vind het belachelijk dat ze vanwege kerst uitstellen eigenlijk.. Alsof een beeb rekening houd met de kerst... vind het zo vreemd..
Vind het ook vreemd. Ze zei dat ze dan weinig personeel in het zh hebben en dus zo min mogelijk patienten willen hebben. Zij willen ook vrij...Ach ja...Doe dan maar liever voor kerst dan erna hoor
zal bij mij wel erna worden aangzien ik de 20 pas ben uitgerekend.. Maar aangezien ik de hele avond al voorweeen en harde buiken heb, vrees ik dat ie eerder komt, maarja hoeft nikst e betekenen en daar baal ik dus zo van.. Eigenlijk zou je pas (voor)weeen moeten krijgen als je ook daadwerkelijk snel gaat bevallen.. dit grapje kan nog tot de 42e week duren *met mijn VK waarschijnlijk 43 weken haha*
@Roeltje: Hoezo "vrees" je dat ie eerder komt? Voorweeen zeggen helemaal niks over eerder bevallen hoor! Hebben ze je dat niet gezegd of heb je dat niet gelezen? Sommige hebben al voorweeen vanaf 32 weken! Mn moeder heeft t ook heel lang gehad, maar beviel pas op de uitgerekende datum van mij. Voorweeen zijn juist zo veradelijk omdat vrouwen daardoor gaan denken dat het snel zal beginnen en dat is vaak dus helemaal niet zo.
ow ik snap je al...laat maar haha. je bedoelt gewoon dat het slimmer zou zijn als je pas voorweeen krijgt als het ook echt gaat gebeuren...toch?
Heb sinds vandaag het gevoel dat ie eerder komt namnelijk, geen idee waar het vandaan komt.. *zul je zien dat ik overtijd ga lopen haha*
Komt misschien onbewust omdat je mannetje weg is!? Bij mij wisselt het gevoel. Soms denk ik dat ie eerder komt, maar ik denk dat dat is omdat we nog zoveel moeten doen en ik er stiekem ook wel een beetje bang voor ben dus. En soms denk ik dat ie juist heel laat komt en dat denk ik dan weer omdat ik dat ook weer niet zou willen. haha heeeeeel logisch ook he?
@joyce.. zeker mooi lijstje! Je hebt ook een site zwangerenmeer geloof ik. Daar was ik 1 van de 1e aanmelders heb toen ook bon van prenatal van 100 euro gewonnen! Dar heb ik een hoop moois van gekocht ! haha druk he zo'n mannetje.. jongens zijn zoizo drukker hoor. Jesse kan ook zo druk zijn. Is nooit met 1 ding aan het spelen. Staan hier altijd 12 auto's op de tafel. Hij wil alles vasthouden en mee spelen! @roeltje.. ohh action is leuk he! wat heb je gekocht? Geen idee wat dat is. Indalingsweeen? Heb je de vk al gebeld? @toontje.. haha ik hoop ook niet dat ik op de 5e ga bevallen! Maar ja, je kan er zo weinig aan doen he! Beterschap thuis! @dees.. das wel raar hoor! Dat ze zo doen. Bij mij wordt alles goed gecheckt.. ok geen urine dan. En ze vraagt steeds of ik op de weegschaal ga.. maar dat doe ik lekker thuis van te voren! haha! Jammer dat het loos alarm was! Ik hoop dat je smeekbede heeft geholpen! @lotte.. das moeilijk he dat je het dan niet zelf ff kan halen! hoop dat het snel opgelost is..
wat een poppetje!!!! kan me voorstellen dat je haar mist! @Xenas: haha kijk nu castle.. heb helemaal hapy opgenomen dus ga dat ook nog kijken haha... vul de avond voor mn mannetje weer thuiskomt zo vol mogelijk, dan lijkt de tijd sneller te gaan haha
@Gimena: wat een liefie zo... kan me heel goed voorstellen dat je haar mist ... Ziet er zo zielig uit eigenlijk Ze hoort lekker thuis te zijn! @All: En wat GTST leuk Hier: Te moe om nu ff overal op te reageren.. Ben vandaag 2,5 uur gaan zwemmen met mn moeder en Layla en dat was best vermoeiend.... Veeeel vermoeiender dan het babyzwemmen elke week... ben HELEMAAL GAAR! Morgen 38 weken SPANNEND!!!
sorry alvast voor al die vragen haha.. ben nogal onwetend als ik loop of ga zitten is het net alsof de beeb tegen de uitgang drukt *jaja hou het netjes* alsof ie eruit wil zeg maar....Herkent iemand dat?
ik kom net uit de douche, heb wat licht bloed verlies. Ben benieuwd. Misschien een voorteken? Of wel helemaal niet maar hou jullie op de hoogte! Welterusten allemaal!
same here!! Kreeg net ineens buikpijn (helemaal onderin bij mn schaambot), ik voelde wat lekken , bleek het bloed te zijn. Ineens drupte het bloed langs mn benen af naar beneden, ik ben toen gauw naar de WC gerend en toen floepte daar ineens een hele prop uit.. Slijmprop denk ik.. net ff lekker in de douche geweest maar zit momenteel met een lekkere wee te kijken... oft serieus is.... geen idee.. wellicht ondertussen dat ik dit typ (met veel pijn) ben ik een kruikje aant klaar maken hopelijk tot morgen
lees dat het bij vele al lekker aan het rommelen is mooi zo toch jullie morgen al dees: vind het nog steeds gek dat je bij 41 weken pas hoeft terug te komen... overtijd lopen: ik vind 42 weken echt lang en 43 al helemaal.. volgens mijn oude gyn ( in het buitenland) brengt dat juist ook gevaren met zich mee maarja helas kun je er niks aan doen ze luisteren toch niet naar ja gimena: en heeft ze al een kleurtje?? pfff hier nog steeds niet lekker maar kan gewoon niet slapen.. zoo erg ben kots misselijk nu ook.. bah... je doet er alleen iks aan helaas..