December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

heeey chiq :ja ze heeft een kleurtje maar niet de kleur die ik zou willen.
    ben benieuwt of ze er bruin van wordt :p
    haha.
    alles goed met jou?
    hopelijk ben je niet meer ziek!!
    xxx

2. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Goedemorgen iedereen...

Gimena, zal wat zijn als ze er bruin onder vandaan komt ;) Hoop dat ze vandaag een beter kleurtje heeft!

Dretjuh, slijmprop verloren, hopen dat de rest snel volgt ;) Het zegt jammer genoeg alleen niet alles.

Manoe, Begint nu toch serieus te rommelen....we wachten af...

Hier is alles rustig, dadelijk naar de vk. Heb vannacht goed kunnen slapen (zonder zuur en dergelijke) dus ben weer helemaal opgeladen!

Chiquita, misschien ben je wel weer in slaap gevallen :) Hoop dat je niet een buikgriepje hebt!

3. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Spannend al dat gerommel hier! Denk dat er snel weer een paar December babytjes aan zitten te komen!

4. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben ik weer :)

gimena: hopelijk mag zo morgen fozo naarhuis :) is dr gele kleurtje weg!!

moontje: fijn dat je goed hebt geslapen vorod everandering he ;) succes bij de vk :)

geen buikgriep.. was gewoon misselijk na een glas melk was het weg.. hebnog 2 uurtje kunne slapen... gelukkig...

ik baal trouwens enorm.. onze laminaat vloer komt omhoog en het hele huisis vochtig zit vocht in de buitenmuren :( en kunne ze fijn niks aan doen zeggen ze dan. nou lekker.. we zijn al opzoek voor een ander huis.. voor het begin van 2010 want mn meubels en alles gaat zo naar de maan.. met al dat vocht plus dat t niet echt bevordelijk is voor de gezondheid.. heb nu wel vorrang gelukkig!

5. moontjemoon

Das zeker balen!! Zeker met de winter voor de deur... Heb je al zo'n vocht app in huis staan?

Gelukkig geen buikgriep, wel lekker dat je nog effe hebt kunnen slapen.

6. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat voor een aparaat?? wist niet dta ze er wat voor hadden..

op enkele kamer krijg ik ook schimmel vlekken op de muren vanwege t vocht :( bgelukkig niet op de babykamer zeg en op de kamer van de kids maar toch blijf iedere 2 dagen het wegpoetsen met chloor

7. moontjemoon

Zou niet weten hoe zo'n ding heet.
    weet wel dat je er iets tegen kan doen (geen redmiddel, maar maakt het wel iets beter).

8. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ik ga dr maar es naar opzoek... hebnet ene nieuwe bank :( en is vooral sochtends vrij vochtig aan de achterkant :( pfff achja er izjn ergere dingen maar ja

9. moontjemoon

Leuk is anders...
    Was ook al aan het zoeken geslagen, maar kom tot nu toe nog niet verder dan ventileren...:(

10. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Goedemorgen!!

Ik heb even vluchtig terug gelezen, Gimena een suus gefeliciteerd, ik ga zo spullen pakken voor een weekendje centerparcs dus kom alleen even snel verslag doen, ik beloof dat ik na dit weekend weer vaker kom spieken.;)

Nou gisteren heb ik de draaipoging in het ziekenhuis gehad, ik ben nu een hele blauwe buik maar ook een gedraaid kind rijker.
    Het is dus gelukt, al had het wat voeten in aarde en is het maar hopen dat hummel niet terug draait.

Ik heb eerst aan het ctg gelegen daarna kreeg ik een echo en begon de gyneacoloog op mijn buik te duwen ( auw) ze kreeg het er warm van dus jasje uit en in haar T-shirt verder duwen. Hierbij wordt er dus ook flink aan je huid getrokken dus ben weer wat striae rijker en flink blauw.
    Hummel wilde niet meewerken dus er kwam iemand bij na nog een poging deed ook zij maar haar jasje uit haha.
    Uiteindelijk een poging om achterover te draaien i.p.v. voorover en na ruim 20 minuten duwen en trekken lag hummel op de kop.
    Weer even aan de ctg en alles was oke.

Staat in de folder zo leuk dat ze 30 sec tot 5 minuten proberen te draaien haha.

Maar goed, volgende week donderdag weer terug en dan maar hopen dat het koppie nog beneden ligt.
    Ook begon ze toch weer over de grootte dus krijg toch weer een groeiecho volgende week en dan bepalen we het strijdplan.

Ik hou jullie op de hoogte!

11. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    moontje: ja idd ik was ookal aan het googlen.. en ventileren doen we al.. marja net asl in de wintyer de ramen van de woonkamr openzetten lijkt m eook niet alles :S zeker niet met een beebje.. achja ze zoeken er maar een oplossing voor betaal ertenslotte huur voor ;)

elmo: ooh lekker weekendje weg .. nog plaats in je koffer ;)
    je bent trouwens bijna 37 weken :)

12. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    ************* xena nieuws!!!***************

vannacht is hun zoon timo geboren!!!!!!

hij weegt 4260 gram

gefeliciteerd xena en fam met juli emooie lieve knul timo!!!

****************** einde nieuws******************

13. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Jeetje wat goed Elmo, Ik hoop echt dat beeb zo blijft liggen en de groeiecho ook meevalt :)

Dames met gerommel: Heel veel succes, ik hoop voor jullie dat het echt snel gaat beginnen..

Hier: Gister een hoop krampen en steken down under, maar niets wat op weeen leek.
    Helaas dus weer niets ;)
    Verder vanavond toneelavond hier in het dorp, dus ga de rest van de dag maar lekker lui doen, wil er wel een beetje fit zijn :p

14. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Xena gefeliciteerd!!!!!! Leuke naam!!!

Chiquita, kun je je opvouwen? dan pas je nog wel in de kofferbak aangezien onze auto volzit met Dennis,Renée,Nikki,oma en ikke!:D

15. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    saskia: nou hopelijk komt jou beeb ook zo spontaan zoals bij xena en suus ;)

elmo: nou opvaouwen met zon buik lukt vast niet jammer ;)

16. bapsie

bapsie Niet meer actief

Gefelciteerd!!! mooie naam, lekker genieten nu!

17. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Xena en xenaman: Gefeliciteerd met jullie zoon!!! :D
    Hele leuke naam :D

18. moontjemoon

Xenas, Gefeliciteerd met jullie zoon!!

19. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    #13759 Saskia1982, 27 nov 2009
    Laatst bewerkt: 27 nov 2009
    ************ Begin Buddynieuws ************
    Helaas minder leuk bericht van Collo003 :(
    Na controle gyn hebben ze me gehouden ivm hellp syndroom.
    Kom het ziekenhuis niet meer uit voor de bevalling.
    Groetjes collo
    ************ Einde Buddynieuws ************

Heb het ook al per sms gestuurt, maar heel veel sterkte en liefs van mij.
    Ik hoop dat de bevalling zich snel aandient en soepel verloopt.

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Xenas en Xenasman: Van harte gefeliciteerd met jullie kleine!!!!!! Geniet er van meid!!!!!!!

@Collo: Meid wat balen!!! Hopen dat de bevalling zich snel aandiend!! Heel veel sterkte!!

Zo, wat een gerommel bij iedereen ineens.. Hier is het gerommel vanacht opgehouden, en stiekem baal ik daar best wel van hoor..
    Gaat wel snel ineens bij iedereen zeg!
    Vanmiddag-vanavond mannetje ophalen en dan samen de pup!!

Deel Deze Pagina