Hoi meiden, Ik las dat er weer een hoop goedgekeurd zijn door de vk, altijd fijn!! @ Caruli, spannend allemaal hè? Ben je nu wel een beetje meer gerustgesteld? @ Dees, oeoei spannend!!!! Ben heel benieuwd.. Las ook dat zowat iedereen belabberd heeft geslapen vannacht. Balen hè en dan gaat alles allemaal extra zeer doen lijkt het wel. Hier heerlijk geslapen eigenlijk haha. Was wel al om 6.45 uur wakker door ''mamaaaaaa ik wil eruit" maar goed. Lekker samen gedouched en ontbeten en haar toen naar het kdv gebracht. Toen wat boodschappies gedaan en ff bij mijn oude omaatje koffie gaan drinken. Ze heeft zo'n slijtage aan haar rug en om de haverklap zitten er zenuwen beknelt. Zo zielig. Toen nog even getankt en langs de apotheek en nu zit ik lekker aan een Turkse pizza en slaan de vlammen zowat uit mijn keel!! Mijn god, dat ding is pittig maar jullie weten vast wat ze zeggen van pittig eten dus ik eet dapper verder. Hij is trouwens megalekker ook!!
Werd nu net teruggebeld en moet een maandverbandje in gaan doen....als ik weer wat verloren heb kan ze hierin zien over hoe en wat. Mannetje heb ik nog niet gebeld, ga ik nu zo doen.
whaha, heb de chilisaus ook al in de kast staan, heb mn man gewaarschuwd voor meer sex na de 38e week en heb ook al een fles tonic in huis... Het werkt alleen als de geboorte er toch al aan zit te komen maarja, wie niet waagt die niet wint haha.. Werkt het al?
Ondertussen snap ik niet dat mijn vliezen heel blijven. Die kleine is al een paar dagen zo vreselijk aan het bewegen... Volgen smij is mijn maag echt beurs geschopt. Voelt heel naar aan. Ach ja, volgens mijn gyn is er niet zoiets als een te-beweeglijk-kind, dus we moeten maar blij zijn dat ze zo levendig is. Dat gestuiter in mijn buik is het eerste dat ze van haar vader heeft. Die heeft af en toe ook van die energie-buien...ik ben wat rustiger.
@Collo: Dat klinkt raar haha.. Hallo, ik kom even aan uw maandverbandje ruiken.. Volop de neus erin @Meloen: Lus geen ananas dus dat word m niet.. genoeg andere middelen tot mn beschikking hihi... Mm, nu ik er over nadenk vind mn man het wel heel lekker dus denk dat ik m maar in huis haal binnenkort als de rest niet werkt Hihi mn man leefde helemaal op over dat sex verhaal gnagna.. Zul je zien dat ik er geen zin in heb... @collo: Snap ook niet dat mn vliezen nog niet zijn gebroken na die verbouwing hierbinnen van de afgelopen dagen. Pff, doet gewoon pijn.. Als ie goed beweegt voel ik het goed onderin, dan heb ik af en toe het idee dat ie er zo uitfloept whaha
Hihi Ik heb mijn man niet verteld van de sex tzt, maar ik denk dat hij heel angstig gaat kijken. Volgens mij durft hij echt niet meer. Arme jongen. Ik concentreer me maar op mijn sexleven na de bevalling, om dat weer een beetje goed te krijgen. Voor de bevaling hoeft het van mij ook niet meer zo heel hard hoor. Dees...houd ons op de hoogte he?
Ik houd jullie op de hoogte....heb mannetje net gebeld dat ik toch maar liever thuis blijf nu. Hij vond het helemaal okay en was toch enigzins verbaasd met dit nieuws. Pfff wat gaat er dan ineens een adrenaline door je lijf zeg!!!
haha ja dat zal best dees.. Spannend hooor.. hou ons op de hoogte he! Net even naar de apotheek geweest, ijzerkuurtje weer opgehaald...even boodschappen gedaan.. ga droog de deur uit en kom zeiknat weer terug
haha, ik wijk nu ff niet van de pc af!! Blijf zitten waar ik zit Zal proberen een beetje actief in huis bezig te gaan....misschien dat ze dan wel helemaal breken, heb immers ook al ontsluiting.
@dees: oehhhh spannend! Zou zeker een beetje in huis gaan rondlopen, de zwaartekracht helpt zeggen ze toch?? Komt je vlos nou straks aan je maandverbandje ruiken? @roeltje: oh fijn ook weer goedgekeurd hier lekker naar de fysio geweest, had veel last van mn onderrug dus die is lekker losgemasseerd heerlijk
Ja, Dees, ga maar even een keukenkastje uitsoppen ofzo... En geen adrenaline aanmaken...da's de tegenhanger van dat weeenhormoon. Dus wel heel relaxed je keukenkastje uitsoppen....even Zen worden...
@Psje: Lekker hoor! ervan genoten? @Dees: *Stuurt jou aan het huishouden!* hihi alle beetjes helpen.. Geen tonic ofzo in huis?
Haha, ik was alvast begonnen met wasjes draaien. Denk dat ik nu gelijk het bed maar ff verschoon....huis is eigenlijk al zo goed als schoon aangezien mijn moeder me vorige week alles al heeft gedaan.....
Bij mij heeft de vorige keer keukenkastjes uitsoppen en tafels soppen geholpen, mn vliezen braken toen Ben er nu te lui voor Iedereen hier heel veel suc6 en sterkte met de laatste loodjes!!
Oeh, die hou ik in gedachte dan haha.. Mmm, volgende week maar even de keuken uitsoppen @Dees: Zie je, na het bed verschonen gelijk de keuken even doen
Ow Dees ik lees nu pas dat je ws een scheurtje hebt. Ik verloor ook scheutjes vruchtwater en bleek ook een scheurtje te hebben wat meer naar boven. Dat gebeurde 's ochtends rond 10 uur en rond 5 uur begonnen de weeen. Je vliezen hoeven dus niet helemaal te breken en ik moest ook na 24 uur wel gaan bevallen omdat je anders kans hebt op infectie. Goed dat je de vk gebeld hebt. Heel veel sterkte natuurlijk, zet hm op!
Aaah, heb het nu pas door.. heb al 12 van die spritsen op, OMG, er zitten er nog maar 6 in.. nouja die ook maar op dan haha