Goedemorgen meiden, Hier gisteren iets teveel gedaan denk ik, ben de hele dag aan de schoonmaak geweest. Alle accesoires afgewassen, alles afgestoft etc etc...nu ben ik brak...pfff Normaal sta ik altijd met mijn mannetje op om 5 uur, maar die stuurde mij weer naar bed vanmorgen...En ik denk als Max naar school is dat ik nog maar even terug ga......pfffff...kan mijn ogen niet open houden hihi. Heb gisteren trouwens het eerste blik flesvoeding gekocht ....gek hoor LOL OJA, VANDAAG 37 WEKEN!!!!!!!!!! @Chiquita, gefeliciteerd met je trouwdag! @VK, fijn dat iedereen weer is goedgekeurd! @Roeltje, ik herken die pijn, tenminste als het tijdens het lopen is en wanneer het hele felle steken zijn. Ik heb dat bij Max ook gehad, hij drukte op mijn bekken, volgens mij een week of 3 a 4 al voordat hij werd geboren....... Succes straks bij de VK! @Zwangerworden, die lijst is er op de december2009 mama's. Laters!
goedemorgen! hier een ****nacht achter de rug, vanavond hopelijk beter... iedereen die naar de vlos moet succes! @ knip/scherutje, ze hechten je gewoon thuis hoor, alleen een totaal ruptuur moet je volgens mij wel voor naar t ziekenhuis...
@bapsie, balen dat je zo'n rotnacht achter de rug hebt! Begint je dag meteen goed...NOT. Ik heb bij Max ook nachten beneden op de bank door gebracht, dit keer slaap ik als een blok gelukkig.
goedemorgen, Bapsie,vervelend dat je zo rot hebt geslapen,hopelijk vannacht weer beter! chiquita, gefeliciteerd met je trouwdag ik heb gister met mijn man een gipsafdruk van mijn buik gemaakt,erg leuk en een grote kliederzooi,k zal wel een foto ervan in mijn album zetten straks.
Goedemorgen allemaal! @ slechte slapers...zo vervelend, geeft zo'n prut-start aan je dag. Lekker rustig aan vandaag! Gisteren bij de vlos weer alles goed, bloeddruk keurig, hartje netjes en inmiddels ingedaald. Gemiddeldheid ten top: heerlijk! Hier lekker bezig, met 10 dingen tegelijk alleen, niet heel handig vooral. Moet gewoon wat zaken laten gaan, maar bij gebrek aan keuzes blijf ik maar bezig, ach...tja. Als het straks een keer gaat beginnen is alles meteen helder, want dan doet het er gewoon niet meer toe . Wat de beeb nodig heeft is er en is af, de rest is voornamelijk voor de blije (en enigszins perfectionistische) ouders in ons geval . Merk dat ik liever niet naar buiten wil . M'n mamma-huisbroek zit als gegoten wat ik niet kan zeggen van andere kleding en met die storm is het ontbreken van een jas ook iedere keer weer een uitdaging met vesten en sjaals. Wordt gewoon een vreselijke huismus! Heb trouwens de sluitband van motherware aangeschaft, ben benieuwd hoe dat zal zijn, lijkt me vooral een lekker idee alles een beetje op z'n plek te houden straks.
chiquita: gefeliciteerd met je trouwdag slecht slapers: balen is dat he.. hier ook steeds maar draaien en naar de wc pff tis weer slecht weer zeg, je waait hier bijna weg op straat denk niet dat ik vandaag naar buiten ga straks als de kleine uit school komt even eten, douchen en dan lekker saampjes op bed een filmpje kijken ofzo poohbeer: gefeliciteerd met je 37 weken
Goedemorgen allemaal! @Chiquita: Ja was errug gezellig in mn eentje gisteravond haha.. @VK: Fijn dat iedereen weer goed gekeurd is.. Ik wil ook!!! straks weet ik het ook... @Slapen: Hier heerlijk geslapen.. Hoefde er niet één keer uit.. Op zich lekker, maar werd vanmorgen wakker met een knoertharde buik en mn blaas stond op knappen.. das dan wel weer jammer haha.. Heb de hond al uitgelaten, drankje/pilletje genomen, over 10 minuten mag ik eten, maar heb zo'n honger!!!! Volgens mij kan ik deze dag goed doorkomen.. aangezien ik gister achterlijk veel heb gedaan in huis, hoef ik alleen maar te stofzuigen en een wasje draaien...Hihi, aangezien dat in de droger kan hoef ik alleen op te vouwen Heerlijk.. Verder helemaal niks.. Bezoekje aan de bieb brengen en die even leegroven
Goeiemorge! Hier ook slecht geslapen. Dochterlief kwam om half 3 naar ons bed. Na een tijdje haar weer teruggebracht en toen kon ik niet meer slapen. Ook last van voorweeën trouwens. Van frustratie het volgende gedaan: -vaatwasser uitruimen -droger uitruimen en opvouwen -was in wasmachine -bestekbak uitgezocht en bestekbak schoongemaakt (ja dit laatste slaat echt nergens op en is typisch een gevalletje nesteldrang). Leuk he? Toen nog geslapen van 7 tot half 9. En nu lekker brak...haha.
@Lilith: Pff, heb je nog energie over? Jeetje waar je zin in hebt 's nachts.. Hihi snap het wel hoor, kan er over mee praten haha. Oja, had ik nog helemaal niet verteld.... Paar weken geleden 'betrapte' manlief me 's nachts toen ik de hond wilde uitlaten, nadat ik de keukenkastjes had uitgesopt haha.. Hij stond echt dom te kijken joh haha..
Goedemorgen! @Chiquita jij ook al zoveel draaien. Ik denk vannacht ik ook zon 150 keer. Verder op zich prima geslapen. @Bapsie..jij dus een mindere nacht. Nou één geluk, meestal ben je dan zo moe dat je de volgende nacht wat beter slaapt. @Riti..sluitband van Motherware uh watte? @Roeltje de bieb jeetje dat is ook een idee..ik zag gisteren dat wij hier in Hoogvliet ook een vrij grote bieb hebben. Niet eens bij stilgestaan. JOEPIEEEEEEEEEe, ga ik lid worden, heb ik ook weer wat te doen vandaag!! @Roeltje s nachts de keukenkastjes hmmmm voel je je wel lekker??!! haha Ik ga maar weer eens een schaaltje yoghurt met druiven nemen..moet tenslotte aan m'n verslaving werken.
Ik kom mij hier weer eens melden hihi. Heb net eeven de laatste 10 pagina's doorgelezen en dat doe ik regelmatig eigenlijk, maar altijd is de informatie te overweldigend om echt te reageren haha. Ik vind het wel superspannend dat de meeste al kunnen gaan bevallen, en de anderen(net als ik) bijna! De meiden van zwangerschapsgym bevallen ook stuk voor stuk en dan komt het wel heel dichtbij! Zelf heb ik het idee dat ik rond de 38 weken beval maar iedereen vind me dan een beetje te optimistisch haha, dus ga vooralsnog maar gewoon uit van eind december! Ik vind het zo grappig dat wij in maart/april allemaal net zwanger waren en het zooo lang vonden duren en je jaloers keek naar alle topics die die maand aan de beurt waren, en dat wij nu toch echt (bijna) zo ver zijn! Dat was het wel weer eventjes, ik ga verder weer trouw meelezen en wie weet af en toe wat schrijven haha Liefs M
mroos: ja gek he in maart/april leek het voor ons nog een eeuwigheid te duren maar das altijd als je terug kijkt is de tijd snel gegaan maar vooruit kijken lijkt alles nog zo lang te duren.. over een kleine week is het al december
@Chicken: Oeh lekker yoghurt!! Die druiven mag je houden maar ga denk ik wel een pak ophalen straks Tja heb er gister een blog over geschreven haha, zal m zo hier wel even plaatsen, wel grappig *ahum* @mroos: Welcome back Ja kweet ook nog dat ik de test in handen had en dacht: Jeetje, december...... Dat is nog ver weg zeg!!! En moet je ons nu zien... Stelletje kamerolifantjes die niet kunnen wachten om te bevallen en elke dag wakker worden en denken: Mmm, weer niks.. Tenminste zo gaat dat hier haha..
hahaha kamerolifantjes...hmm...tis wel waar inderdaad. Elke ochtend duik je dan maar weer achter je computer..
Oke, Moeder natuur KAN heel handig zijn en goed uitkomen op sommige momenten, maar af en toe........ Nouja dat zegt wel genoeg denk ik... Ik ken geen vrouw *enkele uitzonderingen daargelaten* die het huishouden fluitend en met veel plezier doet..... Nou, meet the women who does! Ja, je leest het goed, ik sta er zelf raar van te kijken...Normaal gesproken vind ik het geen ramp om iets in huis te doen, tenslotte is het zo gedaan, maar als je in 5 dagen tijd 2x de badkamer van top tot teen schoonmaakt, is er serieus iets mis! De woonkamer word ook gerust drie keer in de week grondig geschrobt... Babykamer idem dito... 3x in de week een doek erdoor, zodat alles schoon is... Halloo!!! Wat is hier in godsnaam aan de hand? Is dit nu nesteldrang? Dat alles klaar moet zijn voor de beeb? Alsof de kleine er over 5 minuten uitkomt en me een schop onder mn hol geeft omdat er een stofje op de vensterbank ligt.... Moeder Natuur is niet altijd even handig
Goedemorgen, Begin nu toch eigenlijk te denken dat ik de eerste ga worden van het dec forum (Ja, ik smokkel een beetje aangezien mijn uitgerekende datum in nov ligt) die overtijd gaat.... Zaterdag zou de dag moeten zijn, maar het gevoel dat het 25/26 gaat komen vervaagd en geloof er eigenlijk niet meer in... Heb alles gelezen, maar zoals vele hier was het allemaal teveel om op te reageren! Vandaag maar weer een nieuwe poging doen om het bij te houden!
@Moontjemoon: Het kan zomaar ineens beginnen.. voor hetzelfde geld lig je vannacht te bevallen... Klopt je gevoel meestal dan? Ik denk dat het eerder komt, maar mijn gevoel klopt nooit haha.. dus waarschijnlijk ga ik overtijd hihi
Thanx moontjemoon hihi.... vind het leuk om die dingen op te schrijven *tja, wat moet je anders met je verlof hihi* en het liefst zo sarcastisch mogelijk hahah