December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0
    Dees: volgens mij moet je ff je VK ervan op de hoogte stellen dat je denkt dat je vliezen gebroken zijn aangezien ze vaak niet willen dat je vliezen langer dan 24-48 uur geborken zijn ivm infectiekans.......
    Tenminste, mijn VK wil het weten als ze breken zodat ze kunnen gaan tellen qua uren gebroken vliezen.... Maar je kunt gewoon wel je dingen blijven doen hoor(als de beeb is ingedaalt...). Je mag immers toch gewoon al bevallen! Enne....juist als je actief bent schijnen de weeën dan sneller te komen door de zwaartekracht :). Das wel fijn toch? En een beetje afleiding.....Alleen is het wel vervelend als je steeds een natte broek hebt....

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    gewoon bellen meid! daar zijn ze voor..

3. Hier alles goed.. Voel me weer een stuk beter... alleen die harde buiken he!

@meloen.. ik heb een blauw zeiltje op mijn matras gelegd!

@sjees.. ik heb heeele handige ouders! Echt super hoor!

@roeltje.. nog 2 dagen meid. Dan is hij weer thuis! geweldig je columm!
    Jeeeh helemaal ingedaald! top

@lotte.. ja ze voelde ergens in het midden zijn voetjes.. en ergens rechts zijn billetjes.. jaa wel lange beentjes zegt ze! haha!

@joyce.. jaa zwangere vrouwen laten schrikken kunnen ze erg goed!
    Toen ik zwanger was van Jesse zeiden ze op een gegeven moment.. nee zijn buikje is te klein. En ik had toen suiker dus dat was raar.. dat als ik suiker heb, dan verwacht je dat beeb ook wat groter is. toen was hij weer te groot. en daarna precies goed. Enige voordeel was dat ik wel veel echo's kreeg aan het eind!

@dees.. zo he.. heeft hij gewoon 5 weken vrij! Dat is echt lekker.. kan je zelfs samen lekker uitslapen enzo! Goed geregeld zeg!
    Dat gevoel onderin herken ik wel hoor! Heel vervelend! whoeehoee 39 weken! Schiet echt op!
    Ik zou gewoon even je vk bellen.. als je denkt dat je vruchtwater verliest!

@caruli.. 'fijn' dat het een ks wordt..Heb je tenminste wel wat zekerheid!
    Ben benieuwd wanneer de datum is! Gek dat je dat nu al weet!

@psje.. hee das naadje dat je auto er zo maar mee uitscheid!
    fijn dat alles goed was bij de vk!

@chicken.. fijn dat je weer bent goedgekeurd!
    ik had het bedje al opgemaakt.. maar de kat had erin gelegen. Dus heb het hoeslaken enzo er maar afgehaald.. en er liggen nu planken in!

@collo.. he goed idee van de prenatal! Ik moet er ook nog heen! Morgen waarschijnlijk maar ff doen!

@zwangerworden.. zo'n lijstje hebben we nog niet! Ik ben daar niet zo goed in! Misschien is er iemand die dat wilt doen!

@chiquita.. gefeliciteerd met je trouwdag!

@lilith.. heb je dat allemaal snachts staan doen?

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    oja heb vandaag bevallingsgeprekje gehad.. als ik overdag vruchtwater verlies (veel of weinig maakt niet uit) moet ik gelijk bellen (ook als ik nog geen weeen heb) verlies ik het 's nachts en het is gewoon helder hoef ik 's morgens pas te bellen.. denk dat dat overal zo is, dus hup meid, klim in je telefoon en leg het voor..

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Roeltje, bij mij precies hetzelfde. En fijn dat je weer bent goedgekeurd!!!

Nou ik ben even weg, naar de bieb!!

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik volg je voorbeeld! daaaag

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @nursy; Ik heb niet het idee dat mijn vliezen al helemaal gebroken zijn. Het zijn juist telkens kleine beetjes. Net alsof er een scheurtje zit zeg maar.

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    daarom is het denk ik ook verstandig om even te bellen.. Kan nooit kwaad.. beter te vaak bellen dan te weinig...
    Je hebt nog geen weeen ofzo? Er rommelt nog niks? Je maakt geloof ik nu geen nieuw vruchtwater meer aan na de 37e week,

9. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0
    @Dees: maar dan kun je evengoed nog gebroken vliezen hebben meid! Ook dat telt namelijk als je steeds kleine beetjes verliest. Als de beeb al is ingedaalt verlies jevaker kleine beetjes ipv een hele golf. Tenminste, dat zei mijn VK. En inderdaad, ik kreeg dezelfde instructie dat als ik 's nachts vruchtwater verlies en het helder is, dan de volgende dag direct bellen en als het overdag gebeurd dan direct bellen. Dus meid: BELLEN!:)

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @roeltje; Er rommelt verder nog niks, voel geen weeen oid.
    @nursy; Ons kleintje is idd al volledig ingedaalt, dus het zou kunnen. Net nog even voor de zekerheid gecheckt en wederom was ik zeg maar klaar met plassen voelde ik ineens een klein straaltje helder (vruchtwater)??

Ik ga denk ik toch maar ff bellen voor de zekerheid....wordt nu wel wat zenuwachtig.....aaaargggh

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Meid spannend!!! als het idd vruchtwater is, kan het vast niet te lang meer duren!!

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    ik bel nu de VK

13. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0
    Spannend Dees! Tja, je kunt als het vruchtwater is er wel vanuit gaan dat je binnen 48 uur gaat bevallen!!

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Pfff maak me gek!!! Eerst maar eens zien of het vruchtwater is.....

15. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0
    Hahahahaha, zou ook de zenuwen krijgen hoor meid! :)
    Probeer rustig te blijven! :D

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Kreeg gelijk de spoedlijn eraan....wordt nu zsm terug gebeld door dienstdoende VK

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Zit hier werkelijk nu te trillen op mijn stoel.....;)

18. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0
    Meid, nix aan de hand hoor! Je gaat misschien alleen maar bevallen :p. Nou, moet je niet zo pesten, sorry.......Spannend hoor......ik wacht met je in spanning af......Waarschijnlijk moet je toch eerst langs komen om te kijken of het echt vruchtwater is en dan weer wachten of je spontaan weeën krijgt, dus wees niet bang, je hebt nog wel ff de tijd hoor.

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Meid, kalm blijven.. Zou het ook heel spannend vinden hoor.. Begint me spontaan te trekken in mn buik haha..Meis, de beeb moet er toch uit.. Ga voor je duimen dat je je beeb snel in je armen heb liggen.. Heb je je man al gebeld?

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees meid, we trillen met je mee hoor. Spannend zeg! Waarschijnlijk zullen de weeen wel spontaan beginnen en wacht de VK het nog even af...

Deel Deze Pagina