitgerust zijn..

@ Dejide: fijn dat julle dochter vanavond de soep verzorgt, kunnen jullie mooi een beetje relaxen :)
    @ Xenas: oeh, ik hoop echt voor je dat je deze zwangerschap niet zo misselijk zult zijn als bij je vorige zwangerschap.. Dat lijkt me zo vreselijk!
    @Missflower: leuk dat je nu al een beetje buik hebt!

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hallooooo allemaal!

Mag ik me bij jullie aansluiten? Hou net een positieve test in mijn handen....ik kan het niet geloven! Ben zo blijijijijijijijijijjij!

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd meid,

Ik ben vanmiddag ook hier aangeschoven ;)

8. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    @ Chicken1975: gefeliciteerd meid!

9. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @ dees en chicken; gefeliciteerd ;)

@ dejide; geniet van je soep ;)

ik heb vandaag ook lekker rustig aan gedaan... wanneer hebben jullie je eerste echo? de mijne staat op 14 april....

spannend hoor!

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ik ga het morgen aan mn schoonzusje zeggen...moet wel want ik moet stoppen met motorrijlessen haha en dat doen we samen en om nu voor 3 mnd smoesjes te verzinnen wordt erg lastig :) :) . Maar ze mag nog niets vertellen!

Zondag gaan we het aan de opas en omas zeggen middels een T Shirt die onze kleine meid aan zal krijgen. We zijn benieuwd.
    Verder houden we het voor de rest van de wereld nog ff stil tot we een goeie echo hebben gehad. :D

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ja hoor wij ook wel, als het mis gaat wil ik het er wel over kunnen hebben daarom zeggen we het eerst aan opas en omas.

Maar op mn werk nog niet..bij mn vorige zwangerschap wilde ik het ook voor mensen die wat verder van me afstonden later vertellen maar gezien het feit dat ik me uitelkaar heb gespuugd had iedereen het al door op mn werk etc. daarom wil ik het daar nu echt stil proberen te houden tot de goeie echo..hebben we vorige keer ook gedaan. Pas echt wereldwijd vertellen na een mooie echo :) Maar daarvoor wisten familie en vrienden het al wel..maar die mochten verder niets zeggen nog :)

12. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Alle nieuwe meiden: Van harte en welkom!

13. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @dees85: gefeliciteerd! maar hoe kan het dat jij nog 170 dagen moet volgens banner en ik 249 haha

@chicken: ook gefeliciteerd! onwerkelijk he

@mili: ik vertel het op mijn werk ook pas na mijn echo

@gien: ik moet de vk nog bellen en zou dan een afspraak hebben rond de 9de week en dan denk ik tussen week 11 en 12 de echo

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @missFlower; hmmz idd, nu je het zegt lijkt mijn banner niet te kloppen.
    Ga er gelijk ff naar kijken :D

15. Ntombi

Ntombi Actief lid

8 jun 2007
    426
    0
    0
    thuisblijf mama
    Nijkerk
    Hoi allemaal,

Ik meld me hier ook maar voorzichtig.
    Weet nog niet precies wanneer ik ben uitgerekend, heb nogal een onregelmatige cyclus. Als ik van de langste uitga, dan ben ik 4 dec. uitgerekend.
    Of dit echt zo is weten we natuurlijk pas na de echo.

Kan het trouwens nog niet echt geloven, maar ben er wel erg blij mee.

O ja, alle andere dames GEFELICITEERD!

16. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    hallo meiden!

Iedereen van harte gefeliciteerd!

Ik kom me hier ook maar even voorzichtig aanmelden! Vind het zo eng allemaal, kan het nog steeds niet geloven. Ik heb afgelopen vrijdag positief getest (ligt streepje, maar het zat er wel). Morgen gaan we weer testen! Tot nu toe denk ik dat mijn uitgerekende datum 9 december is. Vijfde ronde was het raak en ik ben zwanger van mijn eerste kindje.

Verder voel ik ook de drang om steeds wat te eten en heb ik af en toe kleine prikjes/steekjes in mijn borsten en buik. Naast deze vage klachtjes ben ik echt extreem moe! Ben wel elke ochtend mega vroeg wakker!

17. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Wauw december 2009 mama's alweer! :D

Allemaal van harte gefeliciteerd en geniet er maar lekker van!
    Kan me nog herinneren dat ik positief getest had en nu is Lieke gewoon alweer 7 weken ;) pfff tijd vliegt haha.

18. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @lexy en ntombi: gefeliciteerd!

vullen jullie zelf even de lijst aan een paar pagina's terug of even de gegevens naar me pben mag ook

weltrusten all!

19. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Ntombi en Lexy: gefeliciteerd meiden! Geniet er maar lekker van!

@ Lexy: leuk dat je hier ook komt kletsen :) Gezellig!

Hier nog steeds een raar gevoel in mijn buik, pijnlijke borsten en de hele dag door honger.. Net visite gehad, en kruip nu vlug mijn bedje in! Fijne avond nog meiden, en tot morgen!

20. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Wat vliegt de tijd toch! Helaas voor mij nog niet echt. Moet nog twee weken op eerste echo wachten, maar wel goed om te zien dat er al weer meiden zwanger zijn van een december-beeb!
    Super gefeliciteerd meiden!

Deel Deze Pagina