ach, wat vervelend dat je nu thuis bent zonder je dochter. Hoop dat ze snel opknapt en met jullie mee naar huis mag!
Jeetje brand in hsluis, ik rook vandaag ook al een brandlucht maar dat zal wel gewoon toeval zijn.. Lijkt me niet dat je dat hier in vierpolders helemaal kan ruiken. Jeetje Gimena, dochter dus nog niet mee naar huis.. Gelukkig doet ze het voor de rest prima, dus ik hoop dat ze heel snel naar huis mag!
@saskia: het is echt een flinke brand, de hele vesting staat blauw, met die wind zou het best kunnen dat je iets ruikt.
Ik hoop dat ze het toch snel onder controle krijgen en je mannetje weer lekker naar huis kan. Zal straks eens op tv gaan kijken of ze er nog iets over uitzenden
@saskia: ik hoop het ook maar als ik de berichten zo hoor gaat het nog wel even duren. heb net de uitzending op tv rijnmond gezien en het is echt heftig. vind het nu eigenlijk niet zo leuk meer dat ie daarbij is maar dat zal wel door de hormonen komen, heb er normaal geen moeite mee
Gimena, jammer dat je dochter nog even in het zkh moet blijven, hoop dat ze snel naar huis toe mag!! PSje, ik zou er denk ik ook wel moeite mee hebben, hormonen of niet (maar door hormonen des te meer)
helleuw.. Pff, geen puf meer en heb eigenlijk niks gedaan vandaag Kreeg net ineens een joekel van een voorwee en loop nu met het gevoel dat het één dezer dagen gaat beginnen...maarja mn gevoel laat me wel vaker in de steek dus zal er maar niet op rekenen..; @Gimena: Wat naar dat de kleine nog niet thuis is! ze doet gelukkig verder prima dus je kan haar vast snel meenemen naar huis! @Lotte: Jeetje meid, het zit ook niet echt mee he.. @Psje: Klinkt als een grote brand zeg! hopen dat je mannetje weer snel thuis is! @Hier: Hond even lekker gepest gheghe.. kun je ook filmpjes in je album zetten? Hij pakt m steeds niet
oe nog één nachtje slapen en dan mag ik (hopelijk) mn mannetje weer ophalen!! En oe oe, puppuy!!!!!! trouwens, bij de dames waar de beeb volledig is ingedaald, doet het lopen bij jullie ook zo'n pijn?
@ AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA: ik moet meer dan 40 paginas bijlezen.... maar ff belangrijkstedan: heb de decemberweb geupdate, met wat fancy statistiekjes @ roeltje: jeuj! goed man dat je bent goedgekeurd!! @ sintsjoppen: het is gelukt! heb alle kados in huis!! En net ook allemaal al ingepakt en van sticker voorzien @ zwangerworden: zie nu pas je request voor de decemberweb.. zal hem zo updaten! @ dees: oeh spannend! heb je vk niet ff gebeld? zou ik wel doen zoals de meeste zeggen, zeker als je vanalles hebt gepland.. jeetje.. echt spannend.. en heb het gister allemaal gemist.. @ collo: hihi.. je hebt dezelfde sex instelling als ik geloof ik.. heb wel behoefte maar geen zin, zeker niet met die aambeien nu.. en als ik oprug lig maagzuur enzo en mannetje vind het eng.. dus ik focus me maar op na de bevaling maar wie weet.. als het te lang duurt hahahaha.. zen keukenkastjes uitsoppen ! grapjas! @ xenas: oh ja, das ook handig ja!!.. pfff.. maar met jesse is ook alles goed gekomen toch? @ roeltje: haha.. dus je hebt alle middeltjes die kunnen helpen in huis? schijnt in trein zitten ook opwekt door stoppen en starten maar ja, das laatste nood denk ik he aangezien het niet je hobby is @ chicken: niet schraal, wel beetje gevoelig.. maar ligt er ook aan wat ik heb gedaan.. soms beetje drukkend gevoel zeg maar.. @ zwangerworden: fijn dat je bent goedgekeurd! en ach joh, komt vast goed! ook al is het ms een zwaardere baby! @ moontje: slik!!!!!!!!!!!!!!!!!.. das wel heel groot en zwaar! wel alles goed gegaan met bevalling? welk forumtopic was het? @ te korte armen: geen last van!! .. lukt me zelfs nog om alles daar te scheren.. en na die keer met spiegel doe ik het nu op gevoel en laat ik mannetje controleren haha @ woehoe! hahahaha. beurs heeft goed gewerkt.. had al 100 euro korting op een vakantie en krijg nu mail dat ik een prenatalbon van 100 euro heb gewonnen!! hahaha goed he? @ chiquita: oh jeej! ook weeen! het rommelt goed hier @ doortje: afvallen in de laatste weken! wahahah.. grappenmaker! maar goed te horen dat je helemaal bent goedgekeurd! @ collo: das balen van de kdv! hebben ze een fleks in jou regio? hebben wij ons ingeschreven en bijna meteen reactie dat er plaats was! @ lotte: balen dat je vriend inderdaad drager is.. hopelijk valt het met je kindje allemaal mee.. maarem.. een zeiltje??????????? dat mag toch helemaal niet?? das het eerste wat de kraamzorg weg zal halen.... maxicosi en redelijk simpel hoor, hebben we al keer geprobeerd, staat goed plaatje aan de zijkaant.. wat ik wel raar vond is datie dus niet echt vast vast staat.. dus niet schrikken alsie wat wiebelt! heb overigens op decemberweb er nu bijgezet hoeveel er zouden moeten bevallen etc... @ saskia: tja. ms idd handig om de 2 weken erbij te tellen... @ lotte: ja, tas is zo goed als klaar nog foto camera enzo erin\ @ roeltje: ja je kunt je bevalling tegenhouden, bijvoorbeeld als je je te druk maakt.. dan krijgen de verkeerde hormonen de overhand @ chiquita: fijn gevoel he heb ik met name snachts dat het echt zo nat word.. maar gebruik al tijdje die lilypads... klein druppeltje vind ik overdag ook nie fijn! @ collo: lekken of niet zegt niks over wel of niet slagen van bv! is me vorige week uitgelegd bij de bv bijeenkomst.. @ roeltje en lotte: peperkoek en water of aa drink, omdat het best nog ff kan duren en ms dan net de zh keuken dicht is! @ tas: badjas twijfel ik nog over... @ lotte: op decemberweb staat een lijstje.. pyama is wel genoeg, maar toch is wat meer ook handig! En die tik hebben meer mensen hoor, maar is echt nergens voor nodig! geloof in jezelf meid!! ook jij heb recht om die dingen te voelen en hoeft dan echt niet goed te prten! ook niet naar de vk! dus heb vertrouwen in jezelf!! (zal ook een stuk in hoofdpijnschelen ) @ chicken: je word nog een echt keukenprinsesje joh @ xenas: ik had begrepen dat alsie is ingedaald ze nog wel om de as draaien dus ja kan... maar bloed joh?? vk gebeld? en diarree? hmm das vervelend.. @ poepen tijdens de bevalling: tijdens de gym zeiden ze juist dat dan alles er gewoon uitgeperst word... dus ms dat je lichaam je al wat voorbereid, maar kan goed dat je je kindje eruit aan persen bent en tegelijkertijd ook nog gewoon poept... heeft ze tijdens partnerles ookverteld, zodatie voorbereid is.. ook dat je pas felicitaties krijgt als de placenta er is bijvoorbeeld.. maarem: ik heb al besloten dat mannetje naast mijn hoofd staat.. die heb ik daar nodig om aan te moedigen en niet down under!! En niet nu al bang voor maken! is niet goed he! ms houd je het daarom dan tegen.. omdat je bang bent te gaan poepen want je hebt nog geen diarree gehad dus dames: niet doen! @ chicken: zemelen helpen goed tegen harde poep hier ook een slachtoffer! @ saskia: ook de ontploffing is herkenbaar.. is wissel af @ curanol: wat een uitkomst tegen aambeien! is nog niet weg maar toch wel al een stuk verminderd! @ roeltje: die winderigheid is ook leuk ja.. en stomme is.. soms merk ik pas dat ik windje moet laten alsie er al uit is.. oeps.. @ rick en charlie ja? volgde het niet maar nu 's ochtends soms hahaha maar hoeft geloof ik niet, met dat uitgebreide verslag hier @ niet kloppende dingetjes: vaak heb je ook bij nie soaps.. dat ze het beeld spiegelen.. dus dan heeft eerst iemand litteken rechts en dan ineens links! laatst nog gezien bij wie is de chef.. @ urineverlies: nope geen last van.. @ kaartjes: we hebben er 140 besteld.. @ suus: gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! geniet er lekker van meid! en we wachten op foto en verhaal! @ dees: wat dan wat dan wat dan?? @ bevalling filmen: nee doen we niet... lijkt me niet zo geweldig.. en anders doet mannetje het.. ms kun je kraamhulp of een van de andere aanwezigen ofzo vragen? @ slapen: had gister bezoek en die vroeg hoe het slapen ging dus ik zei paar keer wakker.. zegt ze: ja 5 uur zeker? hahahahah.. zo grappig! klopt dus echt! meestal ben ik 2 en 5 uur wakker en 5 uur is tijdstip waarop ik lastiger in slaap val! @ poohbeer: wahahaha weggooi ondergoed! das een goeie! hahaha @ prenatal: nee geen ervaring met bestellen.. maarem.. over paar maanden wel, maar dan omdat bedrijf waar ik werk dan die bestellingen klaar maakt @ lotte: wensen? uhm.. ms dat ze de baarkruk bij zich hebbben? @ manoe: de gyn zei van de week: er zijn brede vrouwen die kleine kindjes al moeilijk eruit krijgen en andersom.. dus niet druk maken, komt vast goed! als je maar ontspant!! @ muurtje: alles gaat goed met suus en beeb, voor zover bekend in de sms @ psje: jeetje, das idd wel een heftige oproep! zo maf sowieso dat er elke dag wel 3 huizen branden!! zooo raar! @ gimena: hopelijk mag sophietje snel mee naar huis!
ZO! en nu ga ik douchen!houden jullie je ff in? want daarna krijg ik bezoek! zal nog ff snel decemberweb updateren
@Joyce81, ja weggooi onderbroeken...hihi...die kraamverbanden zijn zo mega, en als je ze een beetje op hun plek wilt houden heb je tenten nodig...normaal draag ik die niet dus........op naar zeeman..."mooie" zwarte, maat groter 2 stuks voor 1,99 meen ik...kunnen zo de prullenbak in Denk als mijn hubbie ze ziet hij direct impotent (haha tent....leuke woordspeling) wordt!
Hallo! @Lotte: de bevalling filmen? No, thank you! JFotos maken vind ik prima, nadat ze geboren is, maar niet tijdens. Mijn zus is er misschien bij, zijn we nog niet helemaal over uit. Oh, en die lekkage..zucht de ellende stopt ook niet he? @collo: hoe was het bij de gyn? @meloen: lekker gemeubelboulevaard? @saskia: gefeliciteerd met je 39 weken! @moontjemoon: bijna d-day!!! @Dees: oeh nog geen beeb dus! Succes bij de vk! @xenas: ook nog geen beeb nouja, geduld is een schone zaak @phoobeer: hahaha wie weet helpt het als je het ook roept!! @Manoe: hoe was de vk? Oh hopen dat je beeb eerder komt! @chicken: wie niet waagt, wie niet wint! Gewoon heel vaak reopen! @happy: nog even en verlof!! @psje: ik hoorde het p de radio idd Man al weer thuis? @gimena: he bah, wat jammer dat je de kleine nog niet mee mocht nemen. Hopelijk snel! @roeltje: denk toch dat jij eerder gaat bevallen dan ik hoor! Het is al zo aan het rommelen bij jou! Ik waggel en het doet idd pijn als ik loop! Het voordeel is weer dat het autorijden beter gaat, doordat er weer meer ruimte aan de bovenkant is J @Joyce: fijn dat alle kados binnen zijn! Euh..geen grap..echt een halve kilo afgevallen..vreemd he? Ga zo even de update bekijken! @hier: baby bjorn gehaald, boodschappen gedaan en gestofzuigd. Strkas nog even naar de dierenarts voer halen en dan 16:15 yogaaaa. En vanavond ook nog een hapje eten met man. Ik hoop dat ik het volhou hahahaha!
Gimena & Suuskebab Van harte gefeliciteerd met jullie dochters! Wow wat is er ontzettend veel geschreven de laatste dagen. Ik kan het amper bijhouden dus laat staan reageren op iedereen. Dus pak het vanaf hier even weer op en probeer het nu wat bij te houden. Hier is alles goed, nog nergens last van helaas. Van mij mag het nu zo ondertussen wel komen hoor, maar heb het idee dat ik wel eens over tijd kon gaan lopen. Afwachten maar. Houd sinds 2 dagen weer vocht vast, in 1 voet, erg iritant. Vorige week weer op controle geweest bij de verloskundige, alles was goed. maar doordat ik een aantal weken bij de gyneacoloog was geweest op controle dacht ze dat ik nog maar 35 weken zwanger was. Ze gaf me wat folders over bevalling en pijn om te lezen en zei lees dit maar door dan bespreken we het volgende week. Ik aangegeven dat het me handiger leek om het direct al te bespreken aangezien ik al over de 37 weken was haha. Morgen weer op controle, hopen dat alles weer goed is.
Hè jammer, geen beebnieuws... Het wordt nu gewoon spannend om in te loggen! Zet 'm op bijna uitgerekende!!! Jullie mogen eerst hoor. @ Gimena, wat jammer dat ze nog niet mee mocht, hopelijk knapt ze snel op en kunnen jullie van het weekend lekker vadertje en moedertje gaan spelen. Krijg je nu nog wel kraamhulp thuis? @ PSje en Saskia, wat grappig wij wonen echt heel dicht bij elkaar in de buurt. Ik woon zelf in H'sluis en heb idd dikke rookwolken gezien vannochtend. Wat ontzettend triest dat die mensen nu echt alles kwijt zijn hè? Lijkt me echt afschuwelijk!! Gebouw is inmiddels ook al ingestort hoorde ik op de radio. Hopelijk komt je man snel thuis PSje kan me voorstellen dat je dit nu niet zo geweldig vind. @ Joyce, wat leuk 100 euro van Prenatal!! Dat komt vast nog wel van pas. @ Roeltje, leuk morgen pup en man thuis!! Af en toe heb ik ook met lopen pijn. Dan lijkt het of hij bij iedere stap opnieuw tegen de uitgang boinkt. @ Lotte, oh wat balen weer voor jullie zeg! Wanneer zit het nou eens mee.. Veel succes ermee, hopelijk kan het snel verholpen worden. Knuf voor jou. @ Happy, lekker je een na laatste werkdag!! Heb lekker geshopt vanmorgen! Maar een ochtend is wel genoeg hoor pffft langer trek ik niet meer. Haha oud wijf... Heb een vlag en bijpassende geboorte slinger gekocht en een zacht blauw/wit gestreept pakje van Feetje. (pakje gaat mee in de vluchttas ) oh en toch ook maar zo'n waterdicht molton ding. Straks naar de verjaardag van mijn schoonvader, eigenlijk niet zo'n zin in, ik wil mijn huispak aan.
@ poohbeer: da was de reactie van mijn vriend ook.. haha.. of je ook hardloopschoenen had gekocht voor je vriend/man dan haha maar had al ff uitgelegd dat het voor dan is, dus dat leek hem dan wel ok.. @ jolinde: fijn dat alles goed was! balen van vocht in je ene voet..
wow.. gaat lekker met de brandjes vandaag! die in adam noord al gezien? jeetje..... wij hebben ook citybox, maar gelukkig in ehoven! je schrikt je anders toch rot! bezoek is er!
Joyce, was op een ander forum bij nov mama's. Was een week overtijd en bevalling was met knip gedaan, maar niet veel anders verlopen... Is wel mooi meegenomen dat je de bon gewonnen hebt!
kreeg net berichtje van mannetje dat ze de wagen aan het inpakken zijn. het is nog niet helemaal onder controle maar wel zover dat ze het met minder brandweerauto's afkunnen. Gelukkig maar. wel heel erg voor die gezinnen die nu hun huis kwijt zijn. @meloen: waar in hellevoet woon je dan? ik heb zelf ook altijd in hellevoet gewoont, in 2003 naar rockanje verhuisd.
Ben ik weer. Pc moest uit omdat ik 2 wasjes aan het draaien was. Straks even stofzuigen en rommel opruimen. Ventje zat er weer helemaal doorheen vanmorgen, dus hoop dat t hem een beetje helpt. Trek het zelf ook vaak niet meer eerlijk gezegd. Zit nu weer even in een flinke dip. Ben zelfs pas 3 keer op het babykamertje geweest, heb gewoon nergens zin in...Moet nog zo veel gebeuren...Maar ja...Sorry wil echt niet zeuren @Manoe: Ohjee, kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt om te horen dat je beebje een zware zal worden als hij na 40 weken geboren wordt. Flauw dat ze het wel zeggen, maar niks kunnen doen. Weet niet hoe dat normaal werkt, maar als ie al zo zwaar is dan kan ie toch gewoon komen?? Kan je t niet nog eens vragen of ze je niet eerder kunnen helpen? @Dees: Verwacht jij ook een grote baby dan? Oh ik lees het al, geen groot beebje maar normaal. Dan denk ik sowieso niet dat ze je eerder gaan helpen... @PSje: Had mn vader net aan de lijn en die is bij een andere grote brand in de buurt aan het werk. In Amsterdam ofzo. Gaat wel lekker! Hij is geen brandweerman hoor, hij zag het vanaf zn werk @Gimena: Nogmaals gefeliciteerd met je meisje! Moeilijk lijkt me dat om haar achter te laten...Ben je de eerste dagen wel dag en nacht gebleven? Sterkte! @Roeltje: Jaaaaa mannetje en puppy halen @joyce: Wel hoor, dat staat juist in de papieren. Zolang het hoofdje er maar niet op ligt. Dus vandaar op 1/3 van het bedje leggen. Stond ook op de omschrijving van een briefje van prenatal. En het staat op de kraamlijst. Nu ikke niet meer snappe haha Ja, had het lijstje al wel gezien op decemberweb, maar op andere sites staan weer andere dingen haha. Maar ik zie wel wat ik in de tas doe Als ik maar iets aan heb @Doortje: Zo bedoelde ik het niet haha. Ik bedoel meer dat je gezicht bijv. gefilmd wordt en niet down under hahaha. Of bijv. alleen voor en na de bevalling. Maar doe het zelf ook niet hoor. @Meloen: Dank je voor de knuf