December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Hey meiden,

@ Linda86 Ja gewoon in Nederland geboren, mijn man ook alleen straks twee kleine amerikaantjes. Ik pas hier op twee meiden die heel graag willen dat ik een meid krijg omdat anders mijn talent om haren te doen verloren gaat ;) maar idd jongens zijn ook heel erg leuk.

@ zwangerworden hier geen last van bobbletjes wel idd groter en voller

@ Boja hier zegt de chinese kalender een jongen en was bij mijn Cooper ook.

@ RiTi super leuk dat je het je ouders hebt vertelt.

@ minimouse jeetje wat zielig zeg voor je neefje gelukkig maar dat ze er op tijd achter waren. Beterschap voor je neefje.

@ mamavanaimee het is hier idd wel anders wat meer preventief met testen enzo en vooral aan het einde kijken ze met 37 weken al of je ontsluiting hebt.

@ Linda84 hey meis jij ook hier ;) super gefeliciteerd!!!!

@ daddyo moeilijk he alles geheim houden, wij hebben er gelukkig weinig last van geen directe familie om ons heen die ons in de gaten houden.

@ Caruli nee ik ben niet in dezelfde periode uitgerekend van mijn eerste was ik 9 november uitgerekend en uk nummer 2 23 december.
    grappig zeg dat ze bij jou allemaal in dezelfde maand uitgerekend zijn.

@ Mariebel lekker inpulsief moet kunnen toch, hoe oud is je zoontje?

zo dames en heer dat was ene hele opgave ik ga me nu weer even op man en kind richten hihi die verwaarloos ik een beetje door het vele lezen.

2. minimouse

minimouse Niet meer actief

@ linda84: oh gelukkig! was al bang... :S hopelijk krijg je een fijne zwangerschap :)

@ usmommy: dank je wel:) hij gaat wel weer voor uit. maar heefthet echt zo gehad met de artsen.en het ziekenhuis heeft hij ook wel gezien.morgen gaan we bij hem op bezoek en maandag is ie weer lekker thuis :D

pff ik moet nu aan het werk.. geen zin maarja moet wel.ik ga wel achter de bar staan en laat de rest wel lopen! haha ( k werk in een restaurant) en wil ook niet laat thuis zijn.. want anders ben ik morgen ook de hele dag dood op.. nou fijne avond iedereen en ik kom vanavon na het werk nog wel even langs waaien hier:)

3. daddyo

daddyo Lid

10 apr 2009
    31
    0
    0
    Bedankt dames, Wij hebben weer even wat om het geheim te houden;

@de rest: rosbief, filet americain, tartaar, franse kazen (ongepasteuriseerd) [-X het is niet makkelijk als je van lekker eten houdt, ik hoor uiteindelijk de verse mama's inderdaad altijd roepen: ohh heerlijk eindelijk weer een broodje filet americain e.d.! Hebben jullie dat ook? (Of al gehad?)

@dicky: Wij hebben zo onze redenen om het nog even niet te vertellen, o.a. sterfgeval in de familie, en we willen wel dat iedereen blij voor ons kan zijn. Dus even wachten tot dat achter de rug is...(mocht met vrede gaan want was al 88 jaar en naar eigen zeggen klaar met leven!)!

Geniet lekker van het zonnetje, maar niet te lang want mijn vriendin is al verbrand! (huid is zeker gevoeliger voor zonlicht??)
    :(:

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Jeetje wat gaat dit topic lekker hard, gezelligheid!

Ik vind het ook wel lastig wat te zeggen als iemand vraagt waarom ik niet drink oid, maar ik wil het ook echt niet vertellen dus het is even niet anders.

Heb geprobeerd wat uit te zoeken mbt kraamhulp, en begrijp er maar weinig van :confused: en zo heel dom ben ik nu ook weer niet. Gelukkig geen haast en nog maar eens rustig bekijken hoe en wat, vooral de kosten beperken is het doel.
    Leuke dingetjes uitzoeken en bedenken voor bijvoorbeeld de kamer gaat veel beter! :D :D

Iedereen geniet-ze van de zon!

5. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    @usMommy; Mijn zoontje is 14 maand oud, maar hij is 3 maand te vroeg geboren. En loopt omwijs achter... Krijgt ook ieder week fysio aan huis..

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo dames,

Ik vind het moeilijk om hier nu te schrijven aangezien ik me geen mama-to-be meer voel.. sinds vandaag ook geen last meer van tepels.. alles bij elkaar weet ik dan wel hoelaat het is.. vanmorgen heb ik een huilbui gehad.. hierna voelde ik me opgelucht, dit was trouwens de eerste huilbui na de mk.. We gaan er nu vanuit dat het deze keer weer niet gelukt is.. over 11 nachtjes zie ik de gyno sowieso.. Heb een drukke werkweek voor de boeg en hoop dat deze afleiding genoeg zal geven...

7. daddyo

daddyo Lid

10 apr 2009
    31
    0
    0
    @ Elegance: Voel geen bezwaar om mee te schrijven, ik wens je in ieder geval veel sterkte!!

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ????????
    sorry geen bezwaar om mee te schrijven? ahum.. ik zie niet waar ik het bezwaar moet zien.. ik denk dat ik genoeg posts maak om te weten dat ik ergens kan meeschrijven ^^

9. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    @elegance: hoe weet je dat zo zeker? Dat hoeft toch niet? Ik had ook na mijn nod pijnlijke tepels en prikjes en idd ook een huilbui gehad. ik heb nu he-le-maal geen symptomen meer en het bleek dat ik in januari een mk heb gehad met ongeveer 5 weken (zonder bloed, alleen wat oud bloed) en dat voelde toch echt heel anders dan nu!
    Ik snap je onzekerheid, maar houd moed!
    Het komt goed meid.
    Kus

10. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Elegance, ik deel je gevoel. Heb ook zwaar het gevoel dat het al over is...maar zolang er nog niks te zien is...zit het ernog....hou je daaraan vast!

X
    Wen

11. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Hier komt voorzichtig ook een december-mama zich melden.
    Sinds december 2007 zijn we bezig en nu net voor we echt de medische molen in gaan ben ik zwanger. De volgende keer dat ik ongi zou worden, moest ik een afspraak maken voor een HSG. Dat hoeft dus gelukkig niet meer. Heel onwerkelijk, maar twee duidelijke testen gehad. Ik ben nog wel onzeker. Nog geen symptomen, alleen wel heel erg moe, moe en nog eens moe.

12. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    Welkom pelikaan!
    En natuurlijk GEFELICITEERD!

13. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    Gefeliciteerd :D lekker hoor net voor de mmm!

14. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Zo onze ukkepuk ligt op bed ff lekker tijd voor mama om op het balkon achter de pc te zitten. zo misschien ff mijn oogjes dicht ;)

@ Minimouse fijn dat hij maandag naar huis mag is niks het ziekenhuis.

@ daddyo ik zelf ben vegetarier dus geen last van alle vleessoorten die je niet meer mag maar kaas idd wel gelukkig is hier bijna alles gepasturiseerd. Kan me voorstellen dat jullie het nog even voor je houden zodat iedereen ook echt blij kan zijn voor jullie.
    Je vriendin moet idd oppassen in het zonnetje de lente zon is altijd erg verraderlijk, vooral met haar gezicht, ik zelf heb er bij mijn eerste zwangerschap geen last van gehad maar je kan van die zwangerschapsvlekken krijgen door de zon.

@ RiTi het kamertje en de baby zijn ook veel en veel leukere dingen om te bedenken als de kraamzorg hihi

@ Mariebel ohh vandaar dat het bedje nog hoog staat.

@ elegance ohh meis ik voel met je mee en ik hoop dat beebje gewoon mama even een break geeft en lekker verder groeit. Zullen zware 11 dagen worden maar gelukkig heb je afleiding door je werk. Ik zal aan je denken.

@ pelikaantje gefeliciteerd meid en nog geen symptomen waarom ben je dan zo moe ;) wel super dat jullie nu niet de mmm in hoeven.
    wanneer zou je uitgerekend zijn?

zo even lekker genieten van het zonnetje morgen gaat het weer regenen gets. ohh ben vandaag zo dorstig en elke keer misselijk blehh wordt een rustig dagje denk ik.

15. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hey meiden!

had vanmiddag mijn twijfels mijn borsten werden wat minder gevoelig en niet misselijk meer. Maar gelukkig is alles weer terug gekeerd, borsten weer gevoelig en weer het gevoel van moet ik nou eten of spugen :S haha heerlijk. Het is ook wel een spannende week, vorige keer ging het mis gister zeg maar. Ben nu al 1 dag verder~! Blijft zoooo spannend ben blij als ik vrijdag de echo heb!

16. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Super manoe deze mijlpaal heb je vast gehaald spannend nog een paar daagjes en dan de echo, fijne geruststelling he dat je weer misselijk bent ;)

17. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Hé ladies,

Wat wordt er onwijs veel geschreven ! Sorry, maar kan het echt niet bijhouden met lezen maarre ik wens iedereen natuurlijk het allerbeste toe ! En vind het ook erg leuk (soms helaas wat minder leuk) om jullie verhalen te lezen.

@Elegance, Ik hoop dat je lijf een truc met je uithaalt en dat het straks toch goed blijkt te gaan met jou en je beeb ! Ik zal voor je duimen en hoop dat je over 11 dagen toch positief nieuws krijgt [-o< .

@Poohbeer, idd geen bloed geef moed lees ik regelmatig. Ook voor jou hopelijk positieve berichten [-o<

@Manoe, you go girl ! Klinkt top, doorgaan en volhouden :D !

xx

18. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Pelikaantje Van Harte Gefeliciteerd!
    Geweldig voor jullie dat jullie niet verder hoeven te gaan met de mmm!!!
    Wij zouden in oktober gaan beginnen met IUI !
    Dus ik hoop dat alles goed zit bij me,en dat de arts woensdag in het ziekenhuis zijn ogen uit zijn hoofd kijkt!!!! :D
    Ohhhhh ,ik kan echt aan niets anders denken dan alleen aan woensdag!!!!!

Vanavond gaan we een avondje uit de de carnavalsvereniging,dus kan ikmijn gedachten ergens anders op zetten!!!!

Voor iedereen een heel fijn week-end!!!!

Liefs Brigitte

19. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Halloooo! Hoe is het hier? Ik ben weer terug uit engeland en heb alles bijgelezen!

@zeeprest: pfff heel dubbel idd! Blij dat 1 kleintje het goed doet, heel verdrietig dat de ander is gestopt! Ik duim voor je beebje!
    @bobbels in de borsten (weet niet meer wie dat vroeg?): Heb ik ook! Voelt idd als grote klieren of zo
    @antibiotica tijdens zwangerschap: mijn huisarts heft het helemaal voor me uitgeplozen, en nitrofurantoine mag! Is dus niet gevaarlijk. Maar als je nog steeds pijn hebt Linda, zou ik je urine toch nog een keer voor de zekerheid laten checken. Moet zeggen dat ik e rook last van heb hoor!
    @daddyo: hehe eindelijk een vent op het forum! Welkom! Tja, hoe hou je het geheim? Wij hebben het voorgaande keren wel aan wat mensen verteld, maar het liefst spreek ik nu met niemand af de komende weken haha! Het blijft moeilijk.
    @kerstkindje: maakt mij helemaal niet uit! Ik ben nu echt in het stadium dat ik denk: als het maar gezond is en goed groeit( zowel in de buik als daarbuiten), dan ben ik een gelukkige moeder!
    @nieuwe zwangeren: GEFELICITEERD!!!
    @chicken: waar ben je toch?
    @elegance: heb je nu op de msn, maar toch hele dikke knuffel!

20. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    @borsten, nou naast de "bobbels" heb ik nu ook over beide borsten en tepels hele duidelijke aders lopen. Ik heb hier wel eens over gelezen, maar nu snap ik wat ze bedoelen. Ik ben in het laatste jaar veel afgevallen (25 kilo) en daarmee ook een cupmaat of twee kleiner. Nu nog geen 5 weken zwanger kan en ik mijn oude bh's (DD) al weer aan!!!! Iemand anders hier ook last van?? Verder gelukkig nog niet misselijk of extreem moe....

Heerlijk van het weer genoten. Merk dat ik de zwangerschap toch wat los kan laten na mijn echo(waar niks op te zien was) van gisteren. 27 april mag ik weer voor een echo ben dan 6 wk. Gewoon niet zo panieken. Ik bedenk me maar dat ik er alles aan doe om gezond te leven en meer dan dat kan ik niet doen.

Groetjes

Deel Deze Pagina