roeltje: ook goedemorgen je waas er vroeg bij mar las nu al waarom.. nu sterkte met je mannetje weg brengen lijkt mij ook heel moeijk zeker iin deze situatie.. noumogen die 2 weken maar snel voorbij vliegen xena: nou ben benieuwd wat de vk zegt mili: wat fijn dat aaron het zo goed doet blijf lekker genieten.. dees: heeel veel geluk en plezier vandaag!!! geniet ervan hier: ik denk dat ik toch wat kleine beetjes vruchtwater verlies.. het droogt namelijk doorzichtig op.. had ook het zh gebeld ( omdat ik bij de gyn loop) maar ik heb dinsdag ochtend toch een afspraak dus moet nu rustig aan doen tenzij het er met bakken uitkomt vallen... of meer wordt dus.. nouja doen we dan maar zover dat kan met 2 kids he..
Goedemorgen! Vriendje was weer zo luidruchtig dat ik hier nu dus ook al zit... @Mili: We kijken uit naar een foto van de kleine man! Fijn dat alles top met hem gaat! En die bevalling, ach, niet meer teveel aan denken, het is voorbij! @Roeltje; he balen dat ie weer weg is... Nu maar hopen dat het heeeeeel snel vrijdag is! @Dees; hele fijne dag vandaag! Jullie gaan trouwen, spannend!!! @Dretjuh; sorry... was jullie stoere kamertje ff vergeten, terwijl ik hem wel gezien heb! Mooi is het geworden hoor! @xenas; hoe is het met jou? alles ok? Uhm, wie heb ik nog meer gezien??? ................ geen idee!
owja! Chiquita: hou het inderdaad in de gaten met dat vocht en nu maar hopen dat alles voorspoedig zal lopen... vooral met 2 kids inderdaad! @Manoe; ik ken dat gerommel niet echt heel erg.. wel heb ik ook af en toe was menstruatiepijn en regelmatig een harde buik, maar ook nooit met regelmaat. Ik denk dat ons lijf inderdaad een beetje aan het oefenen is voor de grote dag ofzo!
Dees, een mooie dag toegewenst vandaag! Chiquita, hoop dat het loos alarm is aangezien het dan wel een beetje vroeg is , tenzij je er geen problemen mee hebt, dan mag het wat mij betreft doorzetten . (vruchtwater wordt nog tot ongeveer week 37 aangemaakt) Hier weer beroerd geslapen, gisteravond heel onrustig in de buik, vooral pijnlijke steken, maar dat zegt niets.... , wordt mijn man vannacht niet lekker en begint met braken....Daar wordt je al helemaal niet vrolijk van . Al met al hoop ik dat er vandaag geen beeb komt hier, want ben nu al helemaal op en dan moet de dag nog beginnen. (Heb mijn dochter gewoon thuis, dus rust heb ik ook niet). Gimena, hoop dat je vandaag naar huis toe mag en dat je een goede eerste nacht gehad hebt! Kom later vandaag wel even kijken op het forum!
Ginema gefelciteerd met jullie dochter!!! mooie naam! ben benieuwd naar spam! maar eerst lekker genieten meid, heb je dubbel en dwars verdient! rest goedemorgen!
moontjemoon: nou liever nog niet voor de 37 weken... maarja hoor t morgen wel.. hoeplijk wil t bij jou ens doorzetten suus: fijn he als mannen zo lekker zachtejes doen :S
@Dees; fijne dag vandaag! @Manoe; Ja dat herken ik ook, heb er steeds vaker last van. @Roeltje; sterkte meid; lijkt me heel rot in deze tijd! @Chiquita; ik kan me herinneren dat ik bij de zwangerschap van mijn dochter de laatste weken ook zoveel vochtverlies had en ik twijfelde of het vruchtwater was (dat was het overigens niet bij mij). Rustig aan doen is lastig he als je als kids hebt!
Goedemorgen dames, Hier ook weer helemaal gewassen en gestreken achter de PC. Kon weer eens niet slapen, dus ben er maar uit gegaan. Vandaag even de laatste hand aan iets voor mijn werk leggen en dan stuur ik het terug en bekijken ze het maar! Haha, alleen nog maar "me-time". Om dat te vieren maar eens kijken of ik morgen bij de kapper terecht kan. Roeltje We sjouwen je wel de week door hoor. Gewoon lekker veel kletsen over van alles, das ook leuke afleiding he? En houd die benen bij elkaar hoor. Lijkt me ook vreselijk voor je vriend als die een sms-je krijgt dat het begonnen is en hij kan niet meteen weg. Poeh! Maar voor jou is het natuurlijk veel zieliger, want jij bent zwanger en jij hebt hormonen hihi Lekker veel aandacht geven deze week aan je andere hond, want die zal ook wel wat moeten inleveren denk ik. Dees Van harte met je huwelijk meid! Gelukkig is de beeb lekker blijven zitten (tenzij je nu ligt te bevallen). Chiquita Spannend zeg. Ben heel benieuwd wat ze dinsdag gaan zeggen. Dacht vanmorgen tijdens het douchen ook heel even dat ik vruchtwater verloor, maar volgens mij was het gewoon een vlaag van incontinentie hihi Nu nergens last meer van gelukkig. Moontje Hoop dat jij eens een goede nacht slaap kunt pakken, want anders kun je ook niet echt uitgerust aan je bevalling beginnen en voor jou begint het onderhand wel een beetje tijd te worden, ook door al dat gerommel natuurlijk.
zo, zit lekker met ontbijtje op de bankstiekem ben k al weer wat blijer haha, mannetje smste net al dat het onwijs slecht weer is op zee en ze dus in de haven blijven en woensdag pas weggaan, en dan 1.5 weg blijven en anders komt ie vanavond thuis, morgen is dan nog onbekend wat ze dan gaan doen... Heb liever dat ze dan lekker aan land blijven, hij heeft al eens een behoorlijk ongeluk aan boord gehad door slecht weer, dus laat ze maar lekker in de haven blijven haha.. zal zo ff alles teruglezen...
Roeltje Lekker dat hij in ieder geval vandaag niet weg hoeft. Ik zou er ook niet gerust op zijn. Wat doet hij eigenlijk precies voro werk?
coolo: me time hoort erbij lekker zeg even je zelf verwennen roeltje: ja kan me voorstellen dat je liever heeft dat ie aan land blijft.. pff lijkt me oko niks met noodweer op zee zitten... nou net naar de toilet geweest en met persen zeg maar van de grote boodschap kwam er weer wat vocht mee.. en iedere keer asl ik opsta enzo ook.. maakt me nog nerveuzer nouja het zal alemaal wel los lopen.. ga nu toch maar eens mn zh tas pakken
Goeiemorgen! @chicken: mooi kamertje! Leuk die dwergen! Ja, bij is het idd een muursticker, schattig he? J @Mili: fijn dat alles zo goed gaat! Haha slagroom in je tieten J Zijn de fotos niet gelukt? Kan nl niets zien in je album.. @Happy: oh bijna verlof!!! @Roeltje: ah..mannetje weer weg gelukkig is hij er maandag weer! Ja, en wat een rotsituatie van de pup @Chiquita: toch vruchtwater?? Goed dat je het dinsdag laat checken!! @Manoe: misschien voorweeen?? @Suus: hallo!! Fijn, snurkende mannen @Moontjemoon: hup, lekker weer je bed in jij! @Dees: nogmaals, veel plezier vandaag! Daar komt de bruid!! @Bapsie: goeiemorgen! @Collo: Me time, klinkt goed!! @hier: even eten, douchen en dan zwemmen! Jaja, sportief he? Verder vandaag niet meer online..Mannetje heeft de computer voor zijn studie nodig Fijne dag!
@Collo: Hij is visser en is altijd één of twee weken weg en dan een weekend thuis.. 3 jaar geleden was het ook zo'n rotweer door de wind en een golf is hij omver geslagen en tegen een soort katrol gevallen met als gevolg, zn kaak gebroken... daar is ie 10 weken zoet mee geweest en mocht toen pas weer beginnen met werken.. dus heb liever dat ie even thuis blijft maar ja.. ben me toen echt rot geschrokken... ga maar eens wat in huis aanrommelen, ff een wasje draaien, dan lijkt het alsof ik heeel druk ben geweest haha..
Goede morgen allemaal, Wat een boel vroege vogels zeg! Volgens mij zijn we hier smorgens actiever dan 's avonds. @ Roeltje, ik zal voor je duimen dat je mannentje vd week lekker thuis kan zijn 's avonds! @ Collo, Heerlijk na vandaag alleen me-time!! Gelukt bij de kapper? @ Chiquita, spannend meid! Ben benieuwd morgen. Succes met de kids vandaag!! Ik vind zwanger zijn met 1 peuter al pittig, laat staan met 2... Petje af hoor!! @ Moontjemoon, wat vervelend dat je zo weinig nachtrust krijgt juist nu je het zo nodig hebt. Hopelijk krijg je nog de kans een beetje bij te tanken voor de bevalling begint.. @ Xenas, succes bij de vk vandaag. @ Mili, wat fijn dat het zo goed bij jullie gaat, geniet ervan!! @ Happy, jehh nog maar een weekje!! Hoe is het verder, weer een beetje bekomen van alles?? Hier straks ook weer naar de vk. Ik ben vorige week niet helemaal vlekkeloos door de test gekomen, iets te hoge bloeddruk, ineens weer enorm last van vocht vasthouden en een spoor eiwit in urine, dus vandaag herkansing. Had op het laatst van Julia precies hetzelfde en heb toen zelfs nog een dagje in het ziekenhuis vertoefd dus ik maak me er niet zo druk over.
Goedemorgen allemaal! Hier begonnen aan de laatste werkmaandag van 2009!! Leuk hoor, heb zin in 't verlof! @Roeltje; fijn dat je mannetje nog wat langer thuis blijft. Moet hij in de komende weken dan niet meer lang van huis? Lijkt me inderdaad wel erg spannend als hij telkens een tijdje weg is... Heb je alles al in orde voor de pup? Heeft tie trouwens een naam? @Xenas, succes bij de VK vandaag; ben benieuwd @Meloen; nog niet echt bekomen. Af en toe krijg je opeens weer zo'n enge golf over je heen. Baal er erg van dat we gelijk in de medische molen terecht komen met onze kleine, kunnen niet echt uitkijken naar een zorgeloze start helaas. Balen dat je vocht vasthoudt, hopelijk wordt je bloeddruk inderdaad niet te hoog.. @Chiquita; spannend bij jou! Ben benieuwd of het vruchtwater is; probeer rustig aan te doen tot dinsdag dan.... We hebben dit weekend een nieuwe bolide gekocht; een hele vette Ford Focus station! Hopelijk gaan we daar heel veel plezier mee hebben met ons nieuwe gezinnetje!
|Lillith,wauw, wat creatief,en dat maak je allemaal zelf,ook een mooie site trouwens! Gimena,gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!!En wat een mooie naam!! Dees, ik hoop dat je een geweldige dag zult hebben Moontjemoon,wat goed dat jullie uit de naam zijn,wel heel last minute maar gelukkig nog op tijd Dretjeh,wat een prachtige babykamer heb je gemaakt,heel sfeervol! Chiquita,het klinkt idd wel als vruchtwater lijkt me een slim plan om je tas vast klaar te hebben,maare eigenlijk is het nog wel een beetje vroeg, ben benieuwd wat ze zeggen morgen,alvast veel succes. Chicken,wat gaaf zeg met die dwergen,en zo origineel,vind het echt een super kamer! Doortje,ook jij zon mooie kamer Milli, wat fijn dat de kleine het zo goed doet en zijn zusje zo dol op hem is Happy,lekker een grote ruime auto met een gezin is dat wel erg makkelijk wij hebben ook net een andere auto aangeschaft,vw passat ik ben er erg blij mee! Hier alles redelijk op behoorlijke rugpijn na,het vreemde alleen is dat het bovenin mijn rug zit heb soms beetje het idee dat het van mijn maag ofzo afkomt,nou ja zal t woensdag even met de vk overleggen.
@ roeltje: je hebt een nieuw plaatje! leuk!! en slim hoor dat je niet gaat wandelen! @ gimena: lees net dat je vliezen gebroken waren! spannend! OEh lees het net: GEFELICITEERD meis! Geniet er lekker van! @ riti: geen idee met sluitband/sluitlaken.. wat doe je ermee en waarom? @ hier: jeuj! 37 weken!... oeps. vanaf vandaag kan het komen............ @ dees: fijne dag vandaag meis!!! alsvast gefeliciteerd! @ xenas: oeh.. anders dan anders? spannend @ hier: gister suikeroom gevraagd en die zei ja! hihi.. kei leuk! Verder echt slecht geslapen! veel wakker.. en zowel verkouden als harde buiken en rugpijn en liespijn .. bleh! straks ff lekker douchen en 12 uur vk... verder beetje rustig aan doen vandaag .. heb alleen wel nog met een vriendin afgesproken... die is in het land en woont in barcelona.. @ chiquita: het schijnt dat je vliezen ook zonder vloedgolf kunnen breken.. dus hoe ruikt het? zoetig is vruchtwater Oeh lees het al, toch vruchtwater. ben benieuwd wat ze dinsdag zeggen en als je niet vertrouwd gewoon nog bellen he! dinsdag is best ver weg @ pooh en caruli: k was jullie gesprekje aant lezen maar weet niet goed hoe ik kan reageren.. jullie hebben beiden toch wel dingen meegemaakt die een zwangerschap anders kunnen maken dan "normaal".. maar jullie stralen iig met wat je typt zoveel kracht uit.. werd er gewoon ontroerd van!.. ik wens jullie beide prachtbevallingen en kindjes toe (ok, doe ik iedereen hier, maar jullie beetje extra) @ doortje: kei mooie fotos! @ chicken: wat leuk met die dwergen! @ mili: goed wat van je te horen en goed te horen dat de baby het goed doet! @ happy: succes met je laatste werkdagen, geloof me, ze vliegen voorbij! en kan me voorstellen dat het heftig is met wat je te wachten staat... hopelijk valt het allemaal mee, maar helaas weet je dat straks pas.. erg balen! @ roeltje: sterkte met wegbrengen meis! we slepen je er wel doorheen hoor! en als we moeten duimen voor meer slecht weer, horen we het graag
@Happy: Pup kunnen we a.s. vrijdag ophalen, aangezien we al eens eerder zo'n soort hondje hebben gehad hebben we eigenlijk alles nog.. Riem, halsband, voer/drinkbakje, mand.. alleen nog een hondenkussen en dan is het klaar.. Naam zijn we nog niet uit.. Manlief wilde hem eerst Bikkel noemen, zo heette ons vorige hondje ook, maar ik wil dat niet aangezien ik dat iets te emotioneel vind en heel stom misschien, maar mis m nog steeds
@Joyce81, Thanks! Je bent een schatje! Bij ons is het minder drastisch verlopen dan bij Caruli. Ik kan mij niet indenken hoe zij zich voelt op dit moment....zo dubbel, toch veel angst, ietswat een blauwe wolk....moeilijk hoor! Natuurlijk leeft bij ons ook wel enige angst. Wim zegt altijd, het is pas goed als ik het in mijn handen heb...en zo voelt het ook, alleen proberen we dat gevoel wel weg te duwen....moeten ook vertrouwen hebben in onze kleine meid! Nogmaals thanks! Knuf, Wendy
Goedemorgen allemaal! @Collo, ik herken dat wel. Hij ligt bij mij vast, maar beweegt nog zoveel dat ik soms ook weleens denk dat hij ineens weer kan omdraaien. En dan zeggen ze nog dat het beebje op het laatst heel weinig ruimte meer heeft....nou hij máákt gewoon ruimte! @Dees, veel plezier vandaag! De rest weet ik niet meer...zit lekker filmpje te kijken op de bank. Lekker een luie dag vandaag. Ben eindelijk compleet relaxed, omdat het kamertje echt klaar is. En m'n tas staat ook klaar!