December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Eten:
    Van de week begon hier iemand over de overschotels van de AH, dus die heb ik voor vandaag maar ingeslagen, lekker stukje vlees erbij en we kunnen er weer tegenaan.

*ik wil ook een bad*

2. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier geen verlsaving voro zoete dingen eigenlijk.. ja met melk.. heel raar maar ook echt allen koek of cakje.. en verder lekker zure dingen :) maar geen augurk

ik download het plaatje tijdelijk op de pc. en dan doe je plaats reactie zieje een paperclip staan en dan upload je m... daarna verwijder ik het plaatje weer van de pc..

moontje: dat is idd slim van ej dochter :)

zo hier nu bank hangen.. kids zijn sinterklaas journaal aan het kijken en helemaal into it :)

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Dan wilde ik jullie deze muffin niet onthouden....ohhhhwwww...lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken: *kwijl*! wat doe je ons aan!!!

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    hij is goed he!!!!!!!!!

Maar ik ga nu maar koken....witlof met een bal gehakt....ook lekker!

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    wij hebben frietjes met snacks gebakken...
    Heb wel sla gegeten daarbij ;) toch nog een beeeeeeeeeeetje wat gezonds ertussen

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Chiquita
    Trouwens niks meer van Gimena gehoord?

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dames daar ben ik weer!!!
    En nu getrouwd :D:D
    We hebben een zeer leuke dag gehad, die begon eigenlijk gisteravond al met een etentje bij mijn schoonouders thuis. Aldaar hebben we een gezellige avond gehad met oa het ophalen van leuke herinneren van 'vroeger'. Rond 22.30 was ik het lichamelijk ook wel weer zat en zijn we naar huis gegaan. Pfff en eenmaal in bed begonnen rond 01.00 de voorweeen....die hielden nog wel ff aan en heb heerlijk met mannetje wakker gelegen tot een uur of 2.30u. Vanmorgen natuurlijk weer vroeg uit bed aangezien we om 8.45 op het gemeentehuis moesten zijn.
    Ik ben nu helemaal gesloopt maar heb een super leuke dag gehad! Zitten nu nog een beetje na te genieten met ons 2e.....
    Beeb is lekker blijven zitten vandaag, hij zal het buiten wel te koud vinden (niet gek ook met het weer vandaag :p )

@all; thanx voor de felicitaties!!

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Gefeliciteerd mevrouw Dees!!!

Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad. Lekker nog even nagenieten. Wat hebben jullie verder nog gedaan vandaag?

10. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Hallo meiden,

Daar ben ik weer....wat kunnen jullie beppen!

@Chicken, witlof is NIET lekker ;). Wel lekker is een bad! En de muffins.......

@Dees85, van harte gefeliciteerd meis! Ondanks het snert weer toch een prachtige dag!

@Joyce, veel succes morgen!

Ik had vanmiddag aan de gang willen gaan in huis, heb ik net Max op school en boodschappen gedaan...d8 ik ff een bakkie dan kan ik bedenken waar ik ga beginnen.....komt mijn mannetje om 14 uur thuis van zijn werk....toen zijn we maar samen op de bank gekropen...heerlijk uurtje liggen pitten!
    Daarna met Max naar zwemles, en bij terug komst had manlief het eten al klaar. Fijn hoor!
    Vanavond om 21.10 uur naar de ouderavond.....vind het geen tijd maar ja........wie ben ik zei de gek!

Laterssssssssssssss

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Dees: uhm, solly,,, mevrouw dees;) leuke dag gehad dus? Super!

@All: Zie allemaal lekkere muffins voorbij komen! Ik wil ook!!!
    Hier mannetje net opgehaald, die zit aan de boterhammen met muisjes;););) Heeft tussen de middag aan boord al warm gegeten, maarja, ik moet nog wel eten haha.. denk dat ik het bij een simpel stukje vlees hou.. misschien op brood, moet nog ff kijken, heb ook totaal geen zin in koken..

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Thanx mevrouw Chicken :D

Na het gebeuren zijn we bij mijn schoonouders gaan zitten om min of meer te schuilen en allen te voorzien van de nodige koffie, thee en cake. Rond 12u was er in een restaurant een reservering gemaakt (door mijn schoonouders) om met z'n 8e gezellig te gaan lunchen. Rond 13.45 waren we uitgegeten en zijn we terug gegaan naar het gemeentehuis e.d. om de nodige foto's buiten te maken. Toen was het gelukkig even droog :p
    Om en nabij 15u waren we weer thuis en hebben mijn ouders hun spullen weer ingepakt om naar hun huis te vertrekken, zij hadden hier zolang gelogeerd aangezien de afstand wat te groot was.
    Al met al een druk dagje dus.....deeske is moe nu maar heeft wel een voldaan gevoel.
    Hmmmz wat een heerlijk gevoel nu zeg (eindelijk) die ring om je vinger te mogen dragen :D

13. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hey Mevrouw Dees, gefeliciteerd! Fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad! Jammer van het weer alleen...

@joyce; nee, ik hoef er verder niet naar te laten kijken hoor... de vk zei alleen dat ik moet gaan liggen als mijn vliezen breken dus...

@muffins en ander lekkers; ik heb net een heerlijk bordje zuurkoolstamp met spek achter mijn kiezen gestopt, dus ik ben er het komende uur tegen bestand! Daarna sta ik niet meer voor mezelf in!

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @sjees: hoe is het met je rug? Misschien je longen? Zitten toch in de verdrukkig he, met dat kleintje in je buik J Of misschien zijn het je spieren, alles verschuift en verweekt, stelletje oude wijven zijn we toch he?
    @joyce: jeuh, suikeroom geregeld! Jammer dat de beeb niet is ingedaald, maar komt allemaal goed! Het kan zo ineens gebeuren!
    @chicken: welke film heb je gekeken? Pfff, 13 dagen is echt heeeeel weing he? *slik* Nog iets gebakken? Hahah, lees net dat je in bad bent gegaan J Hele goeie beslissing, nu kan het nog ongestoord met z’n tweeen!
    @caruli en pooh: even een knuffel voor jullie!!
    @lotte: he bah, ik hoop dat je vannacht beter slaapt!
    @meloen: weer goedgekeurd, heel fijn!
    @appie: zit hier om de hoek! Voordeel van de grote stad!
    Oh blugh…heb even een enorme aanval van maagzuur….
    @chiquita: fijn van je schoonmoeder… snap dat je gefrustreerd bent!
    @onweer: aaaaaah, ben alleen thuis en het ging me toch tekeer! Het huis trilde er helemaal van…hou hier niet van…
    @muffins: hmmmmm lekkurrrrrr. Heb hier een fudge verslaving!
    @moontjemoon: mooie voorspelling van je dochter! Ik hoop dat deze uitkomt!
    @koken: ik ga zo pasta bolognaise maken!
    @dees: jeeeeh, mevrouw Dees! Haha het zou wat zijn geweest als je vannacht was bevallen!
    @hier: vanochtend heerlijk gezwommen en gebept, vanmiddag gewassen, gestreken, boodschappen gedaan en luiers ingeslagen hahahaha!

Ok en nu hup, koken!

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Onweer: Ben dus niet de enige haha.. Hou er helemaal niet van.. alle gordijnen zijn hier dicht en het rolluik is naar beneden en bij de voordeur is het gordijn ook dicht haha..

16. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    collo: gimena ligt nog in t ziekenhuis maar alles gaat goed :)

dees: super gefeliciteerd nogmaals!!!! lekker thsui met je man genieten he :)
    nu de beeb er bij en het is compleet :)

doortje: ji hebt ook een drukke dag dag gehad

hier: heb nu menstruatie achtige krampen :S zit me niet leker.. ga t in de gaten houden en denk dat ik mn man maar bel of die naar huis kan ....

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @onweer; Hier idd ook een bangerik!! Zal het wel van vroeger hebben overgehouden.

Pff schrok me net kapot, dacht werkelijk dat 1 van onze katten het loodje ging leggen. Beestje had ff liggen slapen op de bank en werd wakker van het leegschrapen van mijn schaaltje met yoghurt. Sprong op de bank bij me om aan te geven dat hij de restjes er wel ff uit wilde likken......ineens sprong/viel hij op een vreemde manier van de bank af op de grond en begon ineens flink te zwalken!!! Beestje zat helemaal verdwaasd op de grond ineengezakt door zijn pootjes. Ik pakte hem op en hij was niet helemaal bij, was erg afwezig. Ik zette hem weer neer en probeerde of hij nu recht kon lopen......liep toen nog te zwalken.
    Dat je dan ff schrikt zeg!!! Hij komt nu langzaam weer bij en denken dat hij te vast heeft geslapen en dus te snel weer op is gestaan......houden het beestje nu maar voor alle zekerheid even in de gaten.

18. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ojee dees: misschien een epileptische aanval??

oh ben blij dat ik niet de enige bangerik ben :)

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @doortje; Ik dacht in 1e instantie ook aan een epileptische aanval....maar vond het daar ook weer niet echt op lijken aangezien het beestje wel aanspreekbaar was zeg maar, zijn ogen stonden wel raar maar draaiden niet weg.
    Vind het iig maar freaky :S kan het beestje nog echt niet missen :(

20. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @mevrDees: Gefeliciteerd!! Fijn dat het een geslaagde dag was en dat je je goed voelde! Laat de kleine nu maar komen.....

@chiquita: ohjee, jij moet nog ff wachten hoor! wij zijn eerst;)! sterkte en ik hoop dat je mannetje naar huis kan, is toch prettiger als je niet lekker ben!!

@roeltje: oh dus je mannetje is weer ff thuis, fijn met dat rotweer:)

ohh nog een half uurtje en dan CSI new york kijken met een grote beker warme choco en een flink stuk banketletter mmmmmmmm:D

Deel Deze Pagina