@meloen; Hahaha, moest ik ook al aan denken!! Ik heb het er nu maar bij gelaten.....alle was is gedaan en hangt te drogen of zit in de droger. De koelkast is weer schoon en de rest laat ik voor wat het is. Morgen is er weer een dag
@Dees: Zet nog niet echt door dus? afwachten meid.. @Xenas: Hier overdag stuk minder druk dan 's avonds hoor, al moet ik zeggen dat ik er overdag ook niet veel op let, dus de kleine bewegingen heb ik niet zo door denk ik.. @Grote baby: JEETJE!!! moet er niet aan denken.. wij mogen al blij zijn als ie op 6.5 komt haha.. zul je zien dat er een joekel van baby uitkomt haha.. @Rest: Pff, vergeten sorry! Hier lekker met een boekje op de bank gezeten.. Was hierbinnen mooi aan het rommelen met voorweeen, elke 20 minuten, heb het maar even bijgehouden haha.. Dees maakt me nerveus Nu weer over, dus gelukkig blijft ie nog even zitten.. Pff, nu kan ik ook niet meer wachten.. Die hond van ons is ook wel een behoorlijke smiecht zeg! Ze is nu loops dus hebben oude handdoeken in de mand liggen voor 's nachts *overdag heeft ze een sexy broekje om* en daar knabbelt ze dan aan.. als ik kijk gaat ze er met de kop op liggen en als ik weer wegkijken *gnagna denkt ze* dan begint ze weer.. zo gaat het onderhand al een half uur haha.. Maf beest..
Dees, geen zin om mijn koelkast even te doen? als ik dat zo lees komt de nesteldrang weer opzetten haha.. ga er niet aan toegeven! *hoop ik* Wat gaan jullie eten? Hier gebakken aardappels, boontjes en een cordon blue *schrijf je dat zo?*
@roeltje; Haha, tuurlijk doe ik jou koelkast ook ff Hmmz nog geen idee wat we gaan eten, was van plan zelf vanmiddag de boodschappen ervoor in huis te halen maar durfde het huis niet meer uit te gaan. Mannetje gaat zo straks na zijn werk even langs de supermarkt.....geen idee waar hij mee thuis komt. Ik moet wel zeggen dat ik zin heb in pannekoeken??!!
@ Roeltje, net een ondeugend kind! @ Dees, hopelijk zet het door! Zet 'm op, je kan het hoor!! Ga mijn kleintje zo ophalen en gelijk maar even patatjes. Misschien tot vanaaf anders tot morgen meiden!!
@ Meloen: Eetze! Lekker patatjes!! heb ik vant weekend al gehad dus doe het maar niet haha.. @Dees: Fijn, mijn koelkast moet nodig een beurt hebben hihi Oeh, pannenkoeken!!!! Lekker!!! @Hond: Tja, een klein kind is het wel haha.. Maar wel een lieverd
Snijboontjes, met aardappeltjes en een hamburgertje.. Moet zeggen dat ik eigenlijk helemaal geen zin heb in snijboontjes, hoop dat ik ze wegkrijg
eten: ik heb vanmiddag aardappeltjes met spekjes, ui en champions gegeten met en kip ding van de lidl.. kip krokant ofzo heet dat.. ooh en het gezonde was brocolli net een boterham met kaas mayo en avocado.... grote baby: jeetje dat is wel erg groot moet er niet aan denken.. mn vader was 14 pond en 61 cm.. toen hij geboren wa.. snap nu wel waarom mijn oma maar 2 kids heeft ( in die tijd kregen ze normaal meer kids) pff ik zou er niet aan moeten denken... terwijl ik dit schrijf... heb ik alweer 3 pijnlijke harde buiken gehad.. of voorween of ween geen idee wat t is maar t doet echt pijn ga nu maar even douche pffffff
Pff, dat ik daar niet eerder aan heb gedacht.... Jeetje je pa was een behoorlijk beeb dan zeg!! Moet er zelf niet aan denken , maar ja het moet er toch uit..
Roeltje Kan me wel voorstellen dat het beest zich wel een beetje voor aap voelt staan met zo'n luierbroekje aan. En lekker sneaky kunnen ze dan zijn in het afpeuteren he? Hier ben ik nog een manier aan het zoeken om mijn katten af te leren in de box te liggen. Ballonnen en aluminium folie helpen niet... Ik blijf ze maar terug naar hun mandje sjouwen. Ik denk dat er maar een dekentje overheen moet voor de poezen, dat ik dan weghaal als die kleine erin gaat. Kan ze alleen dus nooit onbewaakt achter laten in de box... Dees Ben benieuwd of het vanavond/vannacht gaat doorzetten voor je. Ik kan me zo goed voorstellen dat je nerveus bent. Als je man straks thuis is ben je vast een stuk geruster.
als ik op sta wordt t erger ofja de pijn wrdt erger maarja :S dees ik stuur t wel naa rjou door.. bij jou mag het toch al.... wel vangen he.. roelktje: ja leuk is anders he.. zon baby maarja wat er in gaat moet er ook weer uit.. gelukkig heb ik lekkere kleine kids bij de geboorte. ga toch een poging doen om naar boven te lopen
Succes met de trap opkomen Chiquita. Ik ga maar even een bordje Chinees van gisteren opwarmen. Man is pas rond 20.00 thuis. Die is een beetje aan het bijschnabbelen...
Pff, als ik iedereen zo hoor, ga ik ook de keuken maar in haha.. @Collo: Tja, het scheelt dat het niet echt duidelijk zichtbaar is haha.. hebben een zwarte hond met een zwart broekje haha.. Ze is al zover dat als ik m 's morgens of na het uitlaten aan wil doen bij d'r dat ze haar pootje omhoog doet zodat het broekje aankan haha... je kan veel van dr zeggen maar ze is wel slim haha..
ja ik moet nog even wachten met douche de kids neem ik dan mee in de douche kan ze niet alleen beneden laten en ze izjn de club van sinterklaas aan het kijken...... pfff prober mar rustig in en uit t eademen.. dan gaat t wel.. waar dit opeens vandaan komt
chiquita, hoop dat je de douche kunt bereiken en dat het allemaal weer minder wordt... Je gaat voor de minimale 37 weken Als ik een hond zou zijn dan zou ik me ook niet fijn voelen met een broekje aan Begrijp m volkomen...hahahaha... Wil ook actie in mijn buikje....net even een potje op de flipperkast gespeeld omdat het meestal onrustig wordt met al die herrie...dit keer bijna geen reactie.. (vanavond alle 6 eens tegelijk aanzetten, misschien dat dat helpt )
@Chiquita: beeb moet nog even blijven zitten hoor!! lekker puffen meid Heb tv oranje opstaan, geweldig.. nummer van Normaal *bekend?* haha, sta met de hond in de kamer te dansen gnagna.. heb de gordijnen al dicht haha
nou stuur ook wel wat naar jou moontje en ga idd minimaal voor 37 weken liefste 38 weken... toch net iets meer zekerheid! oohja gimena moet nog in het zh blijven want de bloedwaardes van de sophie waren nog niet goed ivm geelzien.. maar ze wilde har niet onder de lamp doen in het zh.. best sneu want dan is het zo weg maarja.. als het morgen niet weg is doen ze dat geloof ik wel ..
ik ken normaal wel..... ja nog even blijven zitten ooh gelukkig is nu afgelopen ga de douche in.. pffffffffffffffff
he jeetje, wat balen.. Lijkt me zo moeilijk om je kindje daar dan zo te zien liggen.. Hopen dat ze gauw naar huis mogen, kunnen ze eindelijk echt genieten..
Heb wel een beetje met ze te doen, hoop dat ze snel naar huis mag met kleine sophie... hoop dat ik toch niet zo lang moet blijven... voor mijn zwangerschappen was ik nog nooit voor mezelf in het zkh geweest....is nu wel anders...