December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Zooooo, ben weer terug. Spannend Dees!!!!!!!!!!!!

@all...misschien een rare vraag, maar we zijn toch inmiddels alles schaamte voorbij.....hebben jullie ook van die gevoelige schaamlippen? Iedere keer als ik heb geplast en geveegd zijn ze even een soort van schraal. Gaat wel weer over, maar is toch vervelend...Iemand??

2. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @chicken: zijn wel gevoelig maar niet schraal ofzo, voelt meer een beetje beurs.

nou mannetje is eindelijk wakker dus gaan even naar de garage! tot straks.

3. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Jeetje Dees wat spannend, ik hoop voor je dat het snel door gaat zetten nu :)

@Chicken: Nee, geen last van..
    Wel het idee dat me armen te kort worden, moet echt me best doen om het daaronder netjes af te vegen :p
    Schaamte, klinkt vaag bekend hoor maar wat was dat ook alweer?

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Chicken: Wel gevoelig maar niet schraal ofzo.. Heb er wel constant last van, voornamelijk schieten de steken er doorheen...

@Psje: Succes bij garage!

@schaamte: uhm, wat is dat?????? volgens mij zijn we inmiddels schaamteloos haha

5. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Nou net terug van de vk en weer goed gekeurd. Heb nu echt aangedrongen op een schatting en inderdaad ze verwachten een 8 a negen ponder :$:$:$:$:$ Maar goed is nou eenmaal zo kan er toch niks aan veranderen....... ZEN ZEN ZEN ZEN AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHPANIEK
    Verder alles goed ze kon alleen het hartje ook niet heel duidelijk krijgen op de doptone (jammer....)

@Dees jeetje wat spannend allemaal. Kun je nog wel een beetje rustig blijven?? Nou ja goed je wist natuurlijk dat dit ging komen, maar als het dan zo ver is dat is het natuurlijk heel spannend....
    Je kunt het!!!!!

Ga nu echt even liggen

Tot later

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    De 1e was is klaar en zit in de droger!
    Net gelijk het bed eraf gehaald en zit nu in de wasmachine, gelijk schoon spul erop en het nieuwe dekbed erop voor de winter. Mannetje gaf vanmorgen aan dat hij het toch al wat koud begon te krijgen in bed.
    Zo straks denk ik dan nog maar een keer door de slaapkamer heen met een doekje en misschien als ik de puf er nog voor kan vinden de koelkast wederom schoonmaken......ik voel wat nesteldrang opkomen :p

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @zwangerworden; Goed om te horen dat je weer goedgekeurd bent! Geniet ff van je rust.
    @chicken; Hier ook wel regelmatig gevoelige schaamlippen maar ook niet schraal.

8. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Zo, ik kwam weer eens even kijken hoe het hier gaat! Veel dames al op het einde he! Spannend.
    Vroeg me af of er al iemand was/is bevallen? Succes in ieder geval voro iedereen!

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Wat heeft de VK verder gezegd? Komt ze langs of moet je wachten tot er meer aktie komt? Ben zo vreselijk nieuwschierig....

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @collo; Ik zou haar bellen wanneer er weer een 'vloedgolf' is geweest. Dan kwam ze gelijk ff kijken. Maar zul je zien dat het nu ineens weer over is. Ben druk in de weer maar het lijkt nog niet te helpen.

11. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemiddag..

heb niks bijgelzen erg he maar waren zoveel paginas :S en moet zo weer koken voor mn kids... toch even snel kijken hoe t met iedereen was.

dees: is het aan het rommelen bij je??????

hier gewoon een drukke dag.. man moest om 14 uur beginnen dus hebbenniet veel tijd samen gehad nouja.. hij is vanavond thuis :)
    verder bij mn oma op bezoek geweest.. en de bekende harde buiken maarja dat kennen we nu wel ;)

iedereen hier lekker binnen???

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @chiquita; Kleine uk is rustig in mijn buik, zo af en toe heb ik een harde buik maar verder rommelt er nog weinig.
    Ik vind het zo spannend!
    Gefeliciteerd nog met jullie trouwdag!!

13. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    dees: dankje!! ja kan me voorstellen het kan ieder moment gebeure of pas over een week of 2.. maar toch duurf je nog wel ver weg zo ;) hahaha hopelijk laat jullie kindje niet te lang op zich wachten en heb je m snel in zn armen

14. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Was effe aan het lezen op een ander forum...
    Is maandag iemand bevallen van een zoon 5080 gram en 58 cm:$.

Das bijna een complete peuter ;)

Dees, als de beeb er klaar voor is, meld het zich wel :) Al gok ik dat je vanavond/ vannacht bevalt !

15. Deeeeees! Spannend meid!

Hier ook geen schrale schaamlippen hoor! haha.. ***wat was schaamte ook alweer***
    Maar idd wel wat te korte armen hahaha!

ik vind trouwens dat ik wel veel meer harde buiken heb, en beebje wel rustig!
    Rustiger dan paar dagen geleden.. Savonds komt hij weer helemaal op gang..
    hebben jullie dat ook?

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @moontje; Pfff je maakt me nu helemaal gek met de gedachte van je dat ik vanavond/vannacht ga bevallen :p
    @xenas; Hier is de kleine overdag ook rustiger dan in de avond, 's avonds lig/hang ik op de bank en wordt er vaak gevoetbald in mijn buik.

17. moontjemoon

Voel af en toe nog een voet heen en weer gaan, maar niet zoals de afgelopen dagen een hele verbouwing van de buik. Kom alleen niet van het zuur af...grrrr....dat begint wel op mijn zenuwen te werken.

18. moontjemoon

Dees, het overkomt je gewoon!!! Niet teveel over denken!
    *doe ik ook, maar wordt ook tegen mij gezegd ;)* en uit ervaring gesproken is dat ook wel zo....

19. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ohw wat fijn, ik ben niet de enige die kampt met te korte armen haha..
    Het word langzaam een hele onderneming om rond mijn buik te komen, hoop niet dat mijn buik zo dik word dat ik er echt niet meer bij kan :p

Hier nu een paar gevoelige harde buiken, zal het dan toch langzaam gaan rommelen?
    Weeen kan ik het in elk geval niet noemen, maargoed wie weet..

20. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Dees, zorg je er wel voor dat je nog een beetje energie over hebt voor als de bevalling begint. ;)

@ Chiquita, gefeliciteerd met je trouwdag!!

5080 gram!! Mijn god, je moet er toch niet aan denken dat je dat eruit moet persen....

@ te korte armen, heel herkenbaar!!:D

@ Xenas, hier idd overdag ook rustiger en s'avonds meer beweging maar ook niet meer van die felle bewegingen meer verschuivingen ofzoiets..

Deel Deze Pagina