goede morgen hele vroege morgen.. gimena: hopelijk un je of een beetje slapen nu of ben je aan het bevallen hier ook ik hou van holland gekeken.. super programma.. nou hier al vanaf 1 uur aan het spoken maar niet vanwege mij.. eers kwam ons zoontje bij ons liggen een half uur later wilde mn dochter ook maar er was dus bijna geen plaatsin bed.. na 3 uur lang elke 10 min opstaan en troosten etc.. zitten we nu hier... mn dochter zei wel dat ze zich niet leker voelde dus matras van boven naar beneden verhuisd on bij ons opd e kamer gelgd.. in 1 keer moest ze spugen... nu gaat t weer en ligt ze te slapen op de bank zoasl mn zootnje ook.. alleen wij zijn klaar wakker :S dat spugen was puur slijm omdat ze telkens aan het huilen was en gewoon zich zelf helemaal overstur maakte.. nu heeft mn man warme broodjes erin ligen en kijken we maar de simpsons :S
**************** gimena nieuws!!*************** haar vliezen zijn vanmorgen rond 6en gebroken!! ze zou vandaag noog bevallen ik kom t zo snel mogelijk melden ******************* einde bericht***********
goedemorgen allemaal!! @Gimena: Heel veel succes! Je kan het meid...Eindelijk kun je je beeb bijna vasthouden!! @Rest: Ben straks helemaal alleen thuis Manlief gaat een groepswandeling maken met onze hond... Is wel weer goed dr, aangezien ik geen lange wandelingen meer kan maken heeft ze veel te veel energie in zich haha.. ze gaan hier in de buurt met zon 20-25 man wandelen in het bosBaal ervan dat ik niet mee kan, duurt wel paar uuren wil niet het risico lopen dat we eerder wegmoeten omdat ik het niet meer volhou... Vandaag maar beetje opruimen en Wii-en
roeltje: hahah en dat wil wel eens helpen jammer dat je niet mee kan.. maar wel beter denkik.. verder ben ejniet verslaafd aan wii
jeetje wat is er weer veel geschreven. Gimena, we denken aan je, sterkte! Ik moet het meeste nog teruglezen ....sorry dames. Hoop dat het goed gaat met iedereen en de moed er nog een beetje in zit. begin me wel een beetje beter te voelen, maar nog steeds een snotterende vaatdoek, bleh. Ben me een beetje aan het verdiepen in een sluitlaken, of sluitband, iemand hier ervaring daarmee?
@Riti: Uh, wat is dat als ik sommige van jullie hoor vooel ik me echt zo'n leek haha.. @Chiquita; Ik verslaafd??? Goh, hoe kun je dat nu zeggen! haha, valt mee hoor, maar ja nieuw spelletje en een man met een grote mond dat hij dat wel even doet haha.. dus wil vandaag zorgen dat ik verder ben in het spel dan hij haha...
@Gimena: Jeetje zeg, hele dag ziekenhuis en nog niets Ik hoop echt dat het nu heel snel gaat doorzetten meid! @Chicken: Gefeliciteerd met je 38 weken! @Roeltje: Gefeliciteerd met je 36 weken! @Moontje: Heel veel beterschap! @Chiquita: Bah wat een vervelende nacht zeg, vandaag maar lekker rustig aan doen @Gimena: Jeeeeeeeeeeej eindelijk! Nu gaat het dan toch echt gebeuren, heel veel succes vandaag en dat het vanaf nu een vlotte bevalling mag worden! @Roeltje: Jammer dat je niet mee kan. Hier: Vanacht weer vrij goed geslapen, kan zelfs weer op me linkerzij slapen nu Mannetje is vanmorgen vroeg naar de bank vertrokken, dus ik zal wel te onrustig zijn geweest. Ik wacht wel even met naar beneden gaan tot hij ook genoeg geslapen heeft Mijn zij doet nog steeds wel wat zeer, maar het is al een heel stuk minder.. Vandaag de beestjes verzorgen en verder ga ik denk ik niet veel doen.
@Bapsie: *doet een vreugdedansje op de bank, wat erg lastig is met een dikke buik* Joepie, weer een mijlpaal bereikt
GIMENA You go girl!!! Eindelijk gaat het dan echt gebeuren meid. Hoop dat je de kracht er voor hebt en we later vandaag goed nieuws kunnen ontvangen!!! Ben er helemaal hyper van!
GIMENA! Eindelijk... gelukkig... hoop dat je je kleintje snel in je armen hebt. Verder.... heb ik weer wat meer tijd om te kletsen hier. Heb het druk gehad afgelopen week. Heb sinds kort een eigen website met zelfgemaakte dingen, en had deze week ineens een paar opdrachtjes tegelijk. En daarnaast een flinke aanval van nesteldrang dus heeeeel veel in huis gedaan!
whoehoee.. 38 weken! Voel me vandaag alleen niet zo lekker .. weet niet zo goed wat het is. Gisteren wat krampen gehad en vanmorgen ook weer.. Gelijk maar ff onder douche gegaan.. en toen is het wat afgezakt.. Maar toch voel ik me anders dan anders.... @chiquita.. was dus gezellig vannacht bij jullie. overdag maar een beetje bijslapen omstebeurt? @gimena... oeeeeeh spannend! Misschien heb jij vandaag wel je kindje in je armen!!! Je kan het! @roeltje.. he jammer dat je niet mee kan! Dan maar lekker thuis op de WII! hahaha je tekst is leuk!!! @riti.. wat is dat.. zo'n sluitdeken? @saskia.. fijn dat je weer wat geslapen hebt! haha en zelfs mannetje verjaagd! @bapsie.. gefeliciteerd met je 37 weken!!! @lilith.. leuk een eigen website. wat doe je?
Goedemorgen! Nou ik heb sinds kort weer eens beroerd geslapen, ik kon gisteravond niet meer liggen in bed. Had veel last van maagzuur en volgens mij flinke voorweeen. Ik ben uiteindelijk mbv 3 kussens al zittend in slaap gevallen. Vandaag rond 15u komen mijn ouders ivm ons huwelijk morgen. Zij blijven 1 nachtje slapen en gaan dan maandagmiddag na het hele gebeuren weer naar huis. Veel zal ik dan vanaf vanmiddag ook niet online kunnen zijn. @Gimena; Wat spannend meid!! Zet hem op en we horen hopenlijk snel van je!!