December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Dat mag is geen nekel probleem kan alleen wel fout uitpakken qua kleur haha. Maar ik heb er zelf geen last van gelukkig..hij pakt iets donkerder bij mij maar dat geeft niet :)

2. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Morgen heb ik mijn eerste echo, omdat ik niet precies weet hoever ik ben...
    Mijn laatste menstruatie was 3 maart.... Maar begin april waren de testen nog negatief..

Begint me nu toch wel te kriebelen hoor...

@ Linda86; nog gefeliciteerd... mooie wagen krijg je hoor... Ik zit er ook een klein beetje na te kijken, maar twijfel nog enorm..

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    dank je meid!
    lief van je.

@alle andere meiden: dank jullie wel voor al jullie lieve woorden en knuffels!

liefs rebbel

4. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    @ rebbel; Heel veel sterkte.. kreeg het er koud van... Ik las het net pas..

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Elegance, hé meis, kan me goed voorstellen hoor, dat je je onzeker voelt. Ik heb echter ook wel een paar dagen gehad dat ik even niks meer voelde. Geen pijn in m'n tepels meer enzo. Paar dagen later kwamen alle kwaaltjes gewoon weer terug. Ik duim voor je dat alles gewoon lekker goed zit!!

@bink1976, die bruin/rode afscheiding heb ik ook gehad. Sinds vrijdag iedere keer met afvegen. Ik heb de VK gebeld en die zei dat het oud bloed is. Je baarmoedermond is namelijk heel gevoelig en heel doorbloed nu. Bij sex kan dat gaan bloeden en dat bloed kan er zelfs na een week pas uitkomen. Probeer je geen zorgen te maken...ookal valt dat niet mee. Ik was in ieder geval erg gerustgesteld. Komt goed meis..

@Mili, ik ga het ook maar doen hoor, blijf echt niet met die uitgroei lopen...ik bel nog wel even de VK voor de zekerheid.

@Psje, dat wist ik niet van die 7 wkn. Best spannend dus..

6. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @bink: ik stuur positieve vibes naar je toe! Lichtbruin hoeft nog niks te betekenen. Ik duim voor je!
    @elegance: ook voor jou duim ik! Misschien er nog een x een testje tegenaan gooien?

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    volgens mij maakt extra testen niet uit omdat het hcg nog even in bloed blijft ook al gaat het mis.. tenminste, dat dacht ik begrepen te hebben..

Ben blij dat ik nog geen gekleurd verlies heb gehad (afkloppen!!) heb wel vaak buikpijn maar ja..

8. mroos

mroos Niet meer actief

Ik ben 20 en het is mijn eerste kindje!

9. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Een extra test heeft voor Elegance geen zin. Bij een MA zoals ze al eerder gehad heeft blijft er wel HCG in je lijf. De test zal dus gewoon posi aangeven.

@elegance: kun je niet aan je HA vragen om 2 bloedtesten met 2 dgn ertussen. Dan kunnen ze wel zien of je HCG nog stijgt. Bij een MA blijft er vlgs mij wel HCG in je bloed maar stijgt het onvoldoende voor de zwangerschapsduur toch???

10. patrien

patrien Niet meer actief

@rebbel:
    .... ik weet niet wat ik moet schrijven, ben er helemaal stil van....
    in iedergeval sterkte met dit verlies.

@bink:
    tja, die onzekerheid...hoe herkenbaar. denk speciaal even aan je.

@curuli:
    ik heb even een persoonlijk vraagje aan (als je wilt hoef je er geen antwoord op te geven, maar ik was er even benieuwd naar):
    je hoort wel eens dat mensen die wat langer bezig zijn, het op een zeker moment even aan de kant zeten dan spontaan zwanger worden.
    was dit bij jullie ook zo?
    als je dit te persoonlijk vind, antwoord hoeft niet.

@verder:
    weer nieuwe, tjonge jonge de lijst wordt lang.
    voor iedereen een gezellige maandag en tot morgen, ga genieten van het mooie weer.
    heb net m'n parasolletje op gezet (bah er zitten gaten in van muizen...die rotbeesten...waarom mijn parasolletje)
    misschien lees ik vanavond nog even bij anders hoop ik dat ik jullie morgen een mooie echo kan showen.

11. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ rebbel: hoe was het in het ziekenhuis??

12. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Bij een MA zal de test inderdaad erg positief zijn, maar bij een MK wordt je test volgens mij iets zwakker (je klachtjes verdwijnen omdat je HCG minder wordt)... altans dat was bij mijn MK het geval...

13. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ sylviam: oh zo.. ik snap het..
    Nou ja, hoop voor elegance dat de tijd vliegt en de vk haar dan met een mooie echo geruststelt!

14. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    idd bij een mk neemt hcg af dus dan zou de test lichter tot nega zijn. Maar in dit geval is Elegance bang voor een MA omdat ze dit al eens heeft gehad....

15. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ echo centrum bellen zie posts vrijdag: uhm ja.. helaas kan het volgens mij nog niet.. de vk moet dit aanvragen, of iig melden en dan kan ik bellen.. sowieso zal ik dan meteen aan moeten geven of ik een combinatietest wil, want denk/neem aan dat dit meteen kan, als ik dat zou willen. hmm.. wat zouden jullie doen?

16. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Wat is het ineens stil hier.....

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Joyce..uh...combinatietest?

18. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @ rebbel; wat vreselijk rot voor jullie dat je dit een tweede keer overkomt,, meis doe rustig aan en hoop dat voor jullie gouw een ander wondertje mag blijven plakken!

@ moontje moon; ja ik heb dat ook hoor, afgelopen dinsdag een kloppend hartje maareh.. wie zegt dat dat 6 mei (tweede echo) nog zo is.. pff je maakt jezelf helemaal gek!! ;)

@ elegance; meid ik snapje wel hoor, ik heb het zelf ook zo af en toe, maar denk je echt dat het over is dan? je hebt geen bloed verlies toch?

@ bink; hoop toch dat het niet doorzet!!

@ linda86; nog gefeliciteerd! en idd mooie wagen joh ;)

@ mariebel; spannend joh ben benieuwd hoever je bent!

@ Toontje; ook voor jou spannend hoor, we zien je echo wel verschijnen!

@ here; lekker huisje schoongemaakt en nu buiten zitten :D morgen alweer 8 weken zeg het gaat heel hard vin ik!

voor de lijst: ik heb 6 mei mn 2e echo, wist niet of ik het al had doorgegeven!

19. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken: ja.. vond ik ook al..

20. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @ joyce; ik heb ook al info meegekregen over de combinatietest enzo... dat heeft toch temaken met de kans op een kind met syndroom van down?

Deel Deze Pagina