December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @dees: of een ...euh..hoe heet dat nu?.. iig een herseninfarct (maar dan een andere naam). Daar komen ze meestal wel weer bovenop!

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Doortje..ik heb een hele tijd geleden Zorro opgenomen met Antonio lekker ding Banderas..hihi..die heb ik zitten kijken.

@Dees..ach gossie...zeker schrikken zeg! Gaat het nu beter?

3. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    een TIA, kan dat? (een beroerte dus):(

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Een tia?

5. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    jaaaa chicken, dat dus! (gelijk gepost)

6. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @dees: ach arm beestje, is ie al oud? zo zielig he, als die diertjes wat hebben:( hoop dat het niks bijzonders is

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Een tia zou ook kunnen idd.
    Wat het nu precies is geweest geen idee....beestje ligt nu weer heerlijk te slapen op de bank en lijkt nergens 'last' meer van te hebben. FF in de gaten houden dus.

Hmmz ik zie ineens de tijd en bedenk me dat ik me maar heerlijk ga settelen op de bank!
    Ik ben er wel weer klaar mee voor vandaag.

Meiden tot morgen!!

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Beterschap voor de kat. Zou de mijne ook geen van allen kunnen missen hoor. We gaan er maar vanuit dat het niks ernstigs is, dat ie idd gewoon te snel opgestaan is (misschien ook te lage bloeddruk?:D).

Vandaag dus helemaal mijn middagdutje gemist en nu begin ik echt weer langzaamaan een beetje scheel te kijken. Maar ik vind het echt nog te vroeg om naar bed te gaan.

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    mevr dees: gefeliciteerd meid :D super dat jullie een leuke dag hebben gehad ondanks het slechte weer.

10. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ suus: hmm.. raar dat niet iedereen dan zon onderzoek krijgt.. ach ja, zal wel afhankelijk zijn van de vk...
    @ roeltje: wanneer moetie weer terug? of hoortie dat nog?
    @ dees: lijkt me een heerlijk gevoel! geniet lekker van je getrouwde vrouwen status!
    OH dat met je kat is minder!
    @ chiquita: oh jeej.. klinkt spannend! keep us posted!
    @ onweer: wij vinden het beiden mooi... kijken er graag naar... ach ja..

Hier ook dutje gemist.. doen nu ff wat kleine dingetjes en dan samen ncis kijken en ga dan denk ik bedje in :D

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    mannetje is nu nog op het werk.. krijgen om 21:00u nog visite ;)
    zal wel weer laat worden denk ik
    morgen dan naar de gyn
    ben benieuwd
    fijne avond meiden en alvast weltrusten!

ps hoe vinden jullie mijn babysite?
    stoer he, net als zijn kamer helemaal van Cars ;)

12. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ caruli: echt wel stoer! heb zelf sesamstraat, iswat neutraler he! ;)

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Avondeten:

Wij hebben een maaltijdsalade gegeten. Ventje was pas om half 8 thuis.

@Joyce:

Gelukkig heb je een gezellige lunch gehad, even wat afleiding voor je:)

@Dees:

Gefeliciteerd mevrouw Dees:D. Fijn om te horen dat je een leuke dag hebt gehad! En idd maar goed dat je beeb vandaag is blijven zitten haha, anders was ie zo weggewaaid;)

@All:

Ik heb chronische hoofdpijn en de eerste weken van de zwangerschap had ik daar dus nog gewoon last van. Op een gegeven moment (na ong. 14 weken) had ik ineens amper nog hoofdpijn (heeeeeerlijk:D), maar nu begint het sinds ongeveer 3 weken weer steeds meer te worden (Nu een week elke dag). Ook zie ik af en toe kleine lichtflitsjes voorbij schieten. Het is er dan elke keer eentje en is iets groter dan wat je normaal bij sterretjes ziet. Hoop dat iemand het nog kan volgen:p. Mn bloeddruk was elke keer rond de 90/60 en de laatste keren loopt het ietsje op naar 125/75. Dat is normaal dus hartstikke netjes. Maar weet iemand van jullie wat dit kan zijn? Maak me er niet druk om hoor, maar ben gewoon benieuwd.

Liefs

14. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ lotte: neem je veel pijnstillers? dan meteen mee stoppen he! daarvan kun je nl hoofdpijn krijgen! believe me, been there done that (had hoofdpijn van autoongeluk, maar daarna dus van de pijnstillers....)
    en volgens mij hoort je bloeddruk vanaf nu weer te liggen waar je aangeeft, dus lijkt me prima..
    heb je wel voldoende gedronken?? want dat kan het ook zijn he!
    en met je keuken buiten, lijkt me dat soms wat lastig.. maar ja, weet het natuurlijk niet, ben geen dokter he...

ik ga afsluiten! doeg

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Bedankt voor je tip maar neem nooit pijnstiller';) Ben apo-assistente, dus wist dat wel;). In hele zwangerschap max 3 keer paracetamol genomen.

Ik heb toen ik 17 was een hersenscan gehad, daarop was gelukkig niks te vinden. Er is toen uit gekomen dat ik chronische hoofdpijn heb.

Wat je zegt over het drinken klopt wel hoor, ik drink vaak echt te weinig. Moet ik wel weer wat beter op letten;)

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Lotte: Solly helaas geen tips.... heb nooit hoofdpijn en als ik het wacht ik gewoon tot het over is:D

@Rest: SOlly niet echt actief bijgelezen.. Ga afsluiten en zo mn nest in :D Manlief wil de co-assistent kijken en ik Bones dus ik kijk lekker boven op bed:D Heerlijk, daarna gelijk in slaap vallen haha.. MOrgevroeg half 10 moet ie er zijn of gaan we weg, daar ben ik nog niet achter.. elk geval kan ik een klein beetje uitslapen gelukkig..

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Lotte
    Klinkt wel heel erg als bijsymptomen van hypertensie. Elke week vraagt mijn gyn weer of ik last van deze sym[ptomen heb, maar ik heb er dus geen last van. Ik zou toch morgen even bellen met je vlos, laat ze anders een paar keer tussentijds je bloeddruk opmeten. Bij mij kon het nl. ook heel erg schelen... En wel rustig aan doen he? Kan ook van de stress komen natuurlijk...

18. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    @Dees gefeliciteerd fijn dat je zo'n mooie dag hebt gehad. Misschien nog een foto van jou in je jurk/pak met dikke buik?????

@taartjes en andere lekkere dingen. Heb voor het eerst last van het zuur en denk sterk dat dit door mijn mandarijnen verslaving komt dus voor mij even bananen en yoghurt hahaha.

@Alles in huis is klaar voor de kleine en ik merk dat ik nu minder zin heb in dingen te ondernemen. Ik heb nog wel veel visite (elke dag wel een vriendinnetje) maar echt heel veel poetsen heb ik geen puf meer voor.

@indalen. bij mij ook nog cbibi..... Zal er woensdag eens naar vragen. Wil ook graag weten of ze het een groot/klein kindje vinden....

@Wat kunnen mannen toch lief zijn he? Hier wordt alles gedaan, chocolade truffels meegenomen en een mooie bos bloemen. Heerlijk in bad en dan komt hij ook nog aan met een tijdshrift en kopje van je lievelingsthee Wat wil je nog meer...... Ik kan dan weer helemaal opnieuw verliefd worden.

Gaan jullie nog veel naar info avonden??? Ik vind het eigenlijk wel genoeg, hebben info van de puf club, borstvoedingsavond, het ziekenhuis en dan nog vk afspraken etc vind het eigenlijk wel genoeg.......

Ik ga ook met de poortjes omhoog groetjes

19. Sjees

Sjees Niet meer actief

Dees,gefeliciteerd wel jammer dat het zo goor van de regen vandaag,maar zo te lezen heb je een leuke dag gehad,en nu heerlijk dromen vanacht!
    Oh wat zal je geschrokken zijn,arm beestje,hopelijk voelt hij zich nu weer wat beter.

Oh willen jullie ophouden met die plaatjes van muffins,ik begin gewoon te kwijlen…..

Doortje,tja voel mn rug nog steeds,zat ook al iets te denken van longen of maag,ga het woensdag aan de vk vragen.

Roeltje de appel was heeeeeeerlijk!!

Net heerlijk gezwommen en zo mijn mandje in,ben lekker rozig dus zal vast lukken.

Welterusten allemaal

20. @manoe.. wat jij omschrijft.. kunnen ook indalingsweeen zijn!

@roeltje.. ohh dan mag het dus echt niet doordeweeks beginnen hoor! Heb je wel een standby? Die bij je bevalling kan zijn? En als je bv 39 weken bent, kan hij dan wel dichter in de buurt blijven? Oeh! Hij blijft aan land deze week! mooi zo!

@chiquita.. hoe is het met het verliezen van het vruchtwater? heb je het snachts ook? Met draaien?
    lekker he mandarijntjes!

@moontje.. he bah.. manlief ook nog ziek! Beterschap! Ben je de dag goed doorgekomen?

@meloen.. hoe ging het bij de vk?

@happy.. stoer! Een nieuwe auto gekocht!

@caruli.. 1 van de meiden van de oktobermama's heeft het gisteren ook zitten kijken (ik zelf niet) maar zij had dus een ks met 43 weken voor haar 1e dochter. Haar 2e dochter heeft met 41 weken gezeten. En dat kwam allemaal spontaan op gang. Maar uiteindelijk bleek dus ook dat haar litteken ging scheuren. Dus met spoed een ks gehad. En heeft dus gisteren ook behoorlijk wat traantjes gelaten dat zij 2 gezonde meiden hebben. En dat er op dat moment wel een team klaar stond!
    Ik vind je babysite helemaal leuk! Cars is ook leuk!

@joyce.. hmm nog niet ingedaald.. heb eigenlijk geen idee vanaf wanneer het echt ingedaald moet zijn..

@lotte.. je bed in de huiskamer.. lijkt me idd ook wel gek hoor!
    En hoog he! haha! ik heb sochtends moeite met uitstappen haha! Wel even tegen je vk zeggen meid dat je hoofdpijn hebt en soms sterretjes ziet!

@collo.. oeh! nu ben jij de enige nog van je team! Spannend! Mijn collega die 4 weken voor mij liep is vorige week ook bevallen! Spannend hoor!

@dees.. heee je bent er weer! Fijn dat je dag zo super was! Nogmaals gefeliciteerd he! Nu ben je echt mevrouw Dees! Met de mooie achternaam ;)
    ohh wat eng van je kat zeg! bah! hoe gaat het nu met hem?

@chicken.. witlof is idd niet lekker! Een bad en dat samen met je hubbie! Dat is pas lekker! :p

Deel Deze Pagina