Dretjuh Wel positieve kriebels in je buik? Grappig dat dat in een keer kan toeslaan he? Ben je nu wat meer aan het idee gewend? Zwangerworden Verplicht genieten? Volgens mij verzint iedereen dat maar om je de moed voor de laatste weken niet in de schoenen te laten zakken. Waar moet ik van genieten? Mijn dikke enkels, mijn volstrekte immobiliteit, het slechte slapen, 100 x per dag plassen? Zeg het maar . Maar ach, dan trek je weer eens een laatje open op de babykamer en zie je maatje 1 pampers liggen, dan weet je dat het het allemaal wel waard is toch? Joyce Ik snap precies waarom je zo van slag bent. Je gaat er ook gewoon vanuit dat alles goed gaat en als er dan ineens een kink(je) in de kabel komt, dan schrik je daar gewoon van. Had ik ook toen ik doorverwezen werd naar de gyn. Had er totaal geen rekening mee gehouden en was die eerste avond dan ook behoorlijk van slag. Het moet gewoon even rustig bezinken denk ik. Dees Wat heerlijk dat je man zo lang vrij heeft zeg. Kunnen jullie lekker samen af gaan tellen. Chiquita Fijn dat het nog geen vruchtwater was en spreek je beeb maar even vermanend toe dat ie nog een paar weekjes rustig aan moet doen down under. Caruli Ik vind het wel leuk dat je de datum geheim wilt houden. Is het toch nog een verrassing voor iedereen. We horen het wel zodra het zover is. Ps: 6 mandarijntjes op een dag is teveel. Tenminste dat vond mijn maagzuur vannacht Ik zou zo graag weer eens een hele nacht door willen slapen, maar ik ben bang dat het niet beter gaat worden dan dit. Ach, kan nu nog lekker overdag een beetje bijslapen. Mandarijntjes zijn trouwens op, maar heb ontdekt dat sinaasappels ook erg lekker zijn. Ps2: Bij de Prenatal zijn een hoop kleertjes in de aanbieding. Vandaag weer zulke leuke dingen gescoort, snel verstoppen voor mijn man
@Collo....kleertjes verstoppen voor je man????? Wat raar!!! Doe ik nou nooit!!!!! hahahahaha......ik heb ook nog even twee rompertjes met lange mouwen en twee mutsjes gekocht vanmiddag.....snel in de was, niemand die het ziet..hahaha
Hebben jullie trouwens de bedjes al opgemaakt? Of doen jullie dat als de weeën beginnen....of laten jullie de kraamhulp dat doen? Ik twijfel namelijk....wil het zo graag allemaal nog echt schoon houden....
chicken: ik doe het liever zelf.. en heb m al opgemaakt.. iedere dag even stoffen op ed kamer en 4 keer per week stofzuigen houd t wel schoon collo: ooh op naar de prenatal dus! hebben julie de blije doos al?? kan m gaan ophalen ben benieuwd wat er inzit
Chiquita Blije doos was wel leuk, niet heel schokkend wat er allemaal in zit. Maar gratis is gratis...dus mij hoor je niet zeuren. Bedje maak ik wel alvast op. Misschien als het zover is dat ik het andere deken/lakensetje pak en het opnieuw opdek. Voorlopig wil ik gewoon een opgemaakt bedje zien als ik de babykamer op kom.
bedje: is hier ook al opgemaakt thanks meiden voor de reacties erg he dat ik jullie in spanning laat zitten straks maar vind het toch leuker om de naam zelf te komen melden al die jaren op gewacht om het te mogen doen dus dan wil ik het ook zelf doen ook. kan alvast langzaam aan een vluchtkoffer gaan pakken. maxicose stond al klaar met wat kleertjes, maar goed daar hoeven alleen de kleertjes van mee nu we weten wanneer de beeb zeker gaat komen, krijg ik steeds meer het gevoel dat hij juist nu dan eerder gaat komen hoop echt dat hij nog blijft zitten tot de datum. zal het leuk vinden als mijn eigen gyn hem dan kan halen. blije doos: nee niks meer van gehoord. snap er niks van maar goed wie weet komt ie nog. iedereen die op controle is geweest: fijn dat jullie allemaal weer goedgekeurd zijn nu is het voor iedereen aftellen hier he
@Dees: jeeej 39 weken al!!! Grote kans dat het deze week gaat komen, spannend!!!!!!!!!!! @VK: Fijn dat iedereen weer goedgekeurd is @Urine: Zolang de bloeddruk goed is controleren ze bij ons geen urine @Collo: ja hoor wel positieve kriebels in mn buik @Blije doos: nee, niks gehoord @Kamer & Bedje: Heb alles zelf opgemaakt, regelmatig schoonmaken en verder niks aan de hand Hier: Bij de VK was alles goed, beeb was nog maar een stukkie ingedaald, maar de rest kan goed komen bij de bevalling zelf. Daarnaast vertelde ze me dat de beeb ongeveer even groot was als Layla.. Terwijl mij al ruim 20 weken verteld wordt dat t een grote beeb is... Nou niet dus.......... *ook mooi haha*
Heb alles teruggelezen maar totaal geen puf om te reageren, sollyBen er niet helemaal bij geloof ik.. Caruli: Fijn dat het op deze manier kan en je elk geval niet door hoeft te lopen tot 42 weken.. Ik wil niet weten wanneer de grote dag is, vind het wel spannend zo @Rest: Fijn dat iedereen weer is goedgekeurd, hoop morgen ook goedkeuring te krijgen en hoop zeker dat mn HB omhoog is gegaan. heb ik die vieze pilletjes en drankjes niet voor niks gebruikt Hier lekker de hele dag op de bank gehangen.. al dat schoonmaken is funest geweest haha.. heerlijk harde buiken en voorweeen.......Hoop echt dat ie nog 2 weken blijft zitten... Pff, voel me echt belabberd *als ik dit teruglees kan ik beter bij laatste weken, klaagtopic schrijven* Niks aan zo alleen thuis...Bah.. Vanavond maar op tijd mn bedje opzoeken Hondje ligt ook lekker te slapen op de bank *trut neemt de hele bank in beslag* Pff, wilde net opstaan om wat te drinken te pakken tijdens het schrijven, maar das ook niet zo makkelijk meer.. Jeetje, pijn achter schaambotje ineens *solly* dacht dat ik omver zou vallen van de pijn.. Nu is het ineens weg.. Is dat het volledige indalen? Tenminste dat lees ik op internet.....Morgen maar even vragen.. Nou, dat was het geklaag wel een beetje.... Meestal gaat het de tweede dag zonder mannetje een stuk beter, dus morgen ben ik waarschijnlijk beter gezelschap......
@roeltje; Ik heb vandaag ook vrij weinig gedaan.....kon me er niet toe zetten en mocht van mannetje lekker rustig aan doen. Moest nog een beetje bijkomen van gisteren. Morgen is er idd weer een dag.....misschien dat ik dan ook nog wat ga uitvoeren! Hopenlijk gaat het bij jou morgen ook weer wat beter.
die steken bij mn schaambot heb ik vandaag ook gehad.... Jeetje wist ff niet wat me overkwam... Voelde het en in mn schaambot en nog een stukkie lager (niet prettig) Lijkt me sterk dat het volledig indalen is, maar wat het wel is... geen idee
@Dretjuh: Zal het morgen even vragen *uhm, als ik het niet vergeet*.. Ik heb ook geen idee, maar pijn doet het wel.. Nu heb ik dat wel vaker gehad maar niet zo erg als daarstraks... Vreemd... @Dees: Ben zo blij dat we een hond hebben haha.. Anders zou ik me helemaal eenzaam voelen op het moment hihi
Heb even geneusd op ZP en de pijn kan te maken hebben met indalen of met het verweken van je bekken (wat dat dan ook mag betekenen), heb het opgeschreven dan vergeet ik het elk geval niet te vragen morgen...
Ga maar in mn eentje lullen hihi.. Beeb is een verbouwing aan het houden geloof ik haha.. word helemaal uit elkaar gerukt hierbinnen
hihi, wel gezellig hoor in je eentje praten Ik ga denk ik maar eens mijn bedje opzoeken, ben het wel weer zat voor vandaag. Tot morgen allemaal en hopenlijk een fijne nachtrust voor iedereen.
Goedemorgen Dees het heeft geholpen heb heerlijk geslapen. Ga vandaag net als gisteren trouwens dapper verder met uitzoeken en opruimen. Niet te veel maar gewoon lekker bezig zijn...... Voelt in ieder geval na mijn baaldag drie dagen terug heerlijk. Vanmiddag naar vk weet niet waarom maar vind bezoekjes steeds spannender worden. Wil vragen hoe het nou zit met indalen en of ze iets kan schatten over de grootte van de baby. Wil ook weten of als er een sheurtje of knip gezet wordt ze dat huis kunnen hechten of dat dan zo ie zo naar het ziekenhuis moet na de bevalling??? Oke oke misschien wat overdreven om om kwart over 7 met koffie al weer achter de pc te zitten, maar normaal was ik nu al op mijn werk en dronk ik koffie met collega;s babbel wat over het weer, nieuws, films etc en daarna komen de kinderen die natuurlijk helemaal in sint stemming zijn mmmmmm misschien mis ik het nog wel hahahaah Ga nu lekker douchen en ontbijten (want dat vergeet ik hier nog wel eens om vervolgens om 11 uur een blik knakworsten naar binnen te werken...... Veel plezier vandaag
Ow ja voor ik het vergeet Hebben wij al ergens een bevallingslijstje staan???? Gewoon naam, datum, gewicht, en groote en dan in roze of blauw?? Vind dat bij de nov mama's zo leuk. En je kunt dan ook goed zien wie er nog moeten of al geweest zijn als je bijvoorbeeld zelf niet zo goed kan meelezen.......
goedemorgen!! zwangerworden: dat i nou mijn routine wakker worden email cheken even op t forum met een kopje thee .... succes bij de vk vandaag! roeltje: je had t gezellig zie ik caruli: ik heb gister de email gehad om de blije doos op te halen... nou hier was vannacht draaien draaien en nog eens draaien pffachja het hoort erbij... oh en vandaag 4 jaar getrouwd