Nou ik eet de snacks en de patat! hahaha. Nouja ik ben een halve kilo afgevallen, dus mag best @Lotte: jeetje meis, wat een verhaal! Fijn dat jullie weten waar jullie aan toe zijn. Was je erg geschokt van de uitslag, of ergens wel verwacht?
Ja en voor je het weet zit je op die magische 37 weken en dan gebeurd er dus niets haha. Zit nu af te tellen naar de uitgerekende datum (nog 8 dagen).. Ben er haast van overtuigt dat ik daarna kan gaan aftellen naar de 42 weken, al hoop ik dat de kleine zich nog bedenkt en zich wel voor die tijd gaat aanmelden
@Lotte: Hup opschieten jij!! haha.... je mag de schuld bij je hormonen en zwangerschapsdementie leggen
@Doortje: Hadden het wel een beetje verwacht en zijn ook niet zo geschrokken. Vooral omdat we het nu al weten en we er dus op tijd bij zullen zijn met onderzoeken vanaf zn 18e. dus we maken ons er niet druk om verder
@Chiquita: ja daar heb je gelijk in ja.. Tijd gaat snel meid! dat scheelt... @doortje: Afgevallen? mm, flink veel frites eten dus @Saskia: Zul je altijd zien.. als het mag, gebeurd er niks.. Zeg, wat ik me afvroeg *verlof is goed voor je hoor* kun je (on)bewust je bevalling ook tegen houden? Of je weeen?
doortje: idd gewoon die halve kilo er bij eten... je bent zwanger nu mag t nog.. ( dat is mijn excuus altijd voro lekker vet eten hahaha) en het si gewoon lekker ( voor mij nu even niet ) saskia: ja das ook weer zo.. maarja ik denk dat t bij geen 2010 zal worden...ik hou t toch op 20 dec. ookal zeggen de meeste dat hij er dan al is
@saskia: ja, het scheelt gewoon dat het niet kwaadaardig is en dat als je er optijd bij bent er genoeg aan gedaan kan worden. Vanaf 18 onderzoeken ze je en vanaf 20 krijgen de gene die het hebben er normaal pas last van. Dus 2 jaar ervoor kijken ze het al na. Het is natuurlijk wel vervelend, maar er zijn ergere dingen denk ik dan...
Ik ook niet, maar ga daar morgen mee beginne *nouja dat roep ik al een tijdje* Omdat hier de afgelopen dagen is begonnen met rommelen ga ik het nu wel doen...VK vond het ook verstandig omdat ik er bewuster van ga worden dat het er aan zit te komen, beeb is volledig ingedaald enzo, dus volg haar raad maar op... zit alleen te bedenken dat ik helemaal geen koffer of grote tas heb, waar mijn badjas in kan....
lotte: uhm ja de tas staat klaar!! er zit alleen nmog niks in hahah ben ik nou geloof ik al dagen mee bezig.. nouja dat zit in de planning.. nu nog even doen... roeltje: ik heb geen idee of je t tegen kan houden... ja als je harde buiken hebt enzo en je gaat rustig zitten dan zakt t af dus hou je t min of meer tegen lijkt mij maar ga je lekekr durk beizg dan wordt t vaak meer en dan wek je t op.. maar veder echt bewust lijkt me niet.. geen idee
@Roeltje: In mn boek over veilig bevallen staat dat dat zelfs heel vaak voorkomt. Dat je onbewust je bevalling tegenhoudt doordat je bang bent of te veel storende factoren om je heen hebt. Ben pas bij blz 32 dus meer weet ik nog niet
Ik eet de friet altijd op en laat de snacks staan... Eet wel altijd de uien van mijn bereklauw/gehaktbal speciaal op. Die uien vind ik echt het allerlekkerst... Roeltje Als ik hoor wat jij altijd op een dag aan het sjouwen ben, geloof ik niet dat jij zo weinig energie hebt hoor. Poeh, vergeleken met jouw schoonmaakdrift ben ik echt Ma Flodder..hihi Gelukkig komt mijn moeder vrijdag weer schoonmaken (betaald hoor). Ik ben al ruim een week bezig met de babykleertjes wassen, maar er lijkt maar geen eind aan te komen. Ik kom er nu pas achter hoe veel ik eigenlijk heb... Lotte Wel fijn dat je bij je kindje in ieder geval al gewaarschuwd bent, dus dat ze hem op tijd in de gaten kunnen gaan houden. Chiquita Ik mag voorlopig ook nog niet hoor, maar wordt wel helemaal zenuwachtig als het begint te rommelen bij 1 van de dames hier. Voor jou is het wel rot dat er al van alles loopt te rommelen, hier echt geen kick...
roeltje: heb je ook geen luiertas of weekend tas ofzo?? ik gebruiikd ie.. anders mooi excuus om een nieuwe tas te kopen
@saskia: oeh, is wel spannend voor jou! Ben je er klaar voor? wil je dat de beeb komt? @chiquita: die van mij moet ook nog even blijven zitten hoor! @lotte: fijn dat jullie er zo onspannen over kunnen denken @roeltje: ik ben er wel van overtuigd dat dat kan, ja. Mijn zus woont in Engeland en ik geloof dat ze onbewust de bevallingen heeft tegengehouden totdat ik er was Ben er dus ook bij beide bevallingen bij geweest!! Nu hoop ik dat het andersom ook lukt! Ze komt 14 dec en gaat de 24ste weer weg, dat wordt spannend!!
laat je het weten als je er meer over leest? ben er wel benieuwd naar.. op internet staan verschillende dingen en mn VK was er ook niet echt duidelijk over haha..
Hier staat de tas al een tijdje klaar.. Die ene keer dat ik niet was goedgekeurt door de vk, toen heb ik de laatste dingetjes vlug in de tas gegooid (daarvoor steeds geen zin in gehad)
collo: nou dan gaan wij samen nar de snackbar ik jou snack ji jmijn friet van mij mag dat rommelen weg blijven.. laat dat maar lekker over 2 weken beginnen maar idd wij zitten ongeverer gelijk. ben ik toch niet helemaal remi
Roeltje Je kunt de bevalling tegenhouden door Adrenaline aan te maken, dat is de tegenhanger van het weeenhormoon.
@Doortje: Ik begin er zeker steeds meer naar uit te kijken, ben zo ontzettend benieuwd hoe ons wondertje zal zijn. Lijkt me ook super om echt als gezinnetje te gaan leven. Aan de andere kant zal ik het gevoel van het altijd samenzijn wel gaan missen denk ik, kan er echt zo van genieten als ik de kleine voel bewegen