Goedemorgen!!!!!! Dit is echt niet meer bij te lezen..hahahaha. Ben helemaal ondersteboven van de bevalling van Suus. Zo leuk!!!!!! Zou het helpen als ik ook zeg: "Goh, nou ik voel nog helemaal niks, zal nog wel lang blijven lopen. Maar ik wil NU bevallen." Wellicht werkt het...hahaha
Goedemorgen Vannacht voor het eerst met een oordopje in geslapen. Twee vond ik niet prettig voelen, dus dan maar eentje. Heeft wel geholpen, want ik hoorde het gesnurk van Ronald veel minder Verder wel veel pijn gehad aan mn schaambot en mn ribben. We hebben sinds kort dus centrale verwarming, maar nou blijkt net dus dat er een groot lek in de keuken zit. Dus de helft van de vloer in de keuken is zeiknat en de onderkant van het zeil. Vriend ziet het echt niet meer zitten en kan het me heel goed voorstellen, kan nooit wat goed gaan...Niet voor lang in ieder geval...Water blijft er nu uit lopen en hij moest naar zn werk, dus kan er even niks aan doen. Ja, ik kan de hele dag doeken verwisselen om zoveel mogelijk tegen te houden Vanavond naar de vk om 18:00. Moest op een lijstje invullen of ik nog speciale wensen heb, iemand een idee? @hoesten: Dat doet dus echt zeer aan mn buik, bij jullie ook? Moet eerst dubbelvouwen voor ik kan hoesten @collo: Kan zijn dat je kleintje tegen de bovenkant aan schuurt en dan gaat het vanzelf beurs voelen. Ik heb dat nu sinds een paar weken, maar niet elke dag. Voelt heel vervelend! @moontjemoon: idd, lang kan het niet meer duren bij jou!!! Dat is zeker! @saskia: Dat dacht ik gisteren ook haha, dat het meer een chatbox is hier af en toe Gefeliciteerd met je 39 weken! Ik heb ook echt het gevoel dat je voortekenen moet hebben, maar je ziet t aan suus! Toch denk ik echt dat het bij mij niet zo plotseling en snel zal komen! @Film: Ik doe toch ook maar geen film tijdens de bevalling, foto's zijn ook goed @Dees: he jammer! Maar het zal vast niet lang meer duren @Caruli: Gefeliciteerd met je 37 weken! Een mega mijlpaal voor jou
*breekt in* Hallo allemaal! Hoorde dat Suuskebab bevallen is. Gaat alles goed met haar? En hoe is het met haar kleine meid? Ben zooo benieuwd! *breekt weer uit*
adressen staan op de enveloppen.... das ook iest waar ik tegenop zag om nog te doen, maar was ongeveer het enige wat echt nog moest!!! Is hier ook zo'n ***** weer, heb geluk dat ik vanochtend tussen de buien door gelopen ben. (stoeltje voor in mijn auto zit al in die van mijn ouders) veel die naar de vk moeten vandaag, dus verwacht nog wel opvallend nieuws! Tot straks allemaal
Net ff heerlijk een bad genomen om te ontspannen, pfff voel me nu zo duf als een konijn Ben ook heel benieuwd of er vandaag nog spannend nieuws naar buiten komt
Nou ik kom net bij de VK vandaan en die zegt als 40 weken bent wordt het zeker een 8 ponder! Neeeee ik wil dat hij nu komt! Elke week wordt hij een halve pond meer geschat :S Ben er echt wel een beetje klaar mee. Wil zo graag dat de bevalling begint! Ze willen me pas met 41 weken helpen om de weeen proberen op te wekken met een inwendig onderzoek. en dit is nog maar het 1e kindje... Nouja ik hoop dat ik gewoon op de natuurlijke manier kan bevallen. We zullen zien, moet er toch een keer uit. Einde ego bericht.
Hey gaaf nieuws van Susan! Leuke naam ook! Gelukkig is alles goed gegaan. Inderdaad wel erg spannend nu, aangezien zij dus helemaal geen voortekenen heeft gehad...Cool! Hier is het internet thuis dood. Leuk zo 2 dagen voor mijn verlof! Gelukkig komt er maandag iemand naar kijken en fixed het hopelijk....
@manoe; Op zich snap ik de VK wel, maar ook ik ga vanmiddag dezelfde vraag stellen. Tot wanneer ze me willen laten lopen als de kleine niet vanzelf komt?!
Ons frummeltje wordt zo'n 6 a 7 pond geschat....zijn beide niet groot en waren beide ook kleine beebjes.
Hallo! @dees: oh jammer, heb ik geen gelijk gekregen @xenas: bij jou ook alles weer rustig lees ik. darmpjes ook weer normaal? @carulli: gefeliciteerd met de mijlpaal!!! @chicken: spannend voor jou nu he? en is suus je nog voor geweest ook ik moet ook steeds aan haar denken, echt bizar de ene dag nog schrijven dat je nergens last van hebt en 24 uur later je dochter in je armen. IK WIL OOK!!! @moontjemoon: heb je gewoon al die maanden gedacht dat je de eerste zou zijn omdat je eigenlijk nog net in november zat en nou zijn er gewoon al 6 dames voorgepiept ik hoop dat je beebje zich nu snel aandient, overtijd lijkt me echt niks. @lotte: alleen mannetje erbij en alleen foto's maar niet van down under!! oh balen van de keuken, het zit jullie echt niet mee he! dikke knuffel! @hier: nou mannetje lekker vrij vandaag en morgen. vanochtend lekker uitgeslapen en ontbeten daarna zouden we samen huis schoonmaken van boven naar beneden. zijn we net op zolder begonnen gaat zn pieper:x (hij zit ook bij de vrijwillige brandweer van ons dorp) hij weg natuurlijk, grote brand in de aangrenzende gemeente. zit dus voorlopig wel alleen, zal wel aardig wat uurtjes gaan duren om 13 uur is er op tv rijnmond een extra uitzending over, ga maar even kijken
dees Ik hoop dat de kleine van ons ook op ons gaat lijken dan. Hoewel ik en mijn man allebei groot zijn waren we kleine beebjes en beide 2-3 weken te vroeg. Laat over een week of anderhalf maar komen dan! Lotte Het zit jullie ook echt niet mee he meid... Probeer elkaar vanavond maar weer moed in te spreken dat het uiteindelijk allemaal de moeite waard gaat zijn. Hier Net even DIY gedaan. De deur van de babykamer klemde, dus het kozijn even afgeschaaft, nog wat haakjes opgehangen aan de muur en alvast een beginnetje gemaakt met de ZH tas. Kleertjes voor die kleine zitten er al in, dat vind ik het belangrijklste.
PS-je Spannend dat je vriend bij de vrijwillige brandweer zit. Zou alleen niks voor mij zijn, zou bij elke oproep er met de auto achteraan rijden om te gaan kijken . Behalve bij brand in woonhuizen, dat vind ik echt zielig voor mensen.
@collo: het kan soms wel spannend zijn maar niet iedere oproep is echt wat aan de hand natuurlijk. maar het is nu goed raak. hier is ie dus bij: Hellevoetsluis - In een Oud Marinehospitaal aan de Oostkade is vanmorgen een zeer grote brand uitgebroken. Het pand dat bewoond word door 64 bewoners staat inmiddels op instorten. En de naastgelegen woningen worden nu beschermd tegen het overslaan van de enorme brand. De bewoners die in het complex aanwezig waren zijn op tijd geevacuurd. Zij zijn opgevangen in een restaurant in de omgeving. 64 mensen zijn dakloos geworden door de enorme brand. De brandweer richt zich nu op de naastgelegen woning. De vesting staat inmiddels behoorlijk onder de rook en bewoners word advies gegeven om ramen en deuren te sluiten voor de rook. Gevaar voor de volksgezondheid is er op dit moent nog niet. Door de hevige wind heeft de brandweer nog steeds grote moeite om de brand onder controle te krijgen. De brandweer krijgt ondersteuning van de havendienst en een particuliere blusboot (De Apollo) van één van de bewoners die in het naastgelegen blok woont. De brandweer concentreert zich ook op de naastgelegen monumentale panden. Inmiddels is het voormalige hospitaal gedeeltelijk ingestort. De houten vloeren bemoeilijken het blussen.
De eerste datum die ik kreeg was 1 dec, aangezien ik met mijn dochter fors overtijd ben gegaan hield ik er nu ook rekening mee! Leuk is anders, maar je hebt het niet voor het zeggen... dan maar extra verlof Ik wil ook , maar weet iig zeker dat het niet veel langer dan 2 weken meer duurt!!
zo daar ben ik dan. aleen zonder dochtertje ze eet en drink en poept en plast goed. aleen het geel zien heeft het overwonne. ze ligt op dit moment onder de lamp. we wachten maar af! ik heb niet alles bij gelezen omdat het een beetje veel is om te lezen. bedankt voor jullie felicitaities!!!!