@ happy, balen dat het idd zo'n medische toestand is geworden maar ook een geruststellend idee dat ze jullie goed in de gaten houden. Gaat vast helemaal goed komen! Nog een paar daagjes en dan lekker verlof! @ sjees, das niet lekker, succes met je rug! @ Joyce, joehoe 37 wkn!! Das ff een tegenvaller bij de vk maar probeer je niet al te druk te maken hoor. Julia is ook pas bij 38 wkn ingedaald.. Veel plezier straks, lekker weer ff afleiding @ saskia, gaat het weer wat beter met je ribben? @ lotte, fijn dat er weer wat gedaan is bij je thuis! Ik wist eigenlijk niet eens dat je de vk moet bellen bij 4-6 harde buiken per uur... Heb ik ook wel eens maar dacht dat het erbij hoorde... Gaat het nu weer wat beter? Gelukkig was alles goed bij de vk. Bloeddruk normaal en urine schoon dus gewoon volg. week weer terug.
zoooo juli ehebben wat afgeklets.. nou probeer op alles te reageren.. wat me toch niet gaat lukken joyce: nou hopelijk is het snel over.. en voel je je wat beter.. nou leker stedten is altijd leuk hoog sterfteaantal: tja ik ben blij dta ik t niet gezien.. heb hoewel t me toch wel nieuwsgieirg maakt... omdat er vast wel redene zullen zijn.. waar mn andere 2 kids zijn geboren laten ze je ook niet tot 42/43 weken lopen want dat brengt meer risicos mee volgens de gyns daar.. max 41 weken.. maarj overal is het anders.. wie moest er nou naar de vk??? even vergeten... in ieder geval hopelijk was alles goed chicken: nog 13 dagen.. of je gaat over tijd.. maargoed max nog 4 weken dus spannend!!!! lote: als ik op mn hand blaast voel ik wel wat nattigehid maar komt er niet altijd uit zeg maar.. ja heel vaag.. maargoed morgen om 11 uur naar het zh net even op bed gelegen want man is nu werken... dus ben alleen gelukkig slaapt mn zoontje nu.. nog eventjes rust.. hoewle ik net toch even snel de keuken heb schongemaakt ik kan het gewoon niet laten
@meloen: Fijn dat alles goed was bij de vk. Van die harde buiken las ik op een zwangerschapssite, geen idee meer welke en in boeken staat het ook. Denk dat ze toch alleen maar tegen je zeggen dat je dan rustiger aan moet doen
@chiquita: ja dat klopt haha, 'GEWOON rustig aan doen en je niet druk maken'...jaja, das niet altijd even makkelijk enne die mandarijntjes...herkenbaar...ik heb vrijdag zo'n kistje gehaald met 2,5kg mandarijntjes
Helleuw dames! Heb alles teruggelezen maar om overal op te reageren ben het meeste alweer vergeten haha.. Las iets over taarten bakken? Heerlijk hihi...Welke taart gaat het worden? Gooi je dan een stukje hierheen? @Hier: Heerlijk niks doen... Zit wat op de bank voor de tv, lezen enzo... vanmoirgen kamer en keuken al schoongemaakt, was gedaan, moet zo nog even worden opgehangen en dan kan ik morgen bezig met de bovenverdieping dan is het weer klaar.. Heb de spulletjes voor de tas klaar gezet, mocht het toch ziekenhuis worden kan dat in de tas gegooid worden, anders kan het mooi thuis gebruikt worden als ik thuis beval...
Gezond hoor dames!! Ik heb ze vorige week ook meegenomen, in het begin zijn ze altijd lekker een beetje zurig.
ik heb 2 netjes van de appie gehaald.. die blijf ik toch het lekkerst vinden roeltje: zooo druk bezig
ik moet ook naar nijmegen.. 20 min rijden.. maar mn vader gaat daar ztaerdag altijd boodschappen doen ga dan mooi mee
Hihi Meloen, ik ben lekker al klaar met schoonmaak en opruim Heerlijk gevoel is dat.. Ruikt ook zo lekker fris altijd dan in huis haha.. en daar ga ik voor Uhm, hier geen mandarijntjes in huis.. Vieze zure dingen haha.. Wel groene appels *alsof die niet zur zijn hihi*, deel ik altijd met de hond Vind ze heerlijk
roeltje: hahahhaha wilde net zeggen groene appels.. vind groene elstars zoooo lekker,, mn maagzuur wat minder pfff kan dan echt niet zonder rennies...
@Roeltje: haha, die zijn idd heeeelemaaaal niet zuur...ahum. Wel lekker! Scheelt ook wel uit welk land ze komen hoor. ik deel mn mandarijn altijd met 1 van de katten. We hebben er namelijk 1 bij zitten die is gek op groente en fruit. Is nie helemaal normaal haha
@Lotte: Hond hier krijgt al een kronkel in dr hoofd als je het woord appeltje noemt haha..Wel gezond haha
Leuk is dat he? Mn vriendin heeft ook een hond en die at ook altijd het klokhuis op, doet die van jou dat ook? Als ik beneden een kiwi eet, dan komt die ene kat dus meteen naar beneden rennen. Blijkbaar ruikt ie het haha. Echt zo maf