ja maar goed wat wij willen wil niet zeggen dat hij het daarmee eens is en ook gaat doen je bent toch afhankelijk van hem op dat moment he.. meid hopelijk is het trouwens geen vruchtwater wat je verliest en blijft je beeb nog minimaal 2 weekjes zitten
@Chiquita: Ja alles moet schoon haha.. als de badkamer wat stoffig is of onze eigen slaapkamer vind ik niet zo erg hihi.. maar de babykamer MOET er schoon bij liggen haha..
@PSje: Veel succes bij de vk vandaag. @Joyce: Ook jij heel veel succes bij de vk vandaag. @Dees: Gefeliciteerd mevrouw Dees!!! Fijn dat het zo'n leuke dag is geweest @Dees: Jee wat schrikken zeg, alles nu weer goed met je kat? Zou onze poezebeestjes ook echt niet kunnen missen.. @Caruli: Heel veel succes bij de gyn vandaag! @Lotte: Ik denk dat het gewoon met de iets hogere bloeddruk te maken heeft @Xenas: Fijn dat je weer bent goedgekeurt maar wel vervelend dat je je zelf niet zo goed voelt.. @Chiquita: Klinkt wel als indalingspijn, dat kan verder geen kwaad want hier is de beeb ook al paar weken ingedaalt @Assepoester en assepoesterman: Gefeliciteerd met jullie zoon!!! @Dretjuh: Hoe was het bij de vk vandaag? @Zwangerworden: Mijn ventje neemt de eerste 2 weken na de bevalling vrij.. Eerste week kunnen we dan samen leren van de kraamzorg en de tweede week kan hij me nog lekker helpen in huis. @Roeltje: Gelukkig blijft je ventje niet zolang weg Hier: Vanacht weer goed geslapen Verder nog steeds geen teken dat de beeb eruit wil. Ook mag ik vanmiddag weer naar de vk, ben benieuwd
@Saskia: Voor jou word het onderhand ook wel spannend zie het nu pas dat er eigenlijk al best veel meiden de 38 weken zijn gepasseerd
Het gaat nu idd heel snel, over 9 dagen is mijn uitgerekende datum alweer Nog max 23 dagen wachten, al hoop ik dat beeb toch wel iets eerder wil komen..
jaaaa weer babynieuws!! Assepoester & assepoesterman.. gefeliciteerd met jullie knulletje! Wat een snelle bevalling!!
@dretjuh.. jaa haha ineens in het besef daar he! komt goed wijffie! @zwangerworden.. bij Jesse had Rob ook meteen verlof. En toen hoorde we idd dat het ook lekker is als de man NA de kraamweek pas vrij is. Wouden we dit keer ook wel doen. Maar toch vond ik het fijner om Rob ook lekker bij ons te hebben die week als de kraamhulp er is. Zeker nu met 2 kindjes. Dan moet je ook aandacht aan hem besteden. En ik ga er van uit dat de kraamhulp daar ook tips voor heeft! Rob neemt trouwens 2 weken vakantie op. Dus de week na de kraamhulp is hij er ook nog. haha ik kan hier ook zo 'genieten' Wat is dat nou? De troep opruimen? Spelen met jesse.. buikfoto's maken haha! jaaa heel herkenbaar! @caruli.. succes vandaag meid! En laat goed je wensen horen he! Knuf! @chiquita.. succes zometeen he! @bapsie..jaaa idd.. nog 1 weekje en het is alweer december! AAAH! Hier vannacht goed geslapen! jesse is 1 x wakker geweest maar dat kwam omdat hij gedraaid lag onder zijn dekbed! Voel me vandaag wel goed! Gelukkig maar...Heb wel steeds wat krampjes onderin..maar ik ben er nou nog niet uit of het pijn doet of niet haha! Of dat het gewoon vervelend is! Gisteren heeft mijn moeder het plafond in de keuken gestuct..moest ook nog gebeuren.. vanmiddag komt ze weer..Dan gaat ze met mijn vader verder met de tegels voor de wc beneden! Heb nu nog wat energie.. dus ga er maar even gebruik van maken en wat opruimen!
Goede morgen allemaal, Assepoester van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! @ Dees, van harte meid!! Fijn dat jullie zo'n gezellige dag hebben gehad! @ Lotte en Xenas, sterkte met de hoofdpijn dames, hoest vandaag? @ Chiquita, Joyce en Caruli, spannende dag vandaag dames! Veel succes, hopelijk pakt alles goed uit vandaag. @ PSje, Dretjuh en Saskia, succes bij de vk. @ Poohbeer, pffft wat vroeg!!! @ Roeltje, mag ik alsjeblieft wat van je energie vandaag? Pffft toen ik vanmorgen uit bed kwam was ik eigenlijk gelijk alweer moe... Eerst nog maar eens een espresso. Oh nog ff een vraagje, wat moet er nou eigenlijk op je matras? Er zit een vierkant, ong. 1.50 x 1.50, bauwe rand met in het midden wolkjes motief ding in en twee van die roze soort van plastic tafelkleden. We hebben natuurlijk niet allemaal hetzelfde kraampakket maar de inhoud zal zo ongeveer hetzelfde zijn.
Assepoester, gefeliciteerd met de geborte van jullie zoon!!! iedereen die vandaag naar de vk en gyn moet,veel succes! xenas, jij hebt wel heel handige ouders zeg,zo te lezen,wat heerlijk moet dat zijn!
ik heb bij de hema een waterdichte molton gekocht, die is groter en zweet niet zo... maar volgens mij moet uit je pakket t vierkant van 1,5x1,5 erop... van horen zeggen is het makkelijk om die vast te plakken met tape en er een handdoek overheen te leggen tegen t zweten...
Goedemorgen! @Assepoester en man: Gefeliciteerd met jullie zoon!!!! @Caruli: succes bij de gyn, hoop dat hij meegaat in jullie ideeen @ciquita: succes in het zkh vandaag! @Lotte: ohjee, hoofdpijn en flitsen zien zijn toch wel symptomen die in verband worden gebracht met hoge bloeddruk. zou toch even contact opnemen voor de zekerheid! succes ermee! @xenas: ook nog hoofdpijn, sterkte ermee! ehmmm, verder weet ik het even niet meer, sorry! Nou ik ga zo naar de vk en daarna nog even paar laatste dingetjes halen en bakkie doen bij oma. tot vanmiddag allemaal!
@Meloen:*Roeltje stuurt wat energie naar je toe* Heb badkamer al helemaal schoon, alleen de douchekabine nog en oja de spiegel, maar daar heb ik expres mee gewacht tot mn mannetje weg was aangezien hij natuurlijk gebeld word als ik alles ingespoten heb... Net thuis van wegbrengen van manlief.. zit mezelf nu te troosten met ZP, bak thee en koekje Onze hond is boekie zoek geloof ik Zo sneu, staat steeds voor de deur te piepen omdat ze verwacht dat hij ook binnen komt lopen... Zo zielig! *ja, kweet het, vind alles zielig* Over 3 daagjes is ie weer lekker thuis Straks slaap en babykamer maar weer door met de doek... nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar momenteel is het huishouden leuk haha...
Goedemorgen dames. 37 weken!!! (klinkt goed) Vannacht gelukkig al weer wat beter geslapen. Draaien gaat alleen echt amper. Doet zo'n zeeeeeeer. Maar denk dat sommige van jullie dat HELAAS wel herkennen! Morgen zal ik er waarschijnlijk de hele dag niet zijn of pas 's avonds, want mn vriend moet morgen naar UMC leiden voor de uitslag van het erfelijkheidsonderzoek (Wat eigenlijk vorige week woensdag zou zijn). Spannend @Xenas: Ja, is idd heel gek een bed in je woonkamer haha. En hooooog. Ik moet me er echt uit laten gleiden haha. Jammer dat je bloeddruk nog te hoog is, hopelijk wordt ie niet hoger! Fijn dat verder alles goed was! Heeft ze zn beentjes gevoeld dat ze denkt dat ze lang zijn? @Chiquita: Het is heel gek, maar zelfs hoofdpijn went Het blijft vervelend, maar ja. Ik gebruikte er wel medicijnen voor, maar ik hou niet zo van medicijnen gebruiken dus daar was ik een tijdje voor de zwangerschap weer mee gestopt. Was trouwens geen normale pijnstiller ofzo hoor. Een antidepressivum die ook voor chronische pijn wordt gegeven. @Assepoester en man: Gefeliciteerd met jullie zoon! @Zwangerworden: Dat soort dingen zit ik ook al wel eens over na te denken. Zo van, moet ie dan alleen naar school fietsen en vanaf wanneer kan ik dat toelaten. Hij is er nog niet eens! Over dat verlof. We weten niet of mn vriend vrij kan krijgen:x, maar anders willen wij ook pas dat hij thuis blijft als de kraamhulp weg is. Heb ook van veel mensen gehoord dat dit fijner is! Over die katten. Dat probleem hebben wij ook. We slapen nu dan sinds gisteren in de woonkamer en dan laten we het ledikantje gewoon in zn eigen kamertje staan (ook beneden). Ik denk dat we of de katten 's nachts niet binnen laten of de deur van het kamertje moet dicht blijven 's nachts. @poohbeer: Hmm, dat wist ik niet dat het in het begin zo hectisch is met de vk erbij enzo. Jammer dat ik het nu wel weet haha. Maar ja, misschien maar beter he @Roeltje: Heerlijk dat je mannetje zo lang vrij heeft en bij je kan zijn! JALOERS!!! Hier moeten we nog maar zien of hij uberhaupt vrij kan krijgen @bapsie: Whaaaaaaa over een week december! @hoofdpijn: Dan meld ik het donderdag wel even, want dan moet ik toch langs de vk om 18:00 @All: Zo, nu eerst even mezelf aankleden en dan een wasje doen. Dat houdt dus in dat de pc uit moet, want anders vliegt de stop eruit. Fijn he!? tot over ongeveer een uurtje dan!
* knuff voor jou en de hond omdat manlief weg is * ben blij als mijn mannetje elke avond weer thuis is schoonmaken vind t nog steeds niet leuk maar doe meer dan ik ooit heb gedaan, kan nu spontaan visite ontvangen zonder bang te zijn dat t een bende is
Assepoester, gefeliciteerd met jullie zoon! Gimena, gefeliciteerd met jullie dochter! @ molton/zeiltje; waterdichte molton van de hema bevalt super! Verder begin ik een beetje op te knappen maar ben ik ook behoorlijk daas, zit echt in een soort bel. Geen ramp, ben voornamelijk druk met wat ik allemaal nog wil doen hier voordat de beeb komt en dat komt toch nooit af want ik verzin er steeds van alles bij . Vind het moeilijk om op iedereen te reageren, er wordt zo veel geschreven, wat gaat het hard allemaal . Vanmiddag weer naar de vlos, ben benieuwd of er al ingedaald is...geen idee. Iedereen veel sterkte en plezier en een fijne dag!