December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

10 dec....pfff das nog een eindje weg.... Hoop idd dat je die afspraak niet meer haalt!

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    haha, beestje leeft wel lekker met je mee!
    Heerlijk zeg zo'n beest, zo af en toe mis ik echt een hond :(

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @moontje; Ja, zeker een eind weg nog! Gewoon over 14 dagen!!! Maar ja, wat moet ik eraan doen.
    Mannetje zei net ook al dat we die afspraak toch niet meer halen waarschijnlijk, ik hoop dat hij gelijk heeft.

4. moontjemoon

Wilt het gewoon van je overnemen ;)

5. moontjemoon

kunnen ze bijna gelijk gaan inleiden als je het wel haalt ;) *gaan we maar niet vanuit*

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Pfff wat kan wachten dan ineens lang duren. Tenminste zo kijk ik er nu tegenaan.
    Voor een paar weken terug toen ik in het ZH lag werd me verteld dat de kleine niet lang op zich zou laten wachten maar geloof er nu echt niet meer in :(
    IK WIL NU BEVALLEN.....

* hoopt dat het helpt *

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    *Roeltje draait haar duimen gevoelloos voor Dees*

Helpt het al?:p

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Moontje en Dees: hihi volgens mij duurt het alleen maar langer als je heel hard aan het hopen bent haha..tijd gaat dan toch veel langzamer!

*Uiteraard duim ik ook voor Moontje:p*

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    * wacht geduldig af of het duimen helpt *

Ik ga nu even voor het eten zorgen, mannetje komt nu net thuis.

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier het eten alweer op, (opgebakken andijvie met extra veel spekkies en rookworst:D) hond is al uit geweest, dus zit lekker languit op de bank en kom er vanavond ook niet meer af:D

11. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ dees: wat raar... hier elke week terug.. urine ook geen onderzoek en gewicht doen ze wel, maar zeggen ze nooit wat over.. volgens mij houden ze het ij om de grote verschillen te zien en dan pas actie en urine.. zeker zolang bloeddruk goed is.. maar als je je er niet lekker bij voelt zou ik bij volgende zeker andere vk zoeken
    duim voor je dat je niet zo lang hoeft te wachten...

12. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ roeltje: vervelend joh, die pijn in je zij.. hopelijk snel weer weg of dat het idd een teken is ;)

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Joyce: Mag nog geen teken zijn, over 1.5 week mag het pas, dan is manlief weer thuis met vakantie:) Wil echt niet voor die tijd bevallen hoor!

14. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    ik ga bank hangen, tot morgen dames! enne.. rustig blijven vanavond he!

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Daaag Joyce!!! *zwaait*

16. moontjemoon

Ik ga er niet vanuit dat ik voor/in het weekend beval.. Maar zou wel graag de volgende afspraak met vk niet willen halen. (moet morgen en dan volgende week dins of vrij pas weer)

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai, ben ik weer.

Wasje bijna helemaal gestreken en daarna bij de vk geweest.

Alles wat weer goed. Ik heb gezegd dat ik continu hoofdpijn heb, maar toen zei ze alleen dat ik paracetamol moet nemen. Ik zei dat dit nooit helpt bij me, maar ze vond dat ik het toch moest proberen.

Heb altijd een beetje het gevoel weggekeken te worden daar. Ze liep een kwartier uit en ik ben dan makkelijk dus mag snel weer weg ofzo. Als ik zelf niet begin over mn vragen dan krijg ik er de kans niet eens voor.. Maar ja, beter zo dan een hele nare zwangerschap hihi.

Kleintje ligt vast, maar volgens haar spreken ze daar nooit zo over. Ze zeggen gewoon dat ie klaar ligt om geboren te worden.

Hartje ging als een gek tekeer, was net wakker:)

@Meloen:

Ja, daar ken ik de grafiek van hihi. En zag m ook een keer op een andere site:p

@Moontjemoon:

Vind het ook een beetje maf hoor, ik lees juist overal dat na de uitgerekende datum pas de meeste zijn bevallen.

@Xenas:

Mn vriend weet wel hoe hij het op moet lossen waarschijnlijk, maar hij is altijd zo laat thuis van zn werk dat het lastig wordt om naar een bouwmarkt te gaan. Ik zei al dat ik t wel wilde doen, maar ik weet niet wat ik dan precies moet halen en volgens hem is t ook niet makkelijk. Verder moeten we een luchtontvochtiger gaan kopen:( En dan niet van die bakjes, maar zo'n automatische, want anders heeft het hier geen zin. Is nogal vochtig hier en nu is dus ook de vloer nog zeik nat:(

@bapsie:

Nee hoor, ik ben degene die zo laat gaat bevallen hihi

@joyce:

Hmm, zie nu in het boekje van de kraamzorg moltononderlegger staan...Die heb ik ook dus dat scheelt. Dan ben ik in de war geraakt door al die andere lijstjes. Maar vind het wel vreemd dat een zeiltje niet mag als ze toch maar 1/3 van het bedje bedekken en het wel overal staat...Maar bedankt voor de tip, ga ik toch maar een onderleggertje eronder doen om gezeur te voorkomen haha

@Dees:

Heuh, dus pas vanaf 2 weken overtijd gaan ze je doorsturen naar een gyn? Dus het is niet zo dat je altijd twee weken na je uitgerekende datum je kindje sowieso hebt? Wat erg!

Bij mij controleren ze ook niet op urine, doen ze alleen als je bloeddruk te hoog is en jij bijv. veel vocht vasthoudt werd mij verteld.

En ik vind het wel belachelijk dat je nou ineens over 2 weken pas weer hoeft te komen! Ze snappen toch wel dat het sowieso fijn is om op controle te komen...Vaag hoor

@Roeltje:

Hmm, die verhalen geven geen hoop. Ga het volgende week ook maar vragen dan. Lekker stom zeg als ze pas gaan strippen met 42 weken:(

Die pijn aan beide zijden herken ik wel. Zijn volgens mij ook je banden.

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Lotte: Ja vind het ook echt belachelijk.. dus met 42 weken gaan ze pas strippen en als dat na een paar dagen niet gewerkt heeft mag ik naar de gyn om in te leiden, dus met de pech dat er een weekend tussen valt beval ik met 43 weken.. vind het echt schandalig! Ga na 41 weken gewoon eisen dat ze gaan strippen, zo niet, rij ik zelf wel naar het ziekenhuis....Blijf ik gewoon net zo lang zitten tot ze me helpen haha..

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje, vind het echt stom. En dat is ook niet echt leuk om naar uit te kijken zo. Misschien is het helemaal niet nodig om je er druk om te maken, maar zou het ook doen. Ben nu wel heel beniweuwd hoe ze dat bij mij doen...Vorige keer vroeg ik wel hoe het zit met kerst, maar toen zei ze alleen dat je dan ervoor of erna wordt geholpen. Maar ja, als dat een week duurt...of langer...whaaaaaaaaaaaaa

20. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Dees, echt heel raar pas over twee weken terug. :(
    Aan de andere kant, als je verder geen klachten hebt maakt het ook weer niet zoveel uit. Wachten duurt lang.:(
    En bij vragen mag je altijd bellen toch?

@ Lotte, fijn dat alles goed was maar wel jammer dat ze niet wat meer tijd voor je nemen.. Ik was het trouwens niet hoor van die grafiek, volgens mij Manoe.

Deel Deze Pagina