December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Bapsie: heb er net een blog over geschreven op mn hyves haha.. Poetsen, poetsen, poetsen en vind het serieus nog leuk ook.. HELP er is iets mis met mij!!!!

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Bapsie: *knuff aangekomen, thnx!*

3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Zo! net heeel lang met mama aan de telefoon gehangen :D
    altijd fijn! Die vind het nu ook spannend worden.. zondag hebben we sint.. en ze bezefte zich nu dat ze me dan voor het laatst als joyce met buik ziet.. en dan de eerst volgende keer als mama joyce met kindje....
    nu ff ontbijten en dan douchen.. alleen kan dus dat de post dan ineens aan de deur staat.. dillemma dillemma

@ zwangerworden: bij jou issie zo te lezen al een stukje ingedaald.. cbibi = caput bewegelijk in bekken ingang.. met andere woorden: gaat de goeie kant op!
    verder heb ik alle info avonden nu wel gehad.. en op zich heb ik veel aan bepaalde tijdschriften gehad, bijv het bv tijdschrift.. en dan die bijeenkomst erbij en je weet (bijna) alles ;)
    heb nu alleen wat afspraken met vriendinnen en kado shoppen voor de sint op het lijstje staan

@ xenas: ik geloof dat het nog niet perse moet en dat het nu dus gewoon liggen is als de vliezen breken.. Maak me op zich ook niet druk dat het niet is ingedaald hoor, of maakte me niet druk.. had/dacht altijd: ach komt vanzelf wel als de tijd daar is..
    ben denk ik meer geschrokken dat ze dan ineens een of ander onderzoek moeten doen.. de gedachte dat er ms idd dus dan toch wel wat kan zijn zeg maar... das meer ff waar ik last van had... gister nog ff lekker gejankt.. ze moeten zwangere vrouwen ook niet zo laten schrikken na de 36 weken ;)

Bloeddruk ws 124/76.. goed he ;)
    en wij kregen te horen dat het ws een gevoelig kindje is... zodra de vk namelijk bij de billetjes kwam, ging de beeb ff anders liggen.. dus we moesten goed opletten met kraambezoek want kon datie daar niet zo tegen kon..

@ hier goed geslapen, 2 uur wakker om te plassen en toen om 5 uur weer en toen tot 6 wakker.. harde buiken, rug deed auw, pff... uiteindelijk glaasje melk en ff lopen en toen lekker tot 9:30 geslapen! :D (met een korte pauze toen mannetje bed uit ging en weg ging :D)

is aafke assepoester?? of was dat een buddy post?? ikke nie snap nie...

maar iig: aafke: gefeliciteerd!!!!! ben benieuwd naar je hele verhaal :D

@ mannenverlof: mijn mannetje neemt de week met kraamzorg ook vrij zodatie alles kan leren enzo (is voor allebei de eerste dus).. en dan erna ook nog weekje.. dus als de kleine op tijd komt issie vanaf dan tot januari vrij :D
    hoor idd dat het wel slim is om te zorgen dat je niet meteen alleen komt te staan.. anders kom je van een week drukte in een week alleen met je kindje.. en dat kan nogal een schok zijn..

@ zwangerworden: hahahaha.. had ik in begin ook .. roept iedereen och geniet ervan blablabla! ja hallo! anders zeg het ff 10 keer dan weet ik helemaal niet meer wat genieten is!

@ roeltje: jeuj! dus maar een weekje weg? en daarna?? weer weg of vrij?

@ caruli/ chiquita: succes bij de gyn!

@ vandaag: wij mogen 14:30 bij de gyn int ziekenhuis zijn.. heb al voordeel bedacht: dan hebben we vast het ponsplaatje voor als de bevalling er is ;) haha.. hoeft mannetje dat niet dan nog te gaan regelen ;

@ meloen: denk dat de roze is voor op je matras, die andere is je kraammatras voor de bevalling zelf..
    heb zelf de waterdichte molton van de ikea (die van hema is voor 1 pers matrassen), slaapt heerlijk!! vond ik wat prettiger dan die tafellakens/afdekfolie voor het verven spullekes

@ lotte: al eens aan yoga gedacht?? om te ontspannen? en regelmatig je nek laten masseren door bijv je mannetje ? ms helpt het..

Zo.. en nu douchen ;)

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Joyce:

Fijn dat je weer helemaal bent goedgekeurd. En wat apart dat ze daaraan kunnen merken dat je kindje waarschijnlijk gevoelig is voor die aanraking straks!

Wel aan Yoga gedacht, maar vond/vind het zonde van het geld haha. Voor de zwangerschap nooit aan gedacht om het te doen, want ik ben er denk ik niet het type voor.

En nu ga ook ik echt douchen!:p

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Lotte: Hup douchen jij:p
    @Joyce: Mooi dat alles goed was:) Zouden ze dat echt kunnen weten door aan de buitenkant te voelen? Die van mij doet het namelijk ook, behalve bij mij, mn man en de *jaja* hond... iedereen die de handen op de buik legt, zwemt hij weg of blijft doodstil liggen haha...

6. bapsie

bapsie Niet meer actief

hier ook t geval... kleine is ook altijd druk behalve als ik visite heb/op visite ga bij mensen waar ik niet heel veel kom dan is hij/zij stil tot ik weer weg/alleen ben...

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen allemaal!!

@Caruli, heel veel succes vandaag!
    @Assepoester, gefeliciteerd met de geboorte van Sebastiaan!!!

Hier weer een rotnacht...beebje was enorm druk en lag echt met z'n hoofdje tegen te uitgang te schurken. Jeetje, wat doet dat zeer....ik had echt het gevoel dat m'n vliezen zouden breken door dat geduw..maar nog niks. Toch heb ik het idee dat het niet lang meer gaat duren. Herkent iemand dit?

8. bapsie

bapsie Niet meer actief

ik wou dat ik dat gevoel had ;) hier t gevoel dat t nog een eeuwigheid gaat duren :)

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Chicken: Hier ook hoor.. ene dag denk ik dat het later gaat gebeuren maar vaker het idee dat het binnen twee weken al komt.. hoop het niet, want dan is manlief er dus niet bij..tenzij het in het weekend gebeurt natuurlijk, maarja, daar luisterd de beeb niet echt na natuurlijk..

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nou zal even wat doen boven.. Hond ligt eindelijk rustig te slapen in haar mand dus kan mooi even haha.. dan vanmiddag niksen denk ik:D Tot vanmiddag!

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ja erg he..en wat het gekke is, we hebben er al zoveel weken opzitten, en die paar laatste weekjes lijken het langst te duren. Je wilt dan zo graag je kindje zien, ik kan ook echt niet wachten!

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Zooooo jullie gaan weer hard zeg!!
    Heb niet alles onthouden merk ik alwel maar ga een poging doen....

@Lotte; Vervelend die hoofdpijn! Iig goed blijven drinken! Ik weet wel trouwens dat sterretjes zien een symptoom kan zijn van pre-eclampsie, vooral ook in combi met hypertensie. Als het niet vertrouwt zou ik ff de VK bellen!
    @zwangerworden; Thanx voor de felicitaties!! Ben alleen niet getrouwd in jurk of pak....hebben het zeer bescheiden gehouden en heb eigenlijk geen speciale kleding gekocht. Vond dat gewoon zonde aangezien ik waarschijnlijk over een paar weken de kleding toch niet meer aanheb.
    @xenas; Vervelend zeg die misselijkheid, hopenlijk zakt het weer een beetje af zodat je weer wat kan genieten van het eten.
    @chiquita; Succes in het ZH!! Ben heel benieuwd wat ze je gaan vertellen. Ohw en Gimena nog in het ZH?? Waarom eigenlijk, ik las wel dat het goed ging met haar.
    @Assepoester; Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Sebastiaan!!!
    @Roeltje; Hmmz balen zeg dat je je mannetje weer weg moest brengen, gelukkig blijft hij een beetje in de buurt zeg maar ;)
    @Caruli; Jij ook heel veel succes straks bij de gyn!! Ben heel benieuwd over hoe en wat nu verder.
    @Saskia; Vanmiddag naar de VK, hopenlijk wordt je gewoon weer goedgekeurd, succes alvast!
    @Psje; Ook succes zometeen bij de VK!!
    @Chicken; Balen zeg dat je zo rot hebt geslapen, hopenlijk gunt jullie mannetje je vannacht of vanmiddag wat meer rust.

@mannenverlof; Mijn mannetje heeft vanaf a.s. vrijdag al vrij t/m begin Januari!!! Heerlijk 5weken samen:p Hij bleek zoveel overuren te hebben die hij gewoon niet zomaar op kon maken. Hij heeft toen destijds gevraagd of hij de gehele maand december vrij kan/mag hebben en daar deden ze gelukkig niet moeilijk over:D Ik kijk er nu al naar uit ;)
    @ Kat; Beestje was gisteravond nog wat aparter in zijn gedrag, leek er toch een kleine 'tik' van overgehouden te hebben. Nu merk ik gelukkig niks meer aan hem! Volgende keer als we bij de dierenarts moeten zijn geef ik het wel even aan.

@all; Hier vannacht redelijk tot goed geslapen, begin van de nacht wat last van opkomend maagzuur waardoor ik er 2 extra kussens bij heb gepakt zodat ik wat hoger kwam te liggen. De gehele nacht zo'n 3x uit bed geweest om te moeten plassen.
    Gisteravond begon ik trouwens een soort van druk op mijn liezen te krijgen....net of die kleine tegen de uitgang zat te duwen. Herkent iemand dit? Kreeg er echt een doof/tintelend gevoel van in mijn benen en onderkant zeg maar. In de loop van de nacht hield het weer op.

Ohw ja......vandaag 39 weken!!!!:D:D

13. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ lotte: nou, ik wacht eerst nog ff vanmiddag af hoor ;)
    maar verder was alles goed en das wel erg fijn'
    En denk wel dat ze dat zo kunnen merken ja..
    je het er genoeg die het heerlijk vinden en de beeb bij iedereen tegenaan gaat liggen.. hier eigenlijk ook alleen bij mij of vriend..
    en eerst wassie helemaal actief als vriend er was.. nu merk je datie dan heel langzaam lekker tegen de hand gaat aanliggen..

@ chicken: hihi.. heb het gevoel nog niet, maar kan het me wel voorstellen! spannend hoor! wie weet heeft je gevoel gelijk!

@ dees: jeuj! 39 weken al!! jeetje..
    ken het gevoel niet..
    Lekker man! je mannetje lekker 5 weken om je heen!! hopelijk laat de kleine dan niet al te lang op zich wachten, des te langer knnen jullie heerlijk met 3-tjes genieten

14. bapsie

bapsie Niet meer actief

ik ga fe een middag tukkie doen.. tot later vandaag dames!

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Trusten bapsie, hopenlijk is de rust je gegunt!

16. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    En ik kom pas net uit mijn nestje! :D

@Assepoester; Gefeliciteerd met jullie kereltje Sebastiaan! Geniet er lekker van!

tja en dan maar weer even aan iedereen: veel teveel teruggelezen en weinig onthouden! Dus...... Suus haakt vanaf hier weer in! ;)

Ow chicken; ik heb juist ook helemaal nog niet het gevoel dat die kleine ieder moment zal komen... Dus ik zal wel verrast worden met een lange zwangerschap denk ik! Ik wil ik wel het liefst dat het NU begint!

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Suus: Goedemorgen!! Uhm...Middag hihi :D
    @Dees: Oeh 39 weken! gaat snel nu! Nog max. 3 weken!!

Bovenverdieping is weer schoon, wilde nog even stofzuigen boven maar aangezien de harde buiken op komen zetten, heb ik me toch maar met een kop thee en broodje op de bank geinstalleerd.. Komt vanmiddag wel...

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Dames..om een beetje in de sfeer te blijven ga ik vandaag voor jullie gevuld speculaas bakken, begeleid door speculaaspoppen en enkele kruidnootjes...

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Chicken: Goed idee!! Mijn energie raakt een beetje op maar denk dat ik je voorbeeld volg.. waar haal je dat spul vandaan? Hihi, ben niet zo van het bakken haha

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ohw chicken maak me gek!!! Ik zat er al aan te denken om heerlijk brownies te maken. Heb al ff zo'n pak in de kast staan en hoor hem geregeld roepen :p

Deel Deze Pagina