@Joyce: Fijn dat alles goed was bij de vk Wat betreft dat indalen, misschien had de kleine gewoon nog geen zin.. Ik heb weleens gehoord dat het niets hoeft te betekenen en dat ze alsnog vrij snel kunnen indalen, zal voor je duimen dat dat bij jou ook zo is. @Lotte: Poeh wat een drukte zeg, kan me voorstellen dat je doodop was.. Lekker rustig aandoen vandaag hoor @Meloen: Denk dat de vk echt gelijk had dat het een van mijn banden was.. Kan ondertussen weer normaal slapen, ook op mijn linkerzij, maar bij bepaalde bewegingen voel ik mijn linkerband wel weer trekken. Hoe het precies zit weet ik niet, maar in bepaalde houdingen voelt het gewoon nog wat beurs. Fijn dat alles bij de vk weer goed was zeg Mandarijntjes: Peter had vorige week al een kistje voor me gehaald, maar zaterdag moest er toch weer een tweede kistje bijkomen Af en toe even lekker op de bank met een paar mandarijntjes Ik moet eigenlijk nog stofzuigen en de was ophangen, beide niet echt zwaar werk ofzo maar heb gewoon geen zin.. Noujah het moet toch gebeuren dus ik ga denk ik even al mijn moed bij elkaar rapen
Niet te druk maken hoor Joyce, woensdag weet je weer meer. Misschien inderdaad niks aan de hand, stress is nu veel slechter! Fijn meloen dat alles goed was bij de VK Taart; mmmmmm! Ik wil een stukkie van iemand die gaat maken.
@Verslaving: haha mandarijnen lekker... bij mij is vorige week dezelfde verslaving naar boven gekomen als toen ik zwanger was van Layla nl. IJSKLONTJES Toen lekker in de zomer, maar nu brrrrrrrrrrrrrr @Joyce & Meloen: Fijn dat alles goed was bij de VK! Hier: Heb vanochtend met de kleine gezwommen, toen naar t Concultatiebureau geweest, toen tanken en voor mn ma naar de apotheker, ben meer dan 4 uur bezig geweest... Net geslapen maar ben kapot nu! Wil meer slapen... *snurrrrk*
Hier ook een mandarijnen verslaving,had donderdag een kist gehaald en heb er nu nog maar eentje over Wat zijn jullie allemaal toch actief met schoonmaken ,taarten bakken enz,hier komt er maar niets gedaan,heb alleen een beetje geboortesuikers gemaakt net,maar daar heb ik nu ook wel weer genoeg van.... Ga nu maar aan den appels ..ook erg lekker...
Caruli Ik denk dat dat gevoel van je schuldig voelen echt snel verdwijnt als je je beebje straks vast hebt. Het is jullie zo vreselijk gegund om straks te gaan genieten. Roeltje Bink is idd leuk. Mijn broer heeft een hond die ook Bikkel heette. Die hebben ze maar Biko genoemd omdat Bikkel letterlijk met 1 bal betekend wel sneu als ie gecastreerd wordt en helemaal geen ballen meer heeft. Joyce Pin je er niet op vast dat de kleine nog lang op zich laat wachten hoor. Heb wel eens gehoord van een zgn stortbevalling waarbij het kindjes pas aan het begin van de bevalling indaalde en binnen een paar uurtjes ter wereld kwam. Hoofdje was prachtig rond, had nl. niet lang klem gezeten. Mooie baby houd je daar aan over Meloen Fijn dat alles weer ok was bij de vk. Kun je er weer een weekje tegenaan! Chiquita Mandarijntjes Rock! Kan ze wel blijven eten! Hier: Toen ik om 10.30 nog heel even terug wilde kruipen stond mijn broer voor de deur. Dus nog steeds geen tukje gedaan. Dilemma, nog even tukje nu doen of niet Eerst maar even iets eten, mandarijntjes vullen niet echt. Volgens mij is die kleine hier goed ingedaald, want ik kan weer goed eten! (iets te goed) Verder is mijn collega vandaag bevallen. Zij liep 4 weken voor op mij en ze heeft er volgend eigen zeggen weer een harige 8-ponder uit gekregen (en het is zon freil ding). Alleen de naam, daar moet ik nog even aan wennen, het ventje heet Boran. Nou moet ik erbij zeggen dat ze Turks is en haar eerste kindje Alp heet, dus dan kom je met Boran misschien nog goed weg hihi. Het zal wel weer even wennen zijn. Verder hoorde ik dat mijn andere collega (ja, drie uit hetzelfde team zwanger) gisteren is bevallen en die liep twee weken voor op mij. Dus ik ben nog de enige met buik Komt het toch wel weer dichtbij hoor. Ik las trouwens laatst ergens in een blad een artikeltje over snoep met een naam erin. Een soort harde toffee snoepjes, maar ik weet de website niet meer. Iemand?
Ja ik mag me ook aansluiten bij de mandarijnen-verslaafden! Vorige week ook een kistje gekocht van Bollo, hmmmm! En net de laatste op! Dus zo nog ff snel wat halen, want al mijn fruit is er doorheen.... @joyce; don't worry! Ik ben afgelopen maandag voor het laatst bij de vk geweest (37w1d) en toen was het koppie ook cbibi, dus beweeglijk in bekken.. Advies van de vk was toen dus ook liggen als de vliezen breken. Nu moet ik ook woensdag weer voor controle en ik ben benieuwd of het dan wel is ingedaald?! Maar volgens mij heb ik laatst zelfs gehoord dat je kindje ook pas kan indalen op het moment dat de weeen al begonnen zijn??? Geen idee die dat heeft verteld trouwens! @chicken; lief dat jij voor ons een taart gaat bakken!!! Ben benieuwd waar je ons mee gaat verrassen! Je brengt me wel op een idee... ik moet nog boodschappen doen! Dus dan ga ik nu maar even naar de winkel! Doei!!
iedereen verslaafd aan de mandarijntjes wat grappig hahaha dretjuh: alles goed bij cb?? hier: net vriendin op bezoek gehad.. was erg gezellig.. ook 2 ruziende kinderen uit elkaar gehaald maarja dat is dagelijsk werk.. hyves deed het bij mij wel
mag ik even mn frustratie kwijt... toen straks ging te de telefoon echt 10 keer achter elkaar.. dus iemand had ons dringened nodig denk ik. maargoed was boven in de douche dus ging moeilijk met opnemen luister iki net de voicemail af.. was het mn schoonmoeder. met iets onzinnigs.. echt 3 voicemails... maar vorige week bellen dat zn opa op sterven ligt deed ze dan weer niet.. nou daar kan ik toch pissig om worden!
@Chiquita....oh irritant!! Adem in.....adem uit....... Ik schaam me een beetje..........heb toch geen taart gebakken..sorry meiden. M'n mannetje had ineens zin om te spijbelen, dus hij kwam thuis na z'n afspraak en had zin om lekker met me in bad te gaan..hihi..was gezellig!!!!!
Ik ben trouwens niet verslaafd aan mandarijntjes...maar wel ineens aan een schaaltje boerenyoghurt met witte druiven...jammiieeeeee...denk dat ik maar weer een schaaltje ga pakken!
chicken: ooh heerlijkin bad!!! ben jaloers.. we hebben altijd een bad gehad in onze vorige huizen en nu geen meer klinkt wel gezellig en heerlijk zeg!! welke taart is het geworden?
Pfft zo ben er wel klaar mee geloof ik, we moeten per slot van rekening rustig aan doen..8) @ Collo, haha die namen joh! Boran en Alp hihi (sorry ) Maar ik moest ook wel ff lachen om Bikkel, met 1 bal, zo heet het kind van Martijn Krabbe toch ook? Hahaha arme jongen Mijn collegaatje liep ook 4 wkn voor op mij en die is bevallen van een jongen en die heet Luca. Leuke naam vind ik dat maar ik ben echt blij dat ze niet toevallig dezelfde naam als wij gekozen hebben... @ Chiquita, tsss dat is idd irri zeg! Paniek om niks maar als er echt iets is........... @ Suus, oei verkeerd tijdstip om naar de super te gaan, waarschijnlijk kom je met veel te veel thuis. @ Chicken, tjemigdepemig! Iedereen zat vol spanning af te wachten welke taart we zouden krijgen!!!! (Ik vind persoonlijk dat je een zeer verstandig besluit hebt genomen om lekker met je lief in bad te gaan )
@Meloen..hahaha...ja ik zag het...moest allemaal digitale stukken sturen. Nou morgen ga ik er echt mee aan de slag. Lekkere koekjes zijn ook leuk trouwens!! Heb echt megazoetetrek!!
chkicne: ooh snpte m niet no uwel hahah nou morgen weer een poging?? meloen: nog eventjes morgen mag het
@Chicken: Gezellie samen in bad! Zou willen dak een bad had! Ja, ik heb er wel eentje in de tuin nu haha. Heeft zo hard geregend dat de hele tuin een groot bad is Badschuimpje erin